Beter! Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vanmiddag even de patch en AK vast installeren. Misschien dan even 1 of 2 potjes spelen voordat ik op vakantie gaat
Close quarters is wel leuk voor af en toe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef FredVleespet het volgende:
Zit te twijfelen of ik Premium haal. B2K heb ik al, close quarters lijkt me geen zak aan. Alleen ik wil AK nu
Ik dacht in het begin ook dat Close Quarters saai zou zijn. Omdat ik de Team Deathmatch rondes in de standaard maps echt niks aan vond. Maar in CQ is dit gewoon veel fijner spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Close quarters is wel leuk voor af en toe.
Same. Sony capped de downloadservers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:41 schreef elvis2010 het volgende:
Pff 2x een uur downloadtijd.. En ik heb een snelle verbinding..
Met premium heb je alle map packs voor 50¤, wat goedkoper is dan wanneer je ze allemaal los koopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef rene90 het volgende:
Ik heb de standaard bf3 en heb soms een melding dat ik bepaalde mappen niet heb en uit de server word gegooid. Welke moet ik erbij kopen dan? En wat is de goedkoopste manier daarvoor?
dan blijf ik nog wel even op de normale maps spelen. 50 euro extra vind ik wat enthousiastquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met premium heb je alle map packs voor 50¤, wat goedkoper is dan wanneer je ze allemaal los koopt.
livestream van AK:
http://nl.twitch.tv/mike080509
Je loopt 3 maanden achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Close Quarters net op PSN gereleased. Iemand die hem al heeft?
Dude what ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Close Quarters net op PSN gereleased. Iemand die hem al heeft?
Hoe was die, was grote maps?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:39 schreef ikookhier het volgende:
Ja heb vanmiddag een paar potjes gespeeldZag er erg lekker uit
Hey ik heb met jou gespeeld zie ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:39 schreef ikookhier het volgende:
Ja heb vanmiddag een paar potjes gespeeldZag er erg lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |