Ja, kom maar op met dat record.quote:
Precies, als het dan toch warm is, dan maakt 36 of 38 ook weinig meer uit.quote:
Ze kunnen het in 1 bericht al niet eens worden of wat het record van deze eeuw is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:02 schreef Klonk het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)p-nieuw-hitterecord/
De kans dat het warmterecord van deze eeuw (37,7 graden in 2003 in het Limburgse Arcen) wordt verbroken is ietsje groter.
Weerplaza is optimistischer over het breken van het warmterecord. Het record van deze eeuw, 37,1 graden, ‘lijkt vrijwel zeker te sneuvelen’, stelt het weerbureau in een bericht.
Ze verwachten de hoogste temperatuur diep in de namiddag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nog 6,5 graad erbij.... hmmm om een uurtje of 3?
Heino moet wel lukken...quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Arcee het volgende:
Hoogste temperaturen ooit gemeten per meetstation:
[ afbeelding ]
Even voor 17:00 uur, zoals gisteren idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze verwachten de hoogste temperatuur diep in de namiddag.
Die 35.4?quote:
*meldt*quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
32.1 nu al volgens buienradar.
[ afbeelding ]
Dat was destijds in Warnsveld. Dat ligt hier 5 minuten fietsen vandaan maar inmiddels bestaat dat station niet meer dus eigenlijk vind ik dat wel jammer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Arcee het volgende:
Hoogste temperaturen ooit gemeten per meetstation:
[ afbeelding ]
Nee klopt heb mijn F5 knop al bijna door mijn toetsenbord heen gedrukt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
32.8 nu (hoogste)
edit, te langzaam. Ben niet de enige die zit te refreshen zeker
Als ze die rood nu wel doortrekken is de temperatuur over een paar graden niet meer te lezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:42 schreef Arcee het volgende:
Waarom kijken jullie niet op de kaart van KNMI?
[ afbeelding ]
Die gaan nog wel verder met kleuren, hoewel het boven de 36 daar ook ophoudt.
Dan kun je voor die kleuren witte letters doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ze die rood nu wel doortrekken is de temperatuur over een paar graden niet meer te lezen
Met dat kleurverloop is het rond de 38 graden gewoon zwart...
Vraag is of dat even zomaar aan te passen is :p Zou best kunnen dat tekstkleur hard in het systeem staat, dan ga je niet even live wat regels code aanpassen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je voor die kleuren witte letters doen.
ik stel voor dat ze bij temperaturen boven de 38 graden vlammen gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ze die rood nu wel doortrekken is de temperatuur over een paar graden niet meer te lezen
Met dat kleurverloop is het rond de 38 graden gewoon zwart...
Die van jou? * pakt photoshop erbij*quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze bij temperaturen boven de 38 graden vlammen gebruiken
Ze hebben nu een paar dagen gehad om het aan te passen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag is of dat even zomaar aan te passen is :p Zou best kunnen dat tekstkleur hard in het systeem staat, dan ga je niet even live wat regels code aanpassen...
edit: nvm, dat kaartje was natuurlijk oud, intussen gebruiken ze witte omlijning rond tekst.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze bij temperaturen boven de 38 graden vlammen gebruiken
De UI van Klonk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, niks te doen
Hahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, niks te doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, niks te doen
De temperatuur is daar gewoon gezakt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:41 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt er op alsof onze regio (ik woon een halve cm boven die 32,8) toch de hoogste temperatuur gaat krijgen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, niks te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |