En snuggle, allebij veel plezierquote:
Grootquote:
En wie was jij danquote:
Ik klik op de stream en hij spawnt, stapt op een quad, geeft 1 keer gas en knalt meteen tegen iemand van zijn team aan die dood gaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zijn het altijd zulke mongolen die streamen
Dat is mooi, ik en een vriend van me hadden het er laatst over dat hij overpowered zou zijn, en hoe we hem dan neer zouden halen, maar is dus niet nodig, quads, sturen die dan nog wel fijn? of gaat dat ook te snel? patch is net klaar, nu nog de DLC, over uurtje/1,5 uurtje kom ik er ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef TJV het volgende:
Gunship is echt heel snel neer, is niet zo heel goed. Tank destroyer is prima, artillery is ontzettend baas en quads zijn zo snel dat je er niet eens mee kunt C4'en, je rijdt gewoon langs je doelwit.
Die miste ik bij CQ inderdaad ook, de ribbons, en dat 1e punt heb ik wel wat over gelezen. En die nieuwe mode? Tank nogwat, wat is daar de bedoeling van?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Je hoeft er enkel 1 punt op de map voor te hebben toch? Dat is niet echt moeilijk dus dan hoeft dat ding ook niet supersterk te zijn als beloning voor zoiets simpels.
Waarom een fucking gun master medal en ribbons?!En dan ook nog eens de rondes die je al gedaan hebt niet mee tellen en gewoon op 0 beginnen, bah. Die domination ribbons en medal tellen voor conquest domination neem ik aan? Maar dan weer, waarom op 0 beginnen..
http://battlefield.wikia.com/wiki/Tank_Superiorityquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:47 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Die miste ik bij CQ inderdaad ook, de ribbons, en dat 1e punt heb ik wel wat over gelezen. En die nieuwe mode? Tank nogwat, wat is daar de bedoeling van?
Dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://battlefield.wikia.com/wiki/Tank_Superiority
ja, ik was net ook al aan het vloekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Sickert het volgende:
Kak staat ook een uitroep teken voor wanneer ik ze wel zie.
Heb premium en alle patches wtf Kut EA
Been therequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, ik was net ook al aan het vloeken![]()
een keer de ps3 uit en weer aan en toen deed ie het bij mij
Hij neemt tenminste wel de moeite om te delen zo veel hij kan. Niet zo ondankbaar zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Sickert het volgende:
Newb allert xbox pas 11 sept
Altijd dikke noobs in die filmpjes, niet te zuinig zeg
Ik kan dan pissed worden om het feit dat zo'n lamer wel kan spelen en ik nog een week wachten moet
Nou ja, die gozer is wel heel slechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Hij neemt tenminste wel de moeite om te delen zo veel hij kan. Niet zo ondankbaar zijn.
Heli's zijn nog steeds flink krachtig, gezien het feit er maar weinig AA voertuigen voorkomen hebben ze vrij spel helaas. In een aantal potjes bandar desert werd dat maar al te goed duidelijk. Gelukkig met wat samenwerking en drie gasten met stingers lukte het uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:01 schreef Catkiller het volgende:
Geweldig trouwens hoeveel mensen klagen over de stingers en below radar die werkt zoals hij hoort te werken. 10 maanden lang hebben ze in een chopper gezeten waar ze met gemak flink wat kills konden pakken zonder al te veel weerstand van de grond. Nu moeten ze iets inleveren en meteen zijn ze allemaal overstuur. Oke ik heb nog geen map gedaan met een heli die er in voor kwam en misschien hadden ze de flares voor de gunner moeten laten zitten maar zelfs dan zouden die mensen nog zeiken waarschijnlijk
Het hoort enkel te werken voor air to air missiles, en dat klopt nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef MPC60 het volgende:
Below radar lijkt voor mij niet te werken, ik zou nog wel kunnen werken met alleen ecm maar als ik dan vervolgens laag vlieg en nog door een igla de lucht uit wordt geschoten is de lol snel voorbij. Na 10 minuten had ik het gister wel gezien.
Je zou ook kunnen helpen als engineer met javelin en repair of als recon met soflam? Zelfs als support met c4 of mortarquote:Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef ikookhier het volgende:
Beetje saaie moduste weinig tanks dus je staat veel te wachten
Ik zou C4'en, met mijn jeep lekker door de maps crossenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen helpen als engineer met javelin en repair of als recon met soflam? Zelfs als support met c4 of mortar
Ik loop meestal vast vooruit en mijn squadmates met een vehicle pikken me wel op onderwegquote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef ikookhier het volgende:
Ja ik weet hoe BF werkt![]()
Maar het trekt me gewoon weg nietAls er steeds vervoer zou staan zou het al leuker zijn!
Ben niet zo van het joggen
Filmpjes zijn top, alleen jammer dat hij ingame keihard faaltquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Hij neemt tenminste wel de moeite om te delen zo veel hij kan. Niet zo ondankbaar zijn.
Hoeft toch ook niet..? Ik heb plezier als ik speel. Of ik nu win of verlies.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
Filmpjes zijn top, alleen jammer dat hij ingame keihard faalt
Niet dat ik het nou zo geweldig kan (ben geen HBC Helios of een Stoma..)
Drie uur gamen op een dag valt best mee vind ik. In 2005/2006 toen ik BF2 net had gekocht speelde ik soms 8 uur op een dag...quote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Sant. het volgende:
Jezus, 2-3 uur per dag gamen?!?!
WTF man, ik zit nu op 153 uur en heb t spel sinds de release.
Hebben jullie geen werk, vrienden, vriendin, sport, etc?
Hoe de fuck maak je tijd op 2-3 uur per dag te gamen..?
Of zit je dan elke avond van 23.00 tot 02.00 uur aan je console?
Volgens mij maak je het zo competitief als je wilt. Gamen is nog altijd bedoeld als entertainment. En ik kan heel veel plezier hebben met BF3 ook als mijn team uiteindelijk verliest.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:46 schreef MPC60 het volgende:
Verder kan ik echt niet tegen mijn verlies, ik kan 0-15 staan en dat interesseert mij niks maar als ik verlies.... ik snap dan ook niet dat je een competitief spel speelt en het je niet uitmaakt of je wint of verliest.
Wow dat is veel.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Gewas het volgende:
Drie uur gamen op een dag valt best mee vind ik. In 2005/2006 toen ik BF2 net had gekocht speelde ik soms 8 uur op een dag...
Nee helaas, de PS gaat meestal pas aan als ik echt niks te doen heb. Dat komt helaas niet vaak voor. Maar ieder zijn ding hoor, voor mijn part slaap je met je console, boeit mij het..quote:Op donderdag 6 september 2012 08:46 schreef MPC60 het volgende:
3 uur per dag maar wat die jankerd zich niet realiseert is dat je in het weekend sowieso meer speelt en niet iedereen speelt 80 spellen door elkaar heen.
Tja maar als je 5 keer gruwelijk verliest verlies je toch ook de lol erin?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij maak je het zo competitief als je wilt. Gamen is nog altijd bedoeld als entertainment. En ik kan heel veel plezier hebben met BF3 ook als mijn team uiteindelijk verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |