Heatseakers bedoel je? Ik equip ze tegenwoordig ook om choppers neer te halen, maar meeste kills in de jet maak ik met mijn machine gun. Ik word graag net zo goed als stoma, maar dan heb ik ff wat meer vlieguren nodig. En om een of andere reden word ik nog steeds te vaak uit de lucht gehaald door niet goed te draaien of stomme fout..quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef rene90 het volgende:
Hats 199 punten erbij in de jetnog maar even en dan heb ik de guided missles.
Stoma hoe handel jij het als je achterna wordt gezeten door andere jets. Ik kom niet of nauwelijks weg van ze..quote:
Ja denk het wel, die eerste die je krijgt of 2e. Flair heb ik nu maar vaak genoeg word ik alsnog uit de lucht geknald. Zit daar een truucje achter ofzo?quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Heatseakers bedoel je? Ik equip ze tegenwoordig ook om choppers neer te halen, maar meeste kills in de jet maak ik met mijn machine gun. Ik word graag net zo goed als stoma, maar dan heb ik ff wat meer vlieguren nodig. En om een of andere reden word ik nog steeds te vaak uit de lucht gehaald door niet goed te draaien of stomme fout..
[..]
Stoma hoe handel jij het als je achterna wordt gezeten door andere jets. Ik kom niet of nauwelijks weg van ze..
wat gay zegquote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Beastie_boys het volgende:
VEHICLE RELATED TWEAKS & FIXES
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
Godslastering
quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Beastie_boys het volgende:
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
Godslastering
quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja denk het wel, die eerste die je krijgt of 2e. Flair heb ik nu maar vaak genoeg word ik alsnog uit de lucht geknald. Zit daar een truucje achter ofzo?
Ik word eigenlijk nooit achterna gezeten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef 67Impala het volgende:
Stoma hoe handel jij het als je achterna wordt gezeten door andere jets. Ik kom niet of nauwelijks weg van ze..
Ok ik moet dus echt meer op mijn snelheid gaan letten. Verders lekker jet uurtjes makenquote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Ik word eigenlijk nooit achterna gezeten. [ afbeelding ]
Wat je moet doen om achter iemand de komen is draaien en dan een snelheid van 310-315 aanhouden. Dan is je draaicirkel kleiner. Ook goed op je air radar letten waar ze heengaan. Dit werkt tegen 99% van de spelers.
Probeer trouwens zo veel mogelijk met die cannon te doen en niet met heat seekers. Elk moment dat je ze aan het locken bent, zou je ook op ze kunnen schieten met de cannon. Er staan ook zat tutorials op youtube over de jets in bf3.
Wat is dit voor bullshit.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Beastie_boys het volgende:
Godslastering
Een goed heli team inderdaad en dat is amper het geval. De meeste krijgen dat ding geeneens boven een vlagquote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Stingers en Igla zou onderhand tijd worden dat die beter worden. Je krijgt er al amper kills mee of iemand moet blijven zitten in zijn heli in de hoop hem te landen en fixen wat mis gaat of hij moet toevallig 30% schade hebben wanneer jij hem raakt en hij meteen ontploft. Die situaties komen niet zo veel voor geloof ikJa of ze hebben die schade en zijn meteen weg naar de grond waardoor jij ze niet kan raken, dat is nu mooi opgelost. Een goed heliteam kan een heel vijandelijk team plat leggen dus wat dat betreft snap ik de verandering wel. Jets kon je al helemaal niks tegen doen, of ze moesten binnen een paar seconden twee keer langs je komen vliegen.
Het is onrealistisch om net zo goed te zijn in alles als dat een ander dat is maar dat moet je wel proberen en daar hebben een hoop mensen inderdaad niet de vaardigheden voor of zin in. En niet zozeer voor n00bs maar wel voor mensen die alleen spelen, met twee man of meer heb je zo'n ding nog steeds redelijk snel neer ook al zijn ze goed.quote:Op maandag 3 september 2012 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goed heli team inderdaad en dat is amper het geval. De meeste krijgen dat ding geeneens boven een vlag. Ze maken het spel alleen makkelijker voor noobs in plaats van de goede piloten en gunners te belonen voor het masteren van een voortuig. Mijn insteek is dat wanneer ik dood ga door een vehicle of noem het maar op dat ik dat minimaal net zo goed zelf moet kunnen. Dan maar uurtjes oefenen
Natuurlijk kan ik niet zo goed met een jet over weg als Stoma. Maar ik heb wel zo lang geoefend dat ik redelijk tot goed mee kan. Ik heb het gevoel dat je alleen wordt benadeeld als je ergens goed in bent. Als je de tijd er niet in wil steken moet je het maar accepteren dat je er soms door dood gaat.quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om net zo goed te zijn in alles als dat een ander dat is maar dat moet je wel proberen en daar hebben een hoop mensen inderdaad niet de vaardigheden voor of zin in. En niet zozeer voor n00bs maar wel voor mensen die alleen spelen, met twee man of meer heb je zo'n ding nog steeds redelijk snel neer ook al zijn ze goed.
Denk dat ik nu zoom daarop gooi.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind het prima. Met below radar maakt het geen fluit uit of je gunner flares heeft. Als je bij een goeie piloot in de chopper zit hoef je die dingen amper te gebruiken. Nu gaan gunners andere dingen zoals IR gebruiken.
Let maar op, deze "nerf" gaat gigantisch backfiren en je wordt alleen maar vaker en sneller gekilled door choppers.
Vanmiddag even de patch en AK vast installeren. Misschien dan even 1 of 2 potjes spelen voordat ik op vakantie gaatquote:
Zo mn vriendin dus maar is even uitleggen hoe het in zn werk gaat...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:50 schreef elvis2010 het volgende:
Via de store is AK al te downloaden..
Nog 95% 😁
Beter! Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vanmiddag even de patch en AK vast installeren. Misschien dan even 1 of 2 potjes spelen voordat ik op vakantie gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |