dit staat al in mijn config? maar als ik rechtermuisklik op een minion gebeurd er niksquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef znarch het volgende:
[..]
dota_force_right_click_attack "0"
Als je dit in je config zet kan het met een muisklik. Anders met een attack move/click (hoe heet het?) Ik doe het gewoon met rechtermuis.
Ik snap niet waarom je zo kwaad word. Ten eerste vindt Valve het blijkbaar niet erg omdat ze het er anders wel uit gehaald hadden. Ten tweede stond dit al gewoon ingesteld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]console hacker.. Heb je ook show skill range op hooks en razes?
zodra een creep minder dan 50% hp heeft kan je hem denyen door 'attack' en dan de creep te clicken. Bij towers is het 130 hp bij t1 (10% volgens mij)
Enemy melee heroes krijgen 1/3 exp en ranged 1/6e exp. Bij towers deny krijg je de heoft aan good.. Dus het is hetaard om jezelf te suiciden voor een tower deny (200-400 gold voor 750+ minder van towergold)
Ik doe mijn best maar elke keer als ik een vraag stel in het lol topic (en nu hier) vallen de bommen en is er weer een discussiequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Hey psst, jongens, maak er nou niet zo'n flame topic van zoals t LoL topic, dat was net zo fijn hier
Check even in je console of hij daadwerkelijk goed staat? Moet werken hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
dit staat al in mijn config? maar als ik rechtermuisklik op een minion gebeurd er niksBen ik nu achterlijk of mis ik iets? Heb ik de verkeerde config file voor ogen? Ik zal straks nog wel een potje doen om het nog een keer te checken maar het lijkt me gewoon niet te lukken.
[..]
Ik snap niet waarom je zo kwaad word. Ten eerste vindt Valve het blijkbaar niet erg omdat ze het er anders wel uit gehaald hadden. Ten tweede stond dit al gewoon ingesteld?
[..]
Ik doe mijn best maar elke keer als ik een vraag stel in het lol topic (en nu hier) vallen de bommen en is er weer een discussieOok op /vg/ trouwens, maar dat is vaak wel lachen.
ik heb de console enabled en het ingesteld(het was al zo echo'de de console mij) maar tervergeefs.. Ik kan via A(kwam ik ook pas net achter) echter wel denien, maar dat is vrij vervelend omdat ik niet zo goed ben met last hitten. naja, anders laat ik het maar zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Check even in je console of hij daadwerkelijk goed staat? Moet werken hoor
A indrukken en dan op de creep klikken. Als je het goed doet kan je echt vervelend zijn voor je tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Xetran het volgende:
hmmm okayHoe deny je trouwens? Ik probeer dat steeds te doen door er gewoon op te auto attacken maar dan loop ik er alleen naar toe? (
)
oh lol. het is tbf ook wel dom van mij dat ik zelf het andere niet ff probeerdequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef znarch het volgende:
Ik zie nu mijn post pas. Hij moet op 1 staan. 0 is de default waarde.sorry xD
Ja klopt, ik stond echt enorm voor lul toen ik tegen iemand speelde die dat deedquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
A indrukken en dan op de creep klikken. Als je het goed doet kan je echt vervelend zijn voor je tegenstanders.
het is trouwens 'makkelijker' om met a-click te denyen. wanneer de creep meer dan 50% heeft dan zal je de creep niet kunnen deny-en (of wanneer je missclickt) en dan loop je meteen naar de spot waar je geklikt heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
oh lol. het is tbf ook wel dom van mij dat ik zelf het andere niet ff probeerde
[..]
Ja klopt, ik stond echt enorm voor lul toen ik tegen iemand speelde die dat deedMaar aangezien ik erg moeite heb met last hitten probeer ik het eerst ff the easy way
Vooral die misclicks heb ik last van. Als je the Radiant bent en je wilt terug rennen klik ik nog wel eens fout en dan rent je hero naar bovenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het is trouwens 'makkelijker' om met a-click te denyen. wanneer de creep meer dan 50% heeft dan zal je de creep niet kunnen deny-en (of wanneer je missclickt) en dan loop je meteen naar de spot waar je geklikt heb.
hier kan je er nog wel een paar vinden die "nuttig" zijn
zoals de 1200 range blink dagger // exp range cirkel
http://www.reddit.com/r/D(...)akes_life_in_dota_2/
verder is de no intro ook wel handig
oh en je kan niet towers deny-en met de force deny option, dus die zal je wel altijd moeten denyen met een A-click
cirkel met 1200 range (je exp range // blink dagger range)quote:alias "quick_courier" "say_team Using Courier!; dota_select_courier; dota_ability_execute 2; dota_ability_execute 3; dota_ability_execute 4; +dota_camera_follow;"
bind "YOURBUTTONGOESHERE" "quick_courier"
auto deny met rightclickquote:dota_range_display 1200
quote:dota_force_right_click_attack 1
Als wie speel je? Met sommige is het (zeker als je nieuw bent) vrij onmogelijk om te lasthitten. Begin met makkenlijke heros.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
oh lol. het is tbf ook wel dom van mij dat ik zelf het andere niet ff probeerde
[..]
Ja klopt, ik stond echt enorm voor lul toen ik tegen iemand speelde die dat deedMaar aangezien ik erg moeite heb met last hitten probeer ik het eerst ff the easy way
wat ook helpt is een QB (beter op melee dan op ranged) voor 32% extra tegen non-hero unitsquote:1)Pit Lord 62-68 (avg:65)
2)Stone Giant 61-67 (avg:64)
3)Dark Seer 60-66 (avg:63) / Treant Protector 59-67 (avg:63)
Life Stealer 57-67 (avg:62)
Chaos Knight 46-76 (avg:61)
Doom Bringer 53-69 (avg:61)
Undying 57-65 (avg:61)
Ogre Magi 58-64 (avg:61)
Faceless Void 58-64 (avg:61)
weet je toevallig ook of tuskar // phoenix in CM mode zitten? want met phoenix kon je altijd wel lekker pubstompenquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef hehehe het volgende:
Dota 6.75 is uit, dus een mooie nieuwe changelog met o.a. 2 nieuwe heroes en 1 nieuw item.
Je kunt de hele changelog hier zien
http://www.playdota.com/changelogs/6.75
Ondanks dat dit voor Dota 1 is worden de veranderingen allemaal doorgevoerd waarschijnlijk aankomende donderdag in Dota 2. De nieuwe heroes dus nog niet.
en armlet internalcooldown van 1 secquote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef hehehe het volgende:
Tuskarr wel, Phoenix niet. Phoenix heeft een remake gekregen dus die zit er sowieso niet in.
Ik schrok even toen ik de gigantische attackboost zag die Trax heeft gekregen. Lycan heeft ook een grote nerf gekregen, wss shit-tier nu.
e: in ieder geval geen Jungle Lycan meer, misschien dat je nu goed met hem kunt lanen nu de wolven 50% magic res hebben.
en idd wat ik al eerder zei, Morph nerf en Sniper buff. Hoewel ik niet weet of ze wel of de juiste manier zijn veranderd, maar we zullen zien. Ik denk dat er gauw een 6.75b en c komt.
Ik vind het ook wel mooi dat Naix nu 6 sec immunity heeft, kan die goed gebruiken.
dat moest ik ook even 2x lezen voordat ik hem snaptequote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef hehehe het volgende:
Amulet of Shadows is ook wel cool trouwens, kun je een beetje veilig mee schuilen als er opeens 4 lui op je af komen.
Ik ben wel tevreden met de patch, de overused heroes generfd en de suckende heroes gebuffd.
techies +6 armor haha en Magina eindelijk zijn benen generfd.
dus 300-400 potjes en dan kan je ze allemaalquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Baalhaar het volgende:
Snap geen reet van wat jullie zeggen haha
Hoe oefenen jullie de heroes trouwens? Ik speel vaak 3-4 potjes met één hero totdat ik hem goed beheers en stap dan over op een andere. Ik zie echter vaak dat mensen elk potje een andere hero kiezen, maar dan zou ik echt hard falen
Ik heb al genoeg DOTA experience dat ik altijd wel snap hoe en wat ik moet doen, als ik echt geen idee heb lees ik wel snel een guide ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Baalhaar het volgende:
Snap geen reet van wat jullie zeggen haha
Hoe oefenen jullie de heroes trouwens? Ik speel vaak 3-4 potjes met één hero totdat ik hem goed beheers en stap dan over op een andere. Ik zie echter vaak dat mensen elk potje een andere hero kiezen, maar dan zou ik echt hard falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |