Het kan voor haar heel raar overkomen als iemand de hele tijd naar haar loop te kijken (hoewel ik wel oogcontact met haar kan meiden en ik het duidelijk kan maken dat ik bezig ben) of als ik in een drukke coupe ( can dat dingetje op de e niet vinden) gaan mensen me op mijn vingers kijken. Nu vind ik dat niet zo heel erg, maar als ik iemand sneaky aan het tekenen ben denk ik niet dat ik het me kan permiteren als er oma tegen me praten of ze kan eerder weg gaan dan ik met als gevolg dat ik in mijn uppie overblijf (het duurt meestal een halfuurtje). Want ik wil eigenlijk "de move" pas doen als ik uistap.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Wat zijn volgens jou de redenen waarom je plannetje bagger is dan?
Ik ook wel. Het kan creepy overkomen, maar ook enorm charming. Ik zou het gewoon proberen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:43 schreef maickeltje het volgende:
Ik vind het wel een strakke actie om eerlijk te zijn
Ik heb nog nooit de film eagle eye gezien. Je hebt een connectie gelegd, omdat je een connectie wilt. Zo werken dat soort dingen. Nouja, cool.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Beetje gepikt uit de film Eagle Eye, niet?
Maar toch, zoals gezegd, niet geschoten is altijd mis.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:31 schreef zarGon het volgende:
TS, je OP leeghalen (nadat je een antwoord hebt) is niet de bedoeling.
OP hersteld.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:16 schreef Silenus het volgende:
Aangezien je contactgestoord bent (of zegt te zijn) ga je op die date natuurlijk wel tegen de lamp lopen. Of je moet ook contactgestoorde meisjes tekenen, dan is het uiteraard briljant.
Probeer wel de situaties te mijden (niet meiden) dat je van Den Helder tot Maastricht bezig bent aan de tekening van je leven en zij in Sittard de trein uitstapt en je haar nooit meer ziet.
Precies. Knijp eerst gewoon even in haar wangetjes, dat werkt veel beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef firefly3 het volgende:
Je zet haar al op een voetstuk al voordat je haar ontmoet hebt
je moet die bitch slaan ja... afrossen dat hoofd van d'r...quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef firefly3 het volgende:
Je zet haar al op een voetstuk al voordat je haar ontmoet hebt
Hallo meneer ik-weet-alles-beter,quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:49 schreef HotSummer het volgende:
Ik zie dat je voornamelijk reacties krijgt van auties en aspies. Niet vreemd dus dat zij dat een goed idee vinden.
Het is namelijk een heel slecht idee. Om de volgende redenen:
Na een half lang stiekem naar iemand kijken kom je over als een creep. Achteraf blijk je misschien dan toch geen creep, hopelijk, maar de eerste indruk is dat je een creep bent en een eerste indruk is vaak blijvend.
Waarom een half uur een portret van iemand tekenen waarvan je niets weet, je weet niet of ze getrouwd is, een vriend heeft, lesbisch is, niet beschikbaar is of niet in jou geïnteresseerd is.
Je laat niets meer van jezelf zien dan dat je leuk kunt tekenen. De vraag is of dat voldoende is om haar geïnteresseerd te krijgen.
Je legt het initiatief tot contact opnemen volledig bij haar neer. Je bent een man. Als man moet je jagen en veroveren. Deze dankbare taak moet je niet aan een vrouw overlaten. De man neemt het initiatief.
Al met al, een slecht idee.
Wat je zou moeten doen is werken aan je onzekerheid en aan je contactgestoordheid als dat hetgeen is wat je tegenhoudt. Zoek hulp via een professional. Daar zijn ze voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |