abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:38:31 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115837125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Niet surrenderen wanneer het duidelijk is dat je verliest moet ook strafbaar zijn. Leuk hoor om een 30 minute match uit te strekken tot 50-60 mins :r

Altijd die duitsers die nooit surrenderen
duitsers surrenderen enkel in het geheim.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:26:20 #252
230491 Zith
pls tip
pi_115839322
Als je het tot 50-60 min kan strekken is de winkans niet zo laag meer. Dan moet iedereen tegen de final build zitten en hebben gefeedde mensen geen duidelijke voorsprong meer.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:20:31 #253
344797 CyberJesus
The final word.
pi_115842103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hoe kom je daarbij :p
Nja, als ik je profiel mag geloven...
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_115842746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt goed... :o
Valt mee. Gewoon een iets bovengemiddelde speler.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:44:43 #255
344797 CyberJesus
The final word.
pi_115843727
Ik schrik me steeds de tering van die Rengar joh.....
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_115845249
Die passive van rengar betekent dat je niet van hem weg kan komen. De bush was altijd een plek om champs met gapclosers te counteren.

In zijn lore wordt hij gecounterd door cho gaht. :P

[ Bericht 19% gewijzigd door dustbrain op 21-08-2012 23:16:23 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_115847606
Wat houdt het in als je een carrier bent en waarom ben ik dan opeens prime target voor alle vijanden? Net weer een potje Miss Fortune waar 'we' uiteindelijk meer dan 60 kills hadden gehaald. Slechts 1 kill was voor mij en dat voornamelijk omdat ik constant achterna werd gezeten door 3-4 man tegelijk :{ niet te doen! Vervolgens werden ze rustig afgeslacht door mijn teamgenoten, terwijl ze nog steeds enkel mij achtervolgden :)
Wel had ik trouwens bijna 20 'assists'. KS-team :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Morpheus2002 op 22-08-2012 09:08:24 ]
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:33:22 #258
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115849860
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef CyberJesus het volgende:
Ik schrik me steeds de tering van die Rengar joh.....
Mooi, more trophies for me :7

Rengar is gaaf :D Alleen nog wel even leren om z'n leap niet te verspillen door per ongeluk op minions te klikken }:|
pi_115850228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat houdt het in als je een carrier bent en waarom ben ik dan opeens prime target voor alle vijanden? Net weer een potje Miss Fortune waar 'we' uiteindelijk meer dan 60 kills hadden gehaald. Slechts 1 kill was voor mij en dat voornamelijk omdat ik constant achterna werd gezeten door 3-4 man tegelijk :{ niet te doen! Vervolgens werden ze rustig afgeslacht door mijn teamgenoten, terwijl ze nog steeds enkel mij achtervolgden :)
Wel had ik trouwens bijna 20 'assists'. KS-team :')
De carry hoort alle dammage te doen terwijl je team(vooral de tank) je beschermt. Dat ze jou gaan focussen en zelf afgeslacht worden hoort erbij. Jij moet gewoon zoveel mogelijk dmg doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 22-08-2012 09:08:43 ]
pi_115851067
waar kan je die rengar het beste spelen eigenlijk?
pi_115851480
Diana is best balanced. Hij is overpowered als zijn Q raakt en underpowered als hij geforceerd moet ulten. :P

Maar ik vind wel dat hij te tanky is met weinig mana-cost voor een mage assassin. In midlane kun je je Q blijven spammen en je shield stacked en refreshed. met AP.
pi_115851858
quote:
5s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:06 schreef Xetran het volgende:
waar kan je die rengar het beste spelen eigenlijk?
Jungle vooral, op top vind ik hem minder viable
pi_115852148
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Niet surrenderen wanneer het duidelijk is dat je verliest moet ook strafbaar zijn. Leuk hoor om een 30 minute match uit te strekken tot 50-60 mins :r

Altijd die duitsers die nooit surrenderen
Hoe surrend je dan?
pi_115852529
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:47 schreef dustinoo het volgende:

[..]

Hoe surrend je dan?
/ff
pi_115854971
Net keihard een veigar mid geownt met veigar. Ik ging 14-3-4 en was de enige die niet malphite focuste en niet ging plakken voor een perfect malphite ult. Dus toch nog verloren terwijl enemy team's veigar 2-8-3 ging.

Meer kills proberen weg te geven lukte niet. Ik pakte telkens een kill door hele enemy team te stunnen en alles erop te gooien. Alhoewel, ik had early game wel wat kills weg kunnen geven, maar ik was bang dat ik dan dmg zo lacken. Dat volgende keer maar doen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 07:16:27 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115855121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Valt mee. Gewoon een iets bovengemiddelde speler.
zover je dingen van jezelf kunt/mag zeggen ben ik toch wel op zn minst 1800 materiaal hoor ;)

anyways, na een sessie gisteren met mn broertje in aram's (hij moet eens leren dat tegen echte mensen spelen niet zo facking simpel is als tegen (intermediate) bots...) heb ik even 10 vuistregels opgesteld die hij zichzelf maar eens moet aanleren wat hem beter zal maken.

wat vinden jullie ervan?

quote:
-1: leer alt te gebruiken voor self cast skills. (alt+q,w,e,r waar mogelijk) indien links: houd je duim op de alt, wijsvinger Q, ring W, middel E, pink R, zet je summoner spells 1 en 2 op T en Y.
-2: gebruik tab om naar enemy builds te kijken zodat je weet hoe je moet counter builden, volg niet een default build die zijn niet viable, enkel een referentie (meer hierover punt 7).
-3: Kijk naar de txt op champion skills, als er staat dat het bijv. attack speed debuffed gebruik het op de enemy ad carry (je kunt zien wie ad carry zijn door tab te gebruiken)
-4: ga nooit minions meppen als je teammaten in gevecht zijn, help dan zonodig enkel met een debuff zodat je teammaat weg kan komen, houd afstand indien nodig afhangende van je champ.
-5: leer inschatten wanneer het wel en wanneer het niet een goed idee is in een gevecht te jumpen met een melee champ zoals bijv jax, leer ook timen dat je niet meteen alle CC (crowd control oftewel stuns etc) op je krijgt.
-6: leer juken (ontwijk manouvres) sta niet stil en loop niet in skillshots (gegooide nidalee speren bijv) als er iets op je afkomt loop dan schuin naar links of naar rechts, blijf ALTIJD in beweging zodat je niet makkelijk te hitten bent en blijf niet in hethetzelfde patroon lopen.
-7: bouwt de vijand veel resist, afhangend van je champ en wat voor resists bouw een pen (penetration) item zoals Last whisper voor AD's of Void staff voor AP's. Gebruik tab om dit te voorzien!!!
-8: Bij sommige champs is het niet slim om in the open rond te wandelen, zoals bij blitz met zn grab of nidalee met haar speer, blijf altijd in een lijn achter je minions, gebruik je minions als schild tegen hun, dit word uiteindelijk automatisme.
-9: passive management is belangrijk, veel champs hebben een active passive, lees die passive en gebruik die passive. (ook op sommige skills)
-10: counter champs met items of skills, sommige champs moet je niet focussen tenzij je hun specifieke skills kunt counteren, mundo en yi bijv. zijn onmogelijk dood te krijgen zonder eerst hun healthregen te counteren met morello's tome (item) of ignite (summoner spell)
Active ults moet je ook cancelen zolang je dat niet midden in een groep doet springen.. met een stun of een knockup/knockback (zoals alistar kan) active ults zijn ults zoals Nunu, miss fortune, galio, malzahar, katarina etc doen. Een ult die dus 'channeled'. sommige ults hebben hele korte channeling en kunnen
enkel op dat moment gecanceled worden met een silence of een knockback, zoals de ults van fiddlesticks of (in een miniscuul timeframe) cassiopeia.

[ Bericht 34% gewijzigd door BaajGuardian op 22-08-2012 07:57:52 ]
pi_115855480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 07:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zover je dingen van jezelf kunt/mag zeggen ben ik toch wel op zn minst 1800 materiaal hoor ;)

anyways, na een sessie gisteren met mn broertje in aram's (hij moet eens leren dat tegen echte mensen spelen niet zo facking simpel is als tegen (intermediate) bots...) heb ik even 10 vuistregels opgesteld die hij zichzelf maar eens moet aanleren wat hem beter zal maken.

wat vinden jullie ervan?

[..]

1800? Yeah, right. Vorig season misschien, nu echt niet. De 1800's van toen zitten nu op 1600 ofzo.

Die regeltjes kloppen op zich wel, maar dat zijn dingen die niet allen voor ARAM's gelden. Gewoon algemene en logische dingen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:29:24 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115855607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:15 schreef nyny83 het volgende:

[..]

1800? Yeah, right. Vorig season misschien, nu echt niet. De 1800's van toen zitten nu op 1600 ofzo.

Die regeltjes kloppen op zich wel, maar dat zijn dingen die niet allen voor ARAM's gelden. Gewoon algemene en logische dingen.
ja precies, tis gewoon handig voor een beginner om dat soort dingen zo snel mogelijk te leren, gisteren ging het allemaal goed mis, hij gebruikte geen skills op zichzelf op bijv nunu om weg te komen, gebruikte zn ults verkeerd, focussde verkeerd, builde verkeerd, stond minions te meppen terwijl team in tf was etc, dus hij zal er wel wat aan hebben.

Ben het oneens met je wat je over elo zegt, op het moment is de top elo 2.7k
destijds was dat 2.3k. (season 1)
dwz dat 2k's van nu eigenlijk de 1700eds van toen waren. (ben ik dus nog erg mild over mezelf, en schat mezelf als season 1's~ 1.5 a 1.6k, en dat heeft te maken met dat ik niet arsed kan wezen om als ad carries of junglers te hardcarryen, ik vind een bijrolletje fijner spelen)
pi_115855725
Die top elo zakt vanzelf wel naarmate er meer games gespeeld zijn. Wat ik bedoel is dat het algehele niveau hoger is gaan liggen dankzij allerlei statistieken, guides, streams en het feit dat het spel weer wat langer gespeeld wordt.

Tuurlijk kun jij als support met je premade high elo maatjes best meekomen, maar als support kun je ook het minste kwaad als de rest van je team weet wat ze doen. Probeer in soloqueue maar eens op 1800 elo te komen door alleen support te spelen. Dat is Xpecial ook niet gelukt, die ging low elo gewoon mid carryen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:46:52 #270
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115855813
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:39 schreef nyny83 het volgende:
Die top elo zakt vanzelf wel naarmate er meer games gespeeld zijn. Wat ik bedoel is dat het algehele niveau hoger is gaan liggen dankzij allerlei statistieken, guides, streams en het feit dat het spel weer wat langer gespeeld wordt.

Tuurlijk kun jij als support met je premade high elo maatjes best meekomen, maar als support kun je ook het minste kwaad als de rest van je team weet wat ze doen. Probeer in soloqueue maar eens op 1800 elo te komen door alleen support te spelen. Dat is Xpecial ook niet gelukt, die ging low elo gewoon mid carryen.
klopt, wat betreft dat je als support niet makkelijk elo gained in soloq.
maar als support heb je toch echt wel effect op de game, meer dan je initieel zou verwachten.
Je moet map awareness leaden, en dat vergt nogal wat intuitie. Bijv opletten hoe vijanden reageren zodat je zonder te hoeven visionwarden weet waar hun wards staan, ook enemy wards callen zodra je ze geplaatst ziet worden zodat je jungler geen ganks failen, fatsoenlijk coveren, en de vijandelijke support outplayen. En dat zijn nog maar een paar basic dingen.

Een ad met een slechte support in 1800+ kan echt niet zn team carryen.

Ik speel overigens ook top, en ben van plan mid te gaan omdat ik het beste ben met ap champs (alleen ahri en karthus speel ik niet, ook geen behoefte aan tbh, maar ik ben wel goed met morgana, lux, janna, ziggs, malzahar en vlad dus moet lukken.)

Maar uiteindelijk is een support met een slecht team fucked, hoe goed je ook alles called, hoe goed je ook ward en pinged, als je team dat alles negeerd (wat te vaak gebeurd) ben je nergens.
pi_115856005
Ik weet wat een support doet en ik zeg ook niet dat je geen invloed hebt, ik zeg dat je in soloqueue als support een probleem hebt en dat in een premade team met een gemiddeld (veel) hogere elo dan jij je als support het makkelijkste mee kan komen. Als jij nu in dat team top zou gaan spelen (wat na support je beste lane is) ga je denk ik best veel lanes verliezen, puur omdat je tegen spelers staat die beter zijn. Geen schande, maar daarmee bedoel ik aan te geven dat je jezelf misschien wat overschat als je denkt dat je op 1800 elo thuishoort.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:03:41 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115856039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:01 schreef nyny83 het volgende:
Ik weet wat een support doet en ik zeg ook niet dat je geen invloed hebt, ik zeg dat je in soloqueue als support een probleem hebt en dat in een premade team met een gemiddeld (veel) hogere elo dan jij je als support het makkelijkste mee kan komen. Als jij nu in dat team top zou gaan spelen (wat na support je beste lane is) ga je denk ik best veel lanes verliezen, puur omdat je tegen spelers staat die beter zijn. Geen schande, maar daarmee bedoel ik aan te geven dat je jezelf misschien wat overschat als je denkt dat je op 1800 elo thuishoort.
nee hoor want ik krijg genoeg complimenten over mn top play ;) zit wel snor daar.
pi_115856434
Overigens een grappig dingetje. Ik ben van mezelf ook voor normals de winrates per champion (en per rol) aan het bijhouden. Ik speelde altijd teveel champions en wist niet precies in welke ik nou echt goed was en welke niet dus het doel was om met behulp van statistieken dit te gaan bepalen. Nu had ik van tevoren de volgende verwachtingen:
- Qua rollen de volgende verdeling in winpercentages van hoog naar laag: jungle, top, mid, support, ad (niet dat ik slecht ben in support, maar solo is support gewoon lastig om al teveel invloed te hebben)
- Jungle: vooral goed in tanky junglers met veel CC als J4, Maokai, Alistar
- Top: vooral goed in tanky tops met sustain (warwick, irelia, olaf, lee sin)
- Mid: daarin speelde ik vooral Kennen, Galio en Gragas omdat ik neit vaak mid kan spelen. Daar heb ik dus weinig gevarieerd
- Support: beste met Taric en Alistar
- AD carry: lowest winrate en beste met Ashe
- Flinke hoeveelheid champions wegstrepen omdat ik er echt teveel speelde (30+)

Nu zijn we even onderweg en kom ik op het volgende:
- Qua winrate sta ik verrassend genoeg met mid het hoogste. Ik ben niet echt een goede mid, maar de champions die ik mid speel speel ik wel vrij goed en het zijn ook champions die redelijk goed andere lanes kunnen ganken en veel invloed hebben tijdens teamfights. Top en jungle zijn inderdaad daarbuiten mijn beste rollen. Dat cijfer is ook betrouwbaarder, want meer games. AD carry heb ik <50% winrate en support ~55%.
- Jungle zijn tanky cc champions inderdaad het beste voor mij (hoge winrates met Mao, Alistar en J4), maar ook Shyvana bleek voor mij een erg goede pick. Ook erg tanky, maar geen CC en vooral een counterjungler/farmer. Champions als Nocturne, Lee Sin, Xin vond ik leuk om te spelen (want hoge damage) maar ik heb moeite om een balans te vinden tussen damage en tanky bouwen met die champions.
- Top bleek ik vrij slecht in Irelia (40% winrate) maar wel heel goed in Warwick (~70% winrate over ~25 games). Tevens zijn Malphite en Kennen vrij goede top lanes voor mij.
- Mid win ik bijna altijd met Galio, ben ik niet veel aan Gragas toegekomen (1 game en die verloor ik) en haal ik ~60% met Kennen. Mids als Karthus e.d. heb ik te weinig gespeeld om daar goed mee overweg te kunnen, met andere mids dan de genoemde 3 heb ik een (verreweg) lager winpercentage dan 50%
- Support ben ik het beste met 'traditionele' supports als Taric en Soraka. Aggressieve supports als Blitz en Leona ben ik wat minder goed in.
- AD carry is Ashe voor mij waardeloos. Ik heb steeds het idee dat ik het wel aardig doe, maar ik krijg altijd dik veel assists en vrijel geen kills waardoor ik lategame poep ben. Verrassend genoeg doe ik het met Ezrael heel goed (65% winrate) en met Tristana enigszins ok. Wel apart, want Ez zie ik als een redelijke high skill champ met veel skillshots en snelle plays en daar ben ik meestal niet zo goed in.
- Ik heb inderdaad flink wat champions weggestreept en speel nu per rol maximaal 4 poppetjes en sommige poppetjes speel ik in meerdere rollen (alistar jungle en support, kennen top en mid). Totaal speel ik nu dus zo'n 15 champions. Als junglers ben ik bijvoorbeeld van Lee Sin, Udyr, Skarner en Mundo afgestapt. Udyr en Skarner bevallen me op zich goed, maar ik merkte dat ik vaak flink gekite wordt met al die CC van tegenwoordig. Top ben ik van o.a. Irelia, Lee Sin en Olaf afgestapt en verrassend genoeg bleek ik een waardeloze ashe terwijl ik dacht dat dat mn beste ad carry was.

Al met al weer redelijk wat van geleerd en het is leuk om bij te houden.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:38:32 #274
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115856720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef nyny83 het volgende:
Overigens een grappig dingetje. Ik ben van mezelf ook voor normals de winrates per champion (en per rol) aan het bijhouden. Ik speelde altijd teveel champions en wist niet precies in welke ik nou echt goed was en welke niet dus het doel was om met behulp van statistieken dit te gaan bepalen. Nu had ik van tevoren de volgende verwachtingen:
- Qua rollen de volgende verdeling in winpercentages van hoog naar laag: jungle, top, mid, support, ad (niet dat ik slecht ben in support, maar solo is support gewoon lastig om al teveel invloed te hebben)
- Jungle: vooral goed in tanky junglers met veel CC als J4, Maokai, Alistar
- Top: vooral goed in tanky tops met sustain (warwick, irelia, olaf, lee sin)
- Mid: daarin speelde ik vooral Kennen, Galio en Gragas omdat ik neit vaak mid kan spelen. Daar heb ik dus weinig gevarieerd
- Support: beste met Taric en Alistar
- AD carry: lowest winrate en beste met Ashe
- Flinke hoeveelheid champions wegstrepen omdat ik er echt teveel speelde (30+)

Nu zijn we even onderweg en kom ik op het volgende:
- Qua winrate sta ik verrassend genoeg met mid het hoogste. Ik ben niet echt een goede mid, maar de champions die ik mid speel speel ik wel vrij goed en het zijn ook champions die redelijk goed andere lanes kunnen ganken en veel invloed hebben tijdens teamfights. Top en jungle zijn inderdaad daarbuiten mijn beste rollen. Dat cijfer is ook betrouwbaarder, want meer games. AD carry heb ik <50% winrate en support ~55%.
- Jungle zijn tanky cc champions inderdaad het beste voor mij (hoge winrates met Mao, Alistar en J4), maar ook Shyvana bleek voor mij een erg goede pick. Ook erg tanky, maar geen CC en vooral een counterjungler/farmer. Champions als Nocturne, Lee Sin, Xin vond ik leuk om te spelen (want hoge damage) maar ik heb moeite om een balans te vinden tussen damage en tanky bouwen met die champions.
- Top bleek ik vrij slecht in Irelia (40% winrate) maar wel heel goed in Warwick (~70% winrate over ~25 games). Tevens zijn Malphite en Kennen vrij goede top lanes voor mij.
- Mid win ik bijna altijd met Galio, ben ik niet veel aan Gragas toegekomen (1 game en die verloor ik) en haal ik ~60% met Kennen. Mids als Karthus e.d. heb ik te weinig gespeeld om daar goed mee overweg te kunnen, met andere mids dan de genoemde 3 heb ik een (verreweg) lager winpercentage dan 50%
- Support ben ik het beste met 'traditionele' supports als Taric en Soraka. Aggressieve supports als Blitz en Leona ben ik wat minder goed in.
- AD carry is Ashe voor mij waardeloos. Ik heb steeds het idee dat ik het wel aardig doe, maar ik krijg altijd dik veel assists en vrijel geen kills waardoor ik lategame poep ben. Verrassend genoeg doe ik het met Ezrael heel goed (65% winrate) en met Tristana enigszins ok. Wel apart, want Ez zie ik als een redelijke high skill champ met veel skillshots en snelle plays en daar ben ik meestal niet zo goed in.
- Ik heb inderdaad flink wat champions weggestreept en speel nu per rol maximaal 4 poppetjes en sommige poppetjes speel ik in meerdere rollen. Totaal speel ik nu dus zo'n 15 champions. Als junglers ben ik bijvoorbeeld van Lee Sin, Udyr, Skarner en Mundo afgestapt. Udyr en Skarner bevallen me op zich goed, maar ik merkte dat ik vaak flink gekite wordt met al die CC van tegenwoordig. Top ben ik van o.a. Irelia, Lee Sin en Olaf afgestapt en verrassend genoeg bleek ik een waardeloze ashe terwijl ik dacht dat dat mn beste ad carry was.

Al met al weer redelijk wat van geleerd en het is leuk om bij te houden.
Hey goed en leuk om dit te doen indd, kunnen hier wel een lijstje van maken in dit topic :p

als ik dit als tabel zou gebruiken kwam ik hierop uit iig:

(kan nog niet echt tabellen gebruiken ingame want dat is nog wat te random allemaal, heb iig ook hetzelfde probleem dat ik heel veel champs speelde, maar weet onderhand wel welke ik echt goed mee ben en welke meer een 'ok' pick zijn)

Jungle: speel ik niet, weleens amumu geprobeerd en dan kreeg ik te horen dat ik te snel gankte, ohwell. Heb wel veel jungle champs maarja.. (bijna allemaal, behalve de fotms zoals lee sin en shyv lol)
Top: excelleer in farm champs, speelde vroeger shen maar na zn buff en fotm niet meer, ben goed met mundo maar gezien die niet meer zo viable is in die role main ik singed top.
Mid: speelde vroeger kayle mid toen er nog geen mid ap meta was, ben ook een beest met maokai en kogmaw (beiden ap) mid, probeer tegenwoordig steeds meer met gragas te spelen, nog niet mid mee gegaan maar in dominion ben ik er al beast mee.
support: ik main taric in ranked, ben ook goed met soraka (minder viable atm) sona en nunu. Ik was ooit beast met alistar maar die zie ik tegenwoordig liever als jungler verschijnen.
Ad carry: als het dan toch echt moet het liefst met of sivir of trist, enige ad carrys die ik heb overigens. (naast kog maar die heb ik nognooit ad gespeeld in mn leven :p)

mn winrate is uiteraard het hoogst met taric in ranked, 64% uit 25 games (veel van die games waren overigens 4v5s maar goed, vooral in het begin)

in season 1 ging ik nog mid of top met maokai(ap) dus had ik daar de hoogste plek mee.

heb nog te weinig ranked games gespeeld om echt iets te kunnen zeggen over welke champs ik slecht mee was, maar from the back of head heb ik veel normal matches verloren als lanemundo, ookal was ik er opzich wel goed mee, vooral als support (ik had ooit eens een bui van , mundo is ook leuk als support) verloor ik er heel veel. als ik echt een champ moet bedenken waar ik heel slecht mee ben van de champs die ik geregeld speel.. dan is het denk ik janna.

Dat klinkt mischien stom want janna is een geweldige support en ik heb er hele goeie potjes mee gehad, en hele gave dingen mee gedaan maar ik heb altijd het gevoel dat ik mn ad carry tegenwerk, en ik vind haar maar moeilijk te positioneren.

Qua afgestapte champs, ik ben van rammus afgestapt, en van veel killlane supports ook indd, zelfde als jij zo'n beetje. Leona bijv ben ik dan wel goed mee maar ik vind het fijner reactief of dreigend te spelen dan overagressief.

mundo speel ik eigenlijk amper nog behalve in arams, daar komt uiteraard alles wel voorbij.
speel ook geen kayle meer al was het mn 1e (mid) main, sona speel ik minder dan ik zou willen, ik vind het een geweldige support, heel leuk om die passives goed in te zetten. Mensen onderschatten hoeveel timing sona nodig heeft.
Maokai speel ik alleen nog in dominion..

ik speelde vroeger ook veel malphite maar sinds ik wat gaar werd van zn ult die maar bleef buggen heb ik die gedropped..

nou dat was het wel zon beetje geloof ik.
(ik speel natuurlijk veel meer champs dan hierboven beschreven overigens)

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 22-08-2012 10:04:37 ]
pi_115857755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee hoor want ik krijg genoeg complimenten over mn top play ;) zit wel snor daar.
Als je echt zeker bent van je status als 1800 speler, dan mag je me ingame toevoegen en dan kijk ik wel even mee met een match van je (of als je zou streamen zou het nog handiger zijn).

Als je AP mid wilt gaan mainen, dan zou ik je toch aanraden om Karthus en Ahri te gaan bekijken en eventueel Lux/Ziggs wat minder aandacht te geven op dit moment.

Ps: Hi Fok!, I come in peace and from tweakers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')