Nicequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Yo bedankt voor advies, via pm heeft iemand me al benaderd. Die woont z'n 7 km verder, dus dat gaat denk ik wel goed komen.
Yo nogmaals bedankt de kabel komt er morgen aan, heb hem besteld. Dan hoef ik niet naar heuts dat bespaard me ook weer benzine.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef CafeRoker het volgende:
We hebben er net even samen naar gekeken. Om die bracket los te krijgen moest je een paar pinnetjes verbuigen. Daarachter zat een wirwar van draadjes die uit de radio kwamen en die met knijpverbindingen aan een blokje vastgeknepen zaten.
Dat blokje zelf zat weer netjes in onverprutste blokjes die aan de auto vastzaten en dat bleek na wat googlen een standaard toyota aansluiting te zijn.TS kan dus met onderstaand kabeltje gewoon een iso radio in z'n auto klikken
[ afbeelding ]
http://www.allekabels.nl/(...)O-Aansluitkabel.html
Nu nog ergens een radio op de kop tikken
Denk dat ik voor die van 50 euro ga, heb eens online rond gezocht maar die is de beste. Basic, en functioneert goed, maar morgen nog eens wat googelen.quote:
Oh dat mag ook wel hoor, gezellig op de koffiequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Lief bedoelt, maar ik weet niet of ik de radio dan al kan hebben. Weet ook nog niet of ik een ISO stekker heb. Wel vervelend, weet ook niet waar je normaal woont.
Lief bedoelt, maar denk niet dat ik de radio tegen die tijd al kan hebben.
[..]
En zo mag ik niet langskomen?
Kijk eens aan, dan kom ik bij jou eens op de koffie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oh dat mag ook wel hoor, gezellig op de koffie
Waar woon je ergens in Limburg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan kom ik bij jou eens op de koffie.
Welk dorpje mag dat wel niet zijn beste man? Want ik woon eigenlijk niet in Born, maar een dorpje in de buurt daar.quote:
Begint met een Oquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Welk dorpje mag dat wel niet zijn beste man? Want ik woon eigenlijk niet in Born, maar een dorpje in de buurt daar.
Oh ok die van mij begint met een B. We wonen dan inderdaad niet ver van elkaar.quote:
To close for comfortquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ok die van mij begint met een B. We wonen dan inderdaad niet ver van elkaar.Doe je ook sporten in Born? Zomeractie, veel mensen in de buurt doen dat, wie weet zien we ons daar.
Oh dan kun je er 2 maanden redelijk goedkoop sporten maar das nu al weer voorbij. En het is inderdaad wel dichtbij, alleen het kanaal dat ons scheidt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
To close for comfort![]()
Ik sport niet en zomeractie wat is dat dan weer? Ben trouwens import hier niet geboren en getogen
Ik fiets gelukkig veel ook geen auto meer dus sport al genoeg. En pas een keer in heel mijn leven een autoradio in een auto geplaatst...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dan kun je er 2 maanden redelijk goedkoop sporten maar das nu al weer voorbij. En het is inderdaad wel dichtbij, alleen het kanaal dat ons scheidt.
Maja als je in Sittard op school zit, wie weet zelfde school. En ach import of niet dat boeit geen zak.Gaat erom waar je nu woont.
Hmm wel tof om een FOK!er zo dichtbij in de buurt te hebben. Maja als je in Amsterdam of Rotterdam woont, weet je gewoon dat er heel veel FOK!ers om je heen zitten. In dorpjes zoals de onze komt het niet veel voor nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik fiets gelukkig veel ook geen auto meer dus sport al genoeg. En pas een keer in heel mijn leven een autoradio in een auto geplaatst...![]()
Naar school gaan doe ik niet meer. En het is wel heel vlakbij
Ik ben weleens nieuwsgierig hoeveel fokkers er rondom Born wonen eigenlijk zullen er niet veel zijn denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm wel tof om een FOK!er zo dichtbij in de buurt te hebben. Maja als je in Amsterdam of Rotterdam woont, weet je gewoon dat er heel veel FOK!ers om je heen zitten. In dorpjes zoals de onze komt het niet veel voor nee.
Een keer eentje gezien die geloof ik uit Grevenbicht kwam maar das alweer 2 jaar geleden, nooit meer gezien. Verder is er iemand die zich Susteren noemt, of hij echt vandaar komt? Geen idee geen idee, in Sittard zitten er wel!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben weleens nieuwsgierig hoeveel fokkers er rondom Born wonen eigenlijk zullen er niet veel zijn denk ik
Dat er in Sittard een aantal wonen weet ik. Maar ja de meeste mensen die hier wonen zijn al ver boven de leeftijd om te weten hoe een computer werktquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Een keer eentje gezien die geloof ik uit Grevenbicht kwam maar das alweer 2 jaar geleden, nooit meer gezien. Verder is er iemand die zich Susteren noemt, of hij echt vandaar komt? Geen idee geen idee, in Sittard zitten er wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |