Ik erger mij ook een beetje aan jouw reacties, maar omdat ik mod ben -niet in dit subforum overigens- laat ik het gaan zolang het binnen de policy valt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan veel van jouw reacties, je snapt zelf wel welke ik bedoel. - zit niet zo uit te lokken / achter de rug om mij belachelijk te maken, beetje kinderlijk. -
Tis meer een appel op je volwassenheid overigens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik erger mij ook een beetje aan jouw reacties, maar omdat ik mod ben -niet in dit subforum overigens- laat ik het gaan zolang het binnen de policy valt.
Duidelijk?
Is ook mooi !!!!!!quote:
Die had ik al gepepostquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu gaan we Sakis effe doen![]()
Hoi Fannquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj we krijgen steeds meer visite![]()
![]()
APK is aan revisie toequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je stotterd trouwens met je gepepost...
heb je ook een aaipadquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Fann
kweenie waarom m'n plaatje het niet doet
Ik zit nog op deze vage Griek van jou, duurt een uur of twee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had hem effe in de wacht gezet
Ja en ik heb ook een eirboekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je ook een aaipadneem toch gewoon een laptop !
Neeeeeeeeeee maar wel langquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog op deze vage Griek van jou, duurt een uur of twee?![]()
Dat vind ik dan weer een beetje flauw: als puber in de speeltuin voor bejaarden gaan zitten, je daar als puber gedragen en dan ook nog een keer een appel op de volwassenheid van die bejaarden gaan doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer een appel op je volwassenheid overigens.
Over en uit.
Ik heb deze alweer op repeatquote:
Het gaat er om dat hij persoonlijke steekjes zit te geven, zit te provoceren, ik vind dat gewoon enorm triest, en vind dan wel dat ik daar iets over mag zeggen, helemaal als het een speeltuin is voor mensen waarvan je minimaal mag verwachten dat ze een beetje normaal omgaan met mensen - al dan niet vervelende pubers. -quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje flauw: als puber in de speeltuin voor bejaarden iABw zitten, je daar als puber gedragen en dan ook nog een keer een appel op de volwassenheid van die bejaarden gaan doen.
Hallo, dit is onze speeltuin, ga ons even niet vertellen dat we hier volwassen moeten doen.
Om eerlijk te zijn snapte ik de vergelijking niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje flauw: als puber in de speeltuin voor bejaarden gaan zitten, je daar als puber gedragen en dan ook nog een keer een appel op de volwassenheid van die bejaarden gaan doen.
Hallo, dit is onze speeltuin, ga ons even niet vertellen dat we hier volwassen moeten doen.
Oh, dit blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij persoonlijke steekjes zit te geven, zit te provoceren, ik vind dat gewoon enorm triest, en vind dan wel dat ik daar iets over mag zeggen, helemaal als het een speeltuin is voor mensen waarvan je minimaal mag verwachten dat ze een beetje normaal omgaan met mensen - al dan niet vervelende pubers. -
Weet je wat jij moet doen? Lekker hier weblijven en je bij leeftijdsgenoten aan sluiten. Al jouw dingen en problemen zijn voor de mensen hier een gepasseerd schip in de nacht en helaas wek je echt alleen maar irritatie op. En je problemen los je niet op door op Fok rond te hangen. Dat is nl leuk tijdverdrijf. Succes met alles en met het zoeken in de buitenwereld naar een oplossingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij persoonlijke steekjes zit te geven, zit te provoceren, ik vind dat gewoon enorm triest, en vind dan wel dat ik daar iets over mag zeggen, helemaal als het een speeltuin is voor mensen waarvan je minimaal mag verwachten dat ze een beetje normaal omgaan met al dan niet vervelende pubers.
/Care, leuk liedje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik snapte er helemaal niks vanmaar ik las appel en toen dacht ik wat hebben appels
hier nou mee te makennu begint het pas door te dringen
Ja, APK draait al langer mee op FOK! en is nou eenmaal geen koetsjie koetsjie aai aai lief kusje knuffel user, en nooit geweest, moet hij dat dan nu ineens wel worden omdat jij er niet mee om kunt gaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij persoonlijke steekjes zit te geven, zit te provoceren, ik vind dat gewoon enorm triest, en vind dan wel dat ik daar iets over mag zeggen, helemaal als het een speeltuin is voor mensen waarvan je minimaal mag verwachten dat ze een beetje normaal omgaan met mensen - al dan niet vervelende pubers. -
I know, wellicht zit ik hier om die reden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:58 schreef Laysa het volgende:
Al jouw dingen en problemen zijn voor de mensen hier een gepasseerd schip in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |