Niks bijzonders dus. Volgende week wss meer interessanter nieuws.quote:Lots of stuff happening behind-the-scenes, so a light update this week.
GAMEPLAY
- Added Meepo to Captain's Mode.
- Added Magnus to Captain's Mode.
- Fixed Reverse Polarity not pulling units from the right location.
- Fixed Necromastry loss count for odd numbers.
- Fixed Reverse Polarity stunning cycloned units.
- Fixed Incapacitating Bite working against Wards.
UI
- Fixed enemy Meepo illusions displaying the wrong health bars.
- Team profile shows tournaments that a team has participated in.
- Fixed bugs with cooldowns and disassembling Tranquil Boots.
VISUALS
- Updated Necronomicon visuals.
BOTS
- Added Templar Assassin to the list of heroes that bots will purchase invisibility-detection items for.
- When leading a target, bots will no longer target an ability in impassable terrain.
- Added more usage cases for Poison Touch.
- Earthshaker and Tidehunter bots are now more aggressive when they have Echo Slam and Ravage up, which should help them initiate more often.
- Fixed excessive lead time in Light Strike Array usage.
- Fixed case where AoE targeted abilities could be targeted on invisible enemies.
- Fixed bug with Shallow Grave where Dazzle bot would only rarely cast it on teammates.
- Windrunner bot will now more often follow up a successful Shackleshot with a Powershot.
- Ranged heroes will be slightly more aggressive when laning.
- Fixed issue where bots with lifesteal were overestimating their tankiness.
- Fixed Jugg's loadout to not have him buy boots first.
- Dazzle bot is now a bit more judicious about using Shadow Wave.
Hij wordt F2P, dus vanaf nu zul je het altijd kunnen spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:10 schreef Frag_adder het volgende:
Pas sinds kort speel ik Dota 2, maar damn wat voelt het weer als vanouds gaaf![]()
Komt er eigenlijk een punt dat mijn beta key niet meer werkt en ik het officieel moet kopen?
Dit vond ik ook het grote pluspunt, valve heeft de feel exact kunnen kopieren. De controle van je poppetjes, de aanval animaties, creep blokken etc. Alleen dan met veel betere graphics.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:10 schreef Frag_adder het volgende:
Pas sinds kort speel ik Dota 2, maar damn wat voelt het weer als vanouds gaaf![]()
Komt er eigenlijk een punt dat mijn beta key niet meer werkt en ik het officieel moet kopen?
ik heb wel het gevoel dat er bij een aantal skills een grotere casttijd zit, en dat mijn poppetje minder snel draaitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Dit vond ik ook het grote pluspunt, valve heeft de feel exact kunnen kopieren. De controle van je poppetjes, de aanval animaties, creep blokken etc. Alleen dan met veel betere graphics.
sommige turnrate, missile speed, attack animations, en casting times zijn verandert in dota 2 (en soms ook door balance changes)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb wel het gevoel dat er bij een aantal skills een grotere casttijd zit, en dat mijn poppetje minder snel draaithet geen soms nog voor frustratie zorgt
bij normale ulti lvl 3 heb je 4 meepos, met aghanim 5. Kan heel veel damage doen maar als er 1 dood gaat is alles dood dus erg lastig mee te spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super lastige hero ik geloof dat zijn ulti is dat hij 2 kopieën krijgt dus dan moet je 3 heroes tegelijk besturen.
[..]
Ik vind Zeus echt verschrikkelijk, toevallig net voor het eerst met hem gespeeld tegen bots en werd helemaal gek. Hij valt zo ontzettend langzaam aan dat last hitten echt onmogelijk is.
Weer geen nieuwe hero dus, wel weer andere dingen. Ik vind het niet erg maar het is wel raar dat ze eerst allemaal features enzo erin proppen en het lijkt alsof de nieuwe heroes op een laag pitje staan. Gelukkig kun je bij Cyborgmatt altijd wel zien dat er vooruitgang is bij de textures etc van heroes maar het is een rare volgorde...quote:• Added a Hall of Fame section to the community tab, featuring a different group of high skill players each week.
• Added a Team Browser section to the community tab. This shows teams that have participated in leagues that are available through the client.
• Added a Replays Highlight option when watching games. Watch the best moments from a match with a click of a button.
[/LIST]
GAMEPLAY
[LIST]
• Dark Seer Fixed Ion Shell damage interval and it triggering Cold Snap
• Disruptor: Fixed Glimpse interaction with invulnerable units
• Magnus: Fixed enemies being able to cast and attack while in Skewer pull
• Rubick: Fixed Telekinesis Land sub ability proccing magic stick
• Viper: Fixed Nethertoxin damage not being critable
• Visage: Fixed Familias attack timings taking much longer than intended
• Fixed Illusions placing Orb of Venom debuff
[/LIST]
UI
[LIST]
• Added a right click option for some items to alert allies that you want to cast them (Arcane Boots, Smoke, Mekansm)
• Fixed being able to sometimes move your hero before hero picking was done
• Enabled pause cooldown in co-op bot games.
• Fixed various hero swap bugs
• Fixed HUD element covering Armor bonus values in 4:3
[/LIST]
VISUALS & AUDIO
[LIST]
• Increased Magnus model size
• Fixed Ravage visual timings
• Fixed some buffs not showing the correct cooldown frame ( slight gap at the top for aura provided buffs )
• Tweaking the scale and offset of visage and his units
• Tweaks for some neutral creep sounds, generally reducing volume and increasing range
[/LIST]
CHARACTER CUSTOMIZATION
[LIST]
• Fixed a bug that caused some items to not be equippable for Morphling and other heroes that recently had their item slots shuffled.
• Fixed Doombringer's missing tail.
• Fixed the 'Uldorak's Hide' set not properly displaying as a set of items.
• Reduced the size of the stumpy treants created by Nature's Prophet when using the Call of the Dendrochron.
• Fixed Invoker's head disappearing when head items were equipped. These items may need to be re-equipped.
• Fixed a bug with Multi-Hero Chronosphere not detecting its scoring condition.
• Fixed several item sets having incorrectly tagged rarities, relative to the contents of the set.
• Fixed Sword of Sir Davion being white for some users.
• Fixed overly bright specular on the Runed AiIlettes.
[/LIST]
BOTS
[LIST]
• Fixed bug that would cause bots to not ever want to go to the Secret Shop if they want to buy a TP scroll.
• Fixed bug where bots would always think they could push towers unopposed.- Optimized tango tree search.
• Juggernaut bot now better estimates Omnislash damage (will no longer think it'll bounce to out-of-range creeps).
• Bots will now consider whether their laning opponents are ranged or not to determine their desired lane position.
• When a hero is farming a lane, bot desire to push that lane is now lessened.
• Lowered the desire to help out with an under-control tower defense when in the laning phase.
• Fixed incoming defense evaluation.
• Lowered defend desire when not in late game.
• Adjusted Juggernaut's loadout.
• Made Blade Fury focus on its target better
• Trying something different with determining when and how to lead a target.
• Bots laning with a hard carry should now harass enemies more.
Update: We're aware of an issue that is preventing Dota 2 Test to update successfully in your Steam client. We're working on it.
Wat loopt iedereen steeds te zeiken over nieuwe heroes trouwens? Hele tijd dat gezeur voor een nieuwe hero, ik vind dit soort toevoegingen juist leuk, zijn toch al genoeg heroes vind ik, ben daar wel een jaartje zoet mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:20 schreef hehehe het volgende:
Als jullie je dota2naam+steamnaam even willen geven kan ik m in de openingspost zetten. Of is het handiger om alleen fok+steam of alleen fok+dota2 te doen?
Weer geen nieuwe hero dus, wel weer andere dingen. Ik vind het niet erg maar het is wel raar dat ze eerst allemaal features enzo erin proppen en het lijkt alsof de nieuwe heroes op een laag pitje staan. Gelukkig kun je bij Cyborgmatt altijd wel zien dat er vooruitgang is bij de textures etc van heroes maar het is een rare volgorde...
Omdat de Dota 1 pool uit 108 heroes bestaan en de Dota 2 uit 90 :-( Als ze nou eerst de heroes doen en daarna de replay dingen enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen steeds te zeiken over nieuwe heroes trouwens? Hele tijd dat gezeur voor een nieuwe hero, ik vind dit soort toevoegingen juist leuk, zijn toch al genoeg heroes vind ik, ben daar wel een jaartje zoet mee.
Samenvatting patch:
Welcome to Dota2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een afschuwelijk game zojuist... ik speelde geloof ik als enige support. Team met 4 carries die allemaal ownage wilde uitdelen en zelf alleen maar werden geowned, terwijl de tegenstander gewoon helemaal niet zo goed was.Ik heb nu 6 keer achter elkaar verloren terwijl ikzelf eigenlijk redelijk goed bezig ben.
Venomancer als support spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind wel dat er supports zijn waar je in pub games ook echt ver mee kan komen als je full on support gaat, als je team niet complete retards zijn in ieder geval
Venomancer bvb
Venomancer is juist een van de betere supports, harde lane presence en met een goede lane partner is elke gale die je hit in principe een kill.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Venomancer als support spelen
Gewoon vanguard erop knallen en spelen als tank
Ik heb er ook 1 gekregen. Ik neem aan dat iedereen ze heeft gekregen die Dota2 al hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:20 schreef Baalhaar het volgende:
Oke cool Steam stuurt mij net een extra copy van Dota 2 zodat ik een vriend kan inviten
Ik nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gekregen. Ik neem aan dat iedereen ze heeft gekregen die Dota2 al had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |