Ik hou mij nooit in tegen Joofquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit ik me in te houden om die opmerking niet te maken....
Hups weetquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou mij nooit in tegen Joof![]()
Als ik dat wel doe dan wordt hij pas bang, dan moet er namelijk wel iets mis zijn![]()
Ik voel me nu zeer ongemakkelijk op kantoor
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als Hups niet doet wat Hups doet, dan is Hups Hups niet.
dat is een mooie deductiequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als Hups niet doet wat Hups doet, dan is Hups Hups niet.
Spannend. Is er een beetje wat te vinden in jouw tak in de GZ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel iets, maar dat is geen vastigheid. Dus ben op zoek naar vaste uren
Je werkt er pas net toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me echt zeer ongemakkelijk hier. Ik hoor dus echt uitspraken als ontslag, gelukkig loopt mijn contract bijna af, ongeoorloofd verlof enz enz enz.
Sfeertje hier joh
Mijn baan is ook niet in gevaar hoor. Sterker nog hoe eerder mn collega weg is hoe groter de kans op een vast fulltime contract voor mijquote:
De rest van je collega's? Waarom willen die weg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me echt zeer ongemakkelijk hier. Ik hoor dus echt uitspraken als ontslag, gelukkig loopt mijn contract bijna af, ongeoorloofd verlof enz enz enz.
Sfeertje hier joh
We zitten maar met 3 op kantoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De rest van je collega's? Waarom willen die weg?
Dat is geen leuke werk sfeer. Ik zou er dan ook niet graag zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zitten maar met 3 op kantoor.
1 haar baan hangt aan zijden draadje, die ander lult vooral met die ene mee. En ik zit me ongemakkelijk te voelen
Benzinsmileyquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sfeertje hier joh
ik zou het echt niet weten, ik heb die gozer nooit zien spelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij komt bij jullie vandaan he, maar ik zie het hem echt niet gaan redden.
Vond het een beetje overdreven, die korte broek. Het zag er juist zo hip uit. Maar aan de andere kant was het wel enorm warm.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die taart.
Watertornado's verhalen.
Twi zijn korte broek.
Waarom ongemakkelijk voelen? Ik zou achter over gaan zitten en beetje stoken. Of werken en dan zeggen, hey klopt dit nou? Nee toch? En dan collega even laten mee kijken net zo lang dat ze zelf zegt "nee dat klopt niet" en dan reageer jij alleen maar van gho.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zitten maar met 3 op kantoor.
1 haar baan hangt aan zijden draadje, die ander lult vooral met die ene mee. En ik zit me ongemakkelijk te voelen
De nietrokende collega gaf net excuses "Sorry hoor maar wij moeten de overdracht ivm klanten even goed bespreken"quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom ongemakkelijk voelen? Ik zou achter over gaan zitten en beetje stoken. Of werken en dan zeggen, hey klopt dit nou? Nee toch? En dan collega even laten mee kijken net zo lang dat ze zelf zegt "nee dat klopt niet" en dan reageer jij alleen maar van gho.
En die collega die niet rookt een losse opmerking geven "ben je begonnen met roken?" niet? Oh oke, nee dacht ik even omdat je elke keer mee gaat met roken. Vond het al niks voor jou.
Oh en daar hoor jij niet bij?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De nietrokende collega gaf net excuses "Sorry hoor maar wij moeten de overdracht ivm klanten even goed bespreken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |