Politie moet gezag uitstralen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Mineraalwater2 het volgende:
Kan wel correct zijn maar dan hoeven ze niet meteen zo kleinerend te doen, slaat nergens op
Ze hebben geen gezag, daarom moeten ze het zo doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Gezag straal je uit door andere mensen een rotgevoel te geven? Hahahrighht
Van onze belastingscenten zeker hè?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef FruitenCo het volgende:
Ik zeg, schadevergoeding wegens vrijheidsberoving.
Waarom? Hun gaan zonder legitimatie de straat op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef FruitenCo het volgende:
Ik zeg, schadevergoeding wegens vrijheidsberoving.
Nee, het was zo een mooie glitterbal die ze van mij had gekregen...Lost foreverquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:50 schreef Knaller het volgende:
Heeft ze de bal nog weten te pakken?
Waarschijnlijk zit de burgemeester daar nu speels mee te stuiteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:01 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Nee, het was zo een mooie glitterbal die ze van mij had gekregen...Lost forever
Qua uiterlijk lijk je toch op je zusje en moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:54 schreef Mineraalwater2 het volgende:
Waarom pics van mezelf...ik ben toch niet degene die in de cel is gegooid.
Nee, hij stopt die bal in zijn aars.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Knaller het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit de burgemeester daar nu speels mee te stuiteren.
Jij kent die burgemeester dus heeeeel erg goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:08 schreef Mieron het volgende:
[..]
Nee, hij stopt die bal in zijn aars.
Phoenix wijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Aestivate het volgende:
De terroristen zijn doorgedrongen naar huisvrouwtjes en kinderen in phoenix wijken.
Rotterdam Kralingen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
De auto van de burgemeester staat onder toezicht?
Wat voor warzone gemeente woon je dan?
Ze waren er serieus van overtuigd dat ze de auto wilden opblazen, niks verzonnen aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Beach het volgende:
Alsof je meteen wordt opgepakt![]()
mooi verzonnen ts
Toen mijn moeder vertelde dat mijn zusje alleen bukte om de stuiterbal te pakken, zei die agent dus dat het een afleidingsmanoeuvre was..beetje vergezocht niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef FredVleespet het volgende:
De auto stond onder toezicht maar ze zagen de bal er niet onder komen. En ze hebben de bal achteraf niet gezien?
Verzonnen topics
Agenten zijn klootzakken snap dat dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Mineraalwater2 het volgende:
Kan wel correct zijn maar dan hoeven ze niet meteen zo kleinerend te doen, slaat nergens op
Ze dachten dat zij de auto van Aboutaleb wou opblazen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:34 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Rotterdam Kralingen..
@ Hopla: ja buitenlandse afkomst, daarom worden zelfs onschuldige huismoekes voor terroristen aangezien he
Weet ik niet, was van een burgemeester uit een andere stad die voor iets op bezoek was ofzo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef Specularium het volgende:
Van welke burgemeester was die auto?
Dan dachten ze misschien ook wel dat die ID's fake waren toch haha. Iedereen kan wel eens ID vergeten, maar om dan maar buitenlanders meteen van terrorisme te beschuldigen...de politie zat gewoon meer fout.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:02 schreef Crocodi1e het volgende:
De politie heeft te snel gehandeld. Ze hadden je niet meteen voor terrorisme moeten beschuldigen, maar ook slecht van jullie kant dat jullie geen ID bij hadden. De politie zat fout, maar jullie ook.
wrm zou popo zeggen van wie die waggie is van andere burgermeester en die auto word bewaakt dat aboutaleb amsterdamer is en dat moeten ze nie in roffaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:14 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Weet ik niet, was van een burgemeester uit een andere stad die voor iets op bezoek was ofzo.
Haha en jij typt als een allochtoon die pas een jaar in NL is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:23 schreef Montelly het volgende:
Heb sterk vermoeden van TS zwart haar heeft...
Niet door het toezicht op de auto van de burgemeester in ieder geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Liever dit dan dat een stelletje terroristen zomaar bommen kan plaatsen.
Trouwens wel raar dat de auto van de burgemeester constant onder surveillance staat en er zelfs meerdere agenten hun tijd eraan verspillen...
Hoe zou dat begrotingstekort toch komen?
Haha en jij typt als een allochtoon die pas een jaar in NL isquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Haha en jij typt als een allochtoon die pas een jaar in NL is.
..Ik heb lichtbruin haar en kleine sproetjes![]()
Niet alle allochtonen hebben zwart haar hoor...vooroordelen weer.
En er is ook niks mis met zulk haar.
Vertaling ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wrm zou popo zeggen van wie die waggie is van andere burgermeester en die auto word bewaakt dat aboutaleb amsterdamer is en dat moeten ze nie in roffa
quote:
Wat is een phoenix wijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Aestivate het volgende:
De terroristen zijn doorgedrongen naar huisvrouwtjes en kinderen in phoenix wijken.
Wij dragen geen hoofddoeken, wat een rare opmerkingen steeds..zeker omdat we allochtonen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:28 schreef GJonline het volgende:
Die hoofddoeken doen het hem. Complimentje voor de agenten! Bij dit soort types eerst aanpakken, daarna vragen. Je weet immers maar nooit
Dit soort types??? Als ik over jullie ''type'' begin dan ben ik morgen nog niet klaar. Jullie hebben Indonesie helemaal kaalgeplukt met jullie ''ethische'' politiek, dat land heeft nog steeds problemen door wat er in het verleden is gebeurd en ook de andere miljoenen Afrikanen die door u en uw buurlanden zijn uitgemolken. En zo kan ik nog wel urennn doorgaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:28 schreef GJonline het volgende:
Die hoofddoeken doen het hem. Complimentje voor de agenten! Bij dit soort types eerst aanpakken, daarna vragen. Je weet immers maar nooit
Oude koeien uit de sloot halenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:10 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Dit soort types??? Als ik over jullie ''type'' begin dan ben ik morgen nog niet klaar! Jullie hebben Indonesie helemaal kaalgeplukt met jullie ''ethische'' politiek, dat land heeft nog steeds problemen door wat er in het verleden is gebeurd en ook de andere miljoenen Afrikanen die door u en uw buurlanden zijn uitgemolken. En zo kan ik nog wel urennn doorgaan.
Wat ben je voor afkomst? Ook agenten hebben soms vooroordelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:09 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Wij dragen geen hoofddoeken, wat een rare opmerkingen steeds..zeker omdat we allochtonen zijn![]()
En mr. Cooper: dat is echt zo een puber grapje, je hebt geen humor
Typisch allochtoon weer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat ben is je voor afkomst? Ook agenten hebben soms vooroordelen.
Van Turkse afkomstquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat ben je voor afkomst? Ook agenten hebben soms vooroordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |