quote:Net zoals de ontmaagding op het radio1 journaal kwam, was dit er ook.
Op vrijdag 18 juli 2003 16:20 schreef Loedertje het volgende:[..]
Zou niet weten hoe het het had kunnen weten eigenlijk .
Meerschap beducht voor vrijende stellen
Zon, water en strand: op warme dagen is de Hoornseplas een prima plek om te zonnen en te zwemmen. Maar het strand wordt ook gebruikt door stelletjes om seks te hebben. Het Meerschap Paterswolde, dat waakt over de orde rondom de plas, is verontrust en houdt extra surveillances.
De meeste meldingen betreffen incidenten op of rondom het gebied voor vrije recreatie, het zogenoemde naaktstrand. Aan de noordkant daarvan, het gedeelte langs het water, recreëren vooral naturisten. Aan de zuidkant, het deel langs het bos, is een populaire ontmoetingsplek voor homoseksuele mannen.
Rommelen
''Meestal rommelen die mensen gewoon wat in de bosjes, maar helaas gebeurt het ook open en bloot'', aldus Gerco Schalkoort van het Meerschap. Volgens hem gaat het niet alleen om homoseksuele mannen. Bovendien zou het ook steeds vaker gebeuren dat hetero's zich in hun lusten niet gehinderd voelen door omstanders.
Daarnaast krijgen argeloze voorbijgangers volgens opzichter Harald Homan ook regelmatig te maken met potloodventers. ''Cijfers over het totale aantal incidenten ontbreken'', aldus Schalkoort. ''Maar het gebeurt steeds vaker.'' Vooral op warme dagen is het raak. ''Neem de afgelopen week. In twee dagen hebben melding gehad van vier koppels die 'het' deden.''
Het Meerschap probeert het probleem op te lossen door meer te surveilleren.
Berisping
Ook de politie houdt op warme dagen extra toezicht op vrijende paren. Bekeuringen uitdelen gebeurt echter niet. Wie wordt betrapt, komt er met een waarschuwing af. ''We vragen ze of ze het ergens anders willen doen'', zegt woordvoerder Reinder Klei. ''Als je ze wilt bekeuren, moet je ze meenemen naar het bureau. Dat vinden we niet nodig.''
quote:*tik* *tik* Meneer, zou u uw leuter er uit willen halen en 5 meter verder op verder kunnen gaan daar achter die bosjes daar? U ligt hier in het zicht...
Op zaterdag 19 juli 2003 03:27 schreef Loedertje het volgende:
Ook de politie houdt op warme dagen extra toezicht op vrijende paren. Bekeuringen uitdelen gebeurt echter niet. Wie wordt betrapt, komt er met een waarschuwing af. ''We vragen ze of ze het ergens anders willen doen'', zegt woordvoerder Reinder Klei. ''Als je ze wilt bekeuren, moet je ze meenemen naar het bureau. Dat vinden we niet nodig.''
quote:Dan gaat meneer toch gewoon onder
Op zaterdag 19 juli 2003 03:38 schreef ZoltaX het volgende:*tik* *tik* Meneer, zou u uw leuter er uit willen halen en 5 meter verder op verder kunnen gaan daar achter die bosjes daar? U ligt hier in het zicht...
quote:En wat als hij nou last heeft van zijn rug?
Op zaterdag 19 juli 2003 03:43 schreef Loedertje het volgende:Dan gaat meneer toch gewoon onder
quote:
Slingerend op weg naar eerste rijles
16 juli 2003, 17:09:23KRIMPEN A/D IJSSEL (ANP) - De politie in Krimpen aan den IJssel heeft woensdag een 49-jarige automobilist aangehouden. De man reed opvallend slingerend en botste voortdurend tegen de stoeprand.
Toen agenten de bestuurder naar zijn rijbewijs vroegen, bleek dat hij op weg was naar de rijschool voor zijn eerste les.De man moest met een bekeuring op zak te voet verder
"The Osbournes" reality show has lost a member of the family.
Sharon Osbourne tells "Us Weekly" in its July 28 issue that her black Chihuahua, Lulu, was recently killed by coyotes that jumped a low fence at her home. "It's so heartbreaking," she says.
Osbourne tells the magazine the Osbournes' Pomeranian, Pipi, was attacked earlier this month, but was saved by her husband, Ozzy.
"Ozzy heard the screams and fought and got Pip out of the coyote's mouth," she says.
"The Osbournes" will return for 20 new episodes on MTV early next year. Filming at the family's Beverly Hills mansion will resume this fall, the network said earlier this month.
De vrouw en haar 35-jarige 'leverancier' zijn aangehouden op verdenking van heling. De prostituee zei de poppen te verzamelen. Die zaten veelal nog netjes in de doos. De man zit nog vast, de verzamelaarster mocht na een nachtje cel gaan.
De politie ontdekte de gestolen verzameling, nadat politiemensen de verdachte man deze week met een volle boodschappentas het betreffende pand binnen hadden zien lopen en met een lege tas weer naar buiten hadden zien komen. Tijdens een snelle zoektocht vonden zij de Barbie-poppen en vele varianten van haar gespierde vriendje Ken in enkele kasten. De meeste artikelen, met een totale waarde van enkele duizenden euro's, bleken uit speelgoedwinkels te zijn gestolen.
Horeca ondernemingen in grote steden gebruiken kraanwater inplaats van spa water. Ze doen alsof ze spa water schenken en ondertussen geven ze de klant kraanwater
Spa rood maken ze door koolzuur toe te voegen aan kraanwater.
Belachelijk zielig
Die eigenaren moeten ze de vergunning weg halen. Of ze moeten verplicht iets ophangen daar. Een waarschuwingsbord :" Deze horeca ondernemer weet niet precies wat horeca is, hij belazert zijn klanten en wilt 15 cent per glas verdienen omdat hij geen geld overheeft voor een fles spa blauw".
Zielig!!!!!!!
Zulke kleinigheden kan ik me dus gruwelijk aan ergeren
quote:Ik vind kraanwater best lekker. Voor een vol glas kan de ober zo een paar eurie van me krijgen.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:52 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik heb geen bron ter beschikking. Alleen kan ik zeggen dat dit nieuws vandaag de hele dag bij rtl-z nieuws is langs gekomen.Horeca ondernemingen in grote steden gebruiken kraanwater inplaats van spa water. Ze doen alsof ze spa water schenken en ondertussen geven ze de klant kraanwater
Spa rood maken ze door koolzuur toe te voegen aan kraanwater.
Belachelijk zielig
Die eigenaren moeten ze de vergunning weg halen. Of ze moeten verplicht iets ophangen daar. Een waarschuwingsbord :" Deze horeca ondernemer weet niet precies wat horeca is, hij belazert zijn klanten en wilt 15 cent per glas verdienen omdat hij geen geld overheeft voor een fles spa blauw".
Zielig!!!!!!!
Zulke kleinigheden kan ik me dus gruwelijk aan ergeren
quote:Ligt eraan waar je woont
Op vrijdag 25 juli 2003 18:58 schreef Brakke_Herder het volgende:[..]
Ik vind kraanwater best lekker. Voor een vol glas kan de ober zo een paar eurie van me krijgen.
Kraanwater van Eindhoven en Amsterdam
Niet te zuipen!!!!!
En daarbij. Het is oplichterij. Ze moeten erbij zetten dat ze kraanwater aanbieden. En niet doen alsof het komt van een echte mooie bron. ( een bron bedoel ik mee, een schone bron waar echt lekker water vandaan komt)
Snap niet dat de klanten het verschil niet proeven tussen kraanwater en bronwater. Of ze durven niets te zeggen
Zielige ondernemers noem ik dat. Die bieden zooi aan inplaats van een goed product aan te bieden.
Alle loslopende kippen op Sportpark Bakestein, in Zwijndrecht, zijn gevangen.
Volgens de gemeente klaagden bewoners van de Heer Oudelandslaan al sinds vorig jaar november over de overlast van wild pluimvee.
Door de vogelpest en het daaraan gekoppelde vervoersverbod kon er niets aan gedaan worden.
Inmiddels is het verbod opgeheven en zijn de kippen en hanen in overleg met de Dierenbescherming gevangen en elders ondergebracht.
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=14980
BERLIJN (IPB) - Een enorme meerval die een Duits meer jarenlang onveilig maakte, is eindelijk dood. Het beest werd stond bekend als Kuno the Killer sinds hij in 2001 een teckel verslond.
Een hovenier ontdekte deze week het aangespoelde karkas van de anderhalf meter lange roofvis, meldt een woordvoerder van de stad Münchengladbach vrijdag. De vis woog 35 kilo.
Kuno werd een lokale beroemdheid toen hij in 2001 uit het meer in het Volksgartenpark sprong en een teckelpuppy in zijn geheel doorslikte. De autoriteiten hebben verscheidene pogingen gedaan om de meerval te vangen, maar dat is nooit gelukt.
Het lage waterpeil van het meer en de hoge temperaturen van de laatste weken zijn Kuno the Killer waarschijnlijk fataal geworden. De overblijfselen van het beest worden waarschijnlijk opgezet en tentoongesteld in een Bremer museum.
Een Chinese school heeft een verbod op het laten van winden in de klas ingevoerd
Leerlingen van de Hu Zuang basisschool in Beijing die wel hun darmgassen de vrije loop laten, krijgen een geldboete van 50 cent
Volgens een leraar op school past de maatregel in het beleid kinderen van slechte gewoontes af te helpen
Andere verboden die op school gelden, zijn een verbod op kuchen zonder de hand voor de mond te houden en rommel op de grond gooien
overigens die gast die het had over het onderste bericht in het forum, dat was "[meeting]Zaterdag 2 aug. winkelopening." en niet over een geit
enfin: als je mijn bericht nog wil lezen:
Geit baart mix van lam en menselijke baby
trouwens, ik zie hier helemaal niks staan over "geit baart baby", dus hoezo dubbelpost?
quote:Service van de zaak. En van Loedertje
Op donderdag 31 juli 2003 15:39 schreef Karzeuler het volgende:
welke halve gare **** heeft nou weer bedacht dat je een centrale topic over komkommerberichten moet hebben?
quote:
ik eerst voor jan *** het forum afzoeken om te voorkomen dat ik berichten niet dubbel post
quote:Hij bedoelde niet zozeer het onderste bericht, als wel 'onderin de lijst van berichten'. Alle gesloten topics staan namelijk onderin de lijst.
overigens die gast die het had over het onderste bericht in het forum, dat was "[meeting]Zaterdag 2 aug. winkelopening." en niet over een geit
quote:Onderin de topiclijst van dit forum zie je een rij gesloten topics. Daar staat een eerder (ook gesloten) bericht over dit voorval. Alleen had nog niemand de moeite genomen om het ook hier nog een keer te melden.
trouwens, ik zie hier helemaal niks staan over "geit baart baby", dus hoezo dubbelpost?
Vertel me alsjeblieft dat dit niet waar is want anders begin ik nog ernstiger te twijfelen aan deze regering.
Ik kon het dan ook niet serieus nemen... vandaar deze melding in het Komkommertopic.
quote:Het is niet waar.
Op donderdag 31 juli 2003 20:10 schreef ruby het volgende:
Vanochtend vertelde een collega van me dat ze hier in Nederland belasting willen heffen op koeienscheten. Want die scheten zouden milieuverontreinigend zijn.Vertel me alsjeblieft dat dit niet waar is want anders begin ik nog ernstiger te twijfelen aan deze regering.
Ik kon het dan ook niet serieus nemen... vandaar deze melding in het Komkommertopic.
quote:Fieuwww, ik kan weer rustig slapen vannacht.
Op donderdag 31 juli 2003 20:11 schreef Castor het volgende:
Het is niet waar.
Stalin wilde John Wayne laten doden
Female cashiers in western Mendoza province must wear adult diapers in case "cold, nerves, pressure or stress" provoke incontinence, union official Jorge Cordova told local news agency Diarios y Noticias on Thursday.
Cordova refused to name the supermarket, but he did say the chain is backed by foreign capital, said Sandra Varela, Mendoza's labor subsecretary.
"The truth is, it's difficult to imagine a line of 20 adult cashiers wearing diapers for eight hours," said Varela, who is investigating the matter.
"In seventeen years as a labor lawyer, I've never heard anything like this before," she added.
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=573&e=5&u=/nm/odd_diapers_dc
quote:AHOLD
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:59 schreef BAZZA het volgende:
Supermarket cashiers in Argentina are being forced to wear diapers to keep them from taking toilet breaks at work, a union says.
Female cashiers in western Mendoza province must wear adult diapers in case "cold, nerves, pressure or stress" provoke incontinence, union official Jorge Cordova told local news agency Diarios y Noticias on Thursday.
Cordova refused to name the supermarket, but he did say the chain is backed by foreign capital, said Sandra Varela, Mendoza's labor subsecretary.
"The truth is, it's difficult to imagine a line of 20 adult cashiers wearing diapers for eight hours," said Varela, who is investigating the matter.
"In seventeen years as a labor lawyer, I've never heard anything like this before," she added.http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=573&e=5&u=/nm/odd_diapers_dc
quote:"Ahold, put your shit on hold"
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:00 schreef robh het volgende:AHOLD
Mooie slagzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |