Bedankt, in Utrecht komt ik denk ik niet echt mocht het zo zijn laat ik het je weten. En bedankt voor de hulp in ieder geval. Het vervelende is alleen dat ik niet weet wat ik in Utrecht moet behalve wandelen op het zandpad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Biogarde het volgende:
Benader vosss eens. Die woont in Limbo en weet veel van auto's en randzaken.
Lief bedoelt, maar ik weet niet of ik de radio dan al kan hebben. Weet ook nog niet of ik een ISO stekker heb. Wel vervelend, weet ook niet waar je normaal woont.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Djurres het volgende:
Dinsdag zit ik in Gennep, enigzins in de buurt?
Anders wil ik m wel effe inbouwn
En zo mag ik niet langskomen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:28 schreef Luxuria het volgende:
Als ik autoradio's kon installeren had je zeker bij me langs mogen komen in Limburg
Misschien, misschien, als ik echt niets anders vind dan Nijmegen mijn dank heb je in ieder geval al.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef Osiris024 het volgende:
Nijmegen, dichterbij kan ik het niet maken
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien, misschien, als ik echt niets anders vind dan Nijmegen mijn dank heb je in ieder geval al.
Toyota Corolla uit 1998, en speakers, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ben er al niet zeker van of de radio te installeren is, ik ben een leek op het gebied van auto's.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef Osiris024 het volgende:
[..]![]()
Wat voor auto trouwens en wat voor speakers komen erbij.
Wat voor radio wil je hebben ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Toyota Corolla uit 1998, en speakers, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ben er al niet zeker van of de radio te installeren is, ik ben een leek op het gebied van auto's.
http://tweakers.net/price(...)00ub.html#tab:pricesquote:
Ok radio.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)00ub.html#tab:prices
Dacht om voor deze te gaan, ik wil gewoon iets simpels waar ik een mp3 in kan knallen.
Geen idee, dat hoeft niet, maar is wel mogelijk? Op zich zou de radio zelf voldoende geluid moeten maken gezien ik niet met bonkende speakers door de buurt wil rijden. Tenzij een speaker voor mooi geluid zorgt kan ik dat overwegen natuurlijk, maar dat is weel lastiger inbouwen. Weet ook niet wat speakers kosten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok radio.
Hoeveel speakers ga je aansluiten ?
Ok dan stel ik de vraag anders, hoeveel speakers zitten er in de auto ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee, dat hoeft niet, maar is wel mogelijk? Op zich zou de radio zelf voldoende geluid moeten maken gezien ik niet met bonkende speakers door de buurt wil rijden. Tenzij een speaker voor mooi geluid zorgt kan ik dat overwegen natuurlijk, maar dat is weel lastiger inbouwen. Weet ook niet wat speakers kosten.
Geen idee, ik geloof alleen de radio... Waar zie je dat aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:34 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok dan stel ik de vraag anders, hoeveel speakers zitten er in de auto ?
Volgens mij vanaf de radio zelf. Morgen zal ik eens luisteren of zo dadelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef Osiris024 het volgende:
Als de radio aanzet waar komt het geluid dan vandaan ?
Meestal zitten de speakers in de deuren. (of ze zijn eruit gehaalf)
Ja ik heb daar totaal geen verstand van. Maar ik kan er altijd een speaker in zetten natuurlijk maar moet je dan de bekleding kapot maken of hoe? En wat kost een speaker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, uit de radio zelf, maar idd toch maar even checken hoe en wat.
Meestal zitten er al uitsparingen in de deuren/ dashboard/ hoedenplank,quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik heb daar totaal geen verstand van. Maar ik kan er altijd een speaker in zetten natuurlijk maar moet je dan de bekleding kapot maken of hoe? En wat kost een speaker?
Aah ok bedankt voor het advies. Zal eens kijken, maar speakers moeten erin of kan ik er nog altijd in laten zetten wat voor iets raad jij aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:16 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Meestal zitten er al uitsparingen in de deuren/ dashboard/ hoedenplank,
(deur)paneel met bekleding kan je zonder schade losmaken.
Front speakers are 4.5", rear package tray speakers measure
Er zullen waarschijnlijk nog speakers ( standaard) in je deuren zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok bedankt voor het advies. Zal eens kijken, maar speakers moeten erin of kan ik er nog altijd in laten zetten wat voor iets raad jij aan?
Yo bedankt voor advies, via pm heeft iemand me al benaderd. Die woont z'n 7 km verder, dus dat gaat denk ik wel goed komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er zullen waarschijnlijk nog speakers ( standaard) in je deuren zitten.
Wil je echt je muziek harder gaan beluisteren dan zou ik andere speakers aanschaffen.
Test eerst het geluid even, andere speakers kopen kan altijd nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |