Zijn herrijzenis is nabij.quote:
Dat inderdaad,quote:
Het vervelende van managers die zeggen geďnspireerd te zijn door Steve Jobs is dat ze vaak niet lijken te beseffen dat Steve Jobs van een buitencategorie is. Als mindere goden zijn leiderschapstijl adopteren smoren ze op die manier vaak alle in de organisatie aanwezige creativiteit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Ben heeft natuurlijk alleen nog voorbeelden op dát niveau. Visionairs onder elkaar.
Yep.quote:
De zomergast heeft het erg goed getroffen met zichzelf, maar voelt zich niet te beroerd zijn geheimen met ons te delen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Mensen,
Was een dagje weg en val nu in. Ist wat tot nu toe?
Bingo jonguhquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef truthortruth het volgende:
2002 breedband een gok, flikker toch op.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:11 schreef truthortruth het volgende:
Iemand die zijn haar zo draagt moet wat te verbergen hebben.
Ik had in 1999 breedbandinternet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef truthortruth het volgende:
2002 breedband een gok, flikker toch op.
A2000quote:
Chello.quote:
Ik voor het eerst stromend water.quote:
Hij zegt het zelf al: vorm geven aan ideeën. Ik zou zeggen: drijven op andermans ideeën.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn het juist mensen als Verwaayen die in de praktijk mensen die 'durven te kiezen' in de weg gaan zitten. Dit soort mensen zien het liefst mensen die net zo zijn als zij carričre in hun organisatie maken.
Maar ziet geen reden jaloers te zijn op mensen die wat creërenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, hij zet de jongens aan het werk met wat ideetjes en gaat dan weer verder.
Inderdaad, simplistisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:13 schreef Dutchguy het volgende:
't Is weer zo'n 'succes is een keuze' aflevering.
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef tong80 het volgende:
Neem initiatieven, neem risico, durf te kiezen.
En donder in elkaar. Zie de bankiers.
Ik blijf nog even hangen voor dit fragment: hoe de Franse chefkoks op een voetstuk staan, lijkt me ook wel iets voor jou trouwensquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
Ik vind het verder een beetje zonde van mijn tijd om naar het 'orakel' Ben Verwaayen te luisteren.
Die man voegt absoluut niks, maar dan ook helemaal niks toe aan mijn leven, visies of denkbeelden.
Alle marketingpraat van hem ken ik wel en ik heb die rat-race achter mij gelaten. Verder heeft ie niks te melden.
Dus tot volgende week.
Op Twitter zijn ze ook helemaal verrukt van Steve Jobs' 'Stay foolish, stay hungry'.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, simplistisch.
Heel leuk dat Steve Jobs-gegeilerij, en dat gepredik over het volgen van je gevoel en intuitie maar dat is allerminst een garantie op succes natuurlijk. Vaker niet dan wel zelfs, en ook niet perse een voorwaarde om gelukkig te worden.
Factoren als geluk spelen zeker ook een rol, misschien zelfs wel de grootste rol. Waarmee ik niet wil zeggen dat Steve Jobs geen genie was.
Alles wat Jobs vertelde is ooit al een keer eerder bedacht hequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op Twitter zijn ze ook helemaal verrukt van Steve Jobs' 'Stay foolish, stay hungry'.
Wat hij dus achter op een boekje zag staan.
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles wat Jobs vertelde is ooit al een keer eerder bedacht he
Je ziet 5 minuten. Als je 5 minuten het hoofd van Marlon Brando ziet in Apocalypce Now snap je er ook niks van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed geacteerd, maar verder vind ik dit stuk verre van een openbaring. Niet veel bijzonders eerlijk gezegd, een beetje plat zelfs.
Vorige week? Zei hij dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Benieuwd of-ie doorborduurt op vorige week dat ziek zijn ook een keuze is.
Ongetwijfeld, en de telefoon was ook al uitgevonden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles wat Jobs vertelde is ooit al een keer eerder bedacht he
Nee, dat enge mens dat idolaat van 'The Secret' was. Was toch vorige week?quote:
Dat is waar. Ik mis waarschijnlijk de context.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet 5 minuten. Als je 5 minuten het hoofd van Marlon Brando ziet in Apocalypce Now snap je er ook niks van.
Oh, Li. Die gek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat enge mens dat idolaat van 'The Secret' was. Was toch vorige week?
Inderdaad, wou net zeggen. Waarom zou je niet zaken al kunnen voorzien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij lult, je kunt heel goed proactieve wetten maken.
Dat was idd het hele betoog 't eerste uur.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, wou net zeggen. Waarom zou je niet zaken al kunnen voorzien?
Hij pretendeert notabene zo'n voorstander te zijn van mensen met een vooruitziende blik.
Interviewer is IMHO te licht en blijft te beschaafd. Zo krijg je geen spannende tv.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij lult, je kunt heel goed proactieve wetten maken.
Maar het gaat al helemaal niet meer over creativiteit en/of ideeën, het gaat nu alleen nog maar over macht en geld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij pretendeert notabene zo'n voorstander te zijn van mensen met een vooruitziende blik.
Waren de meesten het al na de eerste uitzending over eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Interviewer is IMHO te licht en blijft te beschaafd. Zo krijg je geen spannende tv.
Op zijn minst van deze tijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
John en Joop, de meest creatieve Nederlanders ooit?
Deze man kan goed lullen, maar dat dit nu een man is, die onmisbaar was voor het Nederlandse bedrijfsleven... Ik ben niet overtuigd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren de meesten het al na de eerste uitzending over eens.
Hup volgende briggetje.
Oh wacht. Hij wil het laatste woord voor het fragment is getoond.
Ja man, fuck Rembrandt, van Gogh, Mondriaan en Wimpie Bosboom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Je weet toch dat de mate van creativiteit aan de grootte van je bankrekening wordt afgelezen tegenwoordig?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee wat ze zelf verzonnen hebben. Ze hebben in ieder geval goede creatieve teams (hoewel die ook heel veel missers hebben gehad).quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt ook open formuleren vanuit de norm die je wil stellen. Als je dan goedt definieert en dus de reikwijdte van die norm strak afgrenst, dan heb je allemaal nieuwe ontwikkelingen die daar binnen blijken te vallen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat soort jongens staat zich vaak voor op hun valse bescheidenheid.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
Ah hij verleent zijn diensten graag voor een horloge
Theo Maassen ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie was die gast ook weer die 3 kwartier wim bosboom wilde laten zien in zn uitzending? (Naar aanleiding van de post van Tong)
Bij hem iig wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je weet toch dat de mate van creativiteit aan de grote van je bankrekening wordt afgelezen tegenwoordig?
BB begon in 99.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was volgens mij nog helemaal geen Endemol toen Big Brother ontwikkeld werd. Dat is nog onder de vlag van John de Mol Produkties gebeurd
O wacht, ik lees net dat de Endemol Holding al langer bestond. De productiebedrijven opereerden nog onder eigen naam.quote:
Dat kwam op mij opeens heel ingestudeerd over.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Jan leek even een kritische noot te kraken met zijn 'kleren van de keizer'. Maar Ben is niet voor één gat te vangen en weet er een draai aan te geven.
Is alweer van 97 geloof ik dat ie de Embassy voor hrt eerst won.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit is zijn "ik ben ook een normale man" excuus filmpje.
Ja, ik kan het ook niet anders rijmen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit is zijn "ik ben ook een normale man" excuus filmpje.
Kom je zo laat achter de waarheid ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef truthortruth het volgende:
Door dit soort mensen zou ik bijna SP gaan stemmen.....
Ach, onze zuiderburen kunnen in ieder geval nog jaren teren op hun succes van afgelopen woensdag.quote:
Ja en op de laatste 6 toernooien waar ze niet aan deelnamen en Nederland wel. Of op[ de laatste Olympische spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ach, onze zuiderburen kunnen in ieder geval nog jaren teren op hun succes van afgelopen woensdag.
Dat bedoel ik. Slaat nergens op.quote:
Heeft ie al gedaan.quote:
Gelukkig ga ik nu weer terug gehersenspoeld worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom je zo laat achter de waarheid ?
Ze hadden de Silverlady daar neer moeten zetten. Die had die Verwaayen wel een lesje geleerd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Vorige week werd ik al lichtelijk misselijk van de gast, maar door Ben ben ik constant binnensmonds aan het braken... Dat gegeil op Steve Jobs, even moeten laten weten dat hij hem wel eens ontmoet heeft (en ook Bill Gates uiteraard), constant die oneliners die niets beteken (durf...), dat horloge, nu Raymond van Barneveld. Wat weet Raymond het publiek fan-tas-tisch te bewerken en wat is het spannend. Kun je nog beter Rocky 1 laten zien a) stuk spannender, b) krijgt publiek mee, c) hij verliest ook
Dat is een eerste klas interviewerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hadden de Silverlady daar neer moeten zetten. Die had die Verwaayen wel een lesje geleerd.
Het is net Jeroen Krabbé.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, Rutte is een van zijn beste vrinden.
Wat een kneus. Hij komt nog goed weg.quote:
Ik ben niet aan het kijken (opname loopt, zodat ik indien gewenst door kan spoelen bij het kijken), maar als Van Barneveld één ding niet kan is het wel het publiek bewerken. Het ziet er altijd extreem onbeholpen uit bij hem.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Vorige week werd ik al lichtelijk misselijk van de gast, maar door Ben ben ik constant binnensmonds aan het braken... Dat gegeil op Steve Jobs, even moeten laten weten dat hij hem wel eens ontmoet heeft (en ook Bill Gates uiteraard), constant die oneliners die niets beteken (durf...), dat horloge, nu Raymond van Barneveld. Wat weet Raymond het publiek fan-tas-tisch te bewerken en wat is het spannend. Kun je nog beter Rocky 1 laten zien a) stuk spannender, b) krijgt publiek mee, c) hij verliest ook
Het vervelende is dat de Nederlandse PO tegenwoordig uit de algemene middelen worden betaald. Dat heeft de onafhankelijkheid enorm aangetast. Politieke redacties zijn sindsdien al meer dan eens geďntimideerd door regeringspartijen. De huidige bezuinigingen op de PO komen ook grotendeels voort uit rancune.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland heeft zo'n journalist als Jeremy Paxman nodig.
Ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gaat niet echt de diepte in, het blijft allemaal zo oppervlakkig en kort. Laat dan minder fragmenten zien denk ik dan.
Ik ben tien minuten geleden al weggezapt. Werd me toch te veel. FF lezen nu en straks wat ik mis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Elke keer ook na die filmpjes 'Top...', 'Fantastisch fragment!' ' geniale.....'
Straks maar naar Studio Voetbal, hoef ik dat morgen niet meer terug te krijgen
Migraine aanvalletje?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tien minuten geleden al weggezapt. Werd me toch te veel. FF lezen nu en straks wat ik mis.
Verwaayen herkent zichzelf in die strategie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:16 schreef luxerobots het volgende:
Mark Rutte is vooral niet zichzelf. Hij voert een gemaakte strategie van lachen en opgewektheid. Verwaayen zit echt te raaskallen.
Maar misschien is Mark van nature wel een blij paasei?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:16 schreef luxerobots het volgende:
Mark Rutte is vooral niet zichzelf. Hij voert een gemaakte strategie van lachen en opgewektheid. Verwaayen zit echt te raaskallen.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Frankrijk 5e economie?
Wie zijn de 1e 4 dan?
Amerika, Rusland, China, India, Groot Brittannië...?
Uit m'n hoofd op goede volgorde;quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Frankrijk 5e economie?
Wie zijn de 1e 4 dan?
Amerika, Rusland, China, India, Groot Brittannië...?
Hij wordt er natuurlijk wel vorstelijk voor beloond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Zonder ook maar een spoortje compassie is-ie trots op de massa-ontslagen onder zijn verantwoordelijkheid.
Zakelijk benaderen ok, maar énig inlevingsvermogen zou toch kunnen?
Bah.
Het positieve er aan is dat hij Verwaayen de ruimte geeft te laten zien wie hij is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
De Belgische interviewer is echt gewoon erg slecht: veel te beleefd en passief en hij laat zich gewoon helemaal inpakken door die Verwaayen. Daarnaast heb ik toch ook het idee dat ie niet echt weet wat er in NL speelt en hij voelt NL dan ook niet aan... Jammer
Tsja, het eeuwige dilemma van Zomergasten. Hebben ze een gastheer zoals dit seizoen dan wordt hem verweten dat hij te weinig kritisch en te passief is, hebben ze een "aanwezige" presentator dan wordt hem verweten dat de avond moet draaien om de gast die er dan maar bekaaid van afkomt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
Echt jammer dat de interviewer niet kritisch is. Het lijkt wel vooral gezellig te moeten blijven. Het had (met wat commercials tussendoor) bijna RTL kunnen zijn.
Inderdaad. Zomergasten is geen interview met het mes op tafel. Het gaat erom dat de gast een televisieavond mag maken en toelichten. Het is geen Nieuwsuur of Zembla.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef By1 het volgende:
[..]
Het positieve er aan is dat hij Verwaayen de ruimte geeft te laten zien wie hij is.
Maar al dat poseren vandaag en ook de vorige keer boeit mij althans gewoon niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Zomergasten is geen interview met het mes op tafel. Het gaat erom dat de gast een televisieavond mag maken en toelichten. Het is geen Nieuwsuur of Zembla.
.... wie Verwaayen wil zijn. Verwaayen acteert, dat zie je zo. In feite weet je nu nog niet wie Verwaayen echt is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef By1 het volgende:
[..]
Het positieve er aan is dat hij Verwaayen de ruimte geeft te laten zien wie hij is.
En dat is gelijk de kunst van het interviewen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tsja, het eeuwige dilemma van Zomergasten. Hebben ze een gastheer zoals dit seizoen dan wordt hem verweten dat hij te weinig kritisch en te passief is, hebben ze een "aanwezige" presentator dan wordt hem verweten dat de avond moet draaien om de gast die er dan maar bekaaid van afkomt.
Jammer dat je dat niet ziet toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Tijn het volgende:
Verschrikkelijke vent trouwens, die Verwaayen. Typisch het soort manager waar ik een hekel aan heb.
Maar deze uitzending kan ik in elk geval wel uitzitten zonder me op te vreten, itt vorige week
Maar Zomergasten is geen kritisch interview, Zomergasten is een tv-avond rond een persoon.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat is gelijk de kunst van het interviewen.
Maar dit is iets wat al bekend was in 2000. Totaal niets nieuws.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, de Chinezen komen... krijgen we dus straks een heel pleidooi waarom wij hier in Europa onze lonen moeten matigen en onze concurrentiepositie moeten verbeteren natuurlijk.
Hoezo zie je dat niet? Dat druipt er toch de hele avond al vanaf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet ziet toch?
Ja, dat zeg je mooi. Hij acteert en jij ziet dat. Dat ís hij dus, iemand die acteert. Door Verwaayen kunnen wij dit waarnemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
.... wie Verwaayen wil zijn. Verwaayen acteert, dat zie je zo. In feite weet je nu nog niet wie Verwaayen echt is.
Die koekenbakker zegt dat Amerika nog nooit zulke problemen heeft gehad. Nooit van de burgeroorlog gehoord zeker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Rickazio het volgende:
lol die Amerikaan, praat alsof Amerika al meer dan 100 jaar een wereldmacht is
Nostradamus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, de Chinezen komen... krijgen we dus straks een heel pleidooi waarom wij hier in Europa onze lonen moeten matigen en onze concurrentiepositie moeten verbeteren natuurlijk.
Ja dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor ondernemerschap is een Overheid alleen maar onhandig. Welke partij dan ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:28 schreef Deckard het volgende:
Voor meer ondernemerschap moet je zeker niet de VVD stemmen.
Jij wel gezien ja UI, herkende 'mquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die koekenbakker zegt dat Amerika nog nooit zulke problemen heeft gehad. Nooit van de burgeroorlog gehoord zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Hij hoeft niet te laten zien wie hij is. Sommige gasten kiezen een thema en kiezen daar hun fragmenten bij uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou Ben ook een prive persoon hebben? Het lijkt alsof hij aan het werk is ipv laten zien wie hij is aan de hand van fragmenten.
Dat kan hij niet, deze man is mediagetraind tot de max. Hij is letterlijk nog nooit op TV geweest zonder daarmee een politiek of zakelijk doel te hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou Ben ook een prive persoon hebben? Het lijkt alsof hij aan het werk is ipv laten zien wie hij is aan de hand van fragmenten.
In zijn vrije tijd houdt onze Ben van darten kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat is waar. De leukste uitzendingen zijn dat imo echter wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te laten zien wie hij is. Sommige gasten kiezen een thema en kiezen daar hun fragmenten bij uit.
Dat was ook een zakelijk/imago stukje natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
In zijn vrije tijd houdt onze Ben van darten kijken.
Ja maar z'n betoog was nog erger dan ik verwacht had.quote:
VVD probeert een schuld van decennia op een absurde wijzequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:32 schreef Tijn het volgende:
Als je door blijft vragen tot op het bot, kom je er ongetwijfeld achter dat 'ie eigenlijk slavernij wel een mooi systeem vindt, zoals het een goede VVD'er betaamt.
Of de consequenties accepteren...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef Dutchguy het volgende:
Allemaal creperen om rijk te kunnen worden. Zoiets haal ik er uit geloof ik.
Het volk moet niet zo janken over die "verworvenheden" en gewoon de handen uit de mouwen steken. Liefst zonder voor weinig geld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
VVD probeert een schuld van decennia op een absurde wijze
op te lossen in een korte tijd waarbij het volk zwaar onder te lijden heeft
Aangezien niet iedereen succesvol kan en zal zijn zul je dus meer mensen krijgen die inderdaad die consequenties dan zullen moeten accepteren, dat houdt dan waarschijnlijk in dat ze in dat geval alles moeten opgeven ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Of de consequenties accepteren...
Daarvoor is het een te verziekte maatschappij met teveel diverse groeperingenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
en gewoon de handen uit de mouwen steken
Het had een duivels droompaar kunnen zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Tijn het volgende:
Maar nog altijd beter dan die heks van vorige week
Italiaans is op zich best goed onder de knie te krijgen, zeker als je er woontquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:36 schreef Tijn het volgende:
Spreekt verbazingwekkend goed Italiaans, deze Chinees
Ondernemerschap hebben we nodig want dan doe je wat anders dan de Chinezen, aldus Verwaayen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef luxerobots het volgende:
Want innoveren, dat kunnen Chinezen niet. Dat weet iedereen.
Aldus Verwaayen.
Een grappige parallel met de gaste van vorige week.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef Rickazio het volgende:
Onrealistisch gebrabbel van deze man die z'n hele leven alleen gebakken lucht verkocht heeft
Zou jij ermee kunnen leven, met die vrijheid?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef luxerobots het volgende:
@Scrutinizer
Ja, haha
Verwaayen: Chinezen hebben ook vrijheid!
Dat is de rol die Jan speelt. De onderdanige.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef cocokat het volgende:
Ik vind zijn opwinding/boosheid onoprecht; erg gespeeld. Het geeft het idee alsof hij de leider van het gesprek is; hij gaat in ieder geval niet gelijkwaardig om met zijn gesprekspartner. Hij is zelf eigenlijk een beetje als die Engels interviewer.
Dat viel mij ook al op, alsof hij z'n gesprekspartner als enigzins minderwaardig beschouwt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef cocokat het volgende:
Ik vind zijn opwinding/boosheid onoprecht; erg gespeeld. Het geeft het idee alsof hij de leider van het gesprek is; hij gaat in ieder geval niet gelijkwaardig om met zijn gesprekspartner. Hij is zelf eigenlijk een beetje als die Engels interviewer.
Het begint stuitend te worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Tijn het volgende:
De reden dat deze man elke paar jaar moet verkassen is omdat z'n geraaskal dan niet meer wordt geaccepteerd.
Nou dat geloof ik niet eerlijk gezegd. Die Ben duwt Jan in de rol van onderdanige.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is de rol die Jan speelt. De onderdanige.
Ik mag aannemen dat Ringo toch ook geen goed woord over heeft over deze boekhouder die geen enkel (!) kunstfragment laat zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ringo hier straks een positieve draai aan geeft en ons nog eens wijst op onze bekrompenheid.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ringo hier straks een positieve draai aan geeft en ons nog eens wijst op onze bekrompenheid.
Pink Panther is een klassieker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Walgelijke man inderdaad.
Straks zijn keuze film met net zoveel diepgang als zijn filosofie.
Oh vast, maar ook een film die iedereen al 3 keer heeft gezien, en verder weinig nieuws of verheffends brengt. Het is hetzelfde als Home Alone als keuzefilm voorstellen bij Zomergasten wat mij betreft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Pink Panther is een klassieker.
Het had inderdaad een wrang bruggetje kunnen zijn naar de prestratiedruk en rat race waar hij zo'n voorstander van is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ja Ben, pleegde iedereen maar zelfmoord die niet bijdraagt aan het succes van jou Nederland.
Ja, kogelbrievenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Met de meeste mensen heb ik nog contact. Sure...
Da's waar. Voor hem was eerder een film als Wallstreet geschikt geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh vast, maar ook een film die iedereen al 3 keer heeft gezien, en verder weinig nieuws of verheffends brengt. Het is hetzelfde als Home Alone als keuzefilm voorstellen bij Zomergasten wat mij betreft.
Verwaayen raaskalt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zou jij ermee kunnen leven, met die vrijheid?
Dat is allemaal gespeeld. Deze gast is een meester-leugenaar, hij bespeelt z'n hele leven al anderen. Dat is begonnen toen 'ie vroeger mensen lid wilden maken van z'n eigen vakbond om de "echte" dienstplicht te ontlopen en dat is nooit opgehouden. Nu gaat hij van bedrijf naar bedrijf om daar de nare beslissingen te nemen die normale mensen niet over hun hart kunnen verkrijgen, maar hij moet daardoor ook als een nomade elke paar jaar van land naar land verkassen, omdat 'ie anders het volk met fakkels en hooivorken achter zit aan krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik kan maar af en toe kijken, maar ik heb de indruk dat het wel min of meer gaat deze keer voor Jan Leyers. De gast lijkt wel te zweven tussen opgejaagdheid en net geen kwaadheid bij momenten.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:00 schreef Dutchguy het volgende:
Wat een beeld van Hollanders moet die Belgische presentator wel niet hebben gekregen...
Hij heet nu pas door dat 'ie een Belg tegenover zich heeft. Hij was hiervoor teveel met zichzelf bezig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:00 schreef cocokat het volgende:
Nederlandse vlieg?! Wat wil ie daar nou mee zeggen?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heet nu pas door dat 'ie een Belg tegenover zich heeft. Hij was hiervoor teveel met zichzelf bezig.
Irritant denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:00 schreef cocokat het volgende:
Nederlandse vlieg?! Wat wil ie daar nou mee zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |