Nice!quote:
TDaten!quote:
Wil je ook mee?quote:
Dat hangt er vanaf wat jullie gaan doen.quote:
De 'who knows' klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Op het boekenfestijn, ik verwacht dat we gaan zoeken naar leuke boeken die we nog nog niet hebben.
En wat we daarna gaan doen.... who knows.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat dacht ik al wel.
Anyways, ik ga er weer vandoor.![]()
Jij ook.quote:
quote:
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.quote:
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stelde me jou onder een koude douche voor ter afkoeling. Inclusief kippenvel en harde tepels enzo.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen ben ik slim genoeg om met dit weer geen koude douche te nemen.
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.quote:
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de restquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan moet je weten dat je ergens in de hele routine een koude douche en een dompelbad moet nemen.
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als je snel je lichaamstemperatuur wilt laten dalen. Maar niet als je wilt afkoelen, dan heet douchen, regelt het lichaam de rest.
Paardrijden neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen heel vroeg opstaan zodat ik in redelijke koelte kan rijden... Gaat me niet lukken denk ik.
Hoe vroeg zou je op moeten?quote:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg welquote:
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg wel.
Weer lekker naar het strand met koele zeebries dus.quote:
quote:
Prima uit te houden hier qua warmte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:15 schreef Tegan het volgende:
What's up.
Het was echt warm vanavond [ afbeelding ].
Wat?quote:
Op wat?quote:
Je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:17 schreef Tegan het volgende:
Op dat het bij jou wel uit te houden was.
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.quote:
quote:
In de tuin??quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
In de tuin??
Het is wel al goed warm, gelukkig nog niet zo benauwd als gisteren, wat meer wind.
Zijn jullie verhuisd, of ga je naar het strand.quote:
Nee, we zijn niet verhuisd. Die tuin was er altijd al hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie verhuisd, of ga je naar het strand.Dan wil ik eigenlijk wel mee, mits niet te druk, mits genoeg schaduw en het liefst waar ik kan "rennen" met de honden.
Zit nu achterom, met een voetenbadje uh hondenbadje/babybadje. De katten gooi ik straks ook even erin denk ik.
Die heb je ons dan niet laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet verhuisd. Die tuin was er altijd al hoor.Strand gaan we vanmiddag pas doen. Te heet nu en totaal geen schaduw. Vanaf een uurtje of 5, als de meeste mensen weg gaan, ga ik er wel naar toe.
MissM deed de rondleiding toch?quote:
Je hebt gewoon lompe potenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit topic is echt vet moeilijk aan te klikken op een mobiel 13.gif
Wat een lekker ding ben je toch.quote:
Dat is ook voldoende om ze het bed in te krijgen, begrijp ik? Aannemende dat jij niet uit liefdadigheid met diner en drankjes rondstrooit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem niets mee, dat willen ze allemaal wel. Maar met een diner en drankjes zijn ze ook al content heb ik ondervonden
Hoeren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef HeatWave het volgende:
Even hallo vanuit Kiev! Alles wat ze zeggen over de vrouwen klopt! Om de paar seconden weet je niet wat je ziet.
Meteen uit het pand laten zetten onder het mom 'dit is niet het respect waarvan wij verwachten dat ons personeel ermee wordt behandeld'?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Nou, dweil mij maar op. Ik was de douches aan het schoonmaken, drukt een van de gasten de douche aan onder het mom van 'ik vond dat je wel wat verkoeling kon gebruiken'. Fucking idioot.
Ja, ik heb hem vriendelijk verzocht om te kleden en te maken dat hij weg kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen uit het pand laten zetten onder het mom 'dit is niet het respect waarvan wij verwachten dat ons personeel ermee wordt behandeld'?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vriendelijk verzocht om te kleden en te maken dat hij weg kwam.
Aaaaaaaw. Het is even wennen he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit topic is echt vet moeilijk aan te klikken op een mobiel 13.gif
Omg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Nou, dweil mij maar op. Ik was de douches aan het schoonmaken, drukt een van de gasten de douche aan onder het mom van 'ik vond dat je wel wat verkoeling kon gebruiken'. Fucking idioot.
Daar was ik oprecht bang voor inderdaad maar nee, gewoon een leuk mooi meisjequote:
Ik vond Sony toch toffe games hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, uiteindelijk eigenlijk wel. Geen grote aankondigingen of zo, maar die had ik ook niet verwacht. Wat leuke games gezien, leuke feestjes, leuke interviews, ja, leuk.
Klopt, viel me alleszins mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Sony toch toffe games hebben
Veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Niet teveel posten want ik ga uiteraard alles teruglezen.
Veel over T roddelen dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Niet teveel posten want ik ga uiteraard alles teruglezen.
Volgens mij speelt die alleen met zijn eigen pikkiequote:Op maandag 20 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Maar heeft KT haar nu al inwendig betast?
Ik herhaal. KT is niet date.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Maar heeft KT haar nu al inwendig betast?
Wie niet, wie niet. Oh ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:45 schreef Tegan het volgende:
dawgje, als je dit nog leest. Ik zal je missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |