Ok, daar zet ik 'Volare' even voor uit.quote:
Hij zit hier NIET op de juiste plek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ik weet het ook niet meer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zit hier NIET op de juiste plek.
wanneer ?quote:
Jij bent een snelle lezerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je alleen maar bijleest ging het eigenlijk best snel
Ik heb volgens mij een hoop gemist tussen het plaatsen van mn volgende youtube....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je alleen maar bijleest ging het eigenlijk best snel
OOOOOOOOOPPPPPAAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
blijft GODDOMME briljant !![]()
Deze ook:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
blijft GODDOMME briljant !![]()
deze komt na Yanni !quote:
ransbakjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:33 schreef Laysa het volgende:
Ik was mn smillies bij die post vergeten:![]()
Waar is die trut die eerder over voltooid deelwoorden zeurde?quote:
Ik word er depri vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die MOETEN jullie gewoon effe horen !!!!!![]()
ECHT !!!!!!!!!!!!!!
Ik erger me een beetje aan veel van jouw reacties, je snapt zelf wel welke ik bedoel. - zit niet zo uit te lokken / achter de rug om mij belachelijk te maken, beetje kinderlijk. -quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is die trut die eerder over voltooid deelwoorden zeurde?
Ik probeer het nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die MOETEN jullie gewoon effe horen !!!!!![]()
ECHT !!!!!!!!!!!!!!
Grapjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hOE KAN DAT NOU !!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
Ik erger mij ook een beetje aan jouw reacties, maar omdat ik mod ben -niet in dit subforum overigens- laat ik het gaan zolang het binnen de policy valt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan veel van jouw reacties, je snapt zelf wel welke ik bedoel. - zit niet zo uit te lokken / achter de rug om mij belachelijk te maken, beetje kinderlijk. -
Tis meer een appel op je volwassenheid overigens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik erger mij ook een beetje aan jouw reacties, maar omdat ik mod ben -niet in dit subforum overigens- laat ik het gaan zolang het binnen de policy valt.
Duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |