De radio die erin zit is een oude pioneer. Kan ik dit beter laten doen door een bedrijf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef hunkpunker19 het volgende:
Om wat voor radio gaat het.
meeste autos uit die tijd hebben al een din stekker achter het dashboard.
Dan is het een kwestie van oude radio eruit nieuwe radio stekker er in radio in dashboard schuiven als je voor pioneer kiest zit hier een frame bij wat je in het dashboard klemt hierin schuif je je radio en klemt dan vast.
het enige wat lastig kan zijn is het demonteren van de oude radio meestal heb je hier een soort lipjes nodig zoals
Limburg, maar ik kan dus niet gewoon een andere radio in dat bracket duwen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef Gummiebeer het volgende:
Waarschijnlijk, gezien het bouwjaar enz enz, zal die hele ISO stekker er niet meer inzitten. Meer iets van knip en plakwerk.
Als dit het geval is kan je met een multimeter opzoeken wat je +, - en memory zit.
Maar TS, waar ongeveer woon je? Mss kunnen wat FOK!ers je wel helpen met inbouwen
Nope, dat gaat niet lukken helaas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Limburg, maar ik kan dus niet gewoon een andere radio in dat bracket duwen?
Hmm misschien dat er nog andere Limburgse FOK!ers zijn ik zal eens een topic maken in FOK!ers helpen FOK!ers anders. Weet ook niet waar jij woont maar om er helemaal voor naar ver weg te rijden...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nope, dat gaat niet lukken helaas.
Jammer dat je in Limburg woont man, anders had ik je wel even een helpend handje toegeschoten!
Twente...das net iets teverquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm misschien dat er nog andere Limburgse FOK!ers zijn ik zal eens een topic maken in FOK!ers helpen FOK!ers anders. Weet ook niet waar jij woont maar om er helemaal voor naar ver weg te rijden...
Op de foto die je zag staan de aansluitingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef hunkpunker19 het volgende:
zou je nog ff een foto van de aansluitingen kunnen maken
Een Toyota Corolla.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
over wat voor auto praten we TS? bij bepaalde modelen zitten er nog wat extra grapjes via de radio geschakeld (ja ook bij auto's uit 98 )
Er zit een bracket in en in dat bracket past die radio op de pic hoe dat in elkaar steekt weet ik niet dan moet ik de bracket eruit halen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef Sounddragon het volgende:
Verloopje halen, maar trek die kabelboom er eens een stukje uit; zitten daar een paar grote stekkers? Meestal zit er een zwarte en een bruine.. maar het kan ook één groot vierkant blok zijn van ongeveer 3 bij 3 cm. Dát is een ISO-stekker.. anders google je even voor een afbeelding; ik ben een beetje lui![]()
ISO-stekkers:
[ afbeelding ]
En dan de kabel van de ISO naar je radio, die is toestel specifiek:
[ afbeelding ]
Hmm bedank maar denk de radio nog niet te hebben tegen Dinsdag. Wel heel erg bedankt, maar er zal wel iemand zijn die kan helpen in de buurt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Djurres het volgende:
Waar in limburg?
Ik ga dinsdag heen en weer naar Gennep, in de buurt zeg maar.
Anders wil ik m wel effe inbouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |