http://battlefield.wikia.com/wiki/Tank_Superiorityquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:47 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Die miste ik bij CQ inderdaad ook, de ribbons, en dat 1e punt heb ik wel wat over gelezen. En die nieuwe mode? Tank nogwat, wat is daar de bedoeling van?
Dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://battlefield.wikia.com/wiki/Tank_Superiority
ja, ik was net ook al aan het vloekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Sickert het volgende:
Kak staat ook een uitroep teken voor wanneer ik ze wel zie.
Heb premium en alle patches wtf Kut EA
Been therequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, ik was net ook al aan het vloeken![]()
een keer de ps3 uit en weer aan en toen deed ie het bij mij
Hij neemt tenminste wel de moeite om te delen zo veel hij kan. Niet zo ondankbaar zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Sickert het volgende:
Newb allert xbox pas 11 sept
Altijd dikke noobs in die filmpjes, niet te zuinig zeg
Ik kan dan pissed worden om het feit dat zo'n lamer wel kan spelen en ik nog een week wachten moet
Nou ja, die gozer is wel heel slechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Hij neemt tenminste wel de moeite om te delen zo veel hij kan. Niet zo ondankbaar zijn.
Heli's zijn nog steeds flink krachtig, gezien het feit er maar weinig AA voertuigen voorkomen hebben ze vrij spel helaas. In een aantal potjes bandar desert werd dat maar al te goed duidelijk. Gelukkig met wat samenwerking en drie gasten met stingers lukte het uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:01 schreef Catkiller het volgende:
Geweldig trouwens hoeveel mensen klagen over de stingers en below radar die werkt zoals hij hoort te werken. 10 maanden lang hebben ze in een chopper gezeten waar ze met gemak flink wat kills konden pakken zonder al te veel weerstand van de grond. Nu moeten ze iets inleveren en meteen zijn ze allemaal overstuur. Oke ik heb nog geen map gedaan met een heli die er in voor kwam en misschien hadden ze de flares voor de gunner moeten laten zitten maar zelfs dan zouden die mensen nog zeiken waarschijnlijk
Het hoort enkel te werken voor air to air missiles, en dat klopt nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef MPC60 het volgende:
Below radar lijkt voor mij niet te werken, ik zou nog wel kunnen werken met alleen ecm maar als ik dan vervolgens laag vlieg en nog door een igla de lucht uit wordt geschoten is de lol snel voorbij. Na 10 minuten had ik het gister wel gezien.
Je zou ook kunnen helpen als engineer met javelin en repair of als recon met soflam? Zelfs als support met c4 of mortarquote:Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef ikookhier het volgende:
Beetje saaie moduste weinig tanks dus je staat veel te wachten
Ik zou C4'en, met mijn jeep lekker door de maps crossenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen helpen als engineer met javelin en repair of als recon met soflam? Zelfs als support met c4 of mortar
Ik loop meestal vast vooruit en mijn squadmates met een vehicle pikken me wel op onderwegquote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef ikookhier het volgende:
Ja ik weet hoe BF werkt![]()
Maar het trekt me gewoon weg nietAls er steeds vervoer zou staan zou het al leuker zijn!
Ben niet zo van het joggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |