Bedankt, in Utrecht komt ik denk ik niet echt mocht het zo zijn laat ik het je weten. En bedankt voor de hulp in ieder geval. Het vervelende is alleen dat ik niet weet wat ik in Utrecht moet behalve wandelen op het zandpad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Biogarde het volgende:
Benader vosss eens. Die woont in Limbo en weet veel van auto's en randzaken.
Lief bedoelt, maar ik weet niet of ik de radio dan al kan hebben. Weet ook nog niet of ik een ISO stekker heb. Wel vervelend, weet ook niet waar je normaal woont.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Djurres het volgende:
Dinsdag zit ik in Gennep, enigzins in de buurt?
Anders wil ik m wel effe inbouwn
En zo mag ik niet langskomen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:28 schreef Luxuria het volgende:
Als ik autoradio's kon installeren had je zeker bij me langs mogen komen in Limburg
Misschien, misschien, als ik echt niets anders vind dan Nijmegen mijn dank heb je in ieder geval al.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef Osiris024 het volgende:
Nijmegen, dichterbij kan ik het niet maken
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien, misschien, als ik echt niets anders vind dan Nijmegen mijn dank heb je in ieder geval al.
Toyota Corolla uit 1998, en speakers, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ben er al niet zeker van of de radio te installeren is, ik ben een leek op het gebied van auto's.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef Osiris024 het volgende:
[..]![]()
Wat voor auto trouwens en wat voor speakers komen erbij.
Wat voor radio wil je hebben ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Toyota Corolla uit 1998, en speakers, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ben er al niet zeker van of de radio te installeren is, ik ben een leek op het gebied van auto's.
http://tweakers.net/price(...)00ub.html#tab:pricesquote:
Ok radio.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)00ub.html#tab:prices
Dacht om voor deze te gaan, ik wil gewoon iets simpels waar ik een mp3 in kan knallen.
Geen idee, dat hoeft niet, maar is wel mogelijk? Op zich zou de radio zelf voldoende geluid moeten maken gezien ik niet met bonkende speakers door de buurt wil rijden. Tenzij een speaker voor mooi geluid zorgt kan ik dat overwegen natuurlijk, maar dat is weel lastiger inbouwen. Weet ook niet wat speakers kosten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok radio.
Hoeveel speakers ga je aansluiten ?
Ok dan stel ik de vraag anders, hoeveel speakers zitten er in de auto ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee, dat hoeft niet, maar is wel mogelijk? Op zich zou de radio zelf voldoende geluid moeten maken gezien ik niet met bonkende speakers door de buurt wil rijden. Tenzij een speaker voor mooi geluid zorgt kan ik dat overwegen natuurlijk, maar dat is weel lastiger inbouwen. Weet ook niet wat speakers kosten.
Geen idee, ik geloof alleen de radio... Waar zie je dat aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:34 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok dan stel ik de vraag anders, hoeveel speakers zitten er in de auto ?
Volgens mij vanaf de radio zelf. Morgen zal ik eens luisteren of zo dadelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef Osiris024 het volgende:
Als de radio aanzet waar komt het geluid dan vandaan ?
Meestal zitten de speakers in de deuren. (of ze zijn eruit gehaalf)
Ja ik heb daar totaal geen verstand van. Maar ik kan er altijd een speaker in zetten natuurlijk maar moet je dan de bekleding kapot maken of hoe? En wat kost een speaker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, uit de radio zelf, maar idd toch maar even checken hoe en wat.
Meestal zitten er al uitsparingen in de deuren/ dashboard/ hoedenplank,quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik heb daar totaal geen verstand van. Maar ik kan er altijd een speaker in zetten natuurlijk maar moet je dan de bekleding kapot maken of hoe? En wat kost een speaker?
Aah ok bedankt voor het advies. Zal eens kijken, maar speakers moeten erin of kan ik er nog altijd in laten zetten wat voor iets raad jij aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:16 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Meestal zitten er al uitsparingen in de deuren/ dashboard/ hoedenplank,
(deur)paneel met bekleding kan je zonder schade losmaken.
Front speakers are 4.5", rear package tray speakers measure
Er zullen waarschijnlijk nog speakers ( standaard) in je deuren zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok bedankt voor het advies. Zal eens kijken, maar speakers moeten erin of kan ik er nog altijd in laten zetten wat voor iets raad jij aan?
Yo bedankt voor advies, via pm heeft iemand me al benaderd. Die woont z'n 7 km verder, dus dat gaat denk ik wel goed komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er zullen waarschijnlijk nog speakers ( standaard) in je deuren zitten.
Wil je echt je muziek harder gaan beluisteren dan zou ik andere speakers aanschaffen.
Test eerst het geluid even, andere speakers kopen kan altijd nog.
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Yo bedankt voor advies, via pm heeft iemand me al benaderd. Die woont z'n 7 km verder, dus dat gaat denk ik wel goed komen.
Yo nogmaals bedankt de kabel komt er morgen aan, heb hem besteld. Dan hoef ik niet naar heuts dat bespaard me ook weer benzine.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef CafeRoker het volgende:
We hebben er net even samen naar gekeken. Om die bracket los te krijgen moest je een paar pinnetjes verbuigen. Daarachter zat een wirwar van draadjes die uit de radio kwamen en die met knijpverbindingen aan een blokje vastgeknepen zaten.
Dat blokje zelf zat weer netjes in onverprutste blokjes die aan de auto vastzaten en dat bleek na wat googlen een standaard toyota aansluiting te zijn.TS kan dus met onderstaand kabeltje gewoon een iso radio in z'n auto klikken
[ afbeelding ]
http://www.allekabels.nl/(...)O-Aansluitkabel.html
Nu nog ergens een radio op de kop tikken
Denk dat ik voor die van 50 euro ga, heb eens online rond gezocht maar die is de beste. Basic, en functioneert goed, maar morgen nog eens wat googelen.quote:
Oh dat mag ook wel hoor, gezellig op de koffiequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Lief bedoelt, maar ik weet niet of ik de radio dan al kan hebben. Weet ook nog niet of ik een ISO stekker heb. Wel vervelend, weet ook niet waar je normaal woont.
Lief bedoelt, maar denk niet dat ik de radio tegen die tijd al kan hebben.
[..]
En zo mag ik niet langskomen?
Kijk eens aan, dan kom ik bij jou eens op de koffie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oh dat mag ook wel hoor, gezellig op de koffie
Waar woon je ergens in Limburg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan kom ik bij jou eens op de koffie.
Welk dorpje mag dat wel niet zijn beste man? Want ik woon eigenlijk niet in Born, maar een dorpje in de buurt daar.quote:
Begint met een Oquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Welk dorpje mag dat wel niet zijn beste man? Want ik woon eigenlijk niet in Born, maar een dorpje in de buurt daar.
Oh ok die van mij begint met een B. We wonen dan inderdaad niet ver van elkaar.quote:
To close for comfortquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ok die van mij begint met een B. We wonen dan inderdaad niet ver van elkaar.Doe je ook sporten in Born? Zomeractie, veel mensen in de buurt doen dat, wie weet zien we ons daar.
Oh dan kun je er 2 maanden redelijk goedkoop sporten maar das nu al weer voorbij. En het is inderdaad wel dichtbij, alleen het kanaal dat ons scheidt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
To close for comfort![]()
Ik sport niet en zomeractie wat is dat dan weer? Ben trouwens import hier niet geboren en getogen
Ik fiets gelukkig veel ook geen auto meer dus sport al genoeg. En pas een keer in heel mijn leven een autoradio in een auto geplaatst...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dan kun je er 2 maanden redelijk goedkoop sporten maar das nu al weer voorbij. En het is inderdaad wel dichtbij, alleen het kanaal dat ons scheidt.
Maja als je in Sittard op school zit, wie weet zelfde school. En ach import of niet dat boeit geen zak.Gaat erom waar je nu woont.
Hmm wel tof om een FOK!er zo dichtbij in de buurt te hebben. Maja als je in Amsterdam of Rotterdam woont, weet je gewoon dat er heel veel FOK!ers om je heen zitten. In dorpjes zoals de onze komt het niet veel voor nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik fiets gelukkig veel ook geen auto meer dus sport al genoeg. En pas een keer in heel mijn leven een autoradio in een auto geplaatst...![]()
Naar school gaan doe ik niet meer. En het is wel heel vlakbij
Ik ben weleens nieuwsgierig hoeveel fokkers er rondom Born wonen eigenlijk zullen er niet veel zijn denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm wel tof om een FOK!er zo dichtbij in de buurt te hebben. Maja als je in Amsterdam of Rotterdam woont, weet je gewoon dat er heel veel FOK!ers om je heen zitten. In dorpjes zoals de onze komt het niet veel voor nee.
Een keer eentje gezien die geloof ik uit Grevenbicht kwam maar das alweer 2 jaar geleden, nooit meer gezien. Verder is er iemand die zich Susteren noemt, of hij echt vandaar komt? Geen idee geen idee, in Sittard zitten er wel!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben weleens nieuwsgierig hoeveel fokkers er rondom Born wonen eigenlijk zullen er niet veel zijn denk ik
Dat er in Sittard een aantal wonen weet ik. Maar ja de meeste mensen die hier wonen zijn al ver boven de leeftijd om te weten hoe een computer werktquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Een keer eentje gezien die geloof ik uit Grevenbicht kwam maar das alweer 2 jaar geleden, nooit meer gezien. Verder is er iemand die zich Susteren noemt, of hij echt vandaar komt? Geen idee geen idee, in Sittard zitten er wel!
Ik weet het ook al niet meer hoe ik hier beland ben, maja... We zijn er.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat er in Sittard een aantal wonen weet ik. Maar ja de meeste mensen die hier wonen zijn al ver boven de leeftijd om te weten hoe een computer werkt![]()
Vraag me weleens af hoe ik hier toch beland ben...
Neem aan dat je toch nog bij je ouders woont of... ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet het ook al niet meer hoe ik hier beland ben, maja... We zijn er.Dat is wat telt!
Jawel dat is waar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Neem aan dat je toch nog bij je ouders woont of... ?
Ik ben hier beland omdat het zo rustig is en ik niet zou opvallen. Verkeerd gedacht al woon ik best al een lange tijd in dit gehucht maar weinigen welke me kennenquote:
Hmm het is er wel rustig geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben hier beland omdat het zo rustig is en ik niet zou opvallen. Verkeerd gedacht al woon ik best al een lange tijd in dit gehucht maar weinigen welke me kennen
Op uitzondering van de drugsdealertjes de weedkwekerijen en soms erg vage gasten die hier rondstruinenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm het is er wel rustig geloof ik.Althans veel overlast zul je er niet hebben.
Oh ja die vergat ik mijn overbuurman laatst! Daar stond vorigjaar een gele vrachtwagen voor de deur en heel wat politie wagens, daar gingen de plantjes. En dan heb je het kamp nog daar ergens, maar verder is het er wel te doen denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Op uitzondering van de drugsdealertjes de weedkwekerijen en soms erg vage gasten die hier rondstruinen
Hier al 2 keer! en ooit eens in gijzeling geweest van een debiele buurman verder is het wel rustig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ja die vergat ik mijn overbuurman laatst! Daar stond vorigjaar een gele vrachtwagen voor de deur en heel wat politie wagens, daar gingen de plantjes. En dan heb je het kamp nog daar ergens, maar verder is het er wel te doen denk ik.
Slaap lekker trouwens ik ga eens een poging wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |