Nou, i....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?
*vuurt kanon af*
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Iemand nog gedate, dan maar?
*vuurt kanon af*
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel vandaag twee keer gevraagd.. of tenminste sort of.
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Goed, ik ben dan wel een halve leek op dat gebied, maar hoe wordt je "soort van" gevraagd voor een date?
Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.
Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, zo! En je bent ze allebei zomaar bij toeval tegen het lijf gelopen vandaag, of zit het anders?
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooitquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ene tegen het lijf gelopen. Die sprak me aan op straat, in eerste instantie om voor een goed doel z'n verhaal te doen. Maar toen ik zei dat ik daar verder niet geintresseerd in was werd ie persoonlijker en geintresseerd. En vroeg ie of we een keer zouden afspreken. Dusja nr gegeven en zien wel.
De ander ken ik van het dansen. Twee avonden wat meer mee gesproken en die is sinds gister ineens heel geintresseerd en zei vandaag vai Whatsapp dat ie me toch wel leuk vind
Ik had er vandaag tweequote:Op zondag 19 augustus 2012 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doen die goede-doel-dames bij mij nou nooitOverigens, of het nou mannen of vrouwen zijn, ik word de laatste tijd niet veel meer aangesproken bij die straatenquêtes. Ik zal wel net niet binnen de doelgroep vallen
Maar verder natuurlijk wel een positieve ontwikkeling voor je. Althans, als het vervolg ook bevalt
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslagquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
Treinen *gaap*.
Date ging goed vandaag, gewandeld en uiteindelijk gezoend. Nooit gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
Meet was gezellig, wat mij betreft voor herhaling vatbaarBaco's hakken er wel goed in met die warmte
Ondanks dat ik niet zoveel zeiquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het pas, het eerste meet-verslagPrettig dat het gezellig was, en voor de rest was je dag dat dan kennelijk ook wel
Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel zei
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date?
Hoezo nieuwsgierig
Omg, niet uit te houden op mn kamer
Achja, zo ben ik eenmaal als persoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik meets meestal maar laat voor wat ze zijn
En ja, het is toch een meet vanuit dit topic, dus dan kan je die vraag wel verwachten. Wel fijn dat je dan goed nieuws had
Ik ook, vandaar dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achja, zo ben ik eenmaal als persoon. Was wel gezellig hoor met de anderen erbij
.
Hehe, weet ik. Maar was echt zo van 'vraag ik dit nu te snel of wat?'
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist welquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dus
Als je date pas ná de meet was geweest, hadden ze een probleem gehad
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik probeer me meer open te stellen, daarom ga ik juist wel
Eerder ik, kwam ik daar aangeschoten aan
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als in 1 jongen heeft mijn nummer gevraagd en was benieuwd of we een keer konden afspreken.
En een ander vertelde dat hij mij toch wel leuk vond en mij beter wou leren kennen.
Dusja geen echte dateverzoeken, maar wel in die strekking
Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel zei
O
Zowat de eerste vraag nadat ik/anderen aanschoven: hoe was je date?
Hoezo nieuwsgierig
Omg, niet uit te houden op mn kamer
Same here eigenlijk. Waren met zijn 7en geloof ik?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met één-op-één ontmoetingen, of meets van drie man heb ik niet zo'n moeite, maar meer dan dat wordt me te gek
Ik neem aan dat er morgen nog wel meer verslagen langs zullen komen, dus we zullen eens zien of er nog een vervolg komt
Haha ja wel logisch, maar was gewoon komisch hoe het gingquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?
[..]
Dat is dan weer vrij logisch. Je post in een datingtopic en meld dat je net vóór de meet een date hebt. Had je dan een vraag over derde wereldproblematiek verwacht op het moment dat je aanschoof?
7+2...but who's countingquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here eigenlijk. Waren met zijn 7en geloof ik?
Werd de rekening gesplitst?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
De vragen die dan op ieders lippen branden... Werd de rekening gesplit? Werd Vinnie nog voorzien van praktische do and don'ts tips achteraf aangaande zijn eerdere date? Was het welkomst-comité op Utrecht CS kringvormig van aard? Waren er nog sappige roddels? Wie stonk er uit zijn/haar bek en waarom?
De meetverslagen zijn tot nog toe wat summier.
Wacht even, jullie zouden hem toch thuis brengen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:03 schreef Sekhmet het volgende:
Één iemand stomdronken achtergelaten...volgens mij is hij inmiddels aangerand en beroofd.
Vinniie heeft aandachtig alle info die zich op deze FOK!waardige avond heeft openbaart tot zich genomen...denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
De vragen die dan op ieders lippen branden... Werd de rekening gesplit? Werd Vinnie nog voorzien van praktische do and don'ts tips achteraf aangaande zijn eerdere date? Was het welkomst-comité op Utrecht CS kringvormig van aard? Waren er nog sappige roddels? Wie stonk er uit zijn/haar bek en waarom?
De meetverslagen zijn tot nog toe wat summier.
Heb mijn best gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wacht even, jullie zouden hem toch thuis brengen?
Subtiele hints werken niet bij mannen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb mijn best gedaan
Bood nog aan om hem thuis te brengen...een subtiele hint die niet werd opgepikt.
Mannen
Nooitquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Subtiele hints werken niet bij mannen.
Hadden we het op de meet ook al over. Wanneer leren vrouwen dat nou?
Is je vergeven.quote:
Helemaal niks nee...alleen een gezellige avond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
Als er koppeltjes gevormd zijn heb ik dus niks gemist
Dan blijf ik de volgende meet ook thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:22 schreef dyna18 het volgende:
Volgende meet wordt zeker leuk als deze groep weer komt!
Zo had ik het niet bedoeldquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende meet ook thuis
Ach aangezien ik de brui aan online daten heb gegeven hoor ik hier ook eigenlijk niet meer thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal niks nee...alleen een gezellige avond.
Boeien...het is gewoon een gezellig topic. Er zijn wel meer mensen die niet echt actief meer zijn op datingsites. Vandaar de meets...in de hoop dat daar nog wat gehosseld kan worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach aangezien ik de brui aan online daten heb gegeven hoor ik hier ook eigenlijk niet meer thuis
Daar zaten we anders best ver vandaan. Er werd weinig gehosseld vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vandaar de meets...in de hoop dat daar nog wat gehosseld kan worden.
Voor zover jij weetquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Daar zaten we anders best ver vandaan. Er werd weinig gehosseld vandaag.
Zo worden de mensen die er niet bij waren natuurlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt?Ha ha nou ja misschien dat iemand het in zijn/haar verslag zet
je vergiste jequote:Op zondag 19 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Cue_! Jij bent toch ook naar die meet geweest of vergis ik me?
Hehequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
What happens in the datingsite-ervaringentopic-meet, stays in the datingsite-ervaringentopic-meet.
Zoals Vera Lynn in de Tweede Wereldoorlog al zei: 'we'll meet again'.
Jammer hoor dat je er niet bij was.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je vergiste je
Was inderdaad half gepland om te gaan. Maar ben eerst naar dias latinos in amersfoort geweest. Heb door de dansjes mij echt kapot gezweet en was de hitte zat, dus besloten gewoon naar huis te gaan
* Spezza19 vindt het te warm voor elk soort van bezigheid....quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
Sms terug van V., nu nog even bedenken of het niet te warm is voor dat soort "bezigheden"
Positief bericht dus?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
Sms terug van V., nu nog even bedenken of het niet te warm is voor dat soort "bezigheden"
Zolang je allebei geen probleem hebt met zweterige lijven niet neequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Positief bericht dus?!
En nee, daar is het nooit te warm voor
Legitieme late reactie, jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..
Positief bericht dus?!
En nee, daar is het nooit te warm voor
het is al te warm als je niets doet.. een van jullie heeft toch wel een douche?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
Hoort erbij, ook als de temperatuur niet zo hoog is als vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zolang je allebei geen probleem hebt met zweterige lijven niet nee
V. heeft een bad en een zwembadje op het dakterras dus dat zit wel snorquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
het is al te warm als je niets doet.. een van jullie heeft toch wel een douche?
En jij vraagt je af of het niet te warm is voor dat soort bezigheden...?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
V. heeft een bad en een zwembadje op het dakterras dus dat zit wel snor
Ha ha ik ga niet op het heetst van de dag, komt wel goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:36 schreef Dizorn het volgende:
what are you waiting for?! als je nog energie over hebt na gister
Oh... maar ik weet het ook wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En jij vraagt je af of het niet te warm is voor dat soort bezigheden...?!
Zwembadje, zonnetje, (half) naakte man...ik zou het wel weten.
Karma...toch voorbestemd voor elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef Silenus het volgende:
Help er ligt op letterlijk 2,5 meter een niet-leuke internetdate van 2 maanden geleden naast me in het park.
Heeft ze je al gespot?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef Silenus het volgende:
Help er ligt op letterlijk 2,5 meter een niet-leuke internetdate van 2 maanden geleden naast me in het park.
Commandostijl ongezien wegtijgerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft ze je al gespot?Gewoon heel onopvallend met handdoek en al wegrollen.
Denk het wel, vrouwen hebben ook zes ogen natuurlijk. Moet over een half uurtje toch naar Ajax en ben inmiddels al wat verderop in de schaduw gaan liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft ze je al gespot?Gewoon heel onopvallend met handdoek en al wegrollen.
so what ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef Silenus het volgende:
Geen idee, zzien we dan wel weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jammer hoor dat je er niet bij was.
Volgende keer wel?
Wat betaal je daar tegenwoordig voor?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
En godtyfus wat is RP duur geworden....
Geitenkeutels gaan vast ook lekker ruiken bij 35+ gradenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vandaag was vast een mooie dag geweest om single moms te hosselen op de kinderboerderij, maar het is jammer dat het zo bloedverziekend HEET was. En dan dat gegil van die kinderen.
[..]
Wat betaal je daar tegenwoordig voor?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:13 schreef Capstan het volgende:
Nog altijd geen meer uitgebreide verslagen van de meet? Dat valt me dan weer tegen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
What happens in the datingsite-ervaringentopic-meet, stays in the datingsite-ervaringentopic-meet.
Zoals Vera Lynn in de Tweede Wereldoorlog al zei: 'we'll meet again'.
Da's nou jammer...als er de volgende keer dus andere mensen komen, beginnen ze dus al met een achterstandquote:
Dan praten we ze wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's nou jammer...als er de volgende keer dus andere mensen komen, beginnen ze dus al met een achterstand
En ik was nog wel zo gewend dat er bij meets doorgaans vrij uitgebreide verslagen langskomenquote:
Dat zijn volgens mij meer de meets waarin iedereen zich het apelazurus zuipt en er één en al drama is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo gewend dat er bij meets doorgaans vrij uitgebreide verslagen langskomenMaar ja, je kan niet alles hebben...
Ja, daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij meer de meets waarin iedereen zich het apelazurus zuipt en er één en al drama is.
Wij hebben gewoon gezellig van 3 tot 1 op terrasjes gezeten en veel gepraat en gelachen...veel meer valt er gewoon niet te vertellen.
Hij liegtquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef Silenus het volgende:
En als er wel veel te vertellen was, had je maar gewoon op de meet moeten komen!
Stiekem zijn we natuurlijk met z'n allen tot diep in de nacht gaan stappen en hebben we half Utrecht gehosseld. Maarja, dat vertellen we lekker niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij liegt![]()
Foto van de meetDus stiekem tóch beduidend meer vrouwen dan mannen...als ik dat geweten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij liegt![]()
Foto van de meetJullie lijken wel wat ouder dan ik jullie had ingeschat. Maar dat kan natuurlijk de belichting zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
De mannen zaten wat achteraf...volgens mij verveelden ze zichquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dus stiekem tóch beduidend meer vrouwen dan mannen...als ik dat geweten had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonlicht doet de huid verouderen...en het was een zeer zonnige dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie lijken wel wat ouder dan ik jullie had ingeschat. Maar dat kan natuurlijk de belichting zijn.
quote:Foto van de meetOp Lexa zitten serieus hoogbejaarden. Kwam laatst iemand van 80+ voorbij in mijn 'daily six'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"a cracked smile and a silent shout"
Onbeperkt neuken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Op Lexa zitten serieus hoogbejaarden. Kwam laatst iemand van 80+ voorbij in mijn 'daily six'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Wie komt er op de volgende meet?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Sekhmet het volgende:
En de jongeren onder ons vermaakten zich ook prima...Ligt aan de datum, maar waarschijnlijk wel. Moet wel wat leren koken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Wie komt er op de volgende meet?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Sekhmet het volgende:
En de jongeren onder ons vermaakten zich ook prima...Ik heb weinig met terrasjes, en weinig met grote meets, dus ik verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Wie komt er op de volgende meet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |