Ik kan prima vliegen dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan kan je het dus niet of je zit altijd alleen in die chopper. Ik sta ergens in de top 1000 met de viper en havoc op de xbox. Ik ben geen noob pilot al komt nu vast catkiller er ffs overheen met een opmerking.
Dat doe ik ook werkt ook goed maar het is lang niet iedere keer dat je hem met een run hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef MPC60 het volgende:
Nou dan is hier de simpele maar doeltreffende tactiek. Zorg dat je met hoogte aan komt vliegen, je gunner locked zn heatseeker op de tank, salvo erover heen, raket ondertussen mis door de rook, nog een slavo door beiden, dag tank.
Wel goed met je rockets op de achterkant mikken anders kan je er idd 2 keer overheen.
top 1000quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan kan je het dus niet of je zit altijd alleen in die chopper. Ik sta ergens in de top 1000 met de viper en havoc op de xbox. Ik ben geen noob pilot al komt nu vast catkiller er ffs overheen met een opmerking.
De truuk is door opzij te gaan vliegen al mikkend op de tank. zodat je rondjes om hem heen draait zodat je zovaak kan schieten als je wilt zonder heen en weer te blijven vliegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat doe ik ook werkt ook goed maar het is lang niet iedere keer dat je hem met een run hebt.
Circle strafing net als in BC2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:04 schreef Convict het volgende:
[..]
De truuk is door opzij te gaan vliegen al mikkend op de tank. zodat je rondjes om hem heen draait zodat je zovaak kan schieten als je wilt zonder heen en weer te blijven vliegen.
Same here, plus dat ik deze nogal lastig te besturen vind..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
TV Missle ontploft mij toch iets te vaak op random momenten doe mij een guidedmissle
In combinatie met je piloot is het wat makkelijker vind ik. Neus omhoog van de chopper en vaak is het een rechte lijn alleen de hoogte speelt dan een rol. Het is niet het meest eenvoudigste, maar wel verdomd sterk als de missle raakt. Plus ik vind momenteel guided minder effectief aangezien vrijwel elke tankdriver momenteel smoke equipt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Same here, plus dat ik deze nogal lastig te besturen vind..
Miss een hele domme vraag maar...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Cremesoep het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2832654785476722349/
Gun master event op alle console's
Kijk dat is een goede tip! Binnekort is even proberen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
In combinatie met je piloot is het wat makkelijker vind ik. Neus omhoog van de chopper en vaak is het een rechte lijn alleen de hoogte speelt dan een rol. Het is niet het meest eenvoudigste, maar wel verdomd sterk als de missle raakt.
Wow, ziet er echt tering vet uit. Maar zoals je zegt, met onze gelimiteerde teams, misschien worden de maps daarmee wel te groot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef SnuggLe het volgende:
Cool filmpje van Armored Kill:
Moet zeggen dat ik die Bandar Desert wel ERG groot vindt met 7 vlaggen. Dan gaat het er echt niet meer om om vlaggen te pakken en verdedigen. Zeker niet gezien het beperkte aantal mensen in een team.
En bij die nighttime-map met quads wordt het lekker suicide-missions met C4 op je quad!
Mwah weet ik niet. Nu zijn er natuurlijk ook maar een beperkt aantal voertuigen per team. In AK draait het om de voertuigen en zou iedereen er dus ook in moeten zitten. Of je nu driver of gunner bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wow, ziet er echt tering vet uit. Maar zoals je zegt, met onze gelimiteerde teams, misschien worden de maps daarmee wel te groot.
Je leven opgeven voor een spelletje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
top 1000![]()
Top 50. Dan mag je pochen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je leven opgeven voor een spelletje.
Geen recht om dat erbij te betrekken dus.quote:[NLD]I GrimLock I
TIME PLAYED: 717H 43M
En toch speel ik het "maar" 2.3 uur per dag gemiddeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij hebt 893 uur en had het spelletje veul later dan de hardcore fans.
Ik zou ook niet zo veel spelen als ik niet zo goed was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tering jantje, ik zit net op 150 uur
En dan tel je vanaf de releasedatum?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En toch speel ik het "maar" 2.3 uur per dag gemiddeld
Nouja, de afgelopen maanden. Bij de release was het veel meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo veel spelen als ik niet zo goed was.
[..]
En dan tel je vanaf de releasedatum?
Ik heb soms ook van die periodes dat ik het een hele tijd niet aanraak, maar ik speel dan ook meerdere games.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef aeque het volgende:
Ik zit nog niet eens op 100(97) uur...![]()
Had de game een maand na de release, maar om de een of andere reden een lange tijd links laten liggen. Geen idee waarom want het is en blijft vet...
Ik speel echt niet elke dag, komen weken voorbij dat ik het spel amper aan raak. Als ik dan speel , speel ik wel veel, zoals bv op een zaterdag. Ik vind 700 uur sinds release nog wel mee vallen eerlijk gezegd. Iemand hier op Fok zit rond dezelfde score maar met 6 dagen meer gespeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Geen recht om dat erbij te betrekken dus.
Heldquote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef Rensjebree het volgende:
Ik zit op 322H 4M..
En ik heb gewoon een baan, hobby's 5 kinderen en 6 vrouwen!
Je kan ook overdrijven of niet.quote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Sant. het volgende:
Jezus, 2-3 uur per dag gamen?!?!
WTF man, ik zit nu op 153 uur en heb t spel sinds de release.
Hebben jullie geen werk, vrienden, vriendin, sport, etc?
Hoe de fuck maak je tijd op 2-3 uur per dag te gamen..?
Of zit je dan elke avond van 23.00 tot 02.00 uur aan je console?
Dat is heel wat anders als 700/900 uur. Dat is 3 uur per dag, iedere dag, ik zou niet weten waar ik die tijd weg moet halen. Ik zit nu op 145 uur, nog geen half uur per dag.quote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven of niet.
Ik heb school, bijbaantje en doe regelmatig wat met vrienden. Toch kan ik iedere avond van 9 tot 11 wel even gamen als ik daar zin in heb. Ik plan het gewoon goedIk heb zelf ook maar 150 uur volgens mij.
Niet iedereen heeft werk of 40 urige (of meer) werkweken, niet iedereen heeft vrienden, niet iedereen heeft een vriendin, niet iedereen heeft één of meerdere sporten dan wel hobby's. Maar ik weet heus wel dat jij dit ook weet, dus geef voortaan gewoon niet zo'n wereldvreemde reactie alsof al die dingen maar vanzelfsprekend zijn voor iedereen. En om die simpele dingen is het gehele praatje al helemaal zinloos want je weet nooit hoe dat iemand zijn leven in elkaar steekt en wat deze persoon doet als hij geen spelletje speelt.quote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Sant. het volgende:
Kheb hem sinds release en zit aan de 122 uur dus vind het wel meevallenquote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Sant. het volgende:
Jezus, 2-3 uur per dag gamen?!?!
WTF man, ik zit nu op 153 uur en heb t spel sinds de release.
Hoe de fuck maak je tijd op 2-3 uur per dag te gamen..?
Of zit je dan elke avond van 23.00 tot 02.00 uur aan je console?
Er zit natuurlijk ook nog wel verschil in of je ook nog andere spellen tussendoor gespeeld hebt. Bij mij is BF3 niet uit de PS3 geweest vanaf de release.quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb hem sinds release en zit aan de 122 uur dus vind het wel meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |