Die laatste versie vind ik ook nog steeds het mooistequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef shiznuts het volgende:
Humm, op die site waar die video vandaan komt:
[..]
Pff... unconfirmed ook nog.
Op Aliexpress het volgende:
[..]
Mja... mixed signals...
Ik vind 'em trouwens niet echt mooi zo.
Liever Oreo-koekjes stijl zoals te zien is op: http://www.gizchina.com/2(...)color-do-you-choose/
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was om garnalen mee te pellen, ik weet het niet, gebruik het niet
Jupquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kut is dat he. Iets posten en dan denken, shit het is toch niet zo grappig.
quote:Merk: Rikomagic
Type: MK802+
Android 4.0 Mini PC op USB-stick formaat!
Maakt van elk HDMI-scherm een échte SmartTV
Kleinste draagbare PC ooit
Besturingssysteem: Android 4.0 ICS
Allwinner A10 processor met 1,5 GHz
1GB DDR3 werkgeheugen
4GB interne opslag
Grafische processor: 2D/ 3D/ OpenGL ES2.0(AMD Z430)/ OpenVG1.1(AMD Z160) 27M Tri/sec
Ingebouwde WiFi b/g/n
microSD kaartslot voor geheugenuitbreiding (tot 32GB)
Poorten: Mini 5pin USB/ USB2.0/ HDMI
HDMI uitvoer: 1080p & 2160p
Audio: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
Video: WMV/ASF/MP4/3GP/3G2M4V/AVI/MJPEG/RV10/DivX/VC-1/MPEG-2/ MPEG-4/H.263/H.264/1280×720P HD 30 fps, 1080P/720×480 D1 30fps
Apps en games installeren van Google Play
Voorgeïnstalleerde apps: Youku,Tudou,QQ,Youtube,Twitter,AngryBird,Office,Gmail,Browser,Skype
Kleur: Zwart
Afmetingen: 89 x 35 x 13.5 mm
Gewicht: 28g
Dit kastje niet leuk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef shiznuts het volgende:
True, 'k heb liever een echt board met kastje (á la RasPi maar dan bekwamer) denk ik dan een stickje.
quote:Est. delivery: Mar 2013
Ja.. beetje na-deel.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit kastje niet leuk?
http://www.kickstarter.co(...)f-video-game-console
Komt ook XBMC op, Onlive, vanalles..
Heb je wel iets dat alle huidige Android sticks compleet vermorzeld qua specs (Tegra 3 CPU, Nvidia ULP GeForce GPU, bluetooth, ethernet en een controller. Dat alles voor $120 dus wel (tegen die tijd) ruim 2x zo duur als bijv. de MK802 stick.quote:
bij een hogere prijs, mag je ook betere performance verwachten uiteraard..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Heb je wel iets dat alle huidige Android sticks compleet vermorzeld qua specs (Tegra 3 CPU, Nvidia ULP GeForce GPU, bluetooth, ethernet en een controller. Dat alles voor $120 dus wel (tegen die tijd) ruim 2x zo duur als bijv. de MK802 stick.
Maar de Ouya is natuurlijk véél meer support, ook gericht op gratis games (als in gratis games, free trial of te kopen extra's in games) en XBMC ontwikkelaars hebben toegezegd een versie van XBMC speciaal voor de Ouya uit te brengen (dus gefinetuned op dit apparaat). En dat alles op een apparaat ter grootte van een Rubik's cube.
Vind het opzich nog steeds een zeer stevige prijs, maar je krijgt er wel wat voor terug...
Oh, en die naam: "OEHJAAAH!!" [ afbeelding ]
Helemaal gelijk. Maar ik vind het wel interessante ontwikkelingen om te volgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
bij een hogere prijs, mag je ook betere performance verwachten uiteraard..
die Ouya, is in dat opzicht dus niet te vergelijken met de MK802.. qua prijsklasse valt hij dus ook in een andere categorie.. en hij is zo te lezen nog niet uit.. voor mij valt bij die prijs ook de 'fun' van het apparaartje.. naar mijn weten moeten die mini pc's voornamelijk goedkoop zijn en is dat zijn eerste verkoop praatje, zie bijvoorbeeld de raspberry PI.. vele kennen die als.. owh dat pctje wat maar 20-25 euro kost!? een PC die +-100 euro kost word al gelijk als mindere factor gezien, ondanks dat specs mogelijk beter zijn maar dan is de 'fun' er al voor velen af.
Sneller, meer support is altijd beter natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Maar ik vind het wel interessante ontwikkelingen om te volgen.
En je het gelijk qua budget. Ik heb die Raspberry nu met Xbian XBMC draaiende en dat werkt opzich prima. Bruikbaar genoeg voor die paar keer dat ik films/series kijk via XBMC (kijk veel films maar verbazingwekkend weinig met XBMC). Zou ik puur iets voor XBMC willen hebben dan zou die Ouya dus ook niets voor mij zijn; veel te duur.
Maar als het vervolgens ook véél sneller is, mee kunt gamen en veel support dan kan het nog wel geinig worden.
Ben nu een beetje af van het 'up-close' volgen van XBMC-apparatuur. Nu ben ik steeds meer aan het kijken naar allerlei doe-het-zelf spul, van de hexa tot wifi-spul en dergelijke. Beetje 2 rechterhanden kweken
Ik ben trouwens vandaag voor het eerst opgelicht in china.. ik had een zelfde soort penisvergroter gekocht als Monkeybrain, nadat ik zijn lovende ervaring met het ding had gelezen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaaktTer herinnering, deze is gecontroleerd door de douane
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Ik speek jullie over 24 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Downstar op 21-08-2012 22:23:33 ]
Afgedreven en doorgegeven!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef shiznuts het volgende:
!
[..]
Afgedreven en doorgegeven!![]()
Jij kan er ook wat van.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Sneller, meer support is altijd beter natuurlijk
[..]
Ik ben trouwens vandaag voor het eerst opgelicht in china.. ik had een zelfde soort penisvergroter gekocht als Monkeybrain, nadat ik zijn lovende ervaring met het ding had gelezen!
Tot mijn verbazing kwam er vandaag al een pakketje binnen, wat naar mijn weten alleen de penisvergroter kon zijn.. natuurlijk als een bezetende mijn pakket opengescheurd..
enorm veel bubblepapier om natuurlijk.. en jaaaa daar is ie dan..
ohh... wat is dit ? huhhhh... waar is mijn penisvergroter nou?
dit bleek er in mijn pakket te zittenAls je er een beetje goed mee speelt istie ineens meer dan 3cm groter?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus toch,, dat appraat beloofde maar 1 á 2 cm?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Sneller, meer support is altijd beter natuurlijk
[..]
Ik ben trouwens vandaag voor het eerst opgelicht in china.. ik had een zelfde soort penisvergroter gekocht als Monkeybrain, nadat ik zijn lovende ervaring met het ding had gelezen!
Tot mijn verbazing kwam er vandaag al een pakketje binnen, wat naar mijn weten alleen de penisvergroter kon zijn.. natuurlijk als een bezetende mijn pakket opengescheurd..
enorm veel bubblepapier om natuurlijk.. en jaaaa daar is ie dan..
dit bleek er in mijn pakket te zittenWrm moest ik lachen om dit droge grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig maak je betere videoreviews dan grappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit bleek er in mijn pakket te zitten
ik zal is kijken wat ik er mee kanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed mee speelt istie ineens meer dan 3cm groter?!
Bonus toch,, dat appraat beloofde maar 1 á 2 cm?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wrm moest ik lachen om dit droge grapje?
hahah ik weet dat hij flauw was, maar dat mocht wel een keer van mijn kant weer komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gelukkig maak je betere videoreviews dan grappen![]()
Ik kan niet wachten totdat xmbc gaat werken, handig voor de bejaarde klanten. Op zich voldoet zo'n ding al aan mijn eisen als het gewoon FullHD kan afspelen. Ik leg geen grote collectie aan, alleen maar plug, play, delete
ec4buy heeft een vraag gesteld over objectnummer 140753819547, dat op 10-jul-12 07:25:00 CEST is afgelopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij niet het leger gaat bellen![]()
Hoeveel kost het product en wat is de aankoopdatum? Je bent toch niet zo'n trutje dat na 2 weken een negatieve feedback gaat geven?![]()
Gewoon die Chinees bedreigen met een Paypal claim, op dag 44 uitvoeren en dat dreigmailtje bij Paypal toevoegen![]()
Dussss... Een loterij voor maar 30 dollar per lot!quote:1. Click "Buy Lottery Ticket" and $29.99 for a single-use ticket
2. Copy your code on the ticket and insert it in the
blank marked "Insert lucky draw code"
3. Click "GO" and wait patiently for a few seconds
4. Check your prize and fill in your correct
information so as to get it in time
5. If you do not get your ideal prize, you can
offer to try again
6. Color is random in delivery
7. You can find the lottery code at your account if you miss it when you finish the payment
Krijg vijf pagina's met treffers, zit daar niks tussen dan? http://chinaprices.us?q=kindlequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef bierjoost het volgende:
Waarom kan ik deze niet vinden op een 'reguliere' site via chinaprices.us?
Iemand betere zoekskills?
http://www.alibaba.com/pr(...)Amazon_kindle_4.html
Ja, kreeg 'em net ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef thethoryd het volgende:
[ [url=https://dub002.mail.live.com/Handlers/ImageProxy.mvc?bicild=&canary=xcElT3q67%2b0e8LpdII6cNfOoWU4WqNqpFjmTir7T6zU%3d0&url=http%3a%2f%2fwww.pandawill.com%2fnewsletter%2fmail118%2flucky-Edm_03.jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Dussss... Een loterij voor maar 30 dollar per lot!
Ja klopt dat had je verteld. Helaas moest hij er wel invoerrechten over betalen, maarja thats part of the gamequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, kreeg 'em net ook.
1/2 chance to win a tablet. Ja, een meuktablet waarnaast je nog niet doodgevonden zou willen worden.
't Is dat of een hoesje voor je phone van 30 usd.Krijg je natuurlijk zo'n gaar hoesje. Either way: lose-lose situation.
Wat betreft de Jiayu G2: ja, hij is wel fijntjes voor dat geld hè?It works because of herbs! M'n zusje is er ook wel onder de indruk van, maar die wacht nog ff op de G3. Voor een collega moest ik er ook maar eentje regelen, kreeg ik dan 200,- eur voor.
Kindle is blijkbaar niet populair genoegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef bierjoost het volgende:
Waarom kan ik deze niet vinden op een 'reguliere' site via chinaprices.us?
Iemand betere zoekskills?
http://www.alibaba.com/pr(...)Amazon_kindle_4.html
Ohjaquote:
Android sticks, mini PC's Jiayu G2's etc etc.. teveel om op te noemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef namemotion het volgende:
Heeeel lang niet meer actief geweest hier! Laatste keer dat ik echt actief was spraken we nog over the good old led pigs. #longtimeago
Ik zit natuurlijk nog steeds in de iPhonehoesjesenaccessoiresbussinessinchimaclub
Wat heb ik gemist?
Oldscool Tiffany doet haar werk ook nogsteeds primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Hier komen eigenlijk geen andere voorbij dan MisterTao (Buyincoins) en Jack's Zarmark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ik heb laatst (2 weken geleden) wat besteld daar en als het goed is krijg ik deze week het spul binnen. Goeie en snelle service via de mail. Dit was trouwens bij zarmark.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Adiman het volgende:
Iemand die nog een actieve taobao agent weet?
Misschien heeft de Primark een website. Die zijn echt goedkoop. Maar dat is geen Chinese webshop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
iemand die nog sites kent met goedkope schoenen?
taobao ken ik al...
probeer zalando eens?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
Schoenen op chinasitesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
Schoenenreus, Bristol, Scapino, Van Haren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |