Niet letterlijk. Maar ik ben al 2m, plus stevig gebouwd, plus dan nog die spiermassa erbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Want? Dan ben je chagerijnig door de kramp in je billen? Tja, moest je ook maar wat meer doen dan daar alleen zitten
Just messing with ya, ik ga met genoeg van zulke kerels om, ben bekend met het effect dat de sportschool kan hebben op zulke luiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef JJH het volgende:
Niet letterlijk. Maar ik ben al 2m, plus stevig gebouwd, plus dan nog die spiermassa erbij.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Just messing with ya, ik ga met genoeg van zulke kerels om, ben bekend met het effect dat de sportschool kan hebben op zulke lui
Prima hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
MeneerLogicaa en Vinnniiee mag ik jullie ook in de OP zetten of willen jullie nog niet tot de vaste users benoemd worden
Juistja, we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Their is no hope, their is only to succeed, or to fail...
5 dagen per weekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarentegen, als ik 5 dagen per week in de sportschool zou zitten, zou je me savonds niet tegen willen komen denk ik.![]()
Allemaal door mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Cryothic het volgende:
Toen ik nog op school zat, kwam ik 4x per week in de sportschool.
Nu gewoon geen tijd en zijn meer in.
Maar toch, vind t prima zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoor
[..]
Juistja, we maken er het beste van
[..]
5 dagen per week3 dagen per week
En zó hard gaat dat nou ook weer niet hoor
Zin maak je door vaker te gaan, sporten zet aan tot meer sporten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Cryothic het volgende:
Toen ik nog op school zat, kwam ik 4x per week in de sportschool.
Nu gewoon geen tijd en zijn meer in.
Zeker een hele vette Scootah !!!! Vroemmmmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was tot groep 7 een spriet..pubertijd en de pil en poef ik was dik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kleine prijs voor een verder erg prettig leven hoor.
same here... en toen kreeg ik kind 1 en poef en nog een kind en poef en huuuuuuuuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was tot groep 7 een spriet..pubertijd en de pil en poef ik was dik
We zouden je niet willen missen :pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef JJH het volgende:
en ik hoor van alle kanten dat ik er mag zijn.
Niet zo sarcastischquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We zouden je niet willen missen :p
en nu ben je hard aan het ontpoeffen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
same here... en toen kreeg ik kind 1 en poef en nog een kind en poef en huuuuuuuu
Ja ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
en nu ben je hard aan het ontpoeffen.
Drink je helemaal geen alcohol? (of alleen bier niet)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Jakkie, bier.Niet te veel zuipen hé
Drink sowieso weinig, op zijn tijd passoa of baco'tjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drink je helemaal geen alcohol? (of alleen bier niet)
Bij het BBQ-en vaak een fruitbiertje want dat vind ik gewoon lekker als het zo warm isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drink sowieso weinig, op zijn tijd passoa of baco'tje
En ik heb nog nooit wijn gehad, dus ik zou niet weten hoe dat smaakt
Oja, fruitbierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij het BBQ-en vaak een fruitbiertje want dat vind ik gewoon lekker als het zo warm is
En heel af en toe een wijntje maar alcohol is eigenlijk niet zo mijn ding meer... Krijg er vaker last van mijn maag van dan dat ik er plezier van heb
Nahja je moet het lekker vinden, het is zoet .. ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, fruitbierToch eens proberen
Dan moet je het niet doen nee, niet verstandig
Ik houd van zoetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja je moet het lekker vinden, het is zoet .. ik vind het lekker
Tijd voor seks denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.. het is weekend.. en dus meestal rustiger
Wat een eer, natuurlijk!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
MeneerLogicaa en Vinnniiee mag ik jullie ook in de OP zetten of willen jullie nog niet tot de vaste users benoemd worden
Doe je goed... ik ga zo de douche opzoeken en op tijd er inquote:
dat is een slim idee, woon gelukkig in het noorden waar het en aantal graadjes minder warm isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed... ik ga zo de douche opzoeken en op tijd er in
Morgen voor de hitte eruit en lopen en boodschappen doen enzo
NH hier... aan het ijsselmeer dus wel met een briesje vaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
dat is een slim idee, woon gelukkig in het noorden waar het en aantal graadjes minder warm is
Ik woon ook aan het ijselmeerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NH hier... aan het ijsselmeer dus wel met een briesje vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |