Nou, i....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?
*vuurt kanon af*
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?
*vuurt kanon af*
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date?
Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.
Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders?
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooitquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.
De ander ken ik van het dansen. Twee avonden wat meer mee gesproken en die is sinds gister ineens heel geintresseerd en zei vandaag vai Whatsapp dat ie me toch wel leuk vind
Ik had er vandaag tweequote:Op zondag 19 augustus 2012 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooitOverigens, of het nou mannen of vrouwen zijn, ik word de laatste tijd niet veel meer aangesproken bij die straatenquêtes. Ik zal wel net niet binnen de doelgroep vallen
Maar verder natuurlijk wel een positieve ontwikkeling voor je. Althans, als het vervolg ook bevalt
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslagquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
Treinen *gaap*.
Date ging goed vandaag, gewandeld en uiteindelijk gezoend. Nooit gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
Meet was gezellig, wat mij betreft voor herhaling vatbaarBaco's hakken er wel goed in met die warmte
Ondanks dat ik niet zoveel zeiquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslagPrettig dat het gezellig was, en voor de rest was je dag dat dan kennelijk ook wel
Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel zei
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date?
Hoezo nieuwsgierig
Omg, niet uit te houden op mn kamer
Achja, zo ben ik eenmaal als persoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijn
En ja, het is toch een meet vanuit dit topic, dus dan kan je die vraag wel verwachten. Wel fijn dat je dan goed nieuws had
Ik ook, vandaar dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achja, zo ben ik eenmaal als persoon. Was wel gezellig hoor met de anderen erbij
.
Hehe, weet ik. Maar was echt zo van 'vraag ik dit nu te snel of wat?'
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist welquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dus
Als je date pas ná de meet was geweest, hadden ze een probleem gehad
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist wel
Eerder ik, kwam ik daar aangeschoten aan
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.
Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking
Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel zei
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date?
Hoezo nieuwsgierig
Omg, niet uit te houden op mn kamer
Same here eigenlijk. Waren met zijn 7en geloof ik?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gek
Ik neem aan dat er morgen nog wel meer verslagen langs zullen komen, dus we zullen eens zien of er nog een vervolg komt
Haha ja wel logisch, maar was gewoon komisch hoe het gingquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?
[..]
Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |