abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115716716

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
silentchaos1.jpg
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115716937
Uh nee, eerder een gruwelijke hekel aan mijn bedrijfseconomieboeken :(
pi_115723985
Goh, wat rustig hier. ;)

En druk daar blijkbaar.
pi_115724198
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?

*vuurt kanon af*
pi_115726225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

*vuurt kanon af*
Nou, i....

*wordt geraakt door kanonskogel*

Verbinding verbroken, probeer later nog eens
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:55:33 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115732396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

*vuurt kanon af*
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.
pi_115732563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date? :P
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:04:10 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115732765
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:

Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date? :P
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.

Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking :P
pi_115732886
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.

Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders? :P
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:21:59 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115733566
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders? :P
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.

De ander ken ik van het dansen. Twee avonden wat meer mee gesproken en die is sinds gister ineens heel geintresseerd en zei vandaag vai Whatsapp dat ie me toch wel leuk vind
pi_115733682
Treinen *gaap*.

Date ging goed vandaag, gewandeld en uiteindelijk gezoend. Nooit gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden :@

Meet was gezellig, wat mij betreft voor herhaling vatbaar :7 Baco's hakken er wel goed in met die warmte :{
pi_115733844
Net terug van eerste date (die overigens al vier keer was verzet) na vier weken druk smsen. Laat ik zeggen was niet wat ik had gehoopt. Eenmaal aangekomen zat ze op een bloembak als een zoutzak een peukie te roken,... nou ok. Begroet ik dr, wil ze me gelijk vol op me bek pakken had ik het idee, gelukkig toch met drie zoenen kunnen afwenden. Lopen we de kroeg binnen om te gaan poolen, zegt ze ineens dat ze is vergeten te pinnen dus wil ze weglopen, dus ik zeg ''ik betaal wel'' Hierna had ik het eigelijk wel gehad, wel netjes nog twee uur gebleven om te poolen maar hierna wel duidelijk gemaakt het hierbij te laten....vind het wel erg jammer omdat het via de sms zo ''klikte'' maar irl totaal niet Conclussie = wacht niet te lang
pi_115734039
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.

De ander ken ik van het dansen. Twee avonden wat meer mee gesproken en die is sinds gister ineens heel geintresseerd en zei vandaag vai Whatsapp dat ie me toch wel leuk vind
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooit :P Overigens, of het nou mannen of vrouwen zijn, ik word de laatste tijd niet veel meer aangesproken bij die straatenquêtes. Ik zal wel net niet binnen de doelgroep vallen :P

Maar verder natuurlijk wel een positieve ontwikkeling voor je. Althans, als het vervolg ook bevalt ;)
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:41:07 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115734189
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooit :P Overigens, of het nou mannen of vrouwen zijn, ik word de laatste tijd niet veel meer aangesproken bij die straatenquêtes. Ik zal wel net niet binnen de doelgroep vallen :P

Maar verder natuurlijk wel een positieve ontwikkeling voor je. Althans, als het vervolg ook bevalt ;)
Ik had er vandaag twee :') Ene Carlos was de eerste. Slijmbal dat het was en dat ie de leukste 20 mensen zocht die hem konden helpen, evt voor hem :')
maargoed die andere was de tweede dus en was wel wat beter.

Geen idee of er vervolg in gaat zitten. die eerste msischien, die tweede vind ik zelf niet erg interessant.
pi_115734228
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
Treinen *gaap*.

Date ging goed vandaag, gewandeld en uiteindelijk gezoend. Nooit gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden :@

Meet was gezellig, wat mij betreft voor herhaling vatbaar :7 Baco's hakken er wel goed in met die warmte :{
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslag :P Prettig dat het gezellig was, en voor de rest was je dag dat dan kennelijk ook wel ;)
pi_115734521
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslag :P Prettig dat het gezellig was, en voor de rest was je dag dat dan kennelijk ook wel ;)
Ondanks dat ik niet zoveel zei :Y
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date? _O-
Hoezo nieuwsgierig _O-

Omg, niet uit te houden op mn kamer :'(
pi_115734772
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

O
Hoezo nieuwsgierig _O-

Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijn :P

En ja, het is toch een meet vanuit dit topic, dus dan kan je die vraag wel verwachten. Wel fijn dat je dan goed nieuws had ;)
pi_115734861
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:

[..]

Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijn :P

En ja, het is toch een meet vanuit dit topic, dus dan kan je die vraag wel verwachten. Wel fijn dat je dan goed nieuws had ;)
Achja, zo ben ik eenmaal als persoon ;). Was wel gezellig hoor met de anderen erbij :Y.

Hehe, weet ik. Maar was echt zo van 'vraag ik dit nu te snel of wat?' _O-
pi_115735083
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Achja, zo ben ik eenmaal als persoon ;). Was wel gezellig hoor met de anderen erbij :Y.

Hehe, weet ik. Maar was echt zo van 'vraag ik dit nu te snel of wat?' _O-
Ik ook, vandaar dus ;)

Als je date pas ná de meet was geweest, hadden ze een probleem gehad :P
pi_115735166
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:11 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ook, vandaar dus ;)

Als je date pas ná de meet was geweest, hadden ze een probleem gehad :P
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist wel ;)

Eerder ik, kwam ik daar aangeschoten aan :')
pi_115735412
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist wel ;)

Eerder ik, kwam ik daar aangeschoten aan :')
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gek ;)

Ik neem aan dat er morgen nog wel meer verslagen langs zullen komen, dus we zullen eens zien of er nog een vervolg komt :P
pi_115735565
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?

quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

O
Hoezo nieuwsgierig _O-

Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof? :7
pi_115735623
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:

[..]

Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gek ;)

Ik neem aan dat er morgen nog wel meer verslagen langs zullen komen, dus we zullen eens zien of er nog een vervolg komt :P
Same here eigenlijk. Waren met zijn 7en geloof ik?
pi_115735634
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?

[..]

Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof? :7
Haha ja wel logisch, maar was gewoon komisch hoe het ging :P
pi_115735664
Erg gezellige meet gehad. Net op weg naar 'huis' na afscheid genomen te hebben van de die-hards. Zeker voor herhaling vatbaar :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')