Huidige opstelling:quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cabral - Immers - ???????
--------Falkenburg
Willems speelt juist erg goed.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:20 schreef RvLaak het volgende:
Voorstel voor de verdediging: Willems en Mathijssen
Tweede helft tegen Roda misschien, heb ik niet gezien. Eerste helft wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Willems speelt juist erg goed.
Nope, eredivisie. Keuze uit 18 clubs dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar dit gaat om de slechtste van de grote clubs
Dus bij Zwolle, VVV, Willem II enz loopt geen slechtere speler dan Cabral, Immers en Falkenburg?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, eredivisie. Keuze uit 18 clubs dus.
Cabral weet ik niet, Immers; nee. Falkenburg... zou kunnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus bij Zwolle, VVV, Willem II enz loopt geen slechtere speler dan Cabral, Immers en Falkenburg?
Eerder Bouma en Blind.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Luciano op goal
Marcelo en Bouma Centraal
Mathijsen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:20 schreef RvLaak het volgende:
Voorstel voor de verdediging: Willems en Mathijssen
Scoort voor open doel niet. Da's gewoon slechtquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:26 schreef TBakkert het volgende:
Flakenburg speelt niet eens slecht
hij scoort alleen WEER niet, maar hij is samen met Maher en Martens wel zeer creatief...
maar hetzelfde geldt voor Beerens, Maher en Altidore...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scoort voor open doel niet. Da's gewoon slecht
Jij kan de OP editten... Ga je gangquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef GGMM het volgende:
Blind op links zetten dan kan je Marcelo en Bouma in het centrum kwijt.
Wow... meteen wisselspelersquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:36 schreef BesottedOrb het volgende:
Cissé, Fernandez, Immers, Cabral, Blind, Marcelo, Rosales, Bouma, Manolev, Schone, Vermeer en Nelom mogen er allemaal in
Een middelmatige speler die gewoon zijn niveau haalt faalt natuurlijk echt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus bij Zwolle, VVV, Willem II enz loopt geen slechtere speler dan Cabral, Immers en Falkenburg?
Manolov heeft nog niet gefaald dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:36 schreef BesottedOrb het volgende:
Cissé, Fernandez, Immers, Cabral, Blind, Marcelo, Rosales, Bouma, Manolev, Schone, Vermeer en Nelom mogen er allemaal in
Manolev heeft nog niet gespeeld dit seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]Rosales ja? Schone ja? Vermeer ja? van de eredivisie?
Zeefuik Plet Cabral
Duits Cziommer van der Heijden
Blind Bouma Marcelo Manolev
Luciano
Hebben we hier nu echt de eerste AZ supporter van het forum?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:36 schreef BesottedOrb het volgende:
Iedereen raak veel clichés. Plet heeft niet in de eredivisie gespeeld. Manolev eveneens niet. Cabral heeft ook nog niet zo slecht gespeeld. Maar er zijn weinig aanvallers die echt heel zwak gespeeld hebben. Voornamelijk Immers, Zweefduik en Platje hebben heel slecht gespeeld. (en Ten Voorde ook wel)quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben we hier nu echt de eerste AZ supporter van het forum?
Ja dus? Dat Advocaat iets meer IQ heeft dan Rutten betekend niet dat hij geen onderdeel van de selectie isquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Manolev heeft nog niet gespeeld dit seizoen.
Babos en Sno? Die waren vorig seizoen behoorlijk goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen raak veel clichés. Plet heeft niet in de eredivisie gespeeld. Manolev eveneens niet. Cabral heeft ook nog niet zo slecht gespeeld. Maar er zijn weinig aanvallers die echt heel zwak gespeeld hebben. Voornamelijk Immers, Zweefduik en Platje hebben heel slecht gespeeld. (en Ten Voorde ook wel)
Groningen, Heerenveen, Vitesse, Roda JC en NEC spelen het zwakst en zouden dus het grootste deel van de spelers moeten leveren. Verder Immers, J. Veldmate en eventueel Marcelo/Bouma/Blind/Dijks omdat ze heel matig speelden.
Als je een serieus elftal wil opstellen:
Doel: Babos of Luciano (Meul evt.)
Verdediging: Cmovs, Breuer, Kruiswijk, Zomer, Biemans, Johansson, J. Veldmate, Marcelo, Bouma, Blind, Dijks, Yoshida
Middenveld: vd Heijden, Cziommer, De Beule, Sno, Duits, Immers, Falkenburgje
Aanval: Zeefuik, Bulykin, Platje, Ten Voorde, Reis
Voorlopig:
Babos
Cmovs, Kruiswijk, Veldmate, Johansson
Cziommer, De Beule, Immers, Sno
Zeefuik, Reis
Ja. Het gaat om dit seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Babos en Sno? Die waren vorig seizoen behoorlijk goed
Dat snap ik. Maar eigenlijk kan je dat toch niet zeggen na 2 wedstrijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Het gaat om dit seizoen.
Danny Mathijssen is inderdaad een faler.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar eigenlijk kan je dat toch niet zeggen na 2 wedstrijden.
Het is toch ridicuul om te zeggen dat Mathijssen een enorme faler is op basis van één wedstrijd.
Ik denk dat je vorig jaar ook mee moet nemen. En al helemaal voor keeper.
Regels:quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dus? Dat Advocaat iets meer IQ heeft dan Rutten betekend niet dat hij geen onderdeel van de selectie is
Breuer speelde vandaag een helft en vorige week speelde hij Assaidi uit de wedstrijd dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een nieuwe CV als nominatie
Michel Breuer
Dat moet de wedstrijd van z'n leven geweest zijn. Breuer is echt dramatisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Breuer speelde vandaag een helft en vorige week speelde hij Assaidi uit de wedstrijd dus dat denk ik niet.
Johan Derksen en Van der Gijpen vinden dat ook maar hij is gewoon een normale eredivisie verdediger voor de middenmoot.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat moet de wedstrijd van z'n leven geweest zijn. Breuer is echt dramatisch.
Cmovs is inderdaad over 2 wedstrijden weer de grootste achilleshiel van NEC (en dat terwijl hij een goal heeft gemaakt en met Breuer samen in een elftal speelt)quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Breuer speelde vandaag een helft en vorige week speelde hij Assaidi uit de wedstrijd dus dat denk ik niet.
Wat het met Breuer vooral is is dat hij tegen snelle linkerspitsen compleet weg wordt gespeeld. Hij kan overal spelen, maar is overal te traag en speelt veel te vaak bedroevend slecht. Maar in de eerste 2 wedstrijden van dit seizoen viel hij nog mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Johan Derksen en Van der Gijpen vinden dat ook maar hij is gewoon een normale eredivisie verdediger voor de middenmoot.
Dat is een middenvelder, en tegen PSV was De Beule beroerder. Ik overweeg 'm wel, maar in de eerste helft speelde hij in Eindhoven nog wel aardig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
Danilo Pereira verdediger van RodaJC
een middenvelder ook goed.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een middenvelder, en tegen PSV was De Beule beroerder. Ik overweeg 'm wel, maar in de eerste helft speelde hij in Eindhoven nog wel aardig.
Zeefuik en Schalk zijn voorlopig de slechtste aanvallers van de eredivisie, en ook Reis en Immers spelen slechter.quote:
Immers is geen aanvaller en Breuer moet er natuurlijk altijd in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeefuik en Schalk zijn voorlopig de slechtste aanvallers van de eredivisie, en ook Reis en Immers spelen slechter.
De hele defensie van Heerenveen ga ik dit weekend ook maar eens volgen.
Immers is een nummer 19.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers is geen aanvaller en Breuer moet er natuurlijk altijd in.
Die moet er zeker in... Wat een faalhaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Eehm, Blind, Bouma, Marcelo, Manolev, die keepgozert van PEC, Cabral
Is een wisselkeeper. Ik vergeef het hem over Babos, die beter had moeten weten dan hij deed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die moet er zeker in... Wat een faalhaas, al had hij ook wel een paar mooie reddingen vandaag.
Met z'n petjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die moet er zeker in... Wat een faalhaas, al had hij ook wel een paar mooie reddingen vandaag.
Bedoel je hier Joey van der Berg van FCZ? In dat geval baseer jij je mening alleen op de wedstrijd van afgelopen zaterdag. Is ook een middenvelder, totaal geen verdediger, weer een blunder van Art Langeler. Was vorig jaar gewoon een van de beste spelers van de Jupiler League.quote:Op maandag 3 september 2012 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter Wielen
Breuer - vd Berg - Cmovs - Dijks
Pereira - J. Buijs - Hadouir
Zeefuik - Nwofor - Gerndt
Weet ik. Langeler heeft 'm al 4 potjes daar geplaatst en dat is mi ondegrijpelijk. Goede speler maar niet op die positie. Op die positie is hij dit seizoen bewezen slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedoel je hier Joey van der Berg van FCZ? In dat geval baseer jij je mening alleen op de wedstrijd van afgelopen zaterdag. Is ook een middenvelder, totaal geen verdediger, weer een blunder van Art Langeler. Was vorig jaar gewoon een van de beste spelers van de Jupiler League.
Op zijn huidige positie ben ik het met je eensquote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik. Langeler heeft 'm al 4 potjes daar geplaatst en dat is mi ondegrijpelijk. Goede speler maar niet op die positie. Op die positie is hij dit seizoen bewezen slecht.
Dijks de slechtste LB van de eredivsie noemenquote:Op maandag 3 september 2012 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter Wielen
Breuer - vd Berg - Cmovs - Dijks
Pereira - J. Buijs - Hadouir
Zeefuik - Nwofor - Gerndt
quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dijks de slechtste LB van de eredivsie noemenFAAL
Van Rhijn en Reijnen samen?quote:
met zo'n team word je gewoon kampioen in de eredivisie hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef baasvandemaffia het volgende:
Tyton
Atiba Hutchinson - Marcelo - Wilfred Bouma - Jetro Willems
Mark Van Bommel - Ola Toivonen - Kevin Strootman
Jeremain Lens - Tim Matavz - Dries Mertens
Jaloers?quote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef baasvandemaffia het volgende:
Tyton
quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met zo'n team word je gewoon kampioen in de eredivisie hoor.
ok ik stel m'n mening bij.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef baasvandemaffia het volgende:
Tyton
Dijks als slechste lb van de eredivisie kiezenquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter Wielen
Cmovs - vdBerg - Haastrup - Dijks
Pereira - Vossebelt - Kums - Hadouir
Zeefuik - Gerndt
Op de bank kunnen Luciano, Breuer, Zomer, J. Buijs, Sno, Immers en Pluim wel plaatsnemen
Als je Willems een slechte back vindt.. Dijks is nog 3x zo slecht. Die heeft nog geen goede pot gespeeld dit seizoen in de eredivisie. Maar goed, wie vind je dan slechter?quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dijks als slechste lb van de eredivisie kiezenprutser
quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dijks de slechtste LB van de eredivsie noemenFAAL
quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dijks als slechste lb van de eredivisie kiezenprutser
Hij heeft ook nog maar in 2 van de 5 wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Willems een slechte back vindt.. Dijks is nog 3x zo slecht. Die heeft nog geen goede pot gespeeld dit seizoen in de eredivisie. Maar goed, wie vind je dan slechter?
Hm. Dat is wel een geldige reden om voor iemand anders te kiezen. El-akachoui speelt ook wel erg droevig.quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog maar in 2 van de 5 wedstrijden gespeeld.
noem een willekeurige LB in de eredivsie en die is slechter dan Dijks.quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Willems een slechte back vindt.. Dijks is nog 3x zo slecht. Die heeft nog geen goede pot gespeeld dit seizoen in de eredivisie. Maar goed, wie vind je dan slechter?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
noem een willekeurige LB in de eredivsie en die is slechter dan Dijks.
Blindquote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
noem een willekeurige LB in de eredivsie en die is slechter dan Dijks.
Boerrigter verdient ook een nominatie.quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luciano
Cmovs - Haastrup - J. Buijs - El Akachoui
Immers - Kums - Hadouir
Zeefuik - Pelle - Misidjan
Pellč kwam er anders niet aan te pas vandaag. Misschien is jullie Moisander een betere nominatiequote:
Moisander heeft tegen RKC, NAC en Dortmund top gespeeld hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Pellč kwam er anders niet aan te pas vandaag. Misschien is jullie Moisander een betere nominatie
En dan te bedenken dat hij van Chelsea is. Die jongen kan er echt helemaal geen klote vanquote:Op maandag 24 september 2012 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omuero verdient trouwens ook wel een plaatsje.
En Marcelo heeft nu een wedstrijd niet slecht gespeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander heeft tegen RKC, NAC en Dortmund top gespeeld hoor.
Tegen Dortmund maakte hij, net als tegen ADO, de beslissende fout. Niet top dus.quote:Op zondag 23 september 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander heeft tegen RKC, NAC en Dortmund top gespeeld hoor.
Clasie --> Immersquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speciaal voor jullie:
Velthuizen
Kalas - Marcelo - Moisander - Blind
Clasie - Eriksen - Strootman
Reis - Altidore - Chery
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Dortmund maakte hij, net als tegen ADO, de beslissende fout. Niet top dus.
Wat beweegt Chelsea eigenlijk om die jongen onder contract te hebben voor een niet geheel onaardig salaris ? zouden die echt niet zien dat die jongen er helemaal niks van kan ??quote:Op maandag 24 september 2012 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omuero verdient trouwens ook wel een plaatsje.
Het was dat VI Manolev geadopteerd heeft, maar de voorzetten van Rosales als rechtsback* zijn niet veel beter hoor. Uiteraard zit er wel eens een assist bij.quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Moody het volgende:
Ben benieuwd of jullie spelers afschrijven nadat je ze zelf veelvuldig hebt zien spelen of je laat leiden door Johan Derksen
Ik noem een Rosales, een speler met (vorig seizoen) meer assist dan een gemiddelde buitenspeler van een middenmoter in een team met op een na de minste tegendoelpunten. Hoe slecht ben je dan als back
Alleen word ik niet betaalt om mijn best te doen, en de keeper van Roda welquote:
Verdedigend zeeeeeer zwak.quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Moody het volgende:
Ben benieuwd of jullie spelers afschrijven nadat je ze zelf veelvuldig hebt zien spelen of je laat leiden door Johan Derksen
Ik noem een Rosales, een speler met (vorig seizoen) meer assist dan een gemiddelde buitenspeler van een middenmoter in een team met op een na de minste tegendoelpunten. Hoe slecht ben je dan als back
Tegen goede buitenspelers inderdaad niet de sterkste, maar zoveel goede buitenspelers lopen er niet rond in Nederland. Voor de NL competitie gewoon een aardige speler, geen waardeloze.quote:
Beerens doet het toch niet zo heel slecht?quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Boerrigter-Castagnios-Beerens
----Vormer--Meeuwis--Schone
v.Aanholt-vanDijk-Marcelo-Zuiverloon
------------------Luciano
Moet toegeven dat ik hem niet goed volg, maar dat komt omdat hij ook niet zo opvalt.. Echter heb ik geen andere keuze voor die positie.. Maybe Narsinghquote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beerens doet het toch niet zo heel slecht?
Beerens heeft gewoon een basisplaats en doet het gewoon goedquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik hem niet goed volg, maar dat komt omdat hij ook niet zo opvalt.. Echter heb ik geen andere keuze voor die positie.. Maybe Narsingh
Beerens heeft als concurent??quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beerens heeft gewoon een basisplaats en doet het gewoon goed
Narsingh is zijn plek kwijt
Wat betreft falers tov verwachtingen een prima lijst.quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Goeiequote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beerens heeft als concurent??
Maar die zal vast bij PSV ook wel op de bank belanden.
Narsingh stond vandaag gewoon weer in de basis?quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beerens heeft gewoon een basisplaats en doet het gewoon goed
Narsingh is zijn plek kwijt
Kan bestquote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goeie
Geen flauw idee eigenlijk
Maar dan nog speelt ie beter dan Narsingh
Vandaag jaquote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Narsingh stond vandaag gewoon weer in de basis?
Die gaat niet op de bank belanden, ik denk dat Dick verder wil met duo Lens-Narsinghquote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag ja
En de andere wedstrijden dan?
Okequote:Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat niet op de bank belanden, ik denk dat Dick verder wil met duo Lens-Narsingh
Tegen Feyenoord en Achilles ook. Utrecht niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag ja
En de andere wedstrijden dan?
Meeuwis? Noem dan Barry Maguire. Die mag de veters van Meeuwis nog niet eens strikken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Hij bedoelt Guus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Meeuwis? Noem dan Barry Maguire. Die mag de veters van Meeuwis nog niet eens strikken.
Een elftal van 2,5 maanden geleden quotenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Meeuwis? Noem dan Barry Maguire. Die mag de veters van Meeuwis nog niet eens strikken.
klopt ja, mijn mening over v. aanholt neem ik terug. Doet het goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een elftal van 2,5 maanden geleden quoten
Zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
klopt ja, mijn mening over v. aanholt neem ik terug. Doet het goed
Marecek is toch een prima speler?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:17 schreef huhuhuhu het volgende:
Kruiswijk - Zomer - Marecek - Nordfeldt kunnen er allemaal in. Kruiswijk en Zomer permanent
Kruiswijk en zomer inderdaad. Marecek en Nordfeldt zijn wel goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:17 schreef huhuhuhu het volgende:
Kruiswijk - Zomer - Marecek - Nordfeldt kunnen er allemaal in. Kruiswijk en Zomer permanent
Immers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:19 schreef RvLaak het volgende:
In plaats van een elftal met all-stars samen te stellen, leek het me wel leuk om een elftal met all-fails samen te stellen.
Regels:
1. Alleen eredivisie spelers
2. Bewezen gefaald in het huidige seizoen
Begin opstelling:
[..]
Huidige opstelling:
Cabral - Immers - Zeefuik
--------Falkenburg
-----------------------
Luciano
Gaat uw gang
Ook twee maanden geleden was Maguire nog niet half zo goed als Meeuwis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een elftal van 2,5 maanden geleden quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Luciano
Braafheid Mathijssen Marcelo Omeruo
Stans Hadouir Danillo
Gernd Havenaar Sana
Nordfeldt
Marcelis
Conboy
Dorda
Snijders
Wildschut
PluimJa ja
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Piebe het volgende:
Mijn inzending.
Uitgangspunt 1 speler per ploeg.
En minimaal 12 wedstrijden gespeeld.
Verder vooral een moment opname.Danilo is nog enigszins redelijk aant ballen, nemeth er gelijk in met donaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Luciano
Stans Hadouir Danillo
Gernd Havenaar Sana
Nordfeldt
Marcelis
Conboy
Dorda
Snijders
Wildschut
Pluim
gisterenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Piebe het volgende:
Mijn inzending.
Uitgangspunt 1 speler per ploeg.
En minimaal 12 wedstrijden gespeeld.
Verder vooral een moment opname.Nordfeldt bij het slechte elftal van de Eredivisie? Zeker nog weinig wedstrijden van Heerenveen bekeken en enkel af gaan op enkele analisten die zelf ook geen wedstrijden van Heerenveen gezien hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Luciano
Stans Hadouir Danillo
Gernd Havenaar Sana
Nordfeldt
Marcelis
Conboy
Dorda
Snijders
Wildschut
Pluim
Hoe vaak hij Heerenveen dit seizoen al op de been heeft gehouden, onbetaalbaar."Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
Zomer kan nog niet eens in het slechtste elftal van de Eredivisie. Die moet in het nog te vormen "G-elftal van de Eredivisie".quote:Op donderdag 20 december 2012 11:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Zomer natuurlijk maar nordfeldt is beste keeper die kan zo bij Barca valdes vervangen welke mongool sgt van niet
meen je dit serieus? De enige twee die kans maken zijn Zomer en Kruiswijk. De rest is gewoon goed tot middenmoot. Nordfeldt is echt een goede keeper. Dat hij zoveel tegengoals heeft ligt aan de rest van de verdediging en zeker niet aan hem. Alleen zijn veldspel mag en moet beter. Kums is normaal wel goed, maar heeft een aantal zeer slechte wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Eigenlijk de hele Heerenveen selectie, maar om er een paar toppers uit te halen: Nordfeldt (Heerenveen en keepers), Zomer, Kum en Kums(hot), Kruiswijk.
Heerenveen en verdedigers gaat ook niet goed samen, maar juist dan verwacht je wel dat er een keeper staat die in ieder geval nog wat ballen tegenhoudt. Ik ben gewoon niet overtuigd. Ik vind hem erg veel op Vandenbussche lijken. Onzeker.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef BerjanII het volgende:
[..]
meen je dit serieus? De enige twee die kans maken zijn Zomer en Kruiswijk. De rest is gewoon goed tot middenmoot. Nordfeldt is echt een goede keeper. Dat hij zoveel tegengoals heeft ligt aan de rest van de verdediging en zeker niet aan hem. Alleen zijn veldspel mag en moet beter. Kums is normaal wel goed, maar heeft een aantal zeer slechte wedstrijden gespeeld.
Weet je zeker dat je de afgelopen weken niet naar Vandenbussche hebt gekeken dan? Nordfeldt is er een tijdje uit geweest.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerenveen en verdedigers gaat ook niet goed samen, maar juist dan verwacht je wel dat er een keeper staat die in ieder geval nog wat ballen tegenhoudt. Ik ben gewoon niet overtuigd. Ik vind hem erg veel op Vandenbussche lijken. Onzeker.
Vind jij Nordfeldt ook al goed?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de afgelopen weken niet naar Vandenbussche hebt gekeken dan? Nordfeldt is er een tijdje uit geweest.
Ja ben er zeker niet ontevreden over.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind jij Nordfeldt ook al goed?
Ah okee, naja, ik ben nog niet overtuigdquote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ben er zeker niet ontevreden over.
Vergeet je niet een smiley?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Mathijssen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door hem heeft NL elftal EK en WK verneukt, je kunt nog beter babel in de verdediging zetten:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welkequote:
Hoe kun je haten op de verdediging van feyenoordquote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef tochweerhenk het volgende:
die verdediging van psv en feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en van ajax ook trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen qua voetbal is hij wat onzeker, dat moet hij nog verbeteren. Voor de rest kun je hem echt niet vergelijken met VDB. Die komt uit als een gek en maakt overtredingen waardoor je met tien man komt te spelen. Iedereen die ik ken en die fan is van Heerenveen is heel positief over hem. Enkel bij VI willen ze hem weleens uitlachen. Maar dan is Genee er altijd weer om het voor Nordfeldt op te nemen. Dat zeg genoeg, want die kerel is voor Cambuur en haat Heerenveen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerenveen en verdedigers gaat ook niet goed samen, maar juist dan verwacht je wel dat er een keeper staat die in ieder geval nog wat ballen tegenhoudt. Ik ben gewoon niet overtuigd. Ik vind hem erg veel op Vandenbussche lijken. Onzeker.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef joppie_saus het volgende:
Duidelijk;
Nordfeldt; Gouweleeuw, Kum, Zomer, Kruiswijk; De Roon, Marecek, Kums; Van La Parra, Finnbogason, Djuricic
Dan mogen die spelers die 2-2 gelijk speelden tegen deze spelers ook wel op het lijstjequote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef joppie_saus het volgende:
Duidelijk;
Nordfeldt; Gouweleeuw, Kum, Zomer, Kruiswijk; De Roon, Marecek, Kums; Van La Parra, Finnbogason, Djuricic
Verloren jullie niet 3-0 van dat zooitje ongeregeld??quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef joppie_saus het volgende:
Duidelijk;
VI waait met alle winden mee, volgende week vinden ze hem weer fantastischquote:Op donderdag 20 december 2012 17:38 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Alleen qua voetbal is hij wat onzeker, dat moet hij nog verbeteren. Voor de rest kun je hem echt niet vergelijken met VDB. Die komt uit als een gek en maakt overtredingen waardoor je met tien man komt te spelen. Iedereen die ik ken en die fan is van Heerenveen is heel positief over hem. Enkel bij VI willen ze hem weleens uitlachen. Maar dan is Genee er altijd weer om het voor Nordfeldt op te nemen. Dat zeg genoeg, want die kerel is voor Cambuur en haat Heerenveen.
Maar goed, iedereen zo haar of zijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |