Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:01 schreef Duvel het volgende:
Linksplakkers moeten dood. Scheelt ook in de filedruk.
* Alfisti geeft Annie een perenijsje ter troostquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.
Wederom een deuk in mijn ego en steeds minder zin om motor te rijden? Ja, dat wel.
Rijdend is ie best leuk, hoor.
Stilstaand en/of er bepaalde manoeuvres mee doen? Nee, dat lukt me nog steeds niet geweldig en daar baal ik van.
Met als dieptepunt de A2 Amsterdam - Utrecht v.v. na invoering van de trajectcontrole.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookquote:
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookcarriere gaat goed op dat gebied
kom je ook ff kijken bij de truckraces? Vrijkaart moet geen probleem zijn in jou geval
Ja, Zandbergen is vaste gast bij The Truckrace Battle. Vorig jaar was FIA, dit is een andere organisatie, hier kan en mag wat meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?
ja het is alweer te vroeg donker aan het wordenquote:
lampje meenemen. of een goede fakkel,maar dan hoef je niet zelf het bos uit te dunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja het is alweer te vroeg donker aan het worden
nee vandaag Amerikaanse eik gerooid van 1,2 meter doorsnede op dbhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
lampje meenemen. of een goede fakkel,maar dan hoef je niet zelf het bos uit te dunnen
stookhoutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vandaag Amerikaanse eik gerooid van 1,2 meter doorsnede op dbh
snijplanken/keukenblokquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef densmee het volgende:
een tiental van deze blokjes en dan nog een hele bult tophout
mooie spijkerblokken voor bij cafe'squote:
MRB-vrijstelling als klassieker en/of auto met zeer lage CO2-uitstootquote:
jep we gaan maar weer eens wat doenquote:
de verplichte aanwezigheidstoeslag ontvangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:30 schreef densmee het volgende:
[..]
jep we gaan maar weer eens wat doen
Voor mij wel een soort van!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:32 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat het al vrijdag was vandaag.. Jammer.
Euw, gemistquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:56 schreef Duvel het volgende:
Ze is al bijna een week terug.
Tijd voor vakantie.
helaas ben ik geen ambtenaar, en word van mij wel verwacht een positief resultaat te boekenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:45 schreef lipje het volgende:
[..]
de verplichte aanwezigheidstoeslag ontvangen?
Helaas? Is dat niet iets om heel blij mee te zijn? Ambtenarenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:50 schreef densmee het volgende:
[..]
helaas ben ik geen ambtenaar, en word van mij wel verwacht een positief resultaat te boeken
je hebt gelijk. ik ben liever moe dan lui, helaas is dat bij de meeste ambtenaren omgekeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Helaas? Is dat niet iets om heel blij mee te zijn? Ambtenaren
die man doet gewoon zijn baan. volgende keer gewoon payen en anders niet zeiken. en als je toch gaat zeiken zeik dan bij het gemeentebestuur. be a manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme, was net ff met m'n moeder een broodje halen bij de subway.
was daar heel rustig, we waren meteen aan de beurt en nog geen 5 minuten binnen.
komen we buiten, staat er weer zo'n clown te schrijven hoor
wilde hem eerst nog een broodje aanbieden maar hij begon bijdehand te doen dus ik dacht fuck dat
die bon voor z'n neus verscheurd en weggetyft, eikel
hoe zielig ben je nou als je bij de subway bonnen gaat schrijven
mensen zijn zo weer buiten, dan ga je toch niet eerst helemaal op zoek naar een parkeermeter enzo
je wil niet weten hoe goed ze hier in groningen zijn om parkeermeters te verstoppenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die man doet gewoon zijn baan. volgende keer gewoon payen en anders niet zeiken. en als je toch gaat zeiken zeik dan bij het gemeentebestuur. be a man
Ik doe liever niks dan werken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef densmee het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik ben liever moe dan lui, helaas is dat bij de meeste ambtenaren omgekeerd
Typische GT-post; ik doe iets verkeerd, krijg een bon en dan ga ik janken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme, was net ff met m'n moeder een broodje halen bij de subway.
was daar heel rustig, we waren meteen aan de beurt en nog geen 5 minuten binnen.
komen we buiten, staat er weer zo'n clown te schrijven hoor
wilde hem eerst nog een broodje aanbieden maar hij begon bijdehand te doen dus ik dacht fuck dat
die bon voor z'n neus verscheurd en weggetyft, eikel
hoe zielig ben je nou als je bij de subway bonnen gaat schrijven
mensen zijn zo weer buiten, dan ga je toch niet eerst helemaal op zoek naar een parkeermeter enzo
het gemeentebestuur is verantwoordelijk. don't kill the messenger. het is verleidelijk maar het is te makkelijk. kusje hugquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe goed ze hier in groningen zijn om parkeermeters te verstoppen
wist niet eens dat het betaald parkeren was daar, en m'n ramen stonden nog open, blikje fris op het dashboard en alles, dan ga je toch niet zielig lopen schrijven
gun mensen gewoon ff snel hun broodje zonder dat gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |