Dat is een middenvelder, en tegen PSV was De Beule beroerder. Ik overweeg 'm wel, maar in de eerste helft speelde hij in Eindhoven nog wel aardig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
Danilo Pereira verdediger van RodaJC
een middenvelder ook goed.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een middenvelder, en tegen PSV was De Beule beroerder. Ik overweeg 'm wel, maar in de eerste helft speelde hij in Eindhoven nog wel aardig.
Zeefuik en Schalk zijn voorlopig de slechtste aanvallers van de eredivisie, en ook Reis en Immers spelen slechter.quote:
Immers is geen aanvaller en Breuer moet er natuurlijk altijd in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeefuik en Schalk zijn voorlopig de slechtste aanvallers van de eredivisie, en ook Reis en Immers spelen slechter.
De hele defensie van Heerenveen ga ik dit weekend ook maar eens volgen.
Immers is een nummer 19.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers is geen aanvaller en Breuer moet er natuurlijk altijd in.
Die moet er zeker in... Wat een faalhaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Eehm, Blind, Bouma, Marcelo, Manolev, die keepgozert van PEC, Cabral
Is een wisselkeeper. Ik vergeef het hem over Babos, die beter had moeten weten dan hij deed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die moet er zeker in... Wat een faalhaas, al had hij ook wel een paar mooie reddingen vandaag.
Met z'n petjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die moet er zeker in... Wat een faalhaas, al had hij ook wel een paar mooie reddingen vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |