Komt goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:33 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Oh echt? Maar wat.. komt dat wel gewoon weer goed of ben ik iedereen gewoon kwijt?
Weet je wel hoeveel manacost jax heeft early?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dat wiel doet amper damage op je. En iedere keer dat hij in de buurt is doe je W + Q. (empower + jump) voor dikke burst. Malphite heeft geen/weinig sustain (hoogstens health regen) dus early kun je hem de lane uit pesten en free cs'en.
yep, maar ik ben er aan gewend onderhand... maar indd andere mensen hebben 2x zoveel zicht als mij. ;lquote:
1: aramquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
haha noob, maar 12 minion kills!
Ik heb ook zwaar in om aram te spelen... nog 2 levelsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yep, maar ik ben er aan gewend onderhand... maar indd andere mensen hebben 2x zoveel zicht als mij. ;l
[..]
1: aram
2: als nidalee blijf je wat achter je teammaten anders ben je de eerste die eraan gaat, vooral als het andere team goed zat is van je spears.
wat is je IGN dan add ik je voor arams.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik heb ook zwaar in om aram te spelen... nog 2 levels![]()
Shit lijkt me echt aan.
Volgens mij ben jij echt goed...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat is je IGN dan add ik je voor arams.
nvm, zie het al in de op.
hoe kom je daarbij :pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt goed...![]()
duitsers surrenderen enkel in het geheim.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Niet surrenderen wanneer het duidelijk is dat je verliest moet ook strafbaar zijn. Leuk hoor om een 30 minute match uit te strekken tot 50-60 mins![]()
Altijd die duitsers die nooit surrenderen
Nja, als ik je profiel mag geloven...quote:
Valt mee. Gewoon een iets bovengemiddelde speler.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt goed...![]()
Mooi, more trophies for mequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef CyberJesus het volgende:
Ik schrik me steeds de tering van die Rengar joh.....
De carry hoort alle dammage te doen terwijl je team(vooral de tank) je beschermt. Dat ze jou gaan focussen en zelf afgeslacht worden hoort erbij. Jij moet gewoon zoveel mogelijk dmg doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat houdt het in als je een carrier bent en waarom ben ik dan opeens prime target voor alle vijanden? Net weer een potje Miss Fortune waar 'we' uiteindelijk meer dan 60 kills hadden gehaald. Slechts 1 kill was voor mij en dat voornamelijk omdat ik constant achterna werd gezeten door 3-4 man tegelijkniet te doen! Vervolgens werden ze rustig afgeslacht door mijn teamgenoten, terwijl ze nog steeds enkel mij achtervolgden
![]()
Wel had ik trouwens bijna 20 'assists'. KS-team
Jungle vooral, op top vind ik hem minder viablequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:06 schreef Xetran het volgende:
waar kan je die rengar het beste spelen eigenlijk?
Hoe surrend je dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Niet surrenderen wanneer het duidelijk is dat je verliest moet ook strafbaar zijn. Leuk hoor om een 30 minute match uit te strekken tot 50-60 mins![]()
Altijd die duitsers die nooit surrenderen
zover je dingen van jezelf kunt/mag zeggen ben ik toch wel op zn minst 1800 materiaal hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Valt mee. Gewoon een iets bovengemiddelde speler.
quote:-1: leer alt te gebruiken voor self cast skills. (alt+q,w,e,r waar mogelijk) indien links: houd je duim op de alt, wijsvinger Q, ring W, middel E, pink R, zet je summoner spells 1 en 2 op T en Y.
-2: gebruik tab om naar enemy builds te kijken zodat je weet hoe je moet counter builden, volg niet een default build die zijn niet viable, enkel een referentie (meer hierover punt 7).
-3: Kijk naar de txt op champion skills, als er staat dat het bijv. attack speed debuffed gebruik het op de enemy ad carry (je kunt zien wie ad carry zijn door tab te gebruiken)
-4: ga nooit minions meppen als je teammaten in gevecht zijn, help dan zonodig enkel met een debuff zodat je teammaat weg kan komen, houd afstand indien nodig afhangende van je champ.
-5: leer inschatten wanneer het wel en wanneer het niet een goed idee is in een gevecht te jumpen met een melee champ zoals bijv jax, leer ook timen dat je niet meteen alle CC (crowd control oftewel stuns etc) op je krijgt.
-6: leer juken (ontwijk manouvres) sta niet stil en loop niet in skillshots (gegooide nidalee speren bijv) als er iets op je afkomt loop dan schuin naar links of naar rechts, blijf ALTIJD in beweging zodat je niet makkelijk te hitten bent en blijf niet in hethetzelfde patroon lopen.
-7: bouwt de vijand veel resist, afhangend van je champ en wat voor resists bouw een pen (penetration) item zoals Last whisper voor AD's of Void staff voor AP's. Gebruik tab om dit te voorzien!!!
-8: Bij sommige champs is het niet slim om in the open rond te wandelen, zoals bij blitz met zn grab of nidalee met haar speer, blijf altijd in een lijn achter je minions, gebruik je minions als schild tegen hun, dit word uiteindelijk automatisme.
-9: passive management is belangrijk, veel champs hebben een active passive, lees die passive en gebruik die passive. (ook op sommige skills)
-10: counter champs met items of skills, sommige champs moet je niet focussen tenzij je hun specifieke skills kunt counteren, mundo en yi bijv. zijn onmogelijk dood te krijgen zonder eerst hun healthregen te counteren met morello's tome (item) of ignite (summoner spell)
Active ults moet je ook cancelen zolang je dat niet midden in een groep doet springen.. met een stun of een knockup/knockback (zoals alistar kan) active ults zijn ults zoals Nunu, miss fortune, galio, malzahar, katarina etc doen. Een ult die dus 'channeled'. sommige ults hebben hele korte channeling en kunnen
enkel op dat moment gecanceled worden met een silence of een knockback, zoals de ults van fiddlesticks of (in een miniscuul timeframe) cassiopeia.
1800? Yeah, right. Vorig season misschien, nu echt niet. De 1800's van toen zitten nu op 1600 ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zover je dingen van jezelf kunt/mag zeggen ben ik toch wel op zn minst 1800 materiaal hoor
anyways, na een sessie gisteren met mn broertje in aram's (hij moet eens leren dat tegen echte mensen spelen niet zo facking simpel is als tegen (intermediate) bots...) heb ik even 10 vuistregels opgesteld die hij zichzelf maar eens moet aanleren wat hem beter zal maken.
wat vinden jullie ervan?
[..]
ja precies, tis gewoon handig voor een beginner om dat soort dingen zo snel mogelijk te leren, gisteren ging het allemaal goed mis, hij gebruikte geen skills op zichzelf op bijv nunu om weg te komen, gebruikte zn ults verkeerd, focussde verkeerd, builde verkeerd, stond minions te meppen terwijl team in tf was etc, dus hij zal er wel wat aan hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
1800? Yeah, right. Vorig season misschien, nu echt niet. De 1800's van toen zitten nu op 1600 ofzo.
Die regeltjes kloppen op zich wel, maar dat zijn dingen die niet allen voor ARAM's gelden. Gewoon algemene en logische dingen.
klopt, wat betreft dat je als support niet makkelijk elo gained in soloq.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:39 schreef nyny83 het volgende:
Die top elo zakt vanzelf wel naarmate er meer games gespeeld zijn. Wat ik bedoel is dat het algehele niveau hoger is gaan liggen dankzij allerlei statistieken, guides, streams en het feit dat het spel weer wat langer gespeeld wordt.
Tuurlijk kun jij als support met je premade high elo maatjes best meekomen, maar als support kun je ook het minste kwaad als de rest van je team weet wat ze doen. Probeer in soloqueue maar eens op 1800 elo te komen door alleen support te spelen. Dat is Xpecial ook niet gelukt, die ging low elo gewoon mid carryen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |