Ik kan prima vliegen dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan kan je het dus niet of je zit altijd alleen in die chopper. Ik sta ergens in de top 1000 met de viper en havoc op de xbox. Ik ben geen noob pilot al komt nu vast catkiller er ffs overheen met een opmerking.
Dat doe ik ook werkt ook goed maar het is lang niet iedere keer dat je hem met een run hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef MPC60 het volgende:
Nou dan is hier de simpele maar doeltreffende tactiek. Zorg dat je met hoogte aan komt vliegen, je gunner locked zn heatseeker op de tank, salvo erover heen, raket ondertussen mis door de rook, nog een slavo door beiden, dag tank.
Wel goed met je rockets op de achterkant mikken anders kan je er idd 2 keer overheen.
top 1000quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan kan je het dus niet of je zit altijd alleen in die chopper. Ik sta ergens in de top 1000 met de viper en havoc op de xbox. Ik ben geen noob pilot al komt nu vast catkiller er ffs overheen met een opmerking.
De truuk is door opzij te gaan vliegen al mikkend op de tank. zodat je rondjes om hem heen draait zodat je zovaak kan schieten als je wilt zonder heen en weer te blijven vliegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat doe ik ook werkt ook goed maar het is lang niet iedere keer dat je hem met een run hebt.
Circle strafing net als in BC2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:04 schreef Convict het volgende:
[..]
De truuk is door opzij te gaan vliegen al mikkend op de tank. zodat je rondjes om hem heen draait zodat je zovaak kan schieten als je wilt zonder heen en weer te blijven vliegen.
Same here, plus dat ik deze nogal lastig te besturen vind..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
TV Missle ontploft mij toch iets te vaak op random momenten doe mij een guidedmissle
In combinatie met je piloot is het wat makkelijker vind ik. Neus omhoog van de chopper en vaak is het een rechte lijn alleen de hoogte speelt dan een rol. Het is niet het meest eenvoudigste, maar wel verdomd sterk als de missle raakt. Plus ik vind momenteel guided minder effectief aangezien vrijwel elke tankdriver momenteel smoke equipt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Same here, plus dat ik deze nogal lastig te besturen vind..
Miss een hele domme vraag maar...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Cremesoep het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2832654785476722349/
Gun master event op alle console's
Kijk dat is een goede tip! Binnekort is even proberen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
In combinatie met je piloot is het wat makkelijker vind ik. Neus omhoog van de chopper en vaak is het een rechte lijn alleen de hoogte speelt dan een rol. Het is niet het meest eenvoudigste, maar wel verdomd sterk als de missle raakt.
Wow, ziet er echt tering vet uit. Maar zoals je zegt, met onze gelimiteerde teams, misschien worden de maps daarmee wel te groot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef SnuggLe het volgende:
Cool filmpje van Armored Kill:
Moet zeggen dat ik die Bandar Desert wel ERG groot vindt met 7 vlaggen. Dan gaat het er echt niet meer om om vlaggen te pakken en verdedigen. Zeker niet gezien het beperkte aantal mensen in een team.
En bij die nighttime-map met quads wordt het lekker suicide-missions met C4 op je quad!
Mwah weet ik niet. Nu zijn er natuurlijk ook maar een beperkt aantal voertuigen per team. In AK draait het om de voertuigen en zou iedereen er dus ook in moeten zitten. Of je nu driver of gunner bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wow, ziet er echt tering vet uit. Maar zoals je zegt, met onze gelimiteerde teams, misschien worden de maps daarmee wel te groot.
Je leven opgeven voor een spelletje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
top 1000![]()
Top 50. Dan mag je pochen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je leven opgeven voor een spelletje.
Geen recht om dat erbij te betrekken dus.quote:[NLD]I GrimLock I
TIME PLAYED: 717H 43M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |