SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips en trics:
beginnersleesstof
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
tips en tricks per hero
http://www.dotafire.com/
learn to play videos van razor academy
Binnenkort: The international 2
http://www.dota2.com/international/location/event/
[ Bericht 6% gewijzigd door Silverdigger2 op 18-08-2012 23:09:59 ]
Net zoals iedereen dusquote:
Neenee, ik ben 9 vd 10 keer een support omdat publui standaard carries kiezen. Het boeit me dus niet. :-)quote:
mooie avaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef hehehe het volgende:
[..]
Neenee, ik ben 9 vd 10 keer een support omdat publui standaard carries kiezen. Het boeit me dus niet. :-)
DR owntquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:52 schreef Salamando het volgende:
Net een potje gewonnen omdat de enemy kunkka zo nodig een Divine Rapier moest halen![]()
. Pleurt ie om, pakt onze Luna hem op, verliezen ze
.
Hij verloor hem en het was klaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:13 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
DR owntzijn vaak de leukste potjes als die de hele tijd wisselt
ja is idd niet balanced,quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij verloor hem en het was klaar. Luna maakt met die DR en bouncing glaive de hele base van ze met de grond gelijk
.
Als je de rax aanvalt neem je de midtorens voor de throne meteen meequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ja is idd niet balanced,
de "buildings" (kut naam) staan te dichtbij waardoor de glaive teveel bounced op de rax
potje doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je de rax aanvalt neem je de midtorens voor de throne meteen mee.
Ik ga slapen, een andere keer misschienquote:
Ik dacht dat er wel een hidden MMR was, maar dat weet ik niet zeker. Het enige wat je kan doen is queuen met vrienden, dan heb je sowieso al een paar retards minder in je teamquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij zit ook met teveel noobs te spelen, hoe kom je in een hoger skill level?Als ik met Templar speel is elk potje prima te doen.
er is idd hidden MMR,quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een hidden MMR was, maar dat weet ik niet zeker. Het enige wat je kan doen is queuen met vrienden, dan heb je sowieso al een paar retards minder in je team.
Ahja, met spirit breaker knal je zo die carries omver hoor (behalve als het super late game wordt).quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef hehehe het volgende:
[..]
Neenee, ik ben 9 vd 10 keer een support omdat publui standaard carries kiezen. Het boeit me dus niet. :-)
Ligt er toch maar echt aan hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:40 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ahja, met spirit breaker knal je zo die carries omver hoor (behalve als het super late game wordt).
http://steamcommunity.com/groups/Fokdotaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:43 schreef Baalhaar het volgende:
Hoe kan ik dan samen met een paar van deze FOK! wijsneuzen spelen?
is btw de trailer van de documentaire van the international 1, de volledige versie komt binnenkort uit!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
!!!
misschien leuk voor de echte dota fans. Het ziet er erg interessant uit.
Handige site thanks!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Silverdigger2 het volgende:
nieuwe website met alle stats
https://dotabuff.com
(/players/86735864) = me
Ik vind hem altijd maar een bitchquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb Earthshaker 1 keer gespeeld (nouja, in 2 dan he) en dat was zo'n awesome potje, de helft van mn records is dat potje
Maakt niet uit hoor, goed mikken is gewoon een probleem voor sommige mannenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd maar een bitch
Misschien omdat ik gewoon issues heb met zijn stun![]()
Doen we een potje lion v lion, kun je eens zien hoe slecht ik kan mikkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, goed mikken is gewoon een probleem voor sommige mannen
Nee die grap die kan niet
Ik had gisteren wel echt een supergame met Lion, we gingen gewoon 2v1 mid want onze earthshaker wilde me niet in zn lane hebben (de enige die overbleef) en dus ging ik met een vriend die warlock was mid
Na een paar minuten ging die vriend toch maar naar top lane, maar ik bleef echt kill na kill scoren, en als ik dood ging nam ik telkens iemand mee, was een leuke game.. ik had echt het gevoel alsof ik overal wel uit kon komen met die hex en impale
quote:Maakt niet uit hoor, goed mikken is gewoon een probleem voor sommige mannen
Ik upgrade die dan ook als laatste, maar ik moet zeggen als je achterna gezeten wordt door een groepje enemy heroes kan die area slow (40% geloof ik?) soms wel van pas komen. Heeft mij al een paar keer geholpen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Salamando het volgende:
Sniper heeft echt de meest kansloze ability in het spel zo onderhand, die Q is zo zwak. In HoN was die flare tenminste nog goed.
Que?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef hehehe het volgende:
Ja Sniper is een suckende hero tegenwoordig.
Ben benieuwd. Al met al is het zijn ulti die we als beste kunnen beschouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef hehehe het volgende:
Hij past niet in de current metagame. Natuurlijk, als hij flink gefeed is het een killingmachine maar anders als bijvoorbeeld Mort, Void of een andere hard carry is Sniper driemaal niks. Tegenvallende DPS vergeleken met andere hard carrys, geen disable en een slow die niet betrouwbaar is.
Mocht hij gebuffed worden dan zal waarschijnlijk Shrapnel worden geremaked of zijn Headshot en Take Aim één skill worden zodat er plaats bij komt voor een ander.
Q upgrade ik niet, is kansloos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Salamando het volgende:
Sniper heeft echt de meest kansloze ability in het spel zo onderhand, die Q is zo zwak. In HoN was die flare tenminste nog goed.
[..]![]()
Ging prima gister, beetje van afstand knallen en die power shotsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef hehehe het volgende:
Ja Sniper is een suckende hero tegenwoordig.
Is inderdaad kansloos, maarja, een mortred die gewoon BKB aanzet en dan op je blinkt en je neercrit, daar doe je gewoon niks aan als Sniper. Er zijn heroes met veel meer potentie, zowel ranged als melee carries.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Q upgrade ik niet, is kansloos.
[..]
Ging prima gister, beetje van afstand knallen en die power shots
Gewoon zorgen dat je altijd op een afstandje zit en dat is meestal ook zo wanneer je je range upgrade, voor de rest: shadow blade.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is inderdaad kansloos, maarja, een mortred die gewoon BKB aanzet en dan op je blinkt en je neercrit, daar doe je gewoon niks aan als Sniper. Er zijn heroes met veel meer potentie, zowel ranged als melee carries.
Random heroes kiezen -> www.dotafire.com guides vinden en gebruiken-> oefenen met bots-> online spelen ( in het begin zijn dat meestal ook newbs).quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Marnixos het volgende:
Steamnaam: Markat
Skill: Low/Medium (ik snap hoe ik moet spelen door LoL)
iemand die me een beetje op weg wil helpen in de beta?
Ja hoor, ik heb je toegevoegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Marnixos het volgende:
Steamnaam: Markat
Skill: Low/Medium (ik snap hoe ik moet spelen door LoL)
iemand die me een beetje op weg wil helpen in de beta?
WOW heb jij die gemaakt???quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een tekening van Tiny aan t maken
Wow!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een tekening van Tiny aan t maken
Damn dat noem ik pas talent! Ik heb helemaal niks met tekenen en schilderen e.d maar ik moet zeggen dat dit echt super gemaakt is! Ik hoop voor je dat je naar een kunstschool gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef Maisnon het volgende:
Uhuher moet nog veel aan gebeuren, maar ik teken altijd graag en Dota is tof, dus ik dacht, ik maak gewoon fanart
Haha ik snap het wel, gelukkig ben je er toch nog een beetje mee bezig, zeker doorgaan met waar je goed in bent!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb voor een studie met iets meer werkzekerheid gekozen haha![]()
Compared with your skill level, vandaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Baalhaar het volgende:
Nadat ik het laatste potje zwaar was ingemaakt was ik het zat: Undying was een kut hero, ik verloor zowat elk potje dat ik met hem speelde en ik kon er helemaal niks van.
Blijkbaar niet dus
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel benieuwd hoe slecht anderen met hem zijn
Welkom broeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef Pritt het volgende:
Heb het wel een beetje gehad met League of Lesbians, tijd voor DotA2.
heb liever dat navi wint, en dan lgd ig in de looser final, zodat je china versus china gaat, want die zijn tenminste elkaar gewentquote:
Als je ingame kijkt heb je rechtsboven een optie om met de camera van de commentator en de stem van de commentator te kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 20:08 schreef Baalhaar het volgende:
Hoe kijk je met commentator dan? Ik weet dat ik een paar wedstrijden van the International heb gekeken en er geen commentaar bij zat..
Ah oke, bedankt manquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je ingame kijkt heb je rechtsboven een optie om met de camera van de commentator en de stem van de commentator te kijken.
Ook leuk om te doen met Kunkkaquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Had een gave actie net met disruptor! TA wilde wegteleporten met een scroll, we hadden geen stun.. dus ik doe echt op het laatste moment glimpse en ze komt meteen terug naar t punt waar ze vandaan teleport
andersom is nog leukerquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Had een gave actie net met disruptor! TA wilde wegteleporten met een scroll, we hadden geen stun.. dus ik doe echt op het laatste moment glimpse en ze komt meteen terug naar t punt waar ze vandaan teleport
En vaak mislukt de eventuele gank van hun dan ook nogquote:Op donderdag 6 september 2012 08:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
andersom is nog leukerhij teleport in, en dan glimpse, dag 135 gold
Veel irritante Russen en Oost-Europeanenquote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij is na The International het gehalte aan kutlui alleen maar toegenomen, wat een teammates krijg ik continu.
Zo en hoe. Ons team verliest, zeg ik GG in de chat, komt er zo'n kutmogool ''no not GG, team is ruining my game''quote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij is na The International het gehalte aan kutlui alleen maar toegenomen, wat een teammates krijg ik continu.
Ik ook, kijk altijd eerst wat de rest van mijn team en het andere team kiest. Zo houd ik mijn keuze ook een beetje ''verborgen'' zodat ze er niet meteen op kunnen anticiperen. Meestal suggest ik ook een paar hero's als ik in zo'n team heb dat zijn keuze na 1 sec heeft gemaakt en er 4 carriers ofzo zijnquote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef hehehe het volgende:
Ik ben vrijwel altijd laatste pick, ik heb niet meer echt zin om te verliezen. Dus ook 99% van de keren een support.
Zelfde geldt ookvoor al die Aziaten, die dan ook nog is in het Chinees gaan brullen door de voice chatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef Salamando het volgende:
Ik heb niks tegen Russen, behalve als ze continu Russisch praten, weigeren te communiceren en geen enkele moeite doen ook maar iets van samenwerking te laten zien.
Mensen met zulke Aziatische namen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zelfde geldt ookvoor al die Aziaten, die dan ook nog is in het Chinees gaan brullen door de voice chat
Ik heb LoL nooit gespeeld puur vanwege het feit dat ik het triest vind dat de makers een bestaand spel kopiëren en daar dan een beetje omheen bouwen. Maar ondanks zijn verschillen is het natuurlijk voor 80% hetzelfde, het is niet alsof je aan een heel nieuw spel begint als je nu aan Dota 2 gaat beginnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil deze game wel eens proberen maar ben denk ik te erg gewend aan LoL. En waarschijnlijk kan mijn pc het niet aan.
Ik zal et eens proberen. Ik denk niet dat ze geheel hetzelfde zijn, LoL is iets simplistischer volgens mij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:18 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb LoL nooit gespeeld puur vanwege het feit dat ik het triest vind dat de makers een bestaand spel kopiëren en daar dan een beetje omheen bouwen. Maar ondanks zijn verschillen is het natuurlijk voor 80% hetzelfde, het is niet alsof je aan een heel nieuw spel begint als je nu aan Dota 2 gaat beginnen.
Grafisch hebben de makers van Dota 2 gekozen voor een ''cartoony look'' zodat juist zoveel mogelijk mensen het spel kunnen spelen. Je kan het vast wel draaien al is het op low settings.
Simplistischer en minder gebalanceerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik zal et eens proberen. Ik denk niet dat ze geheel hetzelfde zijn, LoL is iets simplistischer volgens mij.
Nee, niet dezelfde naam op steam.quote:Op zondag 16 september 2012 00:27 schreef hehehe het volgende:
ik zat een paar potjes geleden bij een gooby pls in de game
https://dotabuff.com/matches/41011317
ben jij dit? (sandking)
In welk opzichte heeft deze betere balans? De champs de comps de buffs? Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Simplistischer en minder gebalanceerd.
Dota2 heeft een betere balans omdat het alles overneemt van dota1, waarbij jaren en jaren de balans verder is geoptimaliseerd.quote:Op zondag 16 september 2012 14:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
In welk opzichte heeft deze betere balans? De champs de comps de buffs? Ben er wel benieuwd naar.
Als ik erin kan komen ga'k em zeker spelen dan.quote:Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Dota2 heeft een betere balans omdat het alles overneemt van dota1, waarbij jaren en jaren de balans verder is geoptimaliseerd.
je hebt geen 'champion spells'quote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef dustbrain het volgende:
Heeft dota2 ook een spell zoals flash? Want ik vind flash persoonlijk een kut spell. Te game changing.
Is die overused?quote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je hebt geen 'champion spells'
je hebt wel heros die kunnen blinken als spell, of je hebt het item blink dagger
Blink Dagger kost 2150 gold en je mag hem eens per 10 seconde gebruiken. De wat betere speler gebruikt Blink bij de hero's die er goed gebruik van maken ja. Zo gamechanging vind ik het niet.quote:
op bepaalde hero's is hij core, maar je kan hem alleen 3 seconden nadat je geraakt ben door hero dmg gebruiken, met een ICD van 14 secquote:
je ziet bij het laden toch of ze flash hebben? en de cooldown van flash weet je ookquote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef dustbrain het volgende:
mwah, ik zie zelf wel als ik die game probeer. Bij LoL vind ik flash zo irritant omdat je hem eerst moet forceren bij een vijand voordat je hem daadwerkelijk kan killen. Ook moet je maar 'gokken' of een enemy wel of geen flash heeft voor je je cooldowns erop gooit. Hij kan immers zo wegflashen.
Midden in de game weet ik niet welke champ flash heeft en welke niet. Ik zit niet in mijn hoofd af tr tellen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je ziet bij het laden toch of ze flash hebben? en de cooldown van flash weet je ook
klopt, je moet alleen dus wel op de inventory klikken om te kijken of hij er eentje heeft, en vaak als je hem koopt, dan probeer je pas in zicht te komen zodra je hem gebruikt, en hem combineert met je ulti bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 september 2012 18:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Midden in de game weet ik niet welke champ flash heeft en welke niet. Ik zit niet in mijn hoofd af tr tellen.
Maar bij blinkdagger kun je ervan uitgaan dat iedereen die hem heeft hem kan gebruiken, dus dat is al iets beter.
In tegenstelling tot die Banequote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
zat net in een potje met een batrider.. wauw die was echt goed
https://dotabuff.com/matches/41549249
Om die reden nam ik ook als eerste Forcestaff met Bat, maar achteraf kwam ik toch steeds net ruimte tekort dus nam ik er een Dagger bijquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik neem veel vaker Force staff als Blink Dagger, alleen als je echt precies moet blinken voor een skill, echo slam of misschien ravage, neem ik blink...
Die extra stats van force staff en het feit dat je hem gewoon kan gebruiken om te ontsnappen als je wordt aangevallen, plus ook op de vijand en teammates, daardoor vind ik het persoonlijk echt een fijner item (een van de allerfijnste items)
speel best wel vaak met mn broertje en dan via skype communiceren:) dat scheelt best wel veel in ultis combineren // lanes winnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:25 schreef hehehe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die Bane
[..]
Om die reden nam ik ook als eerste Forcestaff met Bat, maar achteraf kwam ik toch steeds net ruimte tekort dus nam ik er een Dagger bij
Silverdigger, we hebben evenveel losses maar jij hebt meer wins.![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nog wel best eu speler
inderdaad zo irritant.. ben het wel zat dat je weer solo suicide lane moet, of 10 games op rij windrunnerquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik had een game met sheever gequeued en wat mensen van de stream chat
Ik heb dus alleen 200 games gespeeld, de tegenstanders 1000-2000, was echt belachelijk, en ze kozen ook nog eens stomme heroes; Lycan, TA, Tiny, Rubick en AA.
Hadden we niet gewonnen
nja het was meer dat we nooit vacuum deden tijdens sleep, en ietsjes eerder hadden moeten pushen voordat enigma bkb kreeg, maar waren paar missplays dat we vochten ipv split pushden met naga furion en forge spirits.. en idd morf late met geen sheep is kut, maar furion misusede zn sheep en ik ging voor bkb,quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef Maisnon het volgende:
"When I face PA I always make sure we get at least one disable item for her late game.. seems like no matter how bad the game goes, once she gets BKB it spells danger danger"
Dit zei ik ergens op het begin van jullie game![]()
aight meePWN is toegevoegdquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:16 schreef GoobyPls het volgende:
Meepo is toegoevoegd. Je ziet nu ook first blood en dubbel kills midden in je scherm.
Voor de mensen die het irritant vindenquote:For now, you can use dota_sf_hud_header_display_time 7 (change the 7 to 0) to do away with the notifications on screen. First Blood is shown regardless, but the killstreaks get taken off almost instantly with this command being set to 0.
It's not a complete toggle. But it will work for now until Valve puts in a real option to turn them off.
playdota wedstrijden of ruilen : http://www.playdota.com/forums/forumdisplay.php?f=160quote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Pistoleke het volgende:
Na lange tijd DotA in WCIII te hebben gespeeld kwam ik onlangs achter DotA2. Ik heb echter een probleem want het is mij een beetje onduidelijk hoe ik het beste een beta key verkrijgen kan. Heeft iemand nog tips?
waarschijnlijk is de game nog bezig en zie je hem straks pas? of je dcde voor 5 minuten dan worden er geen stats / replays bewaardquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:18 schreef Wii-Style het volgende:
GodverQ@$()*%()*&@$R
Ben ik eindelijk een beetje aan het leren krijg ik disconnect... ik denk niks aan de hand, blijkt mijn router weer te zijn. Zo vaak problemen ook met dit kutding.KPN.
Nu kan ik dus ook geen replay meer zien.
Heb je dan geen lag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Windrunner
![]()
Heerlijk om mee te spelen
US ServersGeen russen
heeft de US niet last van Brazilianen, zoals wij van Russen hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Windrunner
![]()
Heerlijk om mee te spelen
US ServersGeen russen
Niet veel van gemerkt, iedereen sprak gewoon engels in chat en voice chatquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef hehehe het volgende:
[..]
heeft de US niet last van Brazilianen, zoals wij van Russen hebben?
de steam servers zijn down, zou me niet verbazen als de dota2 servers er dus ook uit liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef GoobyPls het volgende:
Ik kan niet connecten, ook niet na herstarten steam, iemand anders last van?
thank you for helping the dota2 community!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow die Luna is wel pro zeg!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
thank you for helping the dota2 community!
net sicke game met:
https://dotabuff.com/matches/44153882
Ik denk dat Lion wel het makkelijkst is om mee te spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:23 schreef Xetran het volgende:
is er nog een poppetje makkelijk te spelen? ik speel nu riki en daarmee stomp ik iedereen kapot(gok omdat ze te achterlijk te zijn om stealth vision te kopen), maar het word een beetje saai. iemand?
ik zou iets van skeleton king // sniper nemen, lekker makkelijk om mee te ownen en niet te moeilijk te spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:23 schreef Xetran het volgende:
is er nog een poppetje makkelijk te spelen? ik speel nu riki en daarmee stomp ik iedereen kapot(gok omdat ze te achterlijk te zijn om stealth vision te kopen), maar het word een beetje saai. iemand?
Er zijn bepaalde 'mid' heroes, vaak zijn dit heroes die met een snelle level 6 het goed doen, of goed kunnen ganken. Denk hierbij aan Invoker, Pudge, Meepo, Shadow Fiend en Zeus. Een melee carry of support zul je niet vaak in mid vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef Xetran het volgende:
Ik vind champions als sniper en zeus(<- die zou ook makkelijk zijn) wel een beetje erg simpel en je word vaak al snel kapotgenuked door agi heroes als riki of bounty hunter
in ieder geval echt heel bedankt voor jullie imput, heb ik weer wat om te spelen
wat is de meta hier trouwens? welke heroes heb je zoal op mid? heb je junglers? etc etc
dota_force_right_click_attack "0"quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Xetran het volgende:
hmmm okayHoe deny je trouwens? Ik probeer dat steeds te doen door er gewoon op te auto attacken maar dan loop ik er alleen naar toe? (
)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef znarch het volgende:
[..]
dota_force_right_click_attack "0"
Als je dit in je config zet kan het met een muisklik. Anders met een attack move/click (hoe heet het?) Ik doe het gewoon met rechtermuis.
Nee, en zolang het voor iedere speler toegankelijk is is het geen hack he. Valve vind het blijkbaar geen probleem. Dit soort kleine tweaks zijn bij zoveel games mogelijk. Simpelequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]console hacker.. Heb je ook show skill range op hooks en razes?
zodra een creep minder dan 50% hp heeft kan je hem denyen door 'attack' en dan de creep te clicken. Bij towers is het 130 hp bij t1 (10% volgens mij)
Enemy melee heroes krijgen 1/3 exp en ranged 1/6e exp. Bij towers deny krijg je de heoft aan good.. Dus het is hetaard om jezelf te suiciden voor een tower deny (200-400 gold voor 750+ minder van towergold)
zet meteen ook exp range aan.. Invoke macros en poof macros? In tournamenten is die shit niet voor niets verbodenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee, en zolang het voor iedere speler toegankelijk is is het geen hack he. Valve vind het blijkbaar geen probleem. Dit soort kleine tweaks zijn bij zoveel games mogelijk. Simpele![]()
Wat boeit jou het nou dat iemand die net begint met Dota miss makkenlijker denied met muis dan muis + keyboard combi?
So butthurt. Het maakt het voor die jongen makkelijker te denyen. Hij is geen pro. En 1 klik ipv klik+knop gaat het verschil echt niet maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zet meteen ook exp range aan.. Invoke macros en poof macros? In tournamenten is die shit niet voor niets verboden
maar idd nieuwe spelers winnen er wel makkelijker door.
dit staat al in mijn config? maar als ik rechtermuisklik op een minion gebeurd er niksquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef znarch het volgende:
[..]
dota_force_right_click_attack "0"
Als je dit in je config zet kan het met een muisklik. Anders met een attack move/click (hoe heet het?) Ik doe het gewoon met rechtermuis.
Ik snap niet waarom je zo kwaad word. Ten eerste vindt Valve het blijkbaar niet erg omdat ze het er anders wel uit gehaald hadden. Ten tweede stond dit al gewoon ingesteld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]console hacker.. Heb je ook show skill range op hooks en razes?
zodra een creep minder dan 50% hp heeft kan je hem denyen door 'attack' en dan de creep te clicken. Bij towers is het 130 hp bij t1 (10% volgens mij)
Enemy melee heroes krijgen 1/3 exp en ranged 1/6e exp. Bij towers deny krijg je de heoft aan good.. Dus het is hetaard om jezelf te suiciden voor een tower deny (200-400 gold voor 750+ minder van towergold)
Ik doe mijn best maar elke keer als ik een vraag stel in het lol topic (en nu hier) vallen de bommen en is er weer een discussiequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Hey psst, jongens, maak er nou niet zo'n flame topic van zoals t LoL topic, dat was net zo fijn hier
Check even in je console of hij daadwerkelijk goed staat? Moet werken hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
dit staat al in mijn config? maar als ik rechtermuisklik op een minion gebeurd er niksBen ik nu achterlijk of mis ik iets? Heb ik de verkeerde config file voor ogen? Ik zal straks nog wel een potje doen om het nog een keer te checken maar het lijkt me gewoon niet te lukken.
[..]
Ik snap niet waarom je zo kwaad word. Ten eerste vindt Valve het blijkbaar niet erg omdat ze het er anders wel uit gehaald hadden. Ten tweede stond dit al gewoon ingesteld?
[..]
Ik doe mijn best maar elke keer als ik een vraag stel in het lol topic (en nu hier) vallen de bommen en is er weer een discussieOok op /vg/ trouwens, maar dat is vaak wel lachen.
ik heb de console enabled en het ingesteld(het was al zo echo'de de console mij) maar tervergeefs.. Ik kan via A(kwam ik ook pas net achter) echter wel denien, maar dat is vrij vervelend omdat ik niet zo goed ben met last hitten. naja, anders laat ik het maar zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Check even in je console of hij daadwerkelijk goed staat? Moet werken hoor
A indrukken en dan op de creep klikken. Als je het goed doet kan je echt vervelend zijn voor je tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Xetran het volgende:
hmmm okayHoe deny je trouwens? Ik probeer dat steeds te doen door er gewoon op te auto attacken maar dan loop ik er alleen naar toe? (
)
oh lol. het is tbf ook wel dom van mij dat ik zelf het andere niet ff probeerdequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef znarch het volgende:
Ik zie nu mijn post pas. Hij moet op 1 staan. 0 is de default waarde.sorry xD
Ja klopt, ik stond echt enorm voor lul toen ik tegen iemand speelde die dat deedquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
A indrukken en dan op de creep klikken. Als je het goed doet kan je echt vervelend zijn voor je tegenstanders.
het is trouwens 'makkelijker' om met a-click te denyen. wanneer de creep meer dan 50% heeft dan zal je de creep niet kunnen deny-en (of wanneer je missclickt) en dan loop je meteen naar de spot waar je geklikt heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
oh lol. het is tbf ook wel dom van mij dat ik zelf het andere niet ff probeerde
[..]
Ja klopt, ik stond echt enorm voor lul toen ik tegen iemand speelde die dat deedMaar aangezien ik erg moeite heb met last hitten probeer ik het eerst ff the easy way
Vooral die misclicks heb ik last van. Als je the Radiant bent en je wilt terug rennen klik ik nog wel eens fout en dan rent je hero naar bovenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het is trouwens 'makkelijker' om met a-click te denyen. wanneer de creep meer dan 50% heeft dan zal je de creep niet kunnen deny-en (of wanneer je missclickt) en dan loop je meteen naar de spot waar je geklikt heb.
hier kan je er nog wel een paar vinden die "nuttig" zijn
zoals de 1200 range blink dagger // exp range cirkel
http://www.reddit.com/r/D(...)akes_life_in_dota_2/
verder is de no intro ook wel handig
oh en je kan niet towers deny-en met de force deny option, dus die zal je wel altijd moeten denyen met een A-click
cirkel met 1200 range (je exp range // blink dagger range)quote:alias "quick_courier" "say_team Using Courier!; dota_select_courier; dota_ability_execute 2; dota_ability_execute 3; dota_ability_execute 4; +dota_camera_follow;"
bind "YOURBUTTONGOESHERE" "quick_courier"
auto deny met rightclickquote:dota_range_display 1200
quote:dota_force_right_click_attack 1
Als wie speel je? Met sommige is het (zeker als je nieuw bent) vrij onmogelijk om te lasthitten. Begin met makkenlijke heros.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
oh lol. het is tbf ook wel dom van mij dat ik zelf het andere niet ff probeerde
[..]
Ja klopt, ik stond echt enorm voor lul toen ik tegen iemand speelde die dat deedMaar aangezien ik erg moeite heb met last hitten probeer ik het eerst ff the easy way
wat ook helpt is een QB (beter op melee dan op ranged) voor 32% extra tegen non-hero unitsquote:1)Pit Lord 62-68 (avg:65)
2)Stone Giant 61-67 (avg:64)
3)Dark Seer 60-66 (avg:63) / Treant Protector 59-67 (avg:63)
Life Stealer 57-67 (avg:62)
Chaos Knight 46-76 (avg:61)
Doom Bringer 53-69 (avg:61)
Undying 57-65 (avg:61)
Ogre Magi 58-64 (avg:61)
Faceless Void 58-64 (avg:61)
weet je toevallig ook of tuskar // phoenix in CM mode zitten? want met phoenix kon je altijd wel lekker pubstompenquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef hehehe het volgende:
Dota 6.75 is uit, dus een mooie nieuwe changelog met o.a. 2 nieuwe heroes en 1 nieuw item.
Je kunt de hele changelog hier zien
http://www.playdota.com/changelogs/6.75
Ondanks dat dit voor Dota 1 is worden de veranderingen allemaal doorgevoerd waarschijnlijk aankomende donderdag in Dota 2. De nieuwe heroes dus nog niet.
en armlet internalcooldown van 1 secquote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef hehehe het volgende:
Tuskarr wel, Phoenix niet. Phoenix heeft een remake gekregen dus die zit er sowieso niet in.
Ik schrok even toen ik de gigantische attackboost zag die Trax heeft gekregen. Lycan heeft ook een grote nerf gekregen, wss shit-tier nu.
e: in ieder geval geen Jungle Lycan meer, misschien dat je nu goed met hem kunt lanen nu de wolven 50% magic res hebben.
en idd wat ik al eerder zei, Morph nerf en Sniper buff. Hoewel ik niet weet of ze wel of de juiste manier zijn veranderd, maar we zullen zien. Ik denk dat er gauw een 6.75b en c komt.
Ik vind het ook wel mooi dat Naix nu 6 sec immunity heeft, kan die goed gebruiken.
dat moest ik ook even 2x lezen voordat ik hem snaptequote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef hehehe het volgende:
Amulet of Shadows is ook wel cool trouwens, kun je een beetje veilig mee schuilen als er opeens 4 lui op je af komen.
Ik ben wel tevreden met de patch, de overused heroes generfd en de suckende heroes gebuffd.
techies +6 armor haha en Magina eindelijk zijn benen generfd.
dus 300-400 potjes en dan kan je ze allemaalquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Baalhaar het volgende:
Snap geen reet van wat jullie zeggen haha
Hoe oefenen jullie de heroes trouwens? Ik speel vaak 3-4 potjes met één hero totdat ik hem goed beheers en stap dan over op een andere. Ik zie echter vaak dat mensen elk potje een andere hero kiezen, maar dan zou ik echt hard falen
Ik heb al genoeg DOTA experience dat ik altijd wel snap hoe en wat ik moet doen, als ik echt geen idee heb lees ik wel snel een guide ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Baalhaar het volgende:
Snap geen reet van wat jullie zeggen haha
Hoe oefenen jullie de heroes trouwens? Ik speel vaak 3-4 potjes met één hero totdat ik hem goed beheers en stap dan over op een andere. Ik zie echter vaak dat mensen elk potje een andere hero kiezen, maar dan zou ik echt hard falen
http://www.playdota.com/guides/vals-pretty-guide-to-every-heroquote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg DOTA experience dat ik altijd wel snap hoe en wat ik moet doen, als ik echt geen idee heb lees ik wel snel een guide ofzo.
http://www.dota2alttab.com/ gebruik ik.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
http://www.playdota.com/guides/vals-pretty-guide-to-every-hero
Ja tuurlijk, maar als je redelijk nieuw bent dan heb je veel aan zulke guides, sommige items zijn ook gewoon core.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:48 schreef Baalhaar het volgende:
Ik zie vaak inderdaad mensen die precies de item en spell build van zo'n guide volgen, zelf wijk ik er liever iets vanaf. Het hangt natuurlijk ook altijd af van je tegenstanders
Het speelt rustiger heb ik het idee, maar er kunnen situaties ontstaan die minstens zo snel en chaotisch zijn als bij LoL.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Middag, had eens wat vraagjes waar geen klip-en-klaar antwoord op te vinden is op internet.
Hoe speelt dit nou vergeleken met LoL? Rustiger of juist sneller? Scheelt het enorm?
En de community, is die wat of is dat ook drie keer niks?
swap hem?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Salamando het volgende:
Ik
haat
Furion
Ik vind het zo'n grafhero, kan er helemaal niks mee. Toch random ik hem zo vaak
.
Net zoals in echte games dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Wii-Style het volgende:
Bot games om te oefenen zijn dus gewoon niet leuk. Ik heb het idee dat de bots expres achterlijk zijn of zo. Soms krijg ik bots op mijn team die gewoon aan het feeden zijn en allerlei achterlijke dingen doen terwijl de vijandelijke bot team constant samenwerkt.
je kan ook met allies tegen easy bots spelen, maar dat is meestal hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Wii-Style het volgende:
Bot games om te oefenen zijn dus gewoon niet leuk. Ik heb het idee dat de bots expres achterlijk zijn of zo. Soms krijg ik bots op mijn team die gewoon aan het feeden zijn en allerlei achterlijke dingen doen terwijl de vijandelijke bot team constant samenwerkt.
Speel gewoon online met 4 andere mensen tegen bots.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Wii-Style het volgende:
Ik denk dat MOBA communities altijd rot zijn, omdat je afhankelijk bent van je team. Tot nu toe vind ik het in DOTA2 beter dan in 1, maar dit komt mede doordat het closed beta is en dus meer ervaren spelers zullen spelen. Goede matchmaking kan flaming natuurlijk verminderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Middag, had eens wat vraagjes waar geen klip-en-klaar antwoord op te vinden is op internet.
Hoe speelt dit nou vergeleken met LoL? Rustiger of juist sneller? Scheelt het enorm?
En de community, is die wat of is dat ook drie keer niks?
Ja en hierbij wil ik toch even toevoegen dat ik sinds een weekje alleen maar in games zit waar 3 van de 5 mensen in mijn team Russisch zijn. Vroeger zat je wel eens met een verdwaalde rus in een potje nou prima, maar deze gasten praten geen woord engels(behalve ''fuck you'') en hierdoor kan je totaal niet samenwerken met je team.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:47 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ik denk dat MOBA communities altijd rot zijn, omdat je afhankelijk bent van je team. Tot nu toe vind ik het in DOTA2 beter dan in 1, maar dit komt mede doordat het closed beta is en dus meer ervaren spelers zullen spelen. Goede matchmaking kan flaming natuurlijk verminderen.
Ik ben momenteel bezig met dit experiment. Ik ben al een aantal chinezen en best veel Brazilianen tegengekomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef GoobyPls het volgende:
Ja ze hebben dus allang hun eigen server, maar om een of andere reden spelen ze alsnog op de Europese, erg vreemd. Gelukkig heb je ook Russen die wel goed zijn, sowieso is het meeste samenspel door signaling voldoende aan te geven.
Met 900 heb je echt veel hoor, alles boven de 700 is vaak erg goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is nou het maximum dat je kan hebben als xp/min? Ik zag namelijk iemand 900+ xp/min hebben met Vengeful Spirit.Voor een pub game is dat toch best veel neem ik aan?
Je moet gewoon ze laten beginnen met simpele heroes (ook al zijn alle heroes minimaal easy to learn hard to master), vaak zijn dit heroes die veel passive skills hebben. Bv drow ranger, dragon knight, faceless void, zeus, lich, skelleton king (!), riki (!). Daarmee kun je aan het begin best redelijk spelen, dan leer je gaanderwijs ook de skills van andere heroes omdat je ze als tegenstander krijgt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Xetran het volgende:
Probeerde ook een vriend in dit spel te lokken maar hij kreeg me toch een partij zand in zijn vagina omdat het toch best ingewikkeld is
Join dan effe http://steamcommunity.com/groups/Fokdotaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:30 schreef Wii-Style het volgende:
Nu heb ik wel steam friends maar die spelen geen Dota 2.
Riki, Bounty Hunter, Broodmother in haar Web, Templar Assasin in Meld, Miranas Ulti maakt het hele team invis, Treant Protector kan iemand invis maken zolang ie bij bomen blijft, Sandking in zijn zandstorm, Phantom Lancer heeft een invis skill, Weaver heeft een invis skill die schade doet, Nyx Asassins ultimate is een invis, en Invoker heeft een invis wegren skillquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef Wii-Style het volgende:
Redelijke game zojuist. 17 kills 1 death als Lich.Ik snap nog steeds niet welke heroes invisibile hebben, volgens mij Riki and Bounty Hunter in ieder geval. Gewoon sentry wards plaatsen.
als hero vergeet je clinkz (bone fletcher)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Riki, Bounty Hunter, Broodmother in haar Web, Templar Assasin in Meld, Miranas Ulti maakt het hele team invis, Treant Protector kan iemand invis maken zolang ie bij bomen blijft, Sandking in zijn zandstorm, Phantom Lancer heeft een invis skill, Weaver heeft een invis skill die schade doet, Nyx Asassins ultimate is een invis, en Invoker heeft een invis wegren skill
Dat zijn ze denk ik
Je hebt ook een item wat je invis maakt voor even
Ja, ik dacht dat sven makkelijk was voor noobs maar dat viel hem erg tegen. We moesten tegen een enchantress en een spirit breaker die toch best ervaren waren.. Riki speel ik idd erg veel.. ik moet binnenkort maar eens een nieuwe hero proberen tho. Veel van die hero's hebben echt vette animaties en ultimates(?) zoals shadow shaman bijvoorbeeld, riki is zo saaiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Je moet gewoon ze laten beginnen met simpele heroes (ook al zijn alle heroes minimaal easy to learn hard to master), vaak zijn dit heroes die veel passive skills hebben. Bv drow ranger, dragon knight, faceless void, zeus, lich, skelleton king (!), riki (!). Daarmee kun je aan het begin best redelijk spelen, dan leer je gaanderwijs ook de skills van andere heroes omdat je ze als tegenstander krijgt.
Ik acht mezelf als best redelijke speler maar er zijn nog steeds heroes waar ik echt mee zuig.
Wat.de.fuck.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja en hierbij wil ik toch even toevoegen dat ik sinds een weekje alleen maar in games zit waar 3 van de 5 mensen in mijn team Russisch zijn. Vroeger zat je wel eens met een verdwaalde rus in een potje nou prima, maar deze gasten praten geen woord engels(behalve ''fuck you'') en hierdoor kan je totaal niet samenwerken met je team.
Ja ehh.. weetje... ik denk dat dit filmpje alles wel duidelijk maakt
invis werkt als je die na je ulti gebruikt (net als witch docter ulti) ze "zien" alleen wel makkelijk waar je bent aangezien er spirits om je heen vliegenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef GoobyPls het volgende:
Net 20-4 met death prophet. Weet nog steeds niet zeker of ulti met shadow blade werkt, 1 keer werkt ik gespot namelijk, maar kan goed zijn dat er toevallig gedust werd of dat er een ward stond. Desalniettemin ging het dus erg lekker.
noobquote:
''You can play this game as a boss, if you don't want to, just go pick Riki''quote:
Nee, dan ga je je gedragen als een klein kind door zo'n achterlijke opmerking mijn richting op te gooien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
''You can play this game as a boss, if you don't want to, just go pick Riki''
rustig rustig, Riki wordt gewoon gezien als de grootste noob hero in Dotaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee, dan ga je je gedragen als een klein kind door zo'n achterlijke opmerking mijn richting op te gooien.
Je hebt toch gewoon gems en sight wards? Dan leren ze die maar gebruiken, ik krijg in bijna elke game wel een bounty hunter tegen mij, krijg er nu wel de kots van.
lekker boeiend, als ik niet Riki speel speelt iemand anders hem wel op dit niveau. En ik vind het best normaal dat ik hem speel, ik heb misschien met geluk 20 total games. Bovendien vind ik bepaalde ranged champs ook hartstikke laf omdat ze constant maar van een eindje lopen te poffen, maar goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
rustig rustig, Riki wordt gewoon gezien als de grootste noob hero in Dota. natuurlijk kun je hem counteren maar het is gewoon kut om 24/7 gem, wards en dust bij je te hebben. Het wordt gezien als een laffe hero. Maakt niet uit hoe pro de speler is. Maar 9 vd 10 keer word het uitschelden op Riki ook als grap verteld.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
rustig rustig, Riki wordt gewoon gezien als de grootste noob hero in Dota. natuurlijk kun je hem counteren maar het is gewoon kut om 24/7 gem, wards en dust bij je te hebben. Het wordt gezien als een laffe hero. Maakt niet uit hoe pro de speler is. Maar 9 vd 10 keer word het uitschelden op Riki ook als grap verteld.
zelf gemaakt?quote:
Nee niet zelf gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zelf gemaakt?
hij zou eigenlijk toch na 1 rij moeten stoppen? met een bliksem achter hem ofzo
en sheevers guards![]()
Ja, maar je kan nagaan dat ik de humor niet snap aangezien ik dit spel amper speel. Maar goed, duidelijk dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook meer als grap niet als aanval op Xetran als persoon haha. Maar hij snapt ook niet helemaal wat ik bedoel aangezien hij dit filmpje niet heeft gezien (kijken tot 0:33 dan wordt het duidelijk waarom ik dat zei)
Stel dat je een vriend hebt en die is net nieuw met dota, raad je hem dan riki aan of meepo? Dat is waarom riki een noob hero is imhoquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, maar je kan nagaan dat ik de humor niet snap aangezien ik dit spel amper speel. Maar goed, duidelijk dan.
Ja, ik ken Meepo niet eens man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Stel dat je een vriend hebt en die is net nieuw met dota, raad je hem dan riki aan of meepo? Dat is waarom riki een noob hero is imho
quote:
Ik vind Zeus echt verschrikkelijk, toevallig net voor het eerst met hem gespeeld tegen bots en werd helemaal gek. Hij valt zo ontzettend langzaam aan dat last hitten echt onmogelijk is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
Toen ik Zeus speelde werd ik gewoon zovaak gekilled door Riki dat ik hem maar moest spelen om teminst het farmen en killen te leren.
Ja, dat ging dus ook totaal niet. Ganken ging nog wel, ik moest gewoon zorgen dat ik niet 20x mijn spells spam en alles rustig aan doe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super lastige hero ik geloof dat zijn ulti is dat hij 2 kopieën krijgt dus dan moet je 3 heroes tegelijk besturen.
[..]
Ik vind Zeus echt verschrikkelijk, toevallig net voor het eerst met hem gespeeld tegen bots en werd helemaal gek. Hij valt zo ontzettend langzaam aan dat last hitten echt onmogelijk is.
Met een beetje map awareness is Zeus heel makkelijk. Zonder te KSen krijg je daardoor met zijn ulti al veel kills. Tegen carries en casters is die early/mid game ontzettend sterk, omdat 3 skill achter elkaar vaak een insta kills is, dus je drukt snel qwr achter elkaar en hop iemand is dood.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super lastige hero ik geloof dat zijn ulti is dat hij 2 kopieën krijgt dus dan moet je 3 heroes tegelijk besturen.
[..]
Ik vind Zeus echt verschrikkelijk, toevallig net voor het eerst met hem gespeeld tegen bots en werd helemaal gek. Hij valt zo ontzettend langzaam aan dat last hitten echt onmogelijk is.
juist wel KSENquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Met een beetje map awareness is Zeus heel makkelijk. Zonder te KSen krijg je daardoor met zijn ulti al veel kills. Tegen carries en casters is die early/mid game ontzettend sterk, omdat 3 skill achter elkaar vaak een insta kills is, dus je drukt snel qwr achter elkaar en hop iemand is dood.Daarna afgham en refresher orb en spel is over.
Zullen ze je niet in dank afnemen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
juist wel KSENdaar is zijn ulti voor
maar zeus is carry, je hebt arcane, agha, eblade, dagon 5, refresher nodigquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Zullen ze je niet in dank afnemen.
Volgens hebben hebben ze weer wat keys verstrekt, want ik zie 112000 mensen online.
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef Baalhaar het volgende:
Als iedereen nou effe de fok! steam group joint kunnen we als bazen met ze alle in één team. Kom nu ook mensen tegen die alleen maar te tegenstander feeden met hun hero, krijg je een key om het spel te spelen ga je alleen maar zelf expres dood waaaaaaroooooommmm????![]()
![]()
join deze groupquote:
Het is ook eng.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
ja en 1 iemand accepteert mn invite niet![]()
k heb met baalhaar geskypt en vond het niet zo eng, denk dat ik binnenkort maar weer met iemand ga praten. vind het allemaal wel een beetje eng zo vanaf mijn zoldertje wat jullie?
Jajoh gewoon skypen lekker boeie. Lekker ragen met ze alle door de microfoon hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
k heb met baalhaar geskypt en vond het niet zo eng, denk dat ik binnenkort maar weer met iemand ga praten. vind het allemaal wel een beetje eng zo vanaf mijn zoldertje wat jullie?
Sorry, nu wel gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
herkenbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Holy_Goat het volgende:
ik ben ook lid, maar al even niet 'active' vanwege the usual.
IK MOET STUDEREN
En als ik dota eenmaal weer opstart is het dag dag studiepunten
Ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
herkenbaar
even opstaan, "1 potje" voor het leren, en dan moet je alweer avondeten
Niks bijzonders dus. Volgende week wss meer interessanter nieuws.quote:Lots of stuff happening behind-the-scenes, so a light update this week.
GAMEPLAY
- Added Meepo to Captain's Mode.
- Added Magnus to Captain's Mode.
- Fixed Reverse Polarity not pulling units from the right location.
- Fixed Necromastry loss count for odd numbers.
- Fixed Reverse Polarity stunning cycloned units.
- Fixed Incapacitating Bite working against Wards.
UI
- Fixed enemy Meepo illusions displaying the wrong health bars.
- Team profile shows tournaments that a team has participated in.
- Fixed bugs with cooldowns and disassembling Tranquil Boots.
VISUALS
- Updated Necronomicon visuals.
BOTS
- Added Templar Assassin to the list of heroes that bots will purchase invisibility-detection items for.
- When leading a target, bots will no longer target an ability in impassable terrain.
- Added more usage cases for Poison Touch.
- Earthshaker and Tidehunter bots are now more aggressive when they have Echo Slam and Ravage up, which should help them initiate more often.
- Fixed excessive lead time in Light Strike Array usage.
- Fixed case where AoE targeted abilities could be targeted on invisible enemies.
- Fixed bug with Shallow Grave where Dazzle bot would only rarely cast it on teammates.
- Windrunner bot will now more often follow up a successful Shackleshot with a Powershot.
- Ranged heroes will be slightly more aggressive when laning.
- Fixed issue where bots with lifesteal were overestimating their tankiness.
- Fixed Jugg's loadout to not have him buy boots first.
- Dazzle bot is now a bit more judicious about using Shadow Wave.
Hij wordt F2P, dus vanaf nu zul je het altijd kunnen spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:10 schreef Frag_adder het volgende:
Pas sinds kort speel ik Dota 2, maar damn wat voelt het weer als vanouds gaaf![]()
Komt er eigenlijk een punt dat mijn beta key niet meer werkt en ik het officieel moet kopen?
Dit vond ik ook het grote pluspunt, valve heeft de feel exact kunnen kopieren. De controle van je poppetjes, de aanval animaties, creep blokken etc. Alleen dan met veel betere graphics.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:10 schreef Frag_adder het volgende:
Pas sinds kort speel ik Dota 2, maar damn wat voelt het weer als vanouds gaaf![]()
Komt er eigenlijk een punt dat mijn beta key niet meer werkt en ik het officieel moet kopen?
ik heb wel het gevoel dat er bij een aantal skills een grotere casttijd zit, en dat mijn poppetje minder snel draaitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Dit vond ik ook het grote pluspunt, valve heeft de feel exact kunnen kopieren. De controle van je poppetjes, de aanval animaties, creep blokken etc. Alleen dan met veel betere graphics.
sommige turnrate, missile speed, attack animations, en casting times zijn verandert in dota 2 (en soms ook door balance changes)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb wel het gevoel dat er bij een aantal skills een grotere casttijd zit, en dat mijn poppetje minder snel draaithet geen soms nog voor frustratie zorgt
bij normale ulti lvl 3 heb je 4 meepos, met aghanim 5. Kan heel veel damage doen maar als er 1 dood gaat is alles dood dus erg lastig mee te spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Weer geen nieuwe hero dus, wel weer andere dingen. Ik vind het niet erg maar het is wel raar dat ze eerst allemaal features enzo erin proppen en het lijkt alsof de nieuwe heroes op een laag pitje staan. Gelukkig kun je bij Cyborgmatt altijd wel zien dat er vooruitgang is bij de textures etc van heroes maar het is een rare volgorde...quote:• Added a Hall of Fame section to the community tab, featuring a different group of high skill players each week.
• Added a Team Browser section to the community tab. This shows teams that have participated in leagues that are available through the client.
• Added a Replays Highlight option when watching games. Watch the best moments from a match with a click of a button.
[/LIST]
GAMEPLAY
[LIST]
• Dark Seer Fixed Ion Shell damage interval and it triggering Cold Snap
• Disruptor: Fixed Glimpse interaction with invulnerable units
• Magnus: Fixed enemies being able to cast and attack while in Skewer pull
• Rubick: Fixed Telekinesis Land sub ability proccing magic stick
• Viper: Fixed Nethertoxin damage not being critable
• Visage: Fixed Familias attack timings taking much longer than intended
• Fixed Illusions placing Orb of Venom debuff
[/LIST]
UI
[LIST]
• Added a right click option for some items to alert allies that you want to cast them (Arcane Boots, Smoke, Mekansm)
• Fixed being able to sometimes move your hero before hero picking was done
• Enabled pause cooldown in co-op bot games.
• Fixed various hero swap bugs
• Fixed HUD element covering Armor bonus values in 4:3
[/LIST]
VISUALS & AUDIO
[LIST]
• Increased Magnus model size
• Fixed Ravage visual timings
• Fixed some buffs not showing the correct cooldown frame ( slight gap at the top for aura provided buffs )
• Tweaking the scale and offset of visage and his units
• Tweaks for some neutral creep sounds, generally reducing volume and increasing range
[/LIST]
CHARACTER CUSTOMIZATION
[LIST]
• Fixed a bug that caused some items to not be equippable for Morphling and other heroes that recently had their item slots shuffled.
• Fixed Doombringer's missing tail.
• Fixed the 'Uldorak's Hide' set not properly displaying as a set of items.
• Reduced the size of the stumpy treants created by Nature's Prophet when using the Call of the Dendrochron.
• Fixed Invoker's head disappearing when head items were equipped. These items may need to be re-equipped.
• Fixed a bug with Multi-Hero Chronosphere not detecting its scoring condition.
• Fixed several item sets having incorrectly tagged rarities, relative to the contents of the set.
• Fixed Sword of Sir Davion being white for some users.
• Fixed overly bright specular on the Runed AiIlettes.
[/LIST]
BOTS
[LIST]
• Fixed bug that would cause bots to not ever want to go to the Secret Shop if they want to buy a TP scroll.
• Fixed bug where bots would always think they could push towers unopposed.- Optimized tango tree search.
• Juggernaut bot now better estimates Omnislash damage (will no longer think it'll bounce to out-of-range creeps).
• Bots will now consider whether their laning opponents are ranged or not to determine their desired lane position.
• When a hero is farming a lane, bot desire to push that lane is now lessened.
• Lowered the desire to help out with an under-control tower defense when in the laning phase.
• Fixed incoming defense evaluation.
• Lowered defend desire when not in late game.
• Adjusted Juggernaut's loadout.
• Made Blade Fury focus on its target better
• Trying something different with determining when and how to lead a target.
• Bots laning with a hard carry should now harass enemies more.
Update: We're aware of an issue that is preventing Dota 2 Test to update successfully in your Steam client. We're working on it.
Wat loopt iedereen steeds te zeiken over nieuwe heroes trouwens? Hele tijd dat gezeur voor een nieuwe hero, ik vind dit soort toevoegingen juist leuk, zijn toch al genoeg heroes vind ik, ben daar wel een jaartje zoet mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:20 schreef hehehe het volgende:
Als jullie je dota2naam+steamnaam even willen geven kan ik m in de openingspost zetten. Of is het handiger om alleen fok+steam of alleen fok+dota2 te doen?
Weer geen nieuwe hero dus, wel weer andere dingen. Ik vind het niet erg maar het is wel raar dat ze eerst allemaal features enzo erin proppen en het lijkt alsof de nieuwe heroes op een laag pitje staan. Gelukkig kun je bij Cyborgmatt altijd wel zien dat er vooruitgang is bij de textures etc van heroes maar het is een rare volgorde...
Omdat de Dota 1 pool uit 108 heroes bestaan en de Dota 2 uit 90 :-( Als ze nou eerst de heroes doen en daarna de replay dingen enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen steeds te zeiken over nieuwe heroes trouwens? Hele tijd dat gezeur voor een nieuwe hero, ik vind dit soort toevoegingen juist leuk, zijn toch al genoeg heroes vind ik, ben daar wel een jaartje zoet mee.
Samenvatting patch:
Welcome to Dota2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een afschuwelijk game zojuist... ik speelde geloof ik als enige support. Team met 4 carries die allemaal ownage wilde uitdelen en zelf alleen maar werden geowned, terwijl de tegenstander gewoon helemaal niet zo goed was.Ik heb nu 6 keer achter elkaar verloren terwijl ikzelf eigenlijk redelijk goed bezig ben.
Venomancer als support spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind wel dat er supports zijn waar je in pub games ook echt ver mee kan komen als je full on support gaat, als je team niet complete retards zijn in ieder geval
Venomancer bvb
Venomancer is juist een van de betere supports, harde lane presence en met een goede lane partner is elke gale die je hit in principe een kill.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Venomancer als support spelen
Gewoon vanguard erop knallen en spelen als tank
Ik heb er ook 1 gekregen. Ik neem aan dat iedereen ze heeft gekregen die Dota2 al hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:20 schreef Baalhaar het volgende:
Oke cool Steam stuurt mij net een extra copy van Dota 2 zodat ik een vriend kan inviten
Ik nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gekregen. Ik neem aan dat iedereen ze heeft gekregen die Dota2 al had
Haha snapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |