Veel irritante Russen en Oost-Europeanenquote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij is na The International het gehalte aan kutlui alleen maar toegenomen, wat een teammates krijg ik continu.
Zo en hoe. Ons team verliest, zeg ik GG in de chat, komt er zo'n kutmogool ''no not GG, team is ruining my game''quote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij is na The International het gehalte aan kutlui alleen maar toegenomen, wat een teammates krijg ik continu.
Ik ook, kijk altijd eerst wat de rest van mijn team en het andere team kiest. Zo houd ik mijn keuze ook een beetje ''verborgen'' zodat ze er niet meteen op kunnen anticiperen. Meestal suggest ik ook een paar hero's als ik in zo'n team heb dat zijn keuze na 1 sec heeft gemaakt en er 4 carriers ofzo zijnquote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef hehehe het volgende:
Ik ben vrijwel altijd laatste pick, ik heb niet meer echt zin om te verliezen. Dus ook 99% van de keren een support.
Zelfde geldt ookvoor al die Aziaten, die dan ook nog is in het Chinees gaan brullen door de voice chatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef Salamando het volgende:
Ik heb niks tegen Russen, behalve als ze continu Russisch praten, weigeren te communiceren en geen enkele moeite doen ook maar iets van samenwerking te laten zien.
Mensen met zulke Aziatische namen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zelfde geldt ookvoor al die Aziaten, die dan ook nog is in het Chinees gaan brullen door de voice chat
Ik heb LoL nooit gespeeld puur vanwege het feit dat ik het triest vind dat de makers een bestaand spel kopiëren en daar dan een beetje omheen bouwen. Maar ondanks zijn verschillen is het natuurlijk voor 80% hetzelfde, het is niet alsof je aan een heel nieuw spel begint als je nu aan Dota 2 gaat beginnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil deze game wel eens proberen maar ben denk ik te erg gewend aan LoL. En waarschijnlijk kan mijn pc het niet aan.
Ik zal et eens proberen. Ik denk niet dat ze geheel hetzelfde zijn, LoL is iets simplistischer volgens mij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:18 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb LoL nooit gespeeld puur vanwege het feit dat ik het triest vind dat de makers een bestaand spel kopiëren en daar dan een beetje omheen bouwen. Maar ondanks zijn verschillen is het natuurlijk voor 80% hetzelfde, het is niet alsof je aan een heel nieuw spel begint als je nu aan Dota 2 gaat beginnen.
Grafisch hebben de makers van Dota 2 gekozen voor een ''cartoony look'' zodat juist zoveel mogelijk mensen het spel kunnen spelen. Je kan het vast wel draaien al is het op low settings.
Simplistischer en minder gebalanceerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik zal et eens proberen. Ik denk niet dat ze geheel hetzelfde zijn, LoL is iets simplistischer volgens mij.
Nee, niet dezelfde naam op steam.quote:Op zondag 16 september 2012 00:27 schreef hehehe het volgende:
ik zat een paar potjes geleden bij een gooby pls in de game
https://dotabuff.com/matches/41011317
ben jij dit? (sandking)
In welk opzichte heeft deze betere balans? De champs de comps de buffs? Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Simplistischer en minder gebalanceerd.
Dota2 heeft een betere balans omdat het alles overneemt van dota1, waarbij jaren en jaren de balans verder is geoptimaliseerd.quote:Op zondag 16 september 2012 14:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
In welk opzichte heeft deze betere balans? De champs de comps de buffs? Ben er wel benieuwd naar.
Als ik erin kan komen ga'k em zeker spelen dan.quote:Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Dota2 heeft een betere balans omdat het alles overneemt van dota1, waarbij jaren en jaren de balans verder is geoptimaliseerd.
je hebt geen 'champion spells'quote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef dustbrain het volgende:
Heeft dota2 ook een spell zoals flash? Want ik vind flash persoonlijk een kut spell. Te game changing.
Is die overused?quote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je hebt geen 'champion spells'
je hebt wel heros die kunnen blinken als spell, of je hebt het item blink dagger
Blink Dagger kost 2150 gold en je mag hem eens per 10 seconde gebruiken. De wat betere speler gebruikt Blink bij de hero's die er goed gebruik van maken ja. Zo gamechanging vind ik het niet.quote:
op bepaalde hero's is hij core, maar je kan hem alleen 3 seconden nadat je geraakt ben door hero dmg gebruiken, met een ICD van 14 secquote:
je ziet bij het laden toch of ze flash hebben? en de cooldown van flash weet je ookquote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef dustbrain het volgende:
mwah, ik zie zelf wel als ik die game probeer. Bij LoL vind ik flash zo irritant omdat je hem eerst moet forceren bij een vijand voordat je hem daadwerkelijk kan killen. Ook moet je maar 'gokken' of een enemy wel of geen flash heeft voor je je cooldowns erop gooit. Hij kan immers zo wegflashen.
Midden in de game weet ik niet welke champ flash heeft en welke niet. Ik zit niet in mijn hoofd af tr tellen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je ziet bij het laden toch of ze flash hebben? en de cooldown van flash weet je ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |