SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips en trics:
beginnersleesstof
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
tips en tricks per hero
http://www.dotafire.com/
learn to play videos van razor academy
Binnenkort: The international 2
http://www.dota2.com/international/location/event/
[ Bericht 6% gewijzigd door Silverdigger2 op 18-08-2012 23:09:59 ]
Net zoals iedereen dusquote:
Neenee, ik ben 9 vd 10 keer een support omdat publui standaard carries kiezen. Het boeit me dus niet. :-)quote:
mooie avaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef hehehe het volgende:
[..]
Neenee, ik ben 9 vd 10 keer een support omdat publui standaard carries kiezen. Het boeit me dus niet. :-)
DR owntquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:52 schreef Salamando het volgende:
Net een potje gewonnen omdat de enemy kunkka zo nodig een Divine Rapier moest halen![]()
. Pleurt ie om, pakt onze Luna hem op, verliezen ze
.
Hij verloor hem en het was klaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:13 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
DR owntzijn vaak de leukste potjes als die de hele tijd wisselt
ja is idd niet balanced,quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij verloor hem en het was klaar. Luna maakt met die DR en bouncing glaive de hele base van ze met de grond gelijk
.
Als je de rax aanvalt neem je de midtorens voor de throne meteen meequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ja is idd niet balanced,
de "buildings" (kut naam) staan te dichtbij waardoor de glaive teveel bounced op de rax
potje doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je de rax aanvalt neem je de midtorens voor de throne meteen mee.
Ik ga slapen, een andere keer misschienquote:
Ik dacht dat er wel een hidden MMR was, maar dat weet ik niet zeker. Het enige wat je kan doen is queuen met vrienden, dan heb je sowieso al een paar retards minder in je teamquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij zit ook met teveel noobs te spelen, hoe kom je in een hoger skill level?Als ik met Templar speel is elk potje prima te doen.
er is idd hidden MMR,quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een hidden MMR was, maar dat weet ik niet zeker. Het enige wat je kan doen is queuen met vrienden, dan heb je sowieso al een paar retards minder in je team.
Ahja, met spirit breaker knal je zo die carries omver hoor (behalve als het super late game wordt).quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef hehehe het volgende:
[..]
Neenee, ik ben 9 vd 10 keer een support omdat publui standaard carries kiezen. Het boeit me dus niet. :-)
Ligt er toch maar echt aan hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:40 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ahja, met spirit breaker knal je zo die carries omver hoor (behalve als het super late game wordt).
http://steamcommunity.com/groups/Fokdotaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:43 schreef Baalhaar het volgende:
Hoe kan ik dan samen met een paar van deze FOK! wijsneuzen spelen?
is btw de trailer van de documentaire van the international 1, de volledige versie komt binnenkort uit!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
!!!
misschien leuk voor de echte dota fans. Het ziet er erg interessant uit.
Handige site thanks!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Silverdigger2 het volgende:
nieuwe website met alle stats
https://dotabuff.com
(/players/86735864) = me
Ik vind hem altijd maar een bitchquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb Earthshaker 1 keer gespeeld (nouja, in 2 dan he) en dat was zo'n awesome potje, de helft van mn records is dat potje
Maakt niet uit hoor, goed mikken is gewoon een probleem voor sommige mannenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd maar een bitch
Misschien omdat ik gewoon issues heb met zijn stun![]()
Doen we een potje lion v lion, kun je eens zien hoe slecht ik kan mikkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, goed mikken is gewoon een probleem voor sommige mannen
Nee die grap die kan niet
Ik had gisteren wel echt een supergame met Lion, we gingen gewoon 2v1 mid want onze earthshaker wilde me niet in zn lane hebben (de enige die overbleef) en dus ging ik met een vriend die warlock was mid
Na een paar minuten ging die vriend toch maar naar top lane, maar ik bleef echt kill na kill scoren, en als ik dood ging nam ik telkens iemand mee, was een leuke game.. ik had echt het gevoel alsof ik overal wel uit kon komen met die hex en impale
quote:Maakt niet uit hoor, goed mikken is gewoon een probleem voor sommige mannen
Ik upgrade die dan ook als laatste, maar ik moet zeggen als je achterna gezeten wordt door een groepje enemy heroes kan die area slow (40% geloof ik?) soms wel van pas komen. Heeft mij al een paar keer geholpen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Salamando het volgende:
Sniper heeft echt de meest kansloze ability in het spel zo onderhand, die Q is zo zwak. In HoN was die flare tenminste nog goed.
Que?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef hehehe het volgende:
Ja Sniper is een suckende hero tegenwoordig.
Ben benieuwd. Al met al is het zijn ulti die we als beste kunnen beschouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef hehehe het volgende:
Hij past niet in de current metagame. Natuurlijk, als hij flink gefeed is het een killingmachine maar anders als bijvoorbeeld Mort, Void of een andere hard carry is Sniper driemaal niks. Tegenvallende DPS vergeleken met andere hard carrys, geen disable en een slow die niet betrouwbaar is.
Mocht hij gebuffed worden dan zal waarschijnlijk Shrapnel worden geremaked of zijn Headshot en Take Aim één skill worden zodat er plaats bij komt voor een ander.
Q upgrade ik niet, is kansloos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Salamando het volgende:
Sniper heeft echt de meest kansloze ability in het spel zo onderhand, die Q is zo zwak. In HoN was die flare tenminste nog goed.
[..]![]()
Ging prima gister, beetje van afstand knallen en die power shotsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef hehehe het volgende:
Ja Sniper is een suckende hero tegenwoordig.
Is inderdaad kansloos, maarja, een mortred die gewoon BKB aanzet en dan op je blinkt en je neercrit, daar doe je gewoon niks aan als Sniper. Er zijn heroes met veel meer potentie, zowel ranged als melee carries.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Q upgrade ik niet, is kansloos.
[..]
Ging prima gister, beetje van afstand knallen en die power shots
Gewoon zorgen dat je altijd op een afstandje zit en dat is meestal ook zo wanneer je je range upgrade, voor de rest: shadow blade.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is inderdaad kansloos, maarja, een mortred die gewoon BKB aanzet en dan op je blinkt en je neercrit, daar doe je gewoon niks aan als Sniper. Er zijn heroes met veel meer potentie, zowel ranged als melee carries.
Random heroes kiezen -> www.dotafire.com guides vinden en gebruiken-> oefenen met bots-> online spelen ( in het begin zijn dat meestal ook newbs).quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Marnixos het volgende:
Steamnaam: Markat
Skill: Low/Medium (ik snap hoe ik moet spelen door LoL)
iemand die me een beetje op weg wil helpen in de beta?
Ja hoor, ik heb je toegevoegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Marnixos het volgende:
Steamnaam: Markat
Skill: Low/Medium (ik snap hoe ik moet spelen door LoL)
iemand die me een beetje op weg wil helpen in de beta?
WOW heb jij die gemaakt???quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een tekening van Tiny aan t maken
Wow!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een tekening van Tiny aan t maken
Damn dat noem ik pas talent! Ik heb helemaal niks met tekenen en schilderen e.d maar ik moet zeggen dat dit echt super gemaakt is! Ik hoop voor je dat je naar een kunstschool gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef Maisnon het volgende:
Uhuher moet nog veel aan gebeuren, maar ik teken altijd graag en Dota is tof, dus ik dacht, ik maak gewoon fanart
Haha ik snap het wel, gelukkig ben je er toch nog een beetje mee bezig, zeker doorgaan met waar je goed in bent!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb voor een studie met iets meer werkzekerheid gekozen haha![]()
Compared with your skill level, vandaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Baalhaar het volgende:
Nadat ik het laatste potje zwaar was ingemaakt was ik het zat: Undying was een kut hero, ik verloor zowat elk potje dat ik met hem speelde en ik kon er helemaal niks van.
Blijkbaar niet dus
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel benieuwd hoe slecht anderen met hem zijn
Welkom broeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef Pritt het volgende:
Heb het wel een beetje gehad met League of Lesbians, tijd voor DotA2.
heb liever dat navi wint, en dan lgd ig in de looser final, zodat je china versus china gaat, want die zijn tenminste elkaar gewentquote:
Als je ingame kijkt heb je rechtsboven een optie om met de camera van de commentator en de stem van de commentator te kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 20:08 schreef Baalhaar het volgende:
Hoe kijk je met commentator dan? Ik weet dat ik een paar wedstrijden van the International heb gekeken en er geen commentaar bij zat..
Ah oke, bedankt manquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je ingame kijkt heb je rechtsboven een optie om met de camera van de commentator en de stem van de commentator te kijken.
Ook leuk om te doen met Kunkkaquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Had een gave actie net met disruptor! TA wilde wegteleporten met een scroll, we hadden geen stun.. dus ik doe echt op het laatste moment glimpse en ze komt meteen terug naar t punt waar ze vandaan teleport
andersom is nog leukerquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Had een gave actie net met disruptor! TA wilde wegteleporten met een scroll, we hadden geen stun.. dus ik doe echt op het laatste moment glimpse en ze komt meteen terug naar t punt waar ze vandaan teleport
En vaak mislukt de eventuele gank van hun dan ook nogquote:Op donderdag 6 september 2012 08:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
andersom is nog leukerhij teleport in, en dan glimpse, dag 135 gold
Veel irritante Russen en Oost-Europeanenquote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij is na The International het gehalte aan kutlui alleen maar toegenomen, wat een teammates krijg ik continu.
Zo en hoe. Ons team verliest, zeg ik GG in de chat, komt er zo'n kutmogool ''no not GG, team is ruining my game''quote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij is na The International het gehalte aan kutlui alleen maar toegenomen, wat een teammates krijg ik continu.
Ik ook, kijk altijd eerst wat de rest van mijn team en het andere team kiest. Zo houd ik mijn keuze ook een beetje ''verborgen'' zodat ze er niet meteen op kunnen anticiperen. Meestal suggest ik ook een paar hero's als ik in zo'n team heb dat zijn keuze na 1 sec heeft gemaakt en er 4 carriers ofzo zijnquote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef hehehe het volgende:
Ik ben vrijwel altijd laatste pick, ik heb niet meer echt zin om te verliezen. Dus ook 99% van de keren een support.
Zelfde geldt ookvoor al die Aziaten, die dan ook nog is in het Chinees gaan brullen door de voice chatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef Salamando het volgende:
Ik heb niks tegen Russen, behalve als ze continu Russisch praten, weigeren te communiceren en geen enkele moeite doen ook maar iets van samenwerking te laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |