Een ui? Een sig ook?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:32 schreef sp3c het volgende:
volgens mij ook hoor
zit minstens 1 fles wijn in gemiddeld, dan hebben ze er nog 1 in hun heuptasje naast een witte vlag en een ui
nope, als er ruimte is een baguette idd en evt wat knoflookquote:
Ja, dat zou zeker handig zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope, als er ruimte is een baguette idd en evt wat knoflook
ik weet dat want pa woont er tegenwoordig, hij bespioneert daar de boel een beetje voor mij want na de staatsgreep roof ik Belgie gelijk weer terug en het zou handig zijn als de Fransen niet weer komen kuttekoppen
une Citroën , ouiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
ow en sleuteltjes voor een hele lelijke auto
standaard, elke Fransman
Ben jij de eerste die wakker wordt?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is deze zin foutloos?
Nee, die seksuele afwijking heet ijscofiliequote:Op zondag 19 augustus 2012 02:59 schreef Specularium het volgende:
Als je met deze weertje zin krijgt om een Calippo cola in je anus te doen, ben je dan homo?
Een raket valt nog te proberen misschien ..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:47 schreef Tem het volgende:
Een cornetto in je anus lijkt me wat vettig.
Pikt ie onderweg ook wat nootjes op?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Specularium het volgende:
Als je een gewone Magnum erin doet komt ie eruit als almond.
En een stokje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pikt ie onderweg ook wat nootjes op?
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:14 schreef Kentoet het volgende:
Laat dit topic toch gewoon eens met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |