/Care, leuk liedje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik snapte er helemaal niks vanmaar ik las appel en toen dacht ik wat hebben appels
hier nou mee te makennu begint het pas door te dringen
Ja, APK draait al langer mee op FOK! en is nou eenmaal geen koetsjie koetsjie aai aai lief kusje knuffel user, en nooit geweest, moet hij dat dan nu ineens wel worden omdat jij er niet mee om kunt gaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij persoonlijke steekjes zit te geven, zit te provoceren, ik vind dat gewoon enorm triest, en vind dan wel dat ik daar iets over mag zeggen, helemaal als het een speeltuin is voor mensen waarvan je minimaal mag verwachten dat ze een beetje normaal omgaan met mensen - al dan niet vervelende pubers. -
I know, wellicht zit ik hier om die reden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:58 schreef Laysa het volgende:
Al jouw dingen en problemen zijn voor de mensen hier een gepasseerd schip in de nacht
Daarmee bedoel ik dus dat je hier niet thuis hoort. Geen gekusjekroel hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, wellicht zit ik hier om die reden.
Moet die zelf weten, ik vind het alleen zielig kinderachtig gedrag, maar goed dat je verteld dat hij zo is, ik zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, APK draait al langer mee op FOK! en is nou eenmaal geen koetsjie koetsjie aai aai lief kusje knuffel user, en nooit geweest, moet hij dat dan nu ineens wel worden omdat jij er niet mee om kunt gaan?
Ach, ik laat me niet wegjagen hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus dat je hier niet thuis hoort. Geen gekusjekroel hier
Kennelijk niet, want als je een volwassen schop onder je kont krijgt dan is het ook niet goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, wellicht zit ik hier om die reden.
Dat lijkt me erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want als je een volwassen schop onder je kont krijgt dan is het ook niet goed.
Mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Moet die zelf weten, ik vind het alleen zielig kinderachtig gedrag, maar goed dat je verteld dat hij zo is, ik zal er rekening mee houden.
quote:
Verklaard....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geen spellingsnazi dat heeft APK verzonnen om lekker triest te kunnen banjeren op mij. Ik heb NOGMAALS mijn eigen fout toegegeven en verklaart waarom het fout was door de spellingsregels erbij te pakken.
Ik heb alleen geen haarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zo zie ik je ook echt voor me
Nee ik bedoel meer ''onverstoorbaar'' dat je gewoon wat er ook om je heen gebeurd je eigen gang gaatquote:
Je mag hier overigens volgens mij gewoon over jouw problemen praten hoor, maar als iemand het niet met jou eens is dan mogen ze dat ook zeggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
Het is inderdaad ''vertelt'' goed gezien APK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |