Niet letterlijk. Maar ik ben al 2m, plus stevig gebouwd, plus dan nog die spiermassa erbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Want? Dan ben je chagerijnig door de kramp in je billen? Tja, moest je ook maar wat meer doen dan daar alleen zitten
Just messing with ya, ik ga met genoeg van zulke kerels om, ben bekend met het effect dat de sportschool kan hebben op zulke luiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef JJH het volgende:
Niet letterlijk. Maar ik ben al 2m, plus stevig gebouwd, plus dan nog die spiermassa erbij.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Just messing with ya, ik ga met genoeg van zulke kerels om, ben bekend met het effect dat de sportschool kan hebben op zulke lui
Prima hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
MeneerLogicaa en Vinnniiee mag ik jullie ook in de OP zetten of willen jullie nog niet tot de vaste users benoemd worden
Juistja, we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Their is no hope, their is only to succeed, or to fail...
5 dagen per weekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarentegen, als ik 5 dagen per week in de sportschool zou zitten, zou je me savonds niet tegen willen komen denk ik.![]()
Allemaal door mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Cryothic het volgende:
Toen ik nog op school zat, kwam ik 4x per week in de sportschool.
Nu gewoon geen tijd en zijn meer in.
Maar toch, vind t prima zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoor
[..]
Juistja, we maken er het beste van
[..]
5 dagen per week3 dagen per week
En zó hard gaat dat nou ook weer niet hoor
Zin maak je door vaker te gaan, sporten zet aan tot meer sporten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Cryothic het volgende:
Toen ik nog op school zat, kwam ik 4x per week in de sportschool.
Nu gewoon geen tijd en zijn meer in.
Zeker een hele vette Scootah !!!! Vroemmmmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was tot groep 7 een spriet..pubertijd en de pil en poef ik was dik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kleine prijs voor een verder erg prettig leven hoor.
same here... en toen kreeg ik kind 1 en poef en nog een kind en poef en huuuuuuuuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was tot groep 7 een spriet..pubertijd en de pil en poef ik was dik
We zouden je niet willen missen :pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef JJH het volgende:
en ik hoor van alle kanten dat ik er mag zijn.
Niet zo sarcastischquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We zouden je niet willen missen :p
en nu ben je hard aan het ontpoeffen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
same here... en toen kreeg ik kind 1 en poef en nog een kind en poef en huuuuuuuu
Ja ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
en nu ben je hard aan het ontpoeffen.
Drink je helemaal geen alcohol? (of alleen bier niet)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Jakkie, bier.Niet te veel zuipen hé
Drink sowieso weinig, op zijn tijd passoa of baco'tjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drink je helemaal geen alcohol? (of alleen bier niet)
Bij het BBQ-en vaak een fruitbiertje want dat vind ik gewoon lekker als het zo warm isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drink sowieso weinig, op zijn tijd passoa of baco'tje
En ik heb nog nooit wijn gehad, dus ik zou niet weten hoe dat smaakt
Oja, fruitbierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij het BBQ-en vaak een fruitbiertje want dat vind ik gewoon lekker als het zo warm is
En heel af en toe een wijntje maar alcohol is eigenlijk niet zo mijn ding meer... Krijg er vaker last van mijn maag van dan dat ik er plezier van heb
Nahja je moet het lekker vinden, het is zoet .. ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, fruitbierToch eens proberen
Dan moet je het niet doen nee, niet verstandig
Ik houd van zoetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja je moet het lekker vinden, het is zoet .. ik vind het lekker
Tijd voor seks denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.. het is weekend.. en dus meestal rustiger
Wat een eer, natuurlijk!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
MeneerLogicaa en Vinnniiee mag ik jullie ook in de OP zetten of willen jullie nog niet tot de vaste users benoemd worden
Doe je goed... ik ga zo de douche opzoeken en op tijd er inquote:
dat is een slim idee, woon gelukkig in het noorden waar het en aantal graadjes minder warm isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed... ik ga zo de douche opzoeken en op tijd er in
Morgen voor de hitte eruit en lopen en boodschappen doen enzo
NH hier... aan het ijsselmeer dus wel met een briesje vaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
dat is een slim idee, woon gelukkig in het noorden waar het en aantal graadjes minder warm is
Ik woon ook aan het ijselmeerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NH hier... aan het ijsselmeer dus wel met een briesje vaak
poor youquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Cryothic het volgende:
Zo, voor straf de tv uitgezet.
Ik heb honger, en er bleven maar reclames voorbij komen van chips en ijs enzo
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan niet in mijn eigen topic posten ivm ban
Rlly? Lijkt me niet.quote:''Een relatie krijgen is makkelijk''
Hoe kan het dat ik nooit iemand tegenkom ''waar het echt mee klikt'' danquote:En het klopt: het gaat vanzelf zodra je iemand tegenkomt waar het echt mee klikt. Geen geforceerd gedoe.''
Ik ben wellicht te lang doorgegaan in R&P, maar ik heb niks fout gedaan mbt DM.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja, je zal toch te ver gegaan zijn anders had je geen ban he?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Cryothic het volgende:
Ben je rustig een spelletje aan het spelen in bed, gaat er een mug op m'n arm zitten... Wtf
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, nergens in mijn leven eigenlijk...
Afgelopen woensdag was er wel een meisje in een studentenvereniging dat naar me toe kwam (Mja dat doen vrouwen nooit... Maargoed voordat ik een verkeerd beeld schets... Dinsdag had ik haar ook al gezien en mee gepraat en had diezelfde avond nog even oogcontact en naar haar gezwaaid)
en ze deed wel moeite vond ik, ze lijkt me ook wel leuk... Maar ze was zo enorm moeilijk pijlbaar dinsdag... En woensdag was ik gewoon depressed dus dan komt er bij mij geen woord uit![]()
Maar ik zou haar zeker een kans geven als ik een keer een goed gesprek met haar zou hebben.
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh vinnie! Vervelend he, ritme Net terug van lopen.
Ik slaap bijna nooit naaktmoet altijd iets aan mijn kont hebben
Ja meestal wel... het is dan wel vakantie maar meestal wel voor 9 uur wakker. En vandaag vroeg opstaan want vanavond zal het geen 18/19 graden zijn om te lopen en is het nog warmer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Zozo, jij bent een vroege vogel! Goed bezig, was het nu nog een beetje uit te houden ?
Haha, ik moet altijd iets over mij heen hebben, dekens dus.
Ja voor mij is het weekend en tegenwoordig slaap ik niet echt meer uit. Haha nee dat weet ik wel zeker, Het zal eerder 10 graden warmer zijn ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja meestal wel... het is dan wel vakantie maar meestal wel voor 9 uur wakker. En vandaag vroeg opstaan want vanavond zal het geen 18/19 graden zijn om te lopen en is het nog warmer.![]()
Redelijk uit te houden.... Toen ik op stond was het 18.6 nu staat het ding op 19.1 Gelukkig is het met een windje goed te doen. Voor het eerst 5 minuten gelopen aan 1 stuk
onderbroek aan... en lakentje... maar vannacht had ik mijn dingetje aan, zo'n jurkjedie inmiddels wel te groot is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, was t lekker?
Grr, stapt net iemand voor mij de douche in.
Ik lust zo ook wel watquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
had ook echt wel trek
Heb je nog broers/zussen?
douche-zequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust zo ook wel wat
Om het kort te houden, 1 zusje en 1 zus (al uit huis). Lange versie via dm mogelijk: P. Dit was blijkbaar mijn ma, enige die zo kort doucht
Mooi, ze is klaar, ff douchen
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:14 schreef Knaller het volgende:
Is dit de plek waar de beschuitjes worden gegeten?
Nee het is een heel klein gaatje, ik denk een wesp ofzo. Is vet klote want ik zou gaan shoppen hahaquote:
Hmm apart, wist niet dat wespensteken konden gaan bloeden. Sterkte!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee het is een heel klein gaatje, ik denk een wesp ofzo. Is vet klote want ik zou gaan shoppen haha
Weet ook niet zeker of het een wesp was, merkte t later pasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm apart, wist niet dat wespensteken konden gaan bloeden. Sterkte!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoop het ook, ooh netjes lola. Daar ging je voor toch
Nice! Maar toen was ik net naar bed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen?Officieel wel ja, maar ik was al om 7 uur wakker
Ah, dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice! Maar toen was ik net naar bed.
troost je, hier ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoop
Overigens niet nice, dat betekent dat ik niet meer uit kan slapen
Moeten ze maar snel oud wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, als je eenmaal kinderen hebt is half 8 al uitslapen
ja. iig die van ons wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn kids van die enorme ochtenddieren dan?
jij was als kind altijd een uitslaper?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn kids van die enorme ochtenddieren dan?
Dat is als het babies zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef kingtoppie het volgende:
Dacht dat het nachtbrakers waren en de ouders graag wakker houden
quote:
Door de koeling lopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh warm en ik moet zo boodschappen doen
ja maar moet eerst boodschappen doenquote:
Ik heb koffie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar moet eerst boodschappen doenkoffie is op
Dat komt omdat jij niet hier bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij bent niet hier
dat komt omdat ik nog naakt op de bank zitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet hier bent.
Ah, als dat alles is dan moet je van de bank af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat komt omdat ik nog naakt op de bank zit
ik geloof het niet... pics pleasequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat komt omdat ik nog naakt op de bank zit
dan nog ben ik niet bij je geloof ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, als dat alles is dan moet je van de bank af.
Dus er zijn meerdere oorzaken waarom je niet hier bent ipv alleen naakt op de bank zitten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan nog ben ik niet bij je geloof ik
ok dmquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik geloof het niet... pics please![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef TBakkert het volgende:
aaaah, geil...
ik ben denk ik over 5 minuten weer terug
nu neuqen?quote:
te warm en je hebt geen koffiequote:
ik heb witte koffie uit een grote staaf, magje allemaal drinkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te warm en je hebt geen koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Hebbe?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij kreeg een dm van mij
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb witte koffie uit een grote staaf, magje allemaal drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
eindelijk is deze poppenkast dan ook voorbijquote:
quote:
uhm niet denk ik.. te ver fietsenquote:
stukquote:
have funquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga er vandoor lieve mensen, date en FOK! meet.
Ik ook, ik vraag het ook alleen om jou te houden als een soort van kunstwerk... Waar ik dan af en toe een blik op kan werpen enzo, beetje trots op zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stuk
maar sowieso ben ik zwaar ongezellig hoor
abstracte kunst?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook, ik vraag het ook alleen om jou te houden als een soort van kunstwerk... Waar ik dan af en toe een blik op kan werpen enzo, beetje trots op zijn.
Nee, kost geld, stuur een mail.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Zou ik d'r een sms'je sturen of ze goed is aangekomen op haar vakantiebestemming?
Derp? Voor wie kost 't geld en ik weet 'r mail adres nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kost geld, stuur een mail.
Slechte zaakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Derp? Voor wie kost 't geld en ik weet 'r mail adres niet.
Oh, hmquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slechte zaak
Voor haar kost het geld inderdaad om iets te sturen voor jou niet geloof ik
Niet om te ontvangen though... STuur je emailadress mee in je sms en vraag of ze zin heeft om je up to date te houden over der vakantie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, hm.
Ik weet ook niet of ze haar laptop mee heeft.
Hm, ik denk dat vragen of ze me up to date houdt over de vakantie misschien wat pushy is. Laat haar maar lekker samen met haar zus eventjes los van mij en de rest genietenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet om te ontvangen though... STuur je emailadress mee in je sms en vraag of ze zin heeft om je up to date te houden over der vakantie?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat vragen of ze me up to date houdt over de vakantie misschien wat pushy is. Laat haar maar lekker samen met haar zus eventjes los van mij en de rest genieten. We hebben net onze eerste date gehad en op facebook zei ze vlak voor ze wegging dat ze me als ze terug was weer zou spreken
. Denk dat ik gewoon even een sms'je stuur, weet zij dat ik aan haar heb gedacht, kan ze replyen en dan spreek ik haar over 11 dagen wel weer
.
Hier was het vanmorgen hardlopen, shoppen voor kleren, dierenwinkel, supermarkt, autowinkel, action, lidlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op de bank liggen /hangen tv kijken..verder kom ik nietboodschappen doen vond ik voldoende voor vdaag
ik hoop morgen te zwemmen mits jjh wil. Hij moet werken vdaag en alleen zwemmen vink niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier was het vanmorgen hardlopen, shoppen voor kleren, dierenwinkel, supermarkt, autowinkel, action, lidl
niet in die volgorde maar nu thuis en ik ga zo zwemmen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
das ook heul nie leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop morgen te zwemmen mits jjh wil. Hij moet werken vdaag en alleen zwemmen vink niks
Il had toch al gevraagd of je morgen nog wat wilde doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop morgen te zwemmen mits jjh wil. Hij moet werken vdaag en alleen zwemmen vink niks
jij wou in de schaduw liggen. Zei jequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Il had toch al gevraagd of je morgen nog wat wilde doen.
Omdat ik anders compleet wegfakkel met dit weer. Jij wilde toch niet binnen zwemmen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wou in de schaduw liggen. Zei je
U bent vampier?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Je gaat echt dood als je in de zon gaat liggen
Nee maar ik vind dit te extreem warmquote:
Ja ik kan moeilijk de hele dag in de auto gaan zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit nu in de auto, met airco is he wel lekker.
Hele dagen in de auto?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit te extreem warm
Heb liever een graadje of 20/22
[..]
Ja ik kan moeilijk de hele dag in de auto gaan zitten![]()
HEt kan wel.. maar tis niet zo goed
Ik ben helemaal best wel bruin op t moment, voor mijn doen dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij wel
1 arm bruin is stom hoor
Doe je goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal best wel bruin op t moment, voor mijn doen dan.
Ik zit te kijken.. Mijn linkerarm is inderdaad volgens mij een klein beetje bruiner dan mijn rechter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal best wel bruin op t moment, voor mijn doen dan.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:07 schreef Cryothic het volgende:
Net de thermometer in de zon gelegd. 39 graden. 31 in de schaduw overigens.
Dat heb ik met U2quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:23 schreef JJH het volgende:
Coldplay.
Sorry, maar ik kan t gewoon niet hebben.
hempje en een broekjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zo min mogelijk kleding aan op de bank hangen
Owja, zal zo de gehaktballen weer eens komen draaienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hempje en een broekje
en dan straks nog koken![]()
ik doe niet kokenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hempje en een broekje
en dan straks nog koken![]()
pasta en gehaktballen voor meneerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe niet kokenbraadworstjes en bolletjes
klinkt als een boel moeite op zon warme dag!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pasta en gehaktballen voor meneer
voor mezelf gebakken aardappies met schil en salade en gehaktballetjes
jongens eten maar brood
het moet opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
klinkt als een boel moeite op zon warme dag!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het moet op
kan het niet laten liggen voor morgen
Pasta voor mij is in dit geval:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
klinkt als een boel moeite op zon warme dag!
5 minuten zijn omquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owja, zal zo de gehaktballen weer eens komen draaien![]()
ik kom er al aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
5 minuten zijn om
ik begin alvast
Maar toch, kokend water en alles en heet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Pasta voor mij is in dit geval:
gehaktballen maken
-spachetti in een pan kokend water gooien
-saus uit een pakje in een pan gooien
-kaas raspen
klaar
4 pannen op het vuurquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar toch, kokend water en alles en heet.
Doe je goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Heerlijk hele dag buiten geweest en zwembadje
Komt door de zonnebrand denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil eigenlijk wel morgen in.een schoon bad ... Tziet er nu zo vies uit
Ja en sinds woensdag staat hij al... Zullen we morgen opnieuw vullenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt door de zonnebrand denk ik
Buitenbad in Zwaag is een optie, maar zal wel stervensdruk zijn met dit weer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en sinds woensdag staat hij al... Zullen we morgen opnieuw vullen
haha heb ook veel in de schaduw gezeten, was in hhw en was in een huizenblok waar totaal geen briesje wind was. Verbranden doe ik op vakantie welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik vond het te heet om wat te doen
Goede vraag! Ik denk dat we dat pas later vanavond horen of morgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Trouwens, hoe zou t Vinniiee vergaan op z'n date, en z'n meet?
heeft vinnie een date, wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede vraag! Ik denk dat we dat pas later vanavond horen of morgen
nog niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
heeft vinnie een date, wat heb ik gemist
spelen met ijsblokjes, druiven eten, tv kijken en bankhangenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lui... Niks doen terwijl ik niet stil kan zitten.
schaduw ja?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgen zwemmen en in de schaduw liggen en afkoelen en aaah
anders ga je toch denk ik helemaal best wel een beetje doodquote:
Ja zeker wel pfffquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders ga je toch denk ik helemaal best wel een beetje dood
en ijsblokjeskan ik wel meenemen maar is denk ik gesmolten als ik daar benquote:
koelbox hihiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ijsblokjeskan ik wel meenemen maar is denk ik gesmolten als ik daar ben
Ik zie een matchquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik heb de ijsblokjes..
ik heb het warm want ik zat me druk te maken met een blijheidsdansje doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het nu wel lekker eigenlijk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het warm want ik zat me druk te maken met een blijheidsdansje doen
omdat hele leuke mensen morgen naar zwolle komenquote:
en vergeet ons nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat hele leuke mensen morgen naar zwolle komen
Die bedoel ik toch ook gekkerdquote:
Mijn boobies die krijg je ervoor terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn planning, de autist in mij, wat doe je
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn boobies die krijg je ervoor terug
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]oke
Mag ik dan ook zwemmen met JJH?
middagje verlekkerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en hij zal half naakt zijn
ja hoor eens... Dan wil ik zwemmen met knetterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]oke
Mag ik dan ook zwemmen met JJH?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja hoor eens... Dan wil ik zwemmen met knetter
En jessica kan hem daarbij helpenquote:
motje met smaakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
er zat een motje in mijn decolleteeeeee HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ik wil wel weghalenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
er zat een motje in mijn decolleteeeeee HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Okequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien dat de ijsblokjes op zijn morgen
tieten doen zeer en ijsblokjes helpen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh dan kan ik morgen in het water knuffelen met lola
ik mag niet knuffelen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de scheidingslijn is TOT 1 meter...
das hetzelfde als BOVEN waterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mag niet knuffelen?
ik snap je niet geloof ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das hetzelfde als BOVEN water
lola durft niet over de dobberlijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap je niet geloof ik
nou weet iedereen dat ik sas heetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sas durft niet over de dobberlijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sas durft niet over de dobberlijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu weet ik wel dat ik dus sas moet kreunen als ik aan lola denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |