Nee, het was zo een mooie glitterbal die ze van mij had gekregen...Lost foreverquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:50 schreef Knaller het volgende:
Heeft ze de bal nog weten te pakken?
Waarschijnlijk zit de burgemeester daar nu speels mee te stuiteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:01 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Nee, het was zo een mooie glitterbal die ze van mij had gekregen...Lost forever
Qua uiterlijk lijk je toch op je zusje en moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:54 schreef Mineraalwater2 het volgende:
Waarom pics van mezelf...ik ben toch niet degene die in de cel is gegooid.
Nee, hij stopt die bal in zijn aars.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Knaller het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit de burgemeester daar nu speels mee te stuiteren.
Jij kent die burgemeester dus heeeeel erg goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:08 schreef Mieron het volgende:
[..]
Nee, hij stopt die bal in zijn aars.
Phoenix wijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Aestivate het volgende:
De terroristen zijn doorgedrongen naar huisvrouwtjes en kinderen in phoenix wijken.
Rotterdam Kralingen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
De auto van de burgemeester staat onder toezicht?
Wat voor warzone gemeente woon je dan?
Ze waren er serieus van overtuigd dat ze de auto wilden opblazen, niks verzonnen aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Beach het volgende:
Alsof je meteen wordt opgepakt![]()
mooi verzonnen ts
Toen mijn moeder vertelde dat mijn zusje alleen bukte om de stuiterbal te pakken, zei die agent dus dat het een afleidingsmanoeuvre was..beetje vergezocht niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef FredVleespet het volgende:
De auto stond onder toezicht maar ze zagen de bal er niet onder komen. En ze hebben de bal achteraf niet gezien?
Verzonnen topics
Agenten zijn klootzakken snap dat dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Mineraalwater2 het volgende:
Kan wel correct zijn maar dan hoeven ze niet meteen zo kleinerend te doen, slaat nergens op
Ze dachten dat zij de auto van Aboutaleb wou opblazen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:34 schreef Mineraalwater2 het volgende:
[..]
Rotterdam Kralingen..
@ Hopla: ja buitenlandse afkomst, daarom worden zelfs onschuldige huismoekes voor terroristen aangezien he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |