Bij mij in m'n wijk.. is een 2daags evenement.quote:
Lakeside, volgens mij alleen in Alphen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Bij mij in m'n wijk.. is een 2daags evenement.
Beetje bagger muziek maar 't is wel altijd gezellig..Waar ga jij heen?
Ziet er toffer uit als waar ik heen gaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Lakeside, volgens mij alleen in Alphen.
Ja man, dalijk.. ik wil eigenlijk nu want ik sterf af hier zoquote:
EN nog wachten tot het vlees klaar is. Haha. Maar eet gewoon iets kleins ofzo, een appel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja man, dalijk.. ik wil eigenlijk nu want ik sterf af hier zo
Dat ook nog isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
EN nog wachten tot het vlees klaar is. Haha. Maar eet gewoon iets kleins ofzo, een appel.
Bizar inderdaad, en ze zijn ook op weg om game 2 te winnen en dus CLG uit te schakelen.quote:
Want Azubu is M5?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
fnatic toch m5 n keertje verslagen, en mensen lachten me uit toen ik zei dat fnatic het ook wel in zich had om azubu te verslaan.
Speel je hem AD or jungle?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:05 schreef GlenSpey het volgende:
Wie speelt hier wel eens Twitch? Ik heb het idee dat deze champ ERG sterk kan worden in lategame, alleen hoe speel ik fatsoenlijk door early game met zo weinig survivability?
nee, zijn sterkte ligt in midgame, waar zijn stealth en roaming sterktes veel beter te benutten zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:05 schreef GlenSpey het volgende:
Wie speelt hier wel eens Twitch? Ik heb het idee dat deze champ ERG sterk kan worden in lategame, alleen hoe speel ik fatsoenlijk door early game met zo weinig survivability?
daarnaast kan je met twitch midgame een gevecht makkelijk winnen doordat je opeens een man meer hebt zodat het 2 vs 1 of 3 vs 2 is. Eenmaal late game ga je toch voor 5 vs 5 gevechten, dus zo lang twitch zich nog niet laat zien ben je als team juist met een man minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef Skweezer het volgende:
in heel late game heeft natuurlijk iedereen oracles etc. dan heb je niet veel aan twitch!
AD = ?quote:
Ah op die manier. Nou tijdens mijn testpotjes kwam het er nog niet echt uit, die kracht tijdens midgamequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, zijn sterkte ligt in midgame, waar zijn stealth en roaming sterktes veel beter te benutten zijn.
Een lategame held is eerder Tryndamere of elke gefedde AD melee zoals Jax, Irelia, Nasus, Sion, Gangplank, Kayle, Olaf, Riven en Udyr. Die hebben namelijk de achterlijk hoge damage die bij AD hoort, maar tegelijkertijd nog steeds de defense die hoort bij een melee fighter. Die krijg je dus niet zo maar neer.
Nee, je kunt met hem ook junglen. Dat was mijn vraag. Maar je speelt Twitch met support bot en dan early gewoon verdedigend spelen en dan wanneer je sterker wordt kun je naar gelang je support aanvallender gaan spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
AD = ?
Maar ik neem aan dat je bedoeld of ik heen en weer ren tussen de lanes of sta te verdedigen bij een turret? Dat laatste. Met Twitch heb ik me tot nog toe bij andere een top of bottom verdediger gevoegd omdat ik te squishy ben om alleen te staan. Als ik met een ranged toon speel die iets meer survivability heeft dan verdedig ik meestal de mid lane in mijn eentje
Ehm, ik zou zeggen Jax of Darius, en aangezien je nog low lvl bent Master Yi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nou tijdens mijn testpotjes kwam het er nog niet echt uit, die kracht tijdens midgameik merkte wel dat ik 'iets' beter werd naarmate het potje vorderde omdat Twitch tijdens earlygame echt geoneshot wordt
Melees zijn inderdaad erg vervelend tijdens lategame. Dat zijn altijd die figuren die niemand op een gegeven moment nog neerkrijgt. Alleen begint dat in mijn geval vaak al iets eerder dan lategame
Wat zou trouwens een goeie melee champ zijn voor een beginner? Ik vind het fijn dat ze lategame sterk zijn alleen zoek ik er een die ook tijdens eerdere fases wat meer margin for error heeft. Werkt zo demotiverend als ik de eerste 10 levels door alles in de pan gehakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |