Nou, i....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?
*vuurt kanon af*
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?
*vuurt kanon af*
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date?
Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.
Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders?
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooitquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.
De ander ken ik van het dansen. Twee avonden wat meer mee gesproken en die is sinds gister ineens heel geintresseerd en zei vandaag vai Whatsapp dat ie me toch wel leuk vind
Ik had er vandaag tweequote:Op zondag 19 augustus 2012 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooitOverigens, of het nou mannen of vrouwen zijn, ik word de laatste tijd niet veel meer aangesproken bij die straatenquêtes. Ik zal wel net niet binnen de doelgroep vallen
Maar verder natuurlijk wel een positieve ontwikkeling voor je. Althans, als het vervolg ook bevalt
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslagquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
Treinen *gaap*.
Date ging goed vandaag, gewandeld en uiteindelijk gezoend. Nooit gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
Meet was gezellig, wat mij betreft voor herhaling vatbaarBaco's hakken er wel goed in met die warmte
Ondanks dat ik niet zoveel zeiquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslagPrettig dat het gezellig was, en voor de rest was je dag dat dan kennelijk ook wel
Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel zei
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date?
Hoezo nieuwsgierig
Omg, niet uit te houden op mn kamer
Achja, zo ben ik eenmaal als persoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijn
En ja, het is toch een meet vanuit dit topic, dus dan kan je die vraag wel verwachten. Wel fijn dat je dan goed nieuws had
Ik ook, vandaar dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achja, zo ben ik eenmaal als persoon. Was wel gezellig hoor met de anderen erbij
.
Hehe, weet ik. Maar was echt zo van 'vraag ik dit nu te snel of wat?'
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist welquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dus
Als je date pas ná de meet was geweest, hadden ze een probleem gehad
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist wel
Eerder ik, kwam ik daar aangeschoten aan
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.
Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking
Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel zei
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date?
Hoezo nieuwsgierig
Omg, niet uit te houden op mn kamer
Same here eigenlijk. Waren met zijn 7en geloof ik?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gek
Ik neem aan dat er morgen nog wel meer verslagen langs zullen komen, dus we zullen eens zien of er nog een vervolg komt
Haha ja wel logisch, maar was gewoon komisch hoe het gingquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?
[..]
Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof?
7+2...but who's countingquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here eigenlijk. Waren met zijn 7en geloof ik?
Werd de rekening gesplitst?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
De vragen die dan op ieders lippen branden... Werd de rekening gesplit? Werd Vinnie nog voorzien van praktische do and don'ts tips achteraf aangaande zijn eerdere date? Was het welkomst-comité op Utrecht CS kringvormig van aard? Waren er nog sappige roddels? Wie stonk er uit zijn/haar bek en waarom?
De meetverslagen zijn tot nog toe wat summier.
Wacht even, jullie zouden hem toch thuis brengen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:03 schreef Sekhmet het volgende:
Één iemand stomdronken achtergelaten...volgens mij is hij inmiddels aangerand en beroofd.
Vinniie heeft aandachtig alle info die zich op deze FOK!waardige avond heeft openbaart tot zich genomen...denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
De vragen die dan op ieders lippen branden... Werd de rekening gesplit? Werd Vinnie nog voorzien van praktische do and don'ts tips achteraf aangaande zijn eerdere date? Was het welkomst-comité op Utrecht CS kringvormig van aard? Waren er nog sappige roddels? Wie stonk er uit zijn/haar bek en waarom?
De meetverslagen zijn tot nog toe wat summier.
Heb mijn best gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wacht even, jullie zouden hem toch thuis brengen?
Subtiele hints werken niet bij mannen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb mijn best gedaan
Bood nog aan om hem thuis te brengen...een subtiele hint die niet werd opgepikt.
Mannen
Nooitquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Subtiele hints werken niet bij mannen.
Hadden we het op de meet ook al over. Wanneer leren vrouwen dat nou?
Is je vergeven.quote:
Helemaal niks nee...alleen een gezellige avond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
Als er koppeltjes gevormd zijn heb ik dus niks gemist
Dan blijf ik de volgende meet ook thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:22 schreef dyna18 het volgende:
Volgende meet wordt zeker leuk als deze groep weer komt!
Zo had ik het niet bedoeldquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende meet ook thuis
Ach aangezien ik de brui aan online daten heb gegeven hoor ik hier ook eigenlijk niet meer thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal niks nee...alleen een gezellige avond.
Boeien...het is gewoon een gezellig topic. Er zijn wel meer mensen die niet echt actief meer zijn op datingsites. Vandaar de meets...in de hoop dat daar nog wat gehosseld kan worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach aangezien ik de brui aan online daten heb gegeven hoor ik hier ook eigenlijk niet meer thuis
Daar zaten we anders best ver vandaan. Er werd weinig gehosseld vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vandaar de meets...in de hoop dat daar nog wat gehosseld kan worden.
Voor zover jij weetquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Daar zaten we anders best ver vandaan. Er werd weinig gehosseld vandaag.
Zo worden de mensen die er niet bij waren natuurlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt?Ha ha nou ja misschien dat iemand het in zijn/haar verslag zet
je vergiste jequote:Op zondag 19 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?
Hehequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
What happens in the datingsite-ervaringentopic-meet, stays in the datingsite-ervaringentopic-meet.
Zoals Vera Lynn in de Tweede Wereldoorlog al zei: 'we'll meet again'.
Jammer hoor dat je er niet bij was.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je vergiste je
Was inderdaad half gepland om te gaan. Maar ben eerst naar dias latinos in amersfoort geweest. Heb door de dansjes mij echt kapot gezweet en was de hitte zat, dus besloten gewoon naar huis te gaan
* Spezza19 vindt het te warm voor elk soort van bezigheid....quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
Sms terug van V., nu nog even bedenken of het niet te warm is voor dat soort "bezigheden"
Positief bericht dus?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
Sms terug van V., nu nog even bedenken of het niet te warm is voor dat soort "bezigheden"
Zolang je allebei geen probleem hebt met zweterige lijven niet neequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Positief bericht dus?!
En nee, daar is het nooit te warm voor
Legitieme late reactie, jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..
Positief bericht dus?!
En nee, daar is het nooit te warm voor
het is al te warm als je niets doet.. een van jullie heeft toch wel een douche?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
Hoort erbij, ook als de temperatuur niet zo hoog is als vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zolang je allebei geen probleem hebt met zweterige lijven niet nee
V. heeft een bad en een zwembadje op het dakterras dus dat zit wel snorquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
het is al te warm als je niets doet.. een van jullie heeft toch wel een douche?
En jij vraagt je af of het niet te warm is voor dat soort bezigheden...?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
V. heeft een bad en een zwembadje op het dakterras dus dat zit wel snor
Ha ha ik ga niet op het heetst van de dag, komt wel goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:36 schreef Dizorn het volgende:
what are you waiting for?! als je nog energie over hebt na gister
Oh... maar ik weet het ook wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En jij vraagt je af of het niet te warm is voor dat soort bezigheden...?!
Zwembadje, zonnetje, (half) naakte man...ik zou het wel weten.
Karma...toch voorbestemd voor elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef Silenus het volgende:
Help er ligt op letterlijk 2,5 meter een niet-leuke internetdate van 2 maanden geleden naast me in het park.
Heeft ze je al gespot?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef Silenus het volgende:
Help er ligt op letterlijk 2,5 meter een niet-leuke internetdate van 2 maanden geleden naast me in het park.
Commandostijl ongezien wegtijgerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft ze je al gespot?Gewoon heel onopvallend met handdoek en al wegrollen.
Denk het wel, vrouwen hebben ook zes ogen natuurlijk. Moet over een half uurtje toch naar Ajax en ben inmiddels al wat verderop in de schaduw gaan liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft ze je al gespot?Gewoon heel onopvallend met handdoek en al wegrollen.
so what ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef Silenus het volgende:
Geen idee, zzien we dan wel weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jammer hoor dat je er niet bij was.
Volgende keer wel?
Wat betaal je daar tegenwoordig voor?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
En godtyfus wat is RP duur geworden....
Geitenkeutels gaan vast ook lekker ruiken bij 35+ gradenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vandaag was vast een mooie dag geweest om single moms te hosselen op de kinderboerderij, maar het is jammer dat het zo bloedverziekend HEET was. En dan dat gegil van die kinderen.
[..]
Wat betaal je daar tegenwoordig voor?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:13 schreef Capstan het volgende:
Nog altijd geen meer uitgebreide verslagen van de meet? Dat valt me dan weer tegen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
What happens in the datingsite-ervaringentopic-meet, stays in the datingsite-ervaringentopic-meet.
Zoals Vera Lynn in de Tweede Wereldoorlog al zei: 'we'll meet again'.
Da's nou jammer...als er de volgende keer dus andere mensen komen, beginnen ze dus al met een achterstandquote:
Dan praten we ze wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's nou jammer...als er de volgende keer dus andere mensen komen, beginnen ze dus al met een achterstand
En ik was nog wel zo gewend dat er bij meets doorgaans vrij uitgebreide verslagen langskomenquote:
Dat zijn volgens mij meer de meets waarin iedereen zich het apelazurus zuipt en er één en al drama is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo gewend dat er bij meets doorgaans vrij uitgebreide verslagen langskomenMaar ja, je kan niet alles hebben...
Ja, daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij meer de meets waarin iedereen zich het apelazurus zuipt en er één en al drama is.
Wij hebben gewoon gezellig van 3 tot 1 op terrasjes gezeten en veel gepraat en gelachen...veel meer valt er gewoon niet te vertellen.
Hij liegtquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef Silenus het volgende:
En als er wel veel te vertellen was, had je maar gewoon op de meet moeten komen!
Stiekem zijn we natuurlijk met z'n allen tot diep in de nacht gaan stappen en hebben we half Utrecht gehosseld. Maarja, dat vertellen we lekker niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij liegt![]()
Foto van de meetDus stiekem tóch beduidend meer vrouwen dan mannen...als ik dat geweten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij liegt![]()
Foto van de meetJullie lijken wel wat ouder dan ik jullie had ingeschat. Maar dat kan natuurlijk de belichting zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
De mannen zaten wat achteraf...volgens mij verveelden ze zichquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dus stiekem tóch beduidend meer vrouwen dan mannen...als ik dat geweten had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonlicht doet de huid verouderen...en het was een zeer zonnige dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie lijken wel wat ouder dan ik jullie had ingeschat. Maar dat kan natuurlijk de belichting zijn.
quote:Foto van de meetOp Lexa zitten serieus hoogbejaarden. Kwam laatst iemand van 80+ voorbij in mijn 'daily six'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"a cracked smile and a silent shout"
Onbeperkt neuken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Op Lexa zitten serieus hoogbejaarden. Kwam laatst iemand van 80+ voorbij in mijn 'daily six'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Wie komt er op de volgende meet?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Sekhmet het volgende:
En de jongeren onder ons vermaakten zich ook prima...Ligt aan de datum, maar waarschijnlijk wel. Moet wel wat leren koken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Wie komt er op de volgende meet?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Sekhmet het volgende:
En de jongeren onder ons vermaakten zich ook prima...Ik heb weinig met terrasjes, en weinig met grote meets, dus ik verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Wie komt er op de volgende meet?![]()
9 man/vrouw is toch niet groot?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb weinig met terrasjes, en weinig met grote meets, dus ik verwacht het niet
We zien alles en we hebben een fotografisch geheugen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk het wel, vrouwen hebben ook zes ogen natuurlijk. Moet over een half uurtje toch naar Ajax en ben inmiddels al wat verderop in de schaduw gaan liggen.
Je hoeft niet met iedereen tegelijk te praten he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voor mij eerlijk gezegd wel. Drie personen vind ik meer dan zat
Weet ik, maar ik heb een ongemeen groot talent om in grotere groepen nogal "weg te vallen". En als je dat van jezelf al weet...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hoeft niet met iedereen tegelijk te praten he.
En soms moet je je eigen grenzen wat durven verleggen...maar we zullen niemand dwingen natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een ongemeen groot talent om in grotere groepen nogal "weg te vallen". En als je dat van jezelf al weet...
Herkenbaar probleem, gewoon een of twee mensen zoeken en daarmee gaan praten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een ongemeen groot talent om in grotere groepen nogal "weg te vallen". En als je dat van jezelf al weet...
Helemaal waar, maar het feit dat ik geen alcohol drink heeft me ook wat huiverig gemaakt, want ik kan me zo voorstellen dat dat bij zo'n (terras)meet best wel snel voor een scheve verhouding kan zorgen, zeg maarquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En soms moet je je eigen grenzen wat durven verleggen...maar we zullen niemand dwingen natuurlijk.
Er waren er meer die (bijna) geen alcohol dronken. En de volgende meet wordt een kookmeet...ws ook meer mensen die met de auto komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar het feit dat ik geen alcohol drink heeft me ook wat huiverig gemaakt, want ik kan me zo voorstellen dat dat bij zo'n (terras)meet best wel snel voor een scheve verhouding kan zorgen, zeg maar
Is enig kooktalent dan een vereiste? Want dan kan ik ook wel weer thuisblijvenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er waren er meer die (bijna) geen alcohol dronken. En de volgende meet wordt een kookmeet...ws ook meer mensen die met de auto komen.
Nou ja, patat in de frituur flikkeren is ook een soort koken natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is enig kooktalent dan een vereiste? Want dan kan ik ook wel weer thuisblijven
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is enig kooktalent dan een vereiste? Want dan kan ik ook wel weer thuisblijven
We hebben meerdere leerlingen in de dop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de datum, maar waarschijnlijk wel. Moet wel wat leren koken natuurlijk
Nee, er is nog geen datum geprikt...doe een voorstel zou ik zeggen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef maen het volgende:
Hebben jullie al een datum gekozen voor de volgende meet?
Dat klinkt als een foute single waarin er een stel haarperioxide boys in een blokhut zitten, omgeven door sneeuw.quote:
Vrouwen zijn w.d.b. een apart volk jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Jongens en dames. in navolging van mijn vorige bericht over het meisje wat ik erg leuk vond, en het plotselinge negeren. Ik had haar dus niets meer gestuurd, maar we hadden een afspraak gister staan.
Echter omdat dat niet bevestigd was, ben ik ook niet geweest.
Krijg ik gister 1 uur later het bericht: Waar blijf je nou. Ik wil je graag zien.....
sorry dat ik het zeg maar ik snap af en toe echt niets van vrouwen
@Silentchaos, daar zit dus een relatie in
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Jongens en dames. in navolging van mijn vorige bericht over het meisje wat ik erg leuk vond, en het plotselinge negeren. Ik had haar dus niets meer gestuurd, maar we hadden een afspraak gister staan.
Krijg ik gister 1 uur later het bericht: Waar blijf je nou. Ik wil je graag zien.....
correct :s, ik ben ook veel te emotioneel en gevoelig. Ik moet echt leren geduld te hebbenquote:
Nou, begin daar dan eens mee flapdrol, want op deze manier gaat het natuurlijk ook niet werkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:42 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
correct :s, ik ben ook veel te emotioneel en gevoelig. Ik moet echt leren geduld te hebben
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Zeg mevrouw afhaker, we waren niet met vijhijjjff!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Dus 2 van de 5 waren al geen praters? Hopelijk de rest dan wel..
Dat scheeltquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef Silenus het volgende:
Zeg mevrouw afhaker, we waren niet met vijhijjjff!
We begónnen met vijf, de rest zou nog aansluiten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Dus 2 van de 5 waren al geen praters? Hopelijk de rest dan wel..
Gewoon volgende keer nog even bevestigen, dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ze vroeg waarom ik er niet was. Toen ik het uitlegde begreep ze het. En ze schreef, dan spreken we binnen kort gewoon weer afquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe reageerde ze dan toen je zei dat je niet kwam?
Ze klonk niet boos dus. Dus die laatste zin is misschien wat overdreven. Al zal je wel geen 10 kansen krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:11 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ze vroeg waarom ik er niet was. Toen ik het uitlegde begreep ze het. En ze schreef, dan spreken we binnen kort gewoon weer af
Ik heb dus nog 1 kans maar ecnt één
Ik zou gewoon zeggen dat ze die kans in haar zweterige billetjes kan steken. Zij stuurde toch niks terug.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:11 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ik heb dus nog 1 kans maar ecnt één
Ze was absoluut niet boos. Eerder erg teleurgesteld.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze klonk niet boos dus. Dus die laatste zin is misschien wat overdreven. Al zal je wel geen 10 kansen krijgen.
Volgens mij hadden ze beide na het afspreken niks meer laten horenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen dat ze die kans in haar zweterige billetjes kan steken. Zij stuurde toch niks terug.
Mwa het was na de afspraak meer ik dan zij om het maar even zacht uit te drukken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze beide na het afspreken niks meer laten horen
Nou ja, als je elkaar nog niet eens hebt ontmoet vind ik wel dat ze daar een beetje gelijk in heeft. Had ik laatst ook nog, krijg je veel te hoge verwachtingen van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:23 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Mwa het was na de afspraak meer ik dan zij om het maar even zacht uit te drukken.
10 tegen 1 whatsapp bericht ofzo?
Maar goed gister schreef ze dus dat het allemaal niet erg was. En dat ik mezelf niet zo op moet fokken. Maar gewoon met de flow mee moet gaan .En als we afspreken gaat dat dus gewoon door. Mits ze echt afmeldt
Nee omdat ik binnenkort op vakantie ga, en we alle 2 40 uur per week werken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou ja, als je elkaar nog niet eens hebt ontmoet vind ik wel dat ze daar een beetje gelijk in heeft. Had ik laatst ook nog, krijg je veel te hoge verwachtingen van.
En idd: Tof en veel plezier! Al datum geprikt?
haha held!quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Precies, had ze maar wat enthousiaster moeten doen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:58 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ach weet je wat het ook is. Ik zit er nu weer heel makkelijk in
er zijn nog andere vissen in het water
Het gras is altijd groenerquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:58 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ach weet je wat het ook is. Ik zit er nu weer heel makkelijk in
er zijn nog andere vissen in het water
Dan vond je date 1 dus ook niet zoveel soepsquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Die date die niks was geworden blijkt misschien toch wat voor me te voelen () Doei, ik date nu met een ander
Al weet ik niet of die nieuwe date wel wat gaat worden. Heb het niet zo op mensen met problemen.. vorige relatie had zij ook problemen (niet van dezelfde aard, maar toch) en dat verliep niet erg lekker. Daarnaast is het ook wel redelijk ver weg om 'even' langs te gaan.
lekker bezigquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Die date die niks was geworden blijkt misschien toch wat voor me te voelen () Doei, ik date nu met een ander
Leuke meid hoor, dat zeker, maar ik was er niet gelijk hoteldebotel vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan vond je date 1 dus ook niet zoveel soeps
Je kunt ook een derde date zoeken
Natuurlijk. Ze ziet het vanzelf wel, en dan is in ieder geval de conversatie gestart.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
Is nog iemand uit m'n woonplaats met wie ik af wil spreken, maar die is telkens niet online wanneer ik online ben. Dus misschien maar een offline berichtje sturen
Ik bedoel dat we al wel wat gepraat hebben (online), maar vanaf dat ik dacht dat ik wilde afspreken is ze of net online geweest wanneer ik weg ging (staat laatst online @ xx:xx) of ik zat niet op te lettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze ziet het vanzelf wel, en dan is in ieder geval de conversatie gestart.
Dat veranderd de zaak eig niet he. Gewoon offline wat sturen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we al wel wat gepraat hebben (online), maar vanaf dat ik dacht dat ik wilde afspreken is ze of net online geweest wanneer ik weg ging (staat laatst online @ xx:xx) of ik zat niet op te letten
Zal ik eens doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak eig niet he. Gewoon offline wat sturen.
Ach... die kunnen ook een matrasje neerleggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er waren er meer die (bijna) geen alcohol dronken. En de volgende meet wordt een kookmeet...ws ook meer mensen die met de auto komen.
En toch even voor de duidelijkheid...allemaal volwassen mensen, niemand die zich dronken misdragen heeft.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Ok goedzo! Via Paiq?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:04 schreef Black_Rainbow het volgende:
Het online daten begint nu ook z'n vruchten af te werpen. Eerste date zo goed als binnen. Ben erg benieuwd...
Leek nergens meer op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vond het toch te veel van het goed?
Ja, Nu een week of 3 redelijk actief bezig en het begint ergens op te lijken, ik vind dit tot nu toe toch wel by far de meest ontspannen manier van internet dates regelen.quote:
Klinkt in ieder geval dat je er lekker actief mee bezig bent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mannen snappen vrouwen niet, vrouwen snappen mannen niet..... ik snap mezelf niet
Ruik ik hier sarcasme?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval dat je er lekker actief mee bezig bent.
Top!
Dit was welgemeend. Geef ik een keer een complimentquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruik ik hier sarcasme?
Maar, ja, ik ben er wel druk mee ja.misschien wel een beetje te druk.
Sorry, ik heb echt mijn dag nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dit was welgemeend. Geef ik een keer een compliment
Soms niet neequote:
Geeft niet. Maar ik meen het serieus dat je goed bezig bent met daten. Ook om maar wel gewoon te proberen wat er in zit (te zoenen enzo) is een goede houding.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt mijn dag niet
Bedankt!
Thanks!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geeft niet. Maar ik meen het serieus dat je goed bezig bent met daten. Ook om maar wel gewoon te proberen wat er in zit (te zoenen enzo) is een goede houding.
Drukke week dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef Linda94 het volgende:
Ik ga volgende week daten met een ene Rico en Gerard..
Nja, dit is een soort van seks date, dusja...quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Drukke week dus.
Gebeurd dat vaker dat vrouwen met meerdere dates tegelijkertijd afspreken?
soort van trio, blijkbaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nja, dit is een soort van seks date, dusja...
Huh wat? Je spreekt met beiden op hetzelfde moment af?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nja, dit is een soort van seks date, dusja...
Ja, hihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Huh wat? Je spreekt met beiden op hetzelfde moment af?
Lijkt me welquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weten die mannen het van elkaar?
hihi ja.. we kunnen er nog een kwartetje van maken, hoor..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Maar als 't echt een seksdate en dus trio is wel ja
Nee dankje. Ik heb liever een kwartet met 3 vrouwen dan met 2 mannen en een vrouwquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:29 schreef Linda94 het volgende:
[..]
hihi ja.. we kunnen er nog een kwartetje van maken, hoor..
Ik niet, ik word hopelijk verwend. Nu hopen dat het geen tegenvaller wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik heb liever een kwartet met 3 vrouwen dan met 2 mannen en een vrouw
Succes alvastquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik niet, ik word hopelijk verwend. Nu hopen dat het geen tegenvaller wordt.
Een vrouw die gaat daten, waar het een seksdate betreft en dan ook nog eens met twee mannen tegelijkertijd. Dan word je wel getriggerd natuurlijk om te reageren.quote:
Tis maar net wat je interessant vindt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:39 schreef dyna18 het volgende:
Een vrouw die gaat daten, waar het een seksdate betreft en dan ook nog eens met twee mannen tegelijkertijd. Dan wordt je wel getriggerd natuurlijk om te reageren.
Werkt dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens is er een apart topic in SEX voor sexdates geloof ik.
Fok is 1 van de betere datingsites volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef dyna18 het volgende:
Werkt dat?
Ik kan mij nog herinneren dat er FOK dating was in het verleden. 100 man en 1 vrouw stonden geloof ik ingeschreven.
Geen idee. Zie hier: Sexdates met wildvreemdenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Werkt dat?
Ik kan mij nog herinneren dat er FOK dating was in het verleden. 100 man en 1 vrouw stonden geloof ik ingeschreven.
Ik bedacht me dat ik nog eerder een FOK date heb gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fok is 1 van de betere datingsites volgens mij.
ik leg het er altijd vriendschappelijk op, misschien moet ik dat maar niet meer doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nog eerder een FOK date heb gehad.
- Iemand in Groningen
- Iemand in Almelo
- Iemand rond Breda (relatie van 1,5 jaar)
En er nog 1 op de lijst dat we een keer af moeten spreken (als vrienden).
Ja ok, maar dat hossel je zelf via DM.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nog eerder een FOK date heb gehad.
- Iemand in Groningen
- Iemand in Almelo
- Iemand rond Breda (relatie van 1,5 jaar)
En er nog 1 op de lijst dat we een keer af moeten spreken (als vrienden).
Recente dates heb ik geprobeerd mee te zoenen, 1 wilde het niet (na 2 dates; nu misschien toch weer wel) en date van afgelopen zaterdag ook gezoend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik leg het er altijd vriendschappelijk op, misschien moet ik dat maar niet meer doen
Dat klopt, maar daar is niks mis mee toch? Ik denk dat er wel meer afgesproken wordt dmv DM's. Na 1 DM had ik gisteren een foto geregeld via Whatsapp, en vroeg ik haar of ze wat wilde drinken. Maar tis toch best ver weg (meer als 2 uur rijden).quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat hossel je zelf via DM.
Dit was echter een apart subdomein met oproepjes en datingprofielen en dergelijke.
Dit is echter wegens gebrek een succes weer verwijderd.
het was wel een ontiegelijke embryo site en tijd, misschien dat het inmiddels wat beter gaat draaien als je het in een nieuwe opzet giet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat hossel je zelf via DM.
Dit was echter een apart subdomein met oproepjes en datingprofielen en dergelijke.
Dit is echter wegens gebrek een succes weer verwijderd.
Het wordt met terugwerkende kracht wel een godswonder dat jij niemand op die meet geregeld hebt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, dit klinkt echt als een hosselaar
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het wordt met terugwerkende kracht wel een godswonder dat jij niemand op die meet geregeld hebt!
Je zou het bijna denken héquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het wordt met terugwerkende kracht wel een godswonder dat jij niemand op die meet geregeld hebt!
Ja, en dan blinde battles doen met meerdere mensen. Spot de zolderkamer autist, de hosselaar of de troll. Het heeft wel potentie ergens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
In een paiq achtige opzet, zou fok-dating best nog wel eens leuk kunnen worden denk ik...
Op FOK zijn alle users toch alle drie tegelijkertijd?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, en dan blinde battles doen met meerdere mensen. Spot de zolderkamer autist, de hosselaar of de troll. Het heeft wel potentie ergens.
Heb 3 kinderen, dat kan jij misschien niet zeggen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:07 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
tuurlijk meid, je bent tenslotte al 17/18
gelukkig niet neequote:Op maandag 20 augustus 2012 17:08 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Heb 3 kinderen, dat kan jij misschien niet zeggen!
Voor Ali B is het elke dag pet dag.quote:
Tuurlijk wel, waarom niet? Je blijft toch geen half jaar weg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:14 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie.
Is het dan nog wel netjes om nieuwe vrouwen aan te schrijven op RP?
Tegen de tijd dat je contact hebt is het namelijk net vakantie.
Ik ga een hele maand weg. Toch best lang lijkt me?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Tenzij je vier maanden zonder internet op de Mongoolse hoogvlakte gaat zitten lijkt het me niet onoverkomelijk. Gewoon aanschrijven dus.
natuurlijk wel, je hebt nog 2 wekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:14 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie.
Is het dan nog wel netjes om nieuwe vrouwen aan te schrijven op RP?
Tegen de tijd dat je contact hebt is het namelijk net vakantie.
Er is toch nog geen lijntje? Zolang je gewoon vertelt dat je op vakantie gaat is het aan hen om te beslissen of ze contact willen houden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ga een hele maand weg. Toch best lang lijkt me?
Om de ander nou net na het contact leggen zo aan het lijntje te houden...
Ah k.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er is toch nog geen lijntje? Zolang je gewoon vertelt dat je op vakantie gaat is het aan hen om te beslissen of ze contact willen houden.
grijp je kans daar en probeer wat te hosselen. wellicht gaat het makkelijker omdat het een vreemd land is, met vreemde mensen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ga een hele maand weg. Toch best lang lijkt me?
Om de ander nou net na het contact leggen zo aan het lijntje te houden...
Het gevaar is juist dat ik ga zitten wachten...quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:23 schreef Silenus het volgende:
Je moet er iig niet zomaar vanuit gaan dat die vrouwen een maand niet gaan daten en wachten tot je terug bent. Maar mocht je iemand leuks tegenkomen, af en toe een leuk smsje sturen en dan zie je bij thuiskomst wel weer of het nog gezellig is.
En sowieso hosselen op vakantie uiteraard.
Ik kan er ook helemaal niets van (drank of geen drank).quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef schrikbarend het volgende:
hosselen op vakanties was nooit mijn sterkste punt. Oorzaak: DRANK!
komt vanzelf, geduld geduld en veel oefenen dan leer je het vanzelfquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niets van (drank of geen drank).
Dat is ook niet zo slim om dat te vertellen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:26 schreef dyna18 het volgende:
Tijdens mijn laatste vakantie had ik ook op vakantie zitten vertellen dat ik met iemand aan het daten was, toen waren mijn kansen op vakantie wel weg ja
Ik ga naar Dubai...quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo slim om dat te vertellen.
Hou in je achterhoofd dat je ze toch nooit meer ziet, en dat ze je no matter what een paar dagen later sowieso weer vergeten zijn. Dan kan het niet misgaan. Tenzij je naar Saudi-Arabië op vakantie gaat, daar is het lastig hosselen.
Ja inderdaad, maar het was op dat moment wel een interessant onderwerp om aan te snijden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:30 schreef schrikbarend het volgende:
haha nee beter hou je je mond dicht over wat je thuis allemaal uitspookt
daar zijn ze openminded genoeg moet je maar denken.quote:
Daar mag ook niet zo veel hoor. Als je niet getrouwd bent kan het zelfs nog wel eens lastig zijn om samen met je vriendin een kamer te boeken. En in het openbaar zoenen staan straffen op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
daar zijn ze openminded genoeg moet je maar denken.
en misschien hebben ze daar wel een keer zin in een blank hapje.
misschien was er weinig succes en zijn er daarom geen geruchtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef Dizorn het volgende:
hey maar gaan we nu echt allemaal stug volhouden dat er niets gehossekd werd op de meet?
hoe lang blijven mensen dat geloven
of je denkt in mogelijkheden, of in onmogelijkheden. take your pick.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Daar mag ook niet zo veel hoor. Als je niet getrouwd bent kan het zelfs nog wel eens lastig zijn om samen met je vriendin een kamer te boeken. En in het openbaar zoenen staan straffen op.
Ik ben een angsthaas, dus mijn natuurlijke response is het 2equote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
of je denkt in mogelijkheden, of in onmogelijkheden. take your pick.
Ik bedoelde natuurlijk gehosseld. Wil niets insinueren met mijn typfout.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef Dizorn het volgende:
hey maar gaan we nu echt allemaal stug volhouden dat er niets gehossekd werd op de meet?
hoe lang blijven mensen dat geloven
Ik niet begrijp.... Ze ging met twee jongens op vakantie? Niks mis meequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Plasterk het volgende:
Damn, leuk gesprek lees ik dit:
Wat is je mooiste jeugdherinnering?
Met me X en X 4 weken rondreizen door X!
Zeg dat je het niet meentquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik niet begrijp.... Ze ging met twee jongens op vakantie? Niks mis mee
Toch?
Hoezo? Omdat jij iets verzint waarvan je niet eens details weet? Misschien waren het familieleden of twee homo's.quote:
Gewoon uit je foto-bewonderaars degenen onelinen die je het meest aanstaan. Altijd prijs!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef faf het volgende:
Zit nu ook op Paiq, maar heb echt snel tips nodig!
Ik krijg moeilijk nieuwe contacten erbij, moet echt leterlijk 10x op speeddate klikken.
Verder heeft er ook zo'n meid gezegd je moet gelijk over gaan op een tel nummer enz. en heb die van haar (ze woont alleen ver weg.)
Nu is er een ander die in de buurt woont en we chatten bijna iedere dag al 5 dagen, maar zij wil weer niet snel verder gaan.
Is wel jammer foto is nog maar 2x met foto bewonderaar. 1x oneliner gestuurd en niets terug, de ander lijkt me niets terwijl me foto een 8.8 scoort en 7 x is beoordeeld.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon uit je foto-bewonderaars degenen onelinen die je het meest aanstaan. Altijd prijs!
7 keer is nog erg weinig, dan sta je er echt net op. Gewoon een paar dagen afwachten dit, en niet verwachten dat een oneliner a la minute beantwoord gaat worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef faf het volgende:
[..]
Is wel jammer foto is nog maar 2x met foto bewonderaar. 1x oneliner gestuurd en niets terug, de ander lijkt me niets terwijl me foto een 8.8 scoort en 7 x is beoordeeld.
Ben nu een paar dagen lid, maar ben natuurlijk niet voor niets aan het chatten, dus wil echt al iets afspreken/doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
7 keer is nog erg weinig, dan sta je er echt net op. Gewoon een paar dagen afwachten dit, en niet verwachten dat een oneliner a la minute beantwoord gaat worden.
Yeah rightquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk gehosseld. Wil niets insinueren met mijn typfout.
Een nummer krijgen was vaak niet zo een probleem. Haar bellen wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Djieluh het volgende:
Ik heb net een 3 zinnen met iemand gepraat en krijg al gelijk een nummer
Heb haar net aan de telefoon gehad. Morgen een afspraak om 7uquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Een nummer krijgen was vaak niet zo een probleem. Haar bellen wel.
Je slaat in ieder geval sneller spijkers met koppen als dat ik dat deed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:34 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Heb haar net aan de telefoon gehad. Morgen een afspraak om 7u
ontbijt datequote:
haha Scherpe mensen hier!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je slaat in ieder geval sneller spijkers met koppen als dat ik dat deed.
[..]
ontbijt date
Ik heb nog steeds geen ontbijt date gehadquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je slaat in ieder geval sneller spijkers met koppen als dat ik dat deed.
[..]
ontbijt date
Geweldig dit soort dingenquote:zij oeh katten
zij grote afknapper voor mij
zij haha sorry@!
ik katten? heb ik dat gezegt ja, dat ik die heb?
ik oh nee dan heb ik ze niet
ik ja nee helaas sorry ik heb 2 van die afknappers lopen ben ik bang. 1 van mij zelf en 1 van me ex overgehouden haha
ik mijn vader heeft wel 2 honden,dus als je dat leuk vind....
zij ik ben mega allergisch
ik of is dat een dubbele afknapper
ik ook niet dus haha
zij oke....
zij dubbele afknapper
zij ben niet zo'n dierenmens
zij vind dieren vaak eng
ik nee top, dit gesprek gaat de goede kant op haha.
zij haha inderdaad
ik vissen, daar ben je vast niet allergisch voor, hoog uit saai kan je ze vinden haha
zij vissen niet idd
Daarmee waren alle kansen verkeken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Silenus het volgende:
Hoe weet je dat? Je was als eerste weg!
ja het zal aan mij liggen, maar tot nu toe niks echt helemaal niks leuks tegen gekomen. Ja 1 vrouw, leuk uiterlijk, spontaan maar ik zit er zelden op haha.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
Klinkt als een goede vijver dat Paiq
Goede tip.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
Tip: als je om een of andere reden haar telefoonnummer wilt. Vraag of ze whatsapp heeft, dan kan je bijvoorbeeld een recente foto sturen. Gegarandeerd succes, in 2 dagen al 2 telefoonnumers gehosseld
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef ook_gek het volgende:
Oh geweldig ook dit weer, ik zit even op paiq en heb ik weer...
[..]
Geweldig dit soort dingen![]()
Een ander reageerde tijdje niet en die komt opeens met, ik moest mijn zoon even in bed leggen. Uhm..... oke.....
Hosselen is his middle namequote:
echt ik trek alleen maar gekke aan ik zweer het jequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel leuke gesprekkende hele tijd ook lekker uit de tent lokken
ik hou ervan
ik twijfel of het een bewussie isquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel leuke gesprekkende hele tijd ook lekker uit de tent lokken
ik hou ervan
Goh ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt ik trek alleen maar gekke aan ik zweer het je
Je zou het bijna denken ja. Met mijn relatie erbij van 1,5 jaar heb ik in 2 jaar tijd al 5 of 6 dates gehosseldquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hosselen is his middle name
nextquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef dyna18 het volgende:
Ok, met R. (het meisje van de SMS) gaat het niets meer worden.
Ik kom net foto's van haar tegen op FB waarop ze uitgebreid staat te zoenen (genomen dit weekend). En daarnaast post ze nu pics op FB over hoe verliefd ze is.
Oftewel dat gaat hem niet meer worden.
Want je mail is stuk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
Tip: als je om een of andere reden haar telefoonnummer wilt. Vraag of ze whatsapp heeft, dan kan je bijvoorbeeld een recente foto sturen. Gegarandeerd succes, in 2 dagen al 2 telefoonnumers gehosseld
Zit die hosselaar niet zo af te zeiken, je ziet toch dat 'ie succes boekt.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit die hosselaar niet zo af te zeiken, je ziet toch dat 'ie succes boekt.
ja precies, telefoonnummer hosselen ja! Mijn buik heeft nog altijd plek hoorquote:
Zeg dan gewoon "geef me je nummer, kunnen we appen" Je bent toch geen 15?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wou net zeggen, het is toch juist de bedoeling dat je iemands telefoonnummer hosselt?
Heb jij veel navelpluis Markje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja precies, telefoonnummer hosselen ja! Mijn buik heeft nog altijd plek hoor
Zo rond mijn navel hihi
Scheelt niet veel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "geef me je nummer, kunnen we appen" Je bent toch geen 15?
nee nee wij mannen moeten jagen op het geile uhm jonge hertje. En als ze verbaast is BAM toe slaan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoiets. Als je te direct bent werkt ook niet altijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee nee wij mannen moeten jagen op het geile uhm jonge hertje. En als ze verbaast is BAM toe slaan!
nee niet eens, wel plek voor een 06 nummer. Bedoel, als ze een naam op een rijstenkorrel kunnen krijgen, lukt een 06 nummer rond om mijn navel ook wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb jij veel navelpluis Markje?
Bummer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef dyna18 het volgende:
Ok, met R. (het meisje van de SMS) gaat het niets meer worden.
Ik kom net foto's van haar tegen op FB waarop ze uitgebreid staat te zoenen (genomen dit weekend). En daarnaast post ze nu pics op FB over hoe verliefd ze is.
Oftewel dat gaat hem niet meer worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |