die heeft de pest aan iedereenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuker dan in NWS-FB, waar sp3c mij pest.
zo klopt iequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heeft de wordt gepest aan door iedereen
Vissticks, spinazie a la creme, aardappelpuree. Lekker makkelijk en zo klaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? In ONZ weten ze niks
Fruts en ik hebben al samen in een blijfvanmijnlijfhuis gezeten, maar hij weet ons overal te vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet er een lotgenotencontact worden opgericht...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fruts en ik hebben al samen in een blijfvanmijnlijfhuis gezeten, maar hij weet ons overal te vinden
Vroeger had je de Ghostbusters, nu zijn er de Specsavers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet er een lotgenotencontact worden opgericht...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger had je de Ghostbusters, nu zijn er de Specsavers.
Door de regen trok me niet zo aan, ik heb maar gehakt uit de vriezer gehaald voor macaroni/spaghettiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vissticks, spinazie a la creme, aardappelpuree. Lekker makkelijk en zo klaar.
Is ook lekker. Wij hebben hier trouwens nog even een zonnetje. Best aangenaam, dat herfsweer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Door de regen trok me niet zo aan, ik heb maar gehakt uit de vriezer gehaald voor macaroni/spaghetti
Hier al 2 uur regen en onweerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook lekker. Wij hebben hier trouwens nog even een zonnetje. Best aangenaam, dat herfsweer.
Ik zit helemaal in het noordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier al 2 uur regen en onweer
zonnige zuiden my ass
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger had je de Ghostbusters, nu zijn er de Specsavers.
sp3culaasbrokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? In ONZ weten ze niks
+tquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook lekker. Wij hebben hier trouwens nog even een zonnetje. Best aangenaam, dat herfsweer.
Ik dacht daar Maddy te hebben gevonden, bleek Paddy te zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fruts en ik hebben al samen in een blijfvanmijnlijfhuis gezeten, maar hij weet ons overal te vinden
Ga heen joh, heb je d'r nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef De_Guidance het volgende:
Weerforum
Dat is mijn guilty pleasure hobby. Al van kinds af aan enorm geïnteresseerd in het weer.
Heb ook een weerstation enzo.
Weerwoord.be is dan ook beter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga heen joh, heb je d'r nog nooit gezien
Ben je gek, tis geen NWSquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weerwoord.be is dan ook beter.
Plus als ik daar zit met dit account gaan jullie mij allemaal pesten.
Zo, ik heb daar maar eens gepost, al dat gepest van die mods hier, dan gaan we gewoon ook verhaal halenquote:
Nee hoor das een SC die ontopic gaat notabenequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, ik heb daar maar eens gepost, al dat gepest van die mods hier, dan gaan we gewoon ook verhaal halenZul je zien dat ik in het verkeerde topic heb gepost
Heb ik dat weer. Wil ik eens rellen, ben ik braafquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor das een SC die ontopic gaat notabene
Alsof je bij het afvegen net even naast het papiertje zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef HyperViper het volgende:
Lol er is ook gewoon een SC. De magie mist hier wel. Het voelt vies.
Correct.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je bij het afvegen net even naast het papiertje zit.
Misschien moeten we af en toe gewoon wat bloedserieuze feedback er doorheen gooien in dit topic. Dan is de verwarring helemaal compleet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor das een SC die ontopic gaat notabene
Kun je me ooit vergeven, denk je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Disana heeft op mij gestemd in de worst mod of the year verkiezing
Misschien moet er ook maar een note bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Daar moet ik even een nachtje over slapen hoor
Ik wou op sp3c stemmen, maar dat kon niet. Volgens mij stond hij ook al niet in het lijstje van beste mods. Zouden ze op Fok! überhaupt wel doorhebben dat sp3c een blauw kleurtje heeft?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Disana heeft op mij gestemd in de worst mod of the year verkiezing
Ik niet. Zou een beetje flauw zijn... stemmen op mijn opvolger (strikt genomen dan).quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Maar: Disana heeft op me gestemd, ik heb op mezelf gestemd, WIE IS DAN DIE DUIVELSE DERDE
ik was de vriendelijke vierde ... NWS ftw damned!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Maar: Disana heeft op me gestemd, ik heb op mezelf gestemd, WIE IS DAN DIE DUIVELSE DERDE
Misschien moet ik bij Voorschrift tips vragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was de vriendelijke vierde ... NWS ftw damned!
als je verliest ben ik serieus teleurgesteld
spam die shit!
Ja man. Schoolopdracht: zoek dat ene artikel dat je acht jaar terug ergens las en toen intrigerend vond. Ik zit op het MBO Mega-arbitraire Opdrachten Zonder Doel (MOZD). Binnenkort krijgen we les van de background-zangeres van Roméo. Awesome.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Specularium het volgende:
Is dit weer een of andere schoolopdracht?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja man. Schoolopdracht: zoek dat ene artikel dat je acht jaar terug ergens las en toen intrigerend vond. Ik zit op het MBO Mega-arbitraire Opdrachten Zonder Doel (MOZD). Binnenkort krijgen we les van de background-zangeres van Roméo. Awesome.
damn right loedertje!quote:
Wat mis je exact? Mag ook privé hoor... (waar zijn de geile smileys??)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef sp3c het volgende:
waar is ons Loedertje eigenlijk?
ik mis het!
pm...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef sp3c het volgende:
waar is ons Loedertje eigenlijk?
ik mis het!
Ej....zoek dan iets met rood lang haar en een zigeunerinnenlook leipoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze op het interwebs tegen, ik moest aan jullie denken
Uit betrouwbare bron heb ik dat Specularium Elfletterig is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Specularium het volgende:
Wat ik mij afvraag he, is Boldface Elfletterig of andersom?
iets met rood lang haar, een zigeunerinnelook en schunnige praatjes natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat mis je exact? Mag ook privé hoor... (waar zijn de geile smileys??)
Imca Marina?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
iets met rood lang haar, een zigeunerinnelook en schunnige praatjes natuurlijk
can't have enough redheadsquote:
wat is dat voor een draak?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je haar sexy vindt, val je misschien ook wel op;
[ afbeelding ]
Ach ja, natuurlijk. Dacht dat het iemand van Marken wasquote:
finequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef timmmmm het volgende:
Doe dat dan vóór imca marina alsjeblieft. Ik denk dat je wel iets beters kan krijgen
Daar mag hij van z'n pa niet mee thuiskomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef sp3c het volgende:
vind jou juist meer iemand voor die Armand
Armand ís zijn paquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar mag hij van z'n pa niet mee thuiskomen.
Vanaf vijftig, ideaal voor jou:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef sp3c het volgende:
ja ik moet ergens een lijn gaan trekken denk ik
Ik denk zomaar dat sp3c het niet over kindjes heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen zó lelijk als roodharige kindjes
hmmm...klinkt eng... sp3c heeft het over sexy redheads en jij over redhead kindjes...?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen zó lelijk als roodharige kindjes
I'd hit that untill it breaks!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat sp3c het niet over kindjes heeft.
[ afbeelding ]
Even terugkomend op de discussie van een paar maanden geleden over Israel SP3C.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |