Zijn herrijzenis is nabij.quote:
Dat inderdaad,quote:
Het vervelende van managers die zeggen geďnspireerd te zijn door Steve Jobs is dat ze vaak niet lijken te beseffen dat Steve Jobs van een buitencategorie is. Als mindere goden zijn leiderschapstijl adopteren smoren ze op die manier vaak alle in de organisatie aanwezige creativiteit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Ben heeft natuurlijk alleen nog voorbeelden op dát niveau. Visionairs onder elkaar.
Yep.quote:
De zomergast heeft het erg goed getroffen met zichzelf, maar voelt zich niet te beroerd zijn geheimen met ons te delen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Mensen,
Was een dagje weg en val nu in. Ist wat tot nu toe?
Bingo jonguhquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef truthortruth het volgende:
2002 breedband een gok, flikker toch op.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:11 schreef truthortruth het volgende:
Iemand die zijn haar zo draagt moet wat te verbergen hebben.
Ik had in 1999 breedbandinternet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef truthortruth het volgende:
2002 breedband een gok, flikker toch op.
A2000quote:
Chello.quote:
Ik voor het eerst stromend water.quote:
Hij zegt het zelf al: vorm geven aan ideeën. Ik zou zeggen: drijven op andermans ideeën.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn het juist mensen als Verwaayen die in de praktijk mensen die 'durven te kiezen' in de weg gaan zitten. Dit soort mensen zien het liefst mensen die net zo zijn als zij carričre in hun organisatie maken.
Maar ziet geen reden jaloers te zijn op mensen die wat creërenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, hij zet de jongens aan het werk met wat ideetjes en gaat dan weer verder.
Inderdaad, simplistisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:13 schreef Dutchguy het volgende:
't Is weer zo'n 'succes is een keuze' aflevering.
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef tong80 het volgende:
Neem initiatieven, neem risico, durf te kiezen.
En donder in elkaar. Zie de bankiers.
Ik blijf nog even hangen voor dit fragment: hoe de Franse chefkoks op een voetstuk staan, lijkt me ook wel iets voor jou trouwensquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
Ik vind het verder een beetje zonde van mijn tijd om naar het 'orakel' Ben Verwaayen te luisteren.
Die man voegt absoluut niks, maar dan ook helemaal niks toe aan mijn leven, visies of denkbeelden.
Alle marketingpraat van hem ken ik wel en ik heb die rat-race achter mij gelaten. Verder heeft ie niks te melden.
Dus tot volgende week.
Op Twitter zijn ze ook helemaal verrukt van Steve Jobs' 'Stay foolish, stay hungry'.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, simplistisch.
Heel leuk dat Steve Jobs-gegeilerij, en dat gepredik over het volgen van je gevoel en intuitie maar dat is allerminst een garantie op succes natuurlijk. Vaker niet dan wel zelfs, en ook niet perse een voorwaarde om gelukkig te worden.
Factoren als geluk spelen zeker ook een rol, misschien zelfs wel de grootste rol. Waarmee ik niet wil zeggen dat Steve Jobs geen genie was.
Alles wat Jobs vertelde is ooit al een keer eerder bedacht hequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op Twitter zijn ze ook helemaal verrukt van Steve Jobs' 'Stay foolish, stay hungry'.
Wat hij dus achter op een boekje zag staan.
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles wat Jobs vertelde is ooit al een keer eerder bedacht he
Je ziet 5 minuten. Als je 5 minuten het hoofd van Marlon Brando ziet in Apocalypce Now snap je er ook niks van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed geacteerd, maar verder vind ik dit stuk verre van een openbaring. Niet veel bijzonders eerlijk gezegd, een beetje plat zelfs.
Vorige week? Zei hij dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Benieuwd of-ie doorborduurt op vorige week dat ziek zijn ook een keuze is.
Ongetwijfeld, en de telefoon was ook al uitgevonden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles wat Jobs vertelde is ooit al een keer eerder bedacht he
Nee, dat enge mens dat idolaat van 'The Secret' was. Was toch vorige week?quote:
Dat is waar. Ik mis waarschijnlijk de context.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet 5 minuten. Als je 5 minuten het hoofd van Marlon Brando ziet in Apocalypce Now snap je er ook niks van.
Oh, Li. Die gek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat enge mens dat idolaat van 'The Secret' was. Was toch vorige week?
Inderdaad, wou net zeggen. Waarom zou je niet zaken al kunnen voorzien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij lult, je kunt heel goed proactieve wetten maken.
Dat was idd het hele betoog 't eerste uur.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, wou net zeggen. Waarom zou je niet zaken al kunnen voorzien?
Hij pretendeert notabene zo'n voorstander te zijn van mensen met een vooruitziende blik.
Interviewer is IMHO te licht en blijft te beschaafd. Zo krijg je geen spannende tv.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij lult, je kunt heel goed proactieve wetten maken.
Maar het gaat al helemaal niet meer over creativiteit en/of ideeën, het gaat nu alleen nog maar over macht en geld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij pretendeert notabene zo'n voorstander te zijn van mensen met een vooruitziende blik.
Waren de meesten het al na de eerste uitzending over eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Interviewer is IMHO te licht en blijft te beschaafd. Zo krijg je geen spannende tv.
Op zijn minst van deze tijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
John en Joop, de meest creatieve Nederlanders ooit?
Deze man kan goed lullen, maar dat dit nu een man is, die onmisbaar was voor het Nederlandse bedrijfsleven... Ik ben niet overtuigd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren de meesten het al na de eerste uitzending over eens.
Hup volgende briggetje.
Oh wacht. Hij wil het laatste woord voor het fragment is getoond.
Ja man, fuck Rembrandt, van Gogh, Mondriaan en Wimpie Bosboom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Je weet toch dat de mate van creativiteit aan de grootte van je bankrekening wordt afgelezen tegenwoordig?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee wat ze zelf verzonnen hebben. Ze hebben in ieder geval goede creatieve teams (hoewel die ook heel veel missers hebben gehad).quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt ook open formuleren vanuit de norm die je wil stellen. Als je dan goedt definieert en dus de reikwijdte van die norm strak afgrenst, dan heb je allemaal nieuwe ontwikkelingen die daar binnen blijken te vallen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat soort jongens staat zich vaak voor op hun valse bescheidenheid.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
Ah hij verleent zijn diensten graag voor een horloge
Theo Maassen ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie was die gast ook weer die 3 kwartier wim bosboom wilde laten zien in zn uitzending? (Naar aanleiding van de post van Tong)
Bij hem iig wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je weet toch dat de mate van creativiteit aan de grote van je bankrekening wordt afgelezen tegenwoordig?
BB begon in 99.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was volgens mij nog helemaal geen Endemol toen Big Brother ontwikkeld werd. Dat is nog onder de vlag van John de Mol Produkties gebeurd
O wacht, ik lees net dat de Endemol Holding al langer bestond. De productiebedrijven opereerden nog onder eigen naam.quote:
Dat kwam op mij opeens heel ingestudeerd over.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Jan leek even een kritische noot te kraken met zijn 'kleren van de keizer'. Maar Ben is niet voor één gat te vangen en weet er een draai aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |