Weerwoord.be is dan ook beter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga heen joh, heb je d'r nog nooit gezien
Ben je gek, tis geen NWSquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weerwoord.be is dan ook beter.
Plus als ik daar zit met dit account gaan jullie mij allemaal pesten.
Zo, ik heb daar maar eens gepost, al dat gepest van die mods hier, dan gaan we gewoon ook verhaal halenquote:
Nee hoor das een SC die ontopic gaat notabenequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, ik heb daar maar eens gepost, al dat gepest van die mods hier, dan gaan we gewoon ook verhaal halenZul je zien dat ik in het verkeerde topic heb gepost
Heb ik dat weer. Wil ik eens rellen, ben ik braafquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor das een SC die ontopic gaat notabene
Alsof je bij het afvegen net even naast het papiertje zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef HyperViper het volgende:
Lol er is ook gewoon een SC. De magie mist hier wel. Het voelt vies.
Correct.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je bij het afvegen net even naast het papiertje zit.
Misschien moeten we af en toe gewoon wat bloedserieuze feedback er doorheen gooien in dit topic. Dan is de verwarring helemaal compleet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor das een SC die ontopic gaat notabene
Kun je me ooit vergeven, denk je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Disana heeft op mij gestemd in de worst mod of the year verkiezing
Misschien moet er ook maar een note bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Daar moet ik even een nachtje over slapen hoor
Ik wou op sp3c stemmen, maar dat kon niet. Volgens mij stond hij ook al niet in het lijstje van beste mods. Zouden ze op Fok! überhaupt wel doorhebben dat sp3c een blauw kleurtje heeft?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Disana heeft op mij gestemd in de worst mod of the year verkiezing
Ik niet. Zou een beetje flauw zijn... stemmen op mijn opvolger (strikt genomen dan).quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Maar: Disana heeft op me gestemd, ik heb op mezelf gestemd, WIE IS DAN DIE DUIVELSE DERDE
ik was de vriendelijke vierde ... NWS ftw damned!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Maar: Disana heeft op me gestemd, ik heb op mezelf gestemd, WIE IS DAN DIE DUIVELSE DERDE
Misschien moet ik bij Voorschrift tips vragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was de vriendelijke vierde ... NWS ftw damned!
als je verliest ben ik serieus teleurgesteld
spam die shit!
Ja man. Schoolopdracht: zoek dat ene artikel dat je acht jaar terug ergens las en toen intrigerend vond. Ik zit op het MBO Mega-arbitraire Opdrachten Zonder Doel (MOZD). Binnenkort krijgen we les van de background-zangeres van Roméo. Awesome.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Specularium het volgende:
Is dit weer een of andere schoolopdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |