Close quarters is wel leuk voor af en toe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef FredVleespet het volgende:
Zit te twijfelen of ik Premium haal. B2K heb ik al, close quarters lijkt me geen zak aan. Alleen ik wil AK nu
Ik dacht in het begin ook dat Close Quarters saai zou zijn. Omdat ik de Team Deathmatch rondes in de standaard maps echt niks aan vond. Maar in CQ is dit gewoon veel fijner spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Close quarters is wel leuk voor af en toe.
Same. Sony capped de downloadservers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:41 schreef elvis2010 het volgende:
Pff 2x een uur downloadtijd.. En ik heb een snelle verbinding..
Met premium heb je alle map packs voor 50¤, wat goedkoper is dan wanneer je ze allemaal los koopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef rene90 het volgende:
Ik heb de standaard bf3 en heb soms een melding dat ik bepaalde mappen niet heb en uit de server word gegooid. Welke moet ik erbij kopen dan? En wat is de goedkoopste manier daarvoor?
dan blijf ik nog wel even op de normale maps spelen. 50 euro extra vind ik wat enthousiastquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met premium heb je alle map packs voor 50¤, wat goedkoper is dan wanneer je ze allemaal los koopt.
livestream van AK:
http://nl.twitch.tv/mike080509
Je loopt 3 maanden achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Close Quarters net op PSN gereleased. Iemand die hem al heeft?
Dude what ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Close Quarters net op PSN gereleased. Iemand die hem al heeft?
Hoe was die, was grote maps?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:39 schreef ikookhier het volgende:
Ja heb vanmiddag een paar potjes gespeeldZag er erg lekker uit
Hey ik heb met jou gespeeld zie ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:39 schreef ikookhier het volgende:
Ja heb vanmiddag een paar potjes gespeeldZag er erg lekker uit
En snuggle, allebij veel plezierquote:
Grootquote:
En wie was jij danquote:
Ik klik op de stream en hij spawnt, stapt op een quad, geeft 1 keer gas en knalt meteen tegen iemand van zijn team aan die dood gaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zijn het altijd zulke mongolen die streamen
Dat is mooi, ik en een vriend van me hadden het er laatst over dat hij overpowered zou zijn, en hoe we hem dan neer zouden halen, maar is dus niet nodig, quads, sturen die dan nog wel fijn? of gaat dat ook te snel? patch is net klaar, nu nog de DLC, over uurtje/1,5 uurtje kom ik er ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef TJV het volgende:
Gunship is echt heel snel neer, is niet zo heel goed. Tank destroyer is prima, artillery is ontzettend baas en quads zijn zo snel dat je er niet eens mee kunt C4'en, je rijdt gewoon langs je doelwit.
Die miste ik bij CQ inderdaad ook, de ribbons, en dat 1e punt heb ik wel wat over gelezen. En die nieuwe mode? Tank nogwat, wat is daar de bedoeling van?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Je hoeft er enkel 1 punt op de map voor te hebben toch? Dat is niet echt moeilijk dus dan hoeft dat ding ook niet supersterk te zijn als beloning voor zoiets simpels.
Waarom een fucking gun master medal en ribbons?!En dan ook nog eens de rondes die je al gedaan hebt niet mee tellen en gewoon op 0 beginnen, bah. Die domination ribbons en medal tellen voor conquest domination neem ik aan? Maar dan weer, waarom op 0 beginnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |