Als jullie hetzelfde tempo hebben als de mensen die ik hier in het groen zie werken, dan is twee keer zo langzaam werken haast niet te doen, tenzij ze gaan slapen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:23 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Ik werk buiten in het groen, maar wij werken nooit twee keer zo langzaam als normaal. Wel drinken we meer water dan normaal, anders is het nooit vol te houden. Plus een pet op tegen een zonnesteek
Ik heb soms wel medelijden met ons, wat wij hebben geen airco op het werk, en in de winter geen verwarming.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als jullie hetzelfde tempo hebben als de mensen die ik hier in het groen zie werken, dan is twee keer zo langzaam werken haast niet te doen, tenzij ze gaan slapen.
Was gisteren al, in de achtertuinquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
36 graden gaan we makkelijk halen vandaag..
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Goedemorgen, tomaat.
Je zult onderhand wel donkerrood en rijp zijn niet?
Ik wil niet in die cirkelquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:46 schreef trabant het volgende:
De eerste cirkel van de hel staat intussen voor de deur... [ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als jullie hetzelfde tempo hebben als de mensen die ik hier in het groen zie werken, dan is twee keer zo langzaam werken haast niet te doen, tenzij ze gaan slapen.
Bedank me achteraf maar:quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:58 schreef 8Mile het volgende:
Heerlijk...Kan niet wachten totdat dit weer de maximum temperaturen zijn.
[ afbeelding ]
Nee te ver weg zou liever naar Noorwegen of Finland willen:)quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bedank me achteraf maar:
http://www.tripadvisor.co(...)120909&time1=anytime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |