Beneath Hill 60 moet ik zelf ook nog zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, Beneath Hill 60 heb ik nog niet gezien. The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen. Zou wel wat meer WW I films willen zien.
Nee nog niet besteld, thanks voor het herinneren. En ja, The Pianist is inderdaad een erg goede film. Chopin's Nocturne No. 20 in C#-mineur.
De Slavische Dansen van Dvorakquote:
Mag een vent niet emotioneel doen?quote:
Wat een verhalen zal dat opgeleverd hebben jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef m.k het volgende:
The pianist, herinneringen...
Boze moeders huilende klasgenoten
Wij kregen hem op de basis school te zien
Ja, vast...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen.
Van mij mag een vent best een beetje emotioneel doen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mag een vent niet emotioneel doen?
Maar nee joh, ik vond het gewoon een mooi stukje. Niks huilen of iets dergelijks.
Die scene waar hij door een Wehrmacht officier wordt betrapt is ook mooi.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef m.k het volgende:
Ja, nu je het zegt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat is toch ook eigenlijk helemaal geen film om op de basis school te tonen?
Ga dan Oorlogswinter kijken of zo.
Ik vond het een mieters goeie/mooie film toen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat is toch ook eigenlijk helemaal geen film om op de basis school te tonen?
Ga dan Oorlogswinter kijken of zo.
Toen ik op de lagere school zat hadden ze daar nog geen vcr... Wij keken soms school tv...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef m.k het volgende:
School TV heb ik ook nog gekeken, domme bagger was datquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat hadden ze daar nog geen vcr... Wij keken soms school tv...
Is het ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vond het een mieters goeie/mooie film toen.
Chitty Chitty Bang Bang met zo'n ouderwetse filmprojector....quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat hadden ze daar nog geen vcr... Wij keken soms school tv...
Wij waren natuurlijk al lang blij dat we tv konden kijken buiten de woensdagmiddag en na 1800 dagelijks. Daarbuiten had je gewoon testbeeld of sneeuw met je maar liefst twee tv kanalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef m.k het volgende:
[..]
School TV heb ik ook nog gekeken, domme bagger was dat
En dan vooral bijvoorbeeld deze scène.. damn, die laatste man die geëxecuteerd wordt. Hoe gruwelijk..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Maar om die aan <13 jarigen te vertonen![]()
Tja acht, word je hard van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Maar om die aan <13 jarigen te vertonen![]()
Ja het was beter dan wiskundequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij waren natuurlijk al lang blij dat we tv konden kijken buiten de woensdagmiddag en na 1800 dagelijks. Daarbuiten had je gewoon testbeeld of sneeuw met je maar liefst twee tv kanalen.
En aan het einde van de avond voordat de zenders uit de lucht gingen het Wilhelmusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij waren natuurlijk al lang blij dat we tv konden kijken buiten de woensdagmiddag en na 1800 dagelijks. Daarbuiten had je gewoon testbeeld of sneeuw met je maar liefst twee tv kanalen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Tja acht, word je hard van.
[..]
Ja het was beter dan wiskunde
Yup en omroepsters die de clue van de film zo'n beetje verklappen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En aan het einde van de avond voordat de zenders uit de lucht gingen het Wilhelmus
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
MM, deze film al gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0118607/
Kom er net langs vanuit die clip die ik net poste.
wiskunde rekenen, same differencequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wiskunde op de lagere school ?
Oh ok. Ik nog niet, nog eentje om toe te voegen dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In de bioscoop, heb hem op DVD en ook nog meerdere malen op tv gezien
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup en omroepsters die de clue van de film zo'n beetje verklappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |