abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115820955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef shiznuts het volgende:
Humm, op die site waar die video vandaan komt:

[..]

Pff... unconfirmed ook nog.
Op Aliexpress het volgende:

[..]

Mja... mixed signals...

Ik vind 'em trouwens niet echt mooi zo. :P
Liever Oreo-koekjes stijl zoals te zien is op: http://www.gizchina.com/2(...)color-do-you-choose/
Die laatste versie vind ik ook nog steeds het mooiste :).. echter mag die zilvere variant er ook zijn vind ik, volgens fastcardtech komt hij eind deze maand uit(28ste volgens hun :P)

haha, Shizje is op dreef :D!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:44:37 #52
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115823361
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik dacht dat het was om garnalen mee te pellen, ik weet het niet, gebruik het niet
:D
Say whaaaat?
pi_115830895
-Edit-

Laat maar :')
pi_115831082
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:01 schreef davedavy het volgende:
-Edit-

Laat maar :')
Kut is dat he. Iets posten en dan denken, shit het is toch niet zo grappig.
pi_115831755
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Kut is dat he. Iets posten en dan denken, shit het is toch niet zo grappig.
Jup _O-
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:44:27 #56
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115832404
ik zie liever 10 flauwe grapjes met er onder "zout anyone?"

dan 10 lege -edit- berichten
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115834233

Hierbij mijn review van de MK802, ik denk 1 van de bekendste, zoniet de bekendste android mini PC 4.0
Hij komt van www.lightake.com af en kost +-65$ voor de 1 GB versie.. Ik heb het product via DHL laten verzenden en had het pakketje binnen 2 dagen binnen! DHL shipping is dus wel stukje duurder, maar is dus een stuk sneller binnen dan via chinese airmail..

Specificaties (bron: ibood):

quote:
Merk: Rikomagic
Type: MK802+
Android 4.0 Mini PC op USB-stick formaat!
Maakt van elk HDMI-scherm een échte SmartTV
Kleinste draagbare PC ooit
Besturingssysteem: Android 4.0 ICS
Allwinner A10 processor met 1,5 GHz
1GB DDR3 werkgeheugen
4GB interne opslag
Grafische processor: 2D/ 3D/ OpenGL ES2.0(AMD Z430)/ OpenVG1.1(AMD Z160) 27M Tri/sec
Ingebouwde WiFi b/g/n
microSD kaartslot voor geheugenuitbreiding (tot 32GB)
Poorten: Mini 5pin USB/ USB2.0/ HDMI
HDMI uitvoer: 1080p & 2160p
Audio: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
Video: WMV/ASF/MP4/3GP/3G2M4V/AVI/MJPEG/RV10/DivX/VC-1/MPEG-2/ MPEG-4/H.263/H.264/1280×720P HD 30 fps, 1080P/720×480 D1 30fps
Apps en games installeren van Google Play
Voorgeïnstalleerde apps: Youku,Tudou,QQ,Youtube,Twitter,AngryBird,Office,Gmail,Browser,Skype
Kleur: Zwart
Afmetingen: 89 x 35 x 13.5 mm
Gewicht: 28g

1. Enorm KLEINE mini pc, maar met GROTE mogelijkheden

2. Mini pc, met usb adapter voor externe NTFS schijf, en de receiver voor draadloze muis en toetsenbord.

De Mk802 heeft inmiddels verschillende types, en broertjes/zusjes gekregen...

zo zijn er op dit moment 3 verschillende modellen MK802, met daarin elk 2 soorten, in 2 kleuren [ buiten de special edition cases om] en een aantal GB als opslag (4/8/16/32 GB)

MK802: beschikbaar in zowel zwart en wit (512mb & 1 GB variant) en is de eerste versie van de MK802. komt met een Singlecore 1 Ghz processor en een Mali 400 GPU. Volgens de kenners is er alleen een 512MB versie beschikbaar, en is de 1GB versie een MK802+..

Mk802(+): De Plus editie (die op vele websites gewoon word aangeduid als MK802) is vrijwel identiek aan de MK802 versie, alleen heeft deze meer luchtgaten om oververhitting ( wat bij de eerste MK802 versie nog wel eens voorkwam) te voorkomen. Ook deze is er dus in een zwart/wit variant van 512 MB/ 1 GB variant. Lightake zegt de MK802 te leveren, maar levert dus naar mijn weten de + variant.

MK802 II: Deze stick heeft de zelfde specificaties als zijn voorgangers, maar beschikt over een andere case, waarbij de HDMI poort al in de stick zelf is gemonteerd.. Tevens heeft deze MK802 II beschikking over softwarematige power off.

Hier een overzichtje:

De de MK802/Mk802(+) en de MK802II, verschillen elkaar in prijs nog z'n 10+15$.. namelijk +-60-65$ en de 2de versie is 70-75$.

De soft power aan/off is naar mijn weten ook mogelijk met de MK802(+) versie, doormiddel van updates ( inmiddels zijn er al 2 uitgebracht).. voor de meeste is dus de MK802(+) versie op dit moment de beste keus qua prijs>kwaliteit verhouding.

Features, oftewel de functies/mogelijkheden van de MK802 zijn enorm..
android is een heel open platform met enorm aanbod aan apps met verschillende mogelijkheden,
Dat hoef ik jullie natuurlijk niet te melden!

Wat mogelijkheden om een aanschaf te overwegen van deze mini PC kunnen onder andere de volgende dingen zijn;

• Hem gebruiken als simpele PC voor bijvoorbeeld klein(e) kinderen. Om bijvoorbeeld spelletjes mee te doen.

• Te gebruiken als huiswerk pctje voor een simpele scholieren, zo zijn er zat alternatieven voor het officepakket beschikbaar etc.

• Tegen woordig is een mediaspeler bijna niet weg te denken uit een moderne huiskamer, met deze MK802 stick en de juiste apps is dit zeergoed mogelijk!

• Deze stick is tevens zeer zuinig, en is dus ook geschikt als simpel NAS servertje of webserver..

Hier wat foto's met enkele apps:

1. De XMBC applicatie op de android stick

2. Wat apps uit de market, om bijvoorbeeld een eigen NAS server te maken.

3. Webbrowsing

Doormiddel van het aansluiten van een draadloze toetsenbord en muis, is de mini pc handig te bedienen, mocht je geen toetsenbord en muis beschikbaar hebben, maar je hebt wel een ander android apparaat? kijk dan eens naar de app; Droidmote. Deze app maakt van elk ander android device met wifi een remote voor je MK802!

De receiver neemt natuurlijk 1 usb poort in beslag, en dan zou je in theorie dus nog maar 1 mini USB poort (eventueel Full USB met adaptertje) over hebben. Maar niet getreurd, een simpel usb hubje is de oplossing en werkt prima!

Ook hoor ik veel mensen klagen over het feit dat er geen Ethernet poort op zit, ook dit werkt prima ( zelf niet getest), maar zie : hierin het bewijs dat een ethernet verbinding tot stand kan worden gebracht met een simpel USB to Ethernet adaptertje.

Omdat ik natuurlijk niet alles kan bespreken, heb ik nog een video review gemaakt..
want dat zegt uiteraard meer dan wat tekst en plaatjes..
deze video kun je hier bekijken (+- 20 minuten over inhoud doos, de specificaties, wat enkele mogelijkheden met de stick)

Hierbij dus de eindconclusie..

wil je een leuke gadget, waarmee je bijvoorbeeld je (woon/slaap)kamer tv wil omzetten naar een echte smart tv, dan is dit zeker wat voor jou! voor een prijs van +-50 euro haal je een redelijk snelle stick in huis, met oneindig veel mogelijkheden.. oftewel voor ieder wat wils!

Voordelen: Enorm klein, Goedkoop, 1 GB ram werkt snel, Full HD mogelijk, en hopelijk in de toekomst een leuke XBMC speler. Wifi chip lijkt goed te werken.

Nadelen: Word warm (al geeft dit geen problemen), 2 usb poorten maar ( de rest moet aangevuld worden door hubje, maargoed veel poorten, haalt weer het voordeel weg dat hij nu erg klein is!)

Zoals ik heb gezegd, zou ik kijken of ik eventueel nog wat kon regelen met de prijzen van de MK802 sticks.. Een speciale korting voor FOK members .. Ik heb mijn best gedaan om een zo hoog mogelijke korting te krijgen... Dit is echter 'maar' 5% off geworden,heb nog gevraagd of het wat meer korting kon zijn, echter werd mij medegedeeld dat Lightake al 1 van de goedkoopste is ( en dat is waar zie hier), en daar gaat dus nog eens 5% af..
dus voor +-61$ + freeshipping

gebruik hiervoor coupon; FOKMINIPCLT..

MK802 Black 1 GB

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.. (jammer dat er nog geen officieel topic is voor deze mini sticks,kastjes, behalve het topic op FOK tweakers)

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 21-08-2012 19:46:16 ]
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:08:01 #58
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_115835839
Ontbreken van een LAN port zou voor mij, zou ik in de market zijn voor zo'n apparaatje, een dealbreaker zijn. (ben ik vooralsnog niet, totdat mijn huidige AcRyan mediaboxje komt te overlijden dan.. :P)
Mooi dat je een usb rj45 adapter aan kan sluiten, maar meestal zijn deze qua performance niet echt tof weet ik uit het verleden.. USB is natuurlijk gebonden aan een zekere snelheid plus dat waarsch. wat overhead hebt vanwege de USB aansluiting lijkt me. En aangezien ik de lan port primair zou gebruiken om zaken mee te kopiëren/streamen (denk vnml aan films) zou dit dus voor mij een no-go zijn, want dan wil je wel (gigabit als het ff kan) performance over je ethernet interface. Ik zou me er iig heel goed van te voren over inlezen mocht ik de stick op die manier willen gebruiken. ;)

Verder toffe review, en super dat je alsnog korting hebt kunnen regelen! :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:11:22 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115835982
True, 'k heb liever een echt board met kastje (á la RasPi maar dan bekwamer) denk ik dan een stickje. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:14:36 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115836137
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef shiznuts het volgende:
True, 'k heb liever een echt board met kastje (á la RasPi maar dan bekwamer) denk ik dan een stickje. :Y
Dit kastje niet leuk? ;)
http://www.kickstarter.co(...)f-video-game-console

Komt ook XBMC op, Onlive, vanalles.. :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:20:38 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115836412
Ja! Leuk! :9~

Oh..
quote:
Est. delivery: Mar 2013
;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:26:17 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115836642
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef shiznuts het volgende:

Oh..

[..]

;(
Ja.. beetje na-deel.
Maar chinese slow shipping gewenst, dit duurt gewoon ff langer :P hihi
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_115837045
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dit kastje niet leuk? ;)
http://www.kickstarter.co(...)f-video-game-console

Komt ook XBMC op, Onlive, vanalles.. :P
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef shiznuts het volgende:

Oh..

[..]

;(
Heb je wel iets dat alle huidige Android sticks compleet vermorzeld qua specs (Tegra 3 CPU, Nvidia ULP GeForce GPU, bluetooth, ethernet en een controller. Dat alles voor $120 dus wel (tegen die tijd) ruim 2x zo duur als bijv. de MK802 stick.
Maar de Ouya is natuurlijk véél meer support, ook gericht op gratis games (als in gratis games, free trial of te kopen extra's in games) en XBMC ontwikkelaars hebben toegezegd een versie van XBMC speciaal voor de Ouya uit te brengen (dus gefinetuned op dit apparaat). En dat alles op een apparaat ter grootte van een Rubik's cube.

Vind het opzich nog steeds een zeer stevige prijs, maar je krijgt er wel wat voor terug...

Oh, en die naam: "OEHJAAAH!!"
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:40:07 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115837192
pi_115839419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Heb je wel iets dat alle huidige Android sticks compleet vermorzeld qua specs (Tegra 3 CPU, Nvidia ULP GeForce GPU, bluetooth, ethernet en een controller. Dat alles voor $120 dus wel (tegen die tijd) ruim 2x zo duur als bijv. de MK802 stick.
Maar de Ouya is natuurlijk véél meer support, ook gericht op gratis games (als in gratis games, free trial of te kopen extra's in games) en XBMC ontwikkelaars hebben toegezegd een versie van XBMC speciaal voor de Ouya uit te brengen (dus gefinetuned op dit apparaat). En dat alles op een apparaat ter grootte van een Rubik's cube.

Vind het opzich nog steeds een zeer stevige prijs, maar je krijgt er wel wat voor terug...

Oh, en die naam: "OEHJAAAH!!" [ afbeelding ]
bij een hogere prijs, mag je ook betere performance verwachten uiteraard..
die Ouya, is in dat opzicht dus niet te vergelijken met de MK802.. qua prijsklasse valt hij dus ook in een andere categorie.. en hij is zo te lezen nog niet uit.. voor mij valt bij die prijs ook de 'fun' van het apparaartje.. naar mijn weten moeten die mini pc's voornamelijk goedkoop zijn en is dat zijn eerste verkoop praatje, zie bijvoorbeeld de raspberry PI.. vele kennen die als.. owh dat pctje wat maar 20-25 euro kost :D!? een PC die +-100 euro kost word al gelijk als mindere factor gezien, ondanks dat specs mogelijk beter zijn maar dan is de 'fun' er al voor velen af.
pi_115841629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

bij een hogere prijs, mag je ook betere performance verwachten uiteraard..
die Ouya, is in dat opzicht dus niet te vergelijken met de MK802.. qua prijsklasse valt hij dus ook in een andere categorie.. en hij is zo te lezen nog niet uit.. voor mij valt bij die prijs ook de 'fun' van het apparaartje.. naar mijn weten moeten die mini pc's voornamelijk goedkoop zijn en is dat zijn eerste verkoop praatje, zie bijvoorbeeld de raspberry PI.. vele kennen die als.. owh dat pctje wat maar 20-25 euro kost :D!? een PC die +-100 euro kost word al gelijk als mindere factor gezien, ondanks dat specs mogelijk beter zijn maar dan is de 'fun' er al voor velen af.
Helemaal gelijk. Maar ik vind het wel interessante ontwikkelingen om te volgen.
En je het gelijk qua budget. Ik heb die Raspberry nu met Xbian XBMC draaiende en dat werkt opzich prima. Bruikbaar genoeg voor die paar keer dat ik films/series kijk via XBMC (kijk veel films maar verbazingwekkend weinig met XBMC). Zou ik puur iets voor XBMC willen hebben dan zou die Ouya dus ook niets voor mij zijn; veel te duur.

Maar als het vervolgens ook véél sneller is, mee kunt gamen en veel support dan kan het nog wel geinig worden.
Ben nu een beetje af van het 'up-close' volgen van XBMC-apparatuur. Nu ben ik steeds meer aan het kijken naar allerlei doe-het-zelf spul, van de hexa tot wifi-spul en dergelijke. Beetje 2 rechterhanden kweken :P
pi_115841909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk. Maar ik vind het wel interessante ontwikkelingen om te volgen.
En je het gelijk qua budget. Ik heb die Raspberry nu met Xbian XBMC draaiende en dat werkt opzich prima. Bruikbaar genoeg voor die paar keer dat ik films/series kijk via XBMC (kijk veel films maar verbazingwekkend weinig met XBMC). Zou ik puur iets voor XBMC willen hebben dan zou die Ouya dus ook niets voor mij zijn; veel te duur.

Maar als het vervolgens ook véél sneller is, mee kunt gamen en veel support dan kan het nog wel geinig worden.
Ben nu een beetje af van het 'up-close' volgen van XBMC-apparatuur. Nu ben ik steeds meer aan het kijken naar allerlei doe-het-zelf spul, van de hexa tot wifi-spul en dergelijke. Beetje 2 rechterhanden kweken :P
Sneller, meer support is altijd beter natuurlijk :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaakt :D Ter herinnering, deze is gecontroleerd door de douane _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotje :7 Alles aangevinkt, topscore for you my fliend ~O>

[ afbeelding ]

Ik speek jullie over 24 weken :P
Ik ben trouwens vandaag voor het eerst opgelicht in china.. ik had een zelfde soort penisvergroter gekocht als Monkeybrain, nadat ik zijn lovende ervaring met het ding had gelezen!

Tot mijn verbazing kwam er vandaag al een pakketje binnen, wat naar mijn weten alleen de penisvergroter kon zijn.. natuurlijk als een bezetende mijn pakket opengescheurd..
enorm veel bubblepapier om natuurlijk.. en jaaaa daar is ie dan..

ohh... wat is dit ? huhhhh... waar is mijn penisvergroter nou?

dit bleek er in mijn pakket te zitten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 48% gewijzigd door Downstar op 21-08-2012 22:23:33 ]
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:30:48 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115842833
!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

haha, Shizje is op dreef :D!
Afgedreven en doorgegeven! :P _O- Jij kan er ook wat van.
pi_115842974
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef shiznuts het volgende:
!

[..]

Afgedreven en doorgegeven! :P _O- Jij kan er ook wat van.
O-) O-)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:48:29 #70
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115843940
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Ik ben trouwens vandaag voor het eerst opgelicht in china.. ik had een zelfde soort penisvergroter gekocht als Monkeybrain, nadat ik zijn lovende ervaring met het ding had gelezen!

Tot mijn verbazing kwam er vandaag al een pakketje binnen, wat naar mijn weten alleen de penisvergroter kon zijn.. natuurlijk als een bezetende mijn pakket opengescheurd..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er een beetje goed mee speelt istie ineens meer dan 3cm groter?!
Bonus toch,, dat appraat beloofde maar 1 á 2 cm? :')
pi_115844026
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Wrm moest ik lachen om dit droge grapje? :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:02:48 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115844747
quote:

[..]

Gelukkig maak je betere videoreviews dan grappen _O-

Ik kan niet wachten totdat xmbc gaat werken, handig voor de bejaarde klanten. Op zich voldoet zo'n ding al aan mijn eisen als het gewoon FullHD kan afspelen. Ik leg geen grote collectie aan, alleen maar plug, play, delete :P
pi_115846313
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je er een beetje goed mee speelt istie ineens meer dan 3cm groter?!
Bonus toch,, dat appraat beloofde maar 1 á 2 cm? :')
ik zal is kijken wat ik er mee kan :P, bedankt voor je tips!

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wrm moest ik lachen om dit droge grapje? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gelukkig maak je betere videoreviews dan grappen _O-

Ik kan niet wachten totdat xmbc gaat werken, handig voor de bejaarde klanten. Op zich voldoet zo'n ding al aan mijn eisen als het gewoon FullHD kan afspelen. Ik leg geen grote collectie aan, alleen maar plug, play, delete :P
hahah ik weet dat hij flauw was, maar dat mocht wel een keer van mijn kant weer komen :D

inderdaad, met MXplayer en een filemanager kan je gewoon Full HD afspelen idd ;)
allwinner houd nog wat documenten achter waar xmbc op zit te wachten, allwinner wou niet mee werken.. echter las ik ook al ergens dat allwinner zich had vergist en dat er toch documenten zouden worden verstuurd eerdaags..

daarnaast ook gelezen dat een ander team bezig is met een workaround om xmbc toch met hardwareversnelling te kunnen laten draaien op de MK802 geloof ik ;)
pi_115851012
Heeft iemand recent nog van die papieren wensballonnen geïmporteeds uit China? Kan via de search alleen een heel oud topic vinden en was benieuwd of iemand nog een webshop aan te raden heeft. :)
pi_115851482
Ik weet niet hoe het zit met de wetgeving omtrent die dingen volgens mij was het veranderd voor NL ( ivm te hoog vliegen / te lang door blijven branden ect. ) je ziet ze tegenwordig vaak voorbij komen bij de action en op mp anders even zoeken op sky lantern / whising latern
http://chinaprices.us?q=sky%20lantern

stuk of 3 besteld goed verpakt maar toch kans op dat de ring lichte breukjes heeft.
pi_115855844
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Valt nog mee dat hij niet het leger gaat bellen _O-

Hoeveel kost het product en wat is de aankoopdatum? Je bent toch niet zo'n trutje dat na 2 weken een negatieve feedback gaat geven? :P

Gewoon die Chinees bedreigen met een Paypal claim, op dag 44 uitvoeren en dat dreigmailtje bij Paypal toevoegen ~O>

ec4buy heeft een vraag gesteld over objectnummer 140753819547, dat op 10-jul-12 07:25:00 CEST is afgelopen

Het gaat maar om een bedrag van ¤5,- maar 5 euro is 5 euro.. Ik ben geen sinterklaas toch?
pi_115859604
Waarom kan ik deze niet vinden op een 'reguliere' site via chinaprices.us?

Iemand betere zoekskills?

http://www.alibaba.com/pr(...)Amazon_kindle_4.html
pi_115860352

quote:
1. Click "Buy Lottery Ticket" and $29.99 for a single-use ticket
2. Copy your code on the ticket and insert it in the
blank marked "Insert lucky draw code"
3. Click "GO" and wait patiently for a few seconds
4. Check your prize and fill in your correct
information so as to get it in time
5. If you do not get your ideal prize, you can
offer to try again
6. Color is random in delivery
7. You can find the lottery code at your account if you miss it when you finish the payment
Dussss... Een loterij voor maar 30 dollar per lot! :O
pi_115860382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef bierjoost het volgende:

Krijg vijf pagina's met treffers, zit daar niks tussen dan? http://chinaprices.us?q=kindle
Verder is het meer een kwestie van 'heeft het voor ons zin ons te richten op 'Kindle'-gebruikers?', het antwoord is dan nee, want de vraag is klein en dan maken ze liever nog meer teringzooi voor de iPad en dergelijke. :P :')
pi_115860399
De Jiayu G2 van mijn vader is zo vet dat ik hem zelf ook ga kopen! :D Wat een enorm gaaf ding zeg!
pi_115860430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef thethoryd het volgende:
[ [url=https://dub002.mail.live.com/Handlers/ImageProxy.mvc?bicild=&canary=xcElT3q67%2b0e8LpdII6cNfOoWU4WqNqpFjmTir7T6zU%3d0&url=http%3a%2f%2fwww.pandawill.com%2fnewsletter%2fmail118%2flucky-Edm_03.jpg]afbeelding[/url] ]

[..]

Dussss... Een loterij voor maar 30 dollar per lot! :O

Ja, kreeg 'em net ook. :')
1/2 chance to win a tablet. Ja, een meuktablet waarnaast je nog niet doodgevonden zou willen worden.
't Is dat of een hoesje voor je phone van 30 usd. :') Krijg je natuurlijk zo'n gaar hoesje. Either way: lose-lose situation.

Wat betreft de Jiayu G2: ja, hij is wel fijntjes voor dat geld hè? :D It works because of herbs! M'n zusje is er ook wel onder de indruk van, maar die wacht nog ff op de G3. Voor een collega moest ik er ook maar eentje regelen, kreeg ik dan 200,- eur voor.
pi_115860540
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, kreeg 'em net ook. :')
1/2 chance to win a tablet. Ja, een meuktablet waarnaast je nog niet doodgevonden zou willen worden.
't Is dat of een hoesje voor je phone van 30 usd. :') Krijg je natuurlijk zo'n gaar hoesje. Either way: lose-lose situation.

Wat betreft de Jiayu G2: ja, hij is wel fijntjes voor dat geld hè? :D It works because of herbs! M'n zusje is er ook wel onder de indruk van, maar die wacht nog ff op de G3. Voor een collega moest ik er ook maar eentje regelen, kreeg ik dan 200,- eur voor.
Ja klopt dat had je verteld. Helaas moest hij er wel invoerrechten over betalen, maarja thats part of the game :P Maar wat mij het meeste verbaast is de snelheid! Tering wat is dat ding snel! :o
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:07:21 #83
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115860719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef bierjoost het volgende:

Kindle is blijkbaar niet populair genoeg ;)

Maar bij Aliexpress hebben ze 'm wel voor 11 usd inc shipping.. lijkt me ook wel een poging waard ^O^
http://www.aliexpress.com(...)+with+built-in+light
pi_115861959
@tokko1
quote:
Min. Order: 100 pieces
jaja, en azo...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:19:52 #85
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115863195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:43 schreef thecuriousone het volgende:
@tokko1

[..]

Ohja o|O

Even mailtje doen naar verkoper? :) Nee heb je, ja kan je krijgen! :+

http://www.ebay.com/itm/N(...)741ad9#ht_5074wt_912
Ebay heeft ze ook.. 18$ ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door tokko1 op 22-08-2012 14:13:31 ]
pi_115866755
Heeeel lang niet meer actief geweest hier! Laatste keer dat ik echt actief was spraken we nog over the good old led pigs. #longtimeago

Ik zit natuurlijk nog steeds in de iPhonehoesjesenaccessoiresbussinessinchimaclub

Wat heb ik gemist?
pi_115867733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef namemotion het volgende:
Heeeel lang niet meer actief geweest hier! Laatste keer dat ik echt actief was spraken we nog over the good old led pigs. #longtimeago

Ik zit natuurlijk nog steeds in de iPhonehoesjesenaccessoiresbussinessinchimaclub

Wat heb ik gemist?
Android sticks, mini PC's Jiayu G2's etc etc.. teveel om op te noemen.
pi_115871789
Iemand die nog een actieve taobao agent weet?
pi_115871872
Hier komen eigenlijk geen andere voorbij dan MisterTao (Buyincoins) en Jack's Zarmark.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:16:28 #90
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115872513
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Hier komen eigenlijk geen andere voorbij dan MisterTao (Buyincoins) en Jack's Zarmark.
Oldscool Tiffany doet haar werk ook nogsteeds prima :)

SPOILER
pi_115874486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Adiman het volgende:
Iemand die nog een actieve taobao agent weet?
Ik heb laatst (2 weken geleden) wat besteld daar en als het goed is krijg ik deze week het spul binnen. Goeie en snelle service via de mail. Dit was trouwens bij zarmark.
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
pi_115876039
iemand die nog sites kent met goedkope schoenen?
taobao ken ik al...
pi_115876234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
Misschien heeft de Primark een website. Die zijn echt goedkoop. Maar dat is geen Chinese webshop.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:51:51 #94
131319 mickeyD
pi_115877975
quote:
taobao ken ik al...
probeer zalando eens?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115878177
quote:
taobao ken ik al...
Schoenen op chinasites :')

Jack verkoopt 1 of andere houten sandalen ofzo, en DX van die schoenen in de vorm van een voet :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:16:16 #96
131319 mickeyD
pi_115881366
als je schoenen verzamelt en je wilt voor de show je kast volzetten met goedkope fake merkschoenen, dan moet je idd in china zijn.
wil je de schoenen ook nog dragen, dan moet je gewoon lekker budget schoenen kopen in nederland op internet.
pi_115881553
quote:
taobao ken ik al...
Schoenenreus, Bristol, Scapino, Van Haren?

Zelf haal ik m'n schoenen altijd bij Deichmann. ¤5,- online korting. Gratis verzend- en retourzending. :D

Uit China zou ik geen goedkope schoenen halen inderdaad. ;(
pi_115883106
Ik zie bij TinyDeal overal van zo'n elektronische sigaretten , wat is dat nu precies? Volgens TinyDeal is het niet schadelijk , maar toen ik op youtube zocht wat dat nu is komt er wel degelijk rook uit de mond van degene die het gebruikt :?

Edit:

Even gegoogeld en het is toch niet veilig als ze bij TD aangeven. Daar blijf ik mooi vanaf :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:58:08 #99
131319 mickeyD
pi_115883435
hier de expert: die dingen zijn goed te doen, neem de aller goedkoopste die je kunt vinden, want het is allemaal hetzelfde
bestel een hoop verschillende smaken filters, er zit vast wat voor je bij (er zijn rond de 50 smaken te vinden)
cherry is erg lekker
menthol is ook top
de rook die er uit komt is veilige waterdamp (of de smaakstoffen veilig zijn weet niemand, want uit china he)
zorg dat je er een aantal besteld, want de verdamper (het stukje wat heet wordt en de vloeistof laat verdampen als je een hijs neemt) is nogal gevoellig en kan makkelijk stuk gaan
tip: voor je er een filter op drukt, prik er een klein gaatje in met een pen of een potlood, dan gaat je verdamper een stuk langer mee!
1 filter is goed voor ongeveer een pakje sigaretten aan roken dacht ik.
1 ding is zeker: je gaat er niet sneller dood van dan de benzeen en weet ik veel wat er allemaal in sigaretten zit, 1 peuk minder gerookt door de electronische sigaret is al winst voor jezelf (en je portomonee)
pi_115883551
Maar jij geeft nu zelf aan dan het schadelijk is toch? TD zegt anders dit:

quote:
No cancerous substances, no ashtrays, and no horrible smells
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')