Absoluut geen voordeel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:57 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is het voordeel van dat smurfing? Ik neem aan dat die spelers met een 2e account niet allerlei extra voordeeltjes op hun nieuwe account krijgen... zij moeten toch ook weer from scratch beginnen?
Ik doe het ook, aangezien vrienden net zijn gaan spelen en die hebben geen zin om gematched te worden met lvl 20's terwijl zij lvl 5 zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Absoluut geen voordeel.
Zijn gewoon trieste mensen.
?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Absoluut geen voordeel.
Zijn gewoon trieste mensen.
Als je low levels moet verslaan ipv gewoon beter worden op 30 dan is dat best erg. Dat is mijn mening iig.quote:
Want dat is de enige reden om een smurf te maken inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je low levels moet verslaan ipv gewoon beter worden op 30 dan is dat best erg. Dat is mijn mening iig.
Als je met low level vrienden wil spelen of als je gebanned bent dan begrijp ik het wel. Maar dat versta ik niet onder smurfen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Want dat is de enige reden om een smurf te maken inderdaad.
Verschillende, in DotA heb je geen stats als AP maar stats als strength, agility en intelligence. Je kan creepcamps in de forest stacken, je kan creepwaves pullen in je eigen wave, je kan creeps denyen, je hebt geen bush waarin je kan hiden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:06 schreef dustbrain het volgende:
Ikw ist niet eens dat LoL een Dota rip-off was. Dota lijkt me ook wel vet maar te ingewikkeld, en mijn pc kan de graphics waarschijnlijk niet aan.
Wat is nou eigenlijk het overige verschil tussen die games?
niet tegen 5 ranged.quote:
CumshotGGquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef Zith het volgende:
Ik speel ook wel eens op mijn smurfen omdat ik een lvl 30 wilt met een andere/coole naam, bijv CLG DoubIeIift, ReginaId, AIex lch... ......
Is proving grounds niet facking saai?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
van gister, dan zie je wat ik bedoel, en zo waren 6 potjes achtermekaar.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/732986/
deze wonnen we ook nog bijna 3v5 :/
Ik had toen met het oude systeem 5 poppetjes naar level 5 geleveled. Maar één keer van alle potjes kwam ik een echte noob tegen. De rest was altijd level 30. dus op die manier smurfen is zo beroerd nog nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je low levels moet verslaan ipv gewoon beter worden op 30 dan is dat best erg. Dat is mijn mening iig.
Je kunt nauwelijks verliezen met Zilean in je team. Zou wel erg triest zijn geweest als jullie dat, zonder AD carry, hadden gewonnen 3v5.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
van gister, dan zie je wat ik bedoel, en zo waren 6 potjes achtermekaar.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/732986/
deze wonnen we ook nog bijna 3v5 :/
Not me.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Zeroku het volgende:
Is er iemand hier die daadwerkelijk die replays kijkt?
ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is proving grounds niet facking saai?
nope. en al zou ik het wel willen heb ik toch geen zin om dat programma te downloaden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Zeroku het volgende:
Is er iemand hier die daadwerkelijk die replays kijkt?
Ik zou wel LoLreplay downloaden. Staat gewoon altijd aan en het record je matches. Kan je mooie kills terugkijken etc, ook in slow mo. Gewoon doe man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
nope. en al zou ik het wel willen heb ik toch geen zin om dat programma te downloaden.
Nice, same here..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ga zometeen BBQen en bier drinken en dan naar een festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |