Niet letterlijk. Maar ik ben al 2m, plus stevig gebouwd, plus dan nog die spiermassa erbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Want? Dan ben je chagerijnig door de kramp in je billen? Tja, moest je ook maar wat meer doen dan daar alleen zitten
Just messing with ya, ik ga met genoeg van zulke kerels om, ben bekend met het effect dat de sportschool kan hebben op zulke luiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef JJH het volgende:
Niet letterlijk. Maar ik ben al 2m, plus stevig gebouwd, plus dan nog die spiermassa erbij.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Just messing with ya, ik ga met genoeg van zulke kerels om, ben bekend met het effect dat de sportschool kan hebben op zulke lui
Prima hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
MeneerLogicaa en Vinnniiee mag ik jullie ook in de OP zetten of willen jullie nog niet tot de vaste users benoemd worden
Juistja, we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Their is no hope, their is only to succeed, or to fail...
5 dagen per weekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarentegen, als ik 5 dagen per week in de sportschool zou zitten, zou je me savonds niet tegen willen komen denk ik.![]()
Allemaal door mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Cryothic het volgende:
Toen ik nog op school zat, kwam ik 4x per week in de sportschool.
Nu gewoon geen tijd en zijn meer in.
Maar toch, vind t prima zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoor
[..]
Juistja, we maken er het beste van
[..]
5 dagen per week3 dagen per week
En zó hard gaat dat nou ook weer niet hoor
Zin maak je door vaker te gaan, sporten zet aan tot meer sporten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef Cryothic het volgende:
Toen ik nog op school zat, kwam ik 4x per week in de sportschool.
Nu gewoon geen tijd en zijn meer in.
Zeker een hele vette Scootah !!!! Vroemmmmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was tot groep 7 een spriet..pubertijd en de pil en poef ik was dik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kleine prijs voor een verder erg prettig leven hoor.
same here... en toen kreeg ik kind 1 en poef en nog een kind en poef en huuuuuuuuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was tot groep 7 een spriet..pubertijd en de pil en poef ik was dik
We zouden je niet willen missen :pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef JJH het volgende:
en ik hoor van alle kanten dat ik er mag zijn.
Niet zo sarcastischquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We zouden je niet willen missen :p
en nu ben je hard aan het ontpoeffen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
same here... en toen kreeg ik kind 1 en poef en nog een kind en poef en huuuuuuuu
Ja ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
en nu ben je hard aan het ontpoeffen.
Drink je helemaal geen alcohol? (of alleen bier niet)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Jakkie, bier.Niet te veel zuipen hé
Drink sowieso weinig, op zijn tijd passoa of baco'tjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drink je helemaal geen alcohol? (of alleen bier niet)
Bij het BBQ-en vaak een fruitbiertje want dat vind ik gewoon lekker als het zo warm isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drink sowieso weinig, op zijn tijd passoa of baco'tje
En ik heb nog nooit wijn gehad, dus ik zou niet weten hoe dat smaakt
Oja, fruitbierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij het BBQ-en vaak een fruitbiertje want dat vind ik gewoon lekker als het zo warm is
En heel af en toe een wijntje maar alcohol is eigenlijk niet zo mijn ding meer... Krijg er vaker last van mijn maag van dan dat ik er plezier van heb
Nahja je moet het lekker vinden, het is zoet .. ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, fruitbierToch eens proberen
Dan moet je het niet doen nee, niet verstandig
Ik houd van zoetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja je moet het lekker vinden, het is zoet .. ik vind het lekker
Tijd voor seks denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.. het is weekend.. en dus meestal rustiger
Wat een eer, natuurlijk!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
MeneerLogicaa en Vinnniiee mag ik jullie ook in de OP zetten of willen jullie nog niet tot de vaste users benoemd worden
Doe je goed... ik ga zo de douche opzoeken en op tijd er inquote:
dat is een slim idee, woon gelukkig in het noorden waar het en aantal graadjes minder warm isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed... ik ga zo de douche opzoeken en op tijd er in
Morgen voor de hitte eruit en lopen en boodschappen doen enzo
NH hier... aan het ijsselmeer dus wel met een briesje vaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
dat is een slim idee, woon gelukkig in het noorden waar het en aantal graadjes minder warm is
Ik woon ook aan het ijselmeerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NH hier... aan het ijsselmeer dus wel met een briesje vaak
poor youquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Cryothic het volgende:
Zo, voor straf de tv uitgezet.
Ik heb honger, en er bleven maar reclames voorbij komen van chips en ijs enzo
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan niet in mijn eigen topic posten ivm ban
Rlly? Lijkt me niet.quote:''Een relatie krijgen is makkelijk''
Hoe kan het dat ik nooit iemand tegenkom ''waar het echt mee klikt'' danquote:En het klopt: het gaat vanzelf zodra je iemand tegenkomt waar het echt mee klikt. Geen geforceerd gedoe.''
Ik ben wellicht te lang doorgegaan in R&P, maar ik heb niks fout gedaan mbt DM.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja, je zal toch te ver gegaan zijn anders had je geen ban he?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Cryothic het volgende:
Ben je rustig een spelletje aan het spelen in bed, gaat er een mug op m'n arm zitten... Wtf
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, nergens in mijn leven eigenlijk...
Afgelopen woensdag was er wel een meisje in een studentenvereniging dat naar me toe kwam (Mja dat doen vrouwen nooit... Maargoed voordat ik een verkeerd beeld schets... Dinsdag had ik haar ook al gezien en mee gepraat en had diezelfde avond nog even oogcontact en naar haar gezwaaid)
en ze deed wel moeite vond ik, ze lijkt me ook wel leuk... Maar ze was zo enorm moeilijk pijlbaar dinsdag... En woensdag was ik gewoon depressed dus dan komt er bij mij geen woord uit![]()
Maar ik zou haar zeker een kans geven als ik een keer een goed gesprek met haar zou hebben.
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh vinnie! Vervelend he, ritme Net terug van lopen.
Ik slaap bijna nooit naaktmoet altijd iets aan mijn kont hebben
Ja meestal wel... het is dan wel vakantie maar meestal wel voor 9 uur wakker. En vandaag vroeg opstaan want vanavond zal het geen 18/19 graden zijn om te lopen en is het nog warmer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Zozo, jij bent een vroege vogel! Goed bezig, was het nu nog een beetje uit te houden ?
Haha, ik moet altijd iets over mij heen hebben, dekens dus.
Ja voor mij is het weekend en tegenwoordig slaap ik niet echt meer uit. Haha nee dat weet ik wel zeker, Het zal eerder 10 graden warmer zijn ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja meestal wel... het is dan wel vakantie maar meestal wel voor 9 uur wakker. En vandaag vroeg opstaan want vanavond zal het geen 18/19 graden zijn om te lopen en is het nog warmer.![]()
Redelijk uit te houden.... Toen ik op stond was het 18.6 nu staat het ding op 19.1 Gelukkig is het met een windje goed te doen. Voor het eerst 5 minuten gelopen aan 1 stuk
onderbroek aan... en lakentje... maar vannacht had ik mijn dingetje aan, zo'n jurkjedie inmiddels wel te groot is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, was t lekker?
Grr, stapt net iemand voor mij de douche in.
Ik lust zo ook wel watquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
had ook echt wel trek
Heb je nog broers/zussen?
douche-zequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust zo ook wel wat
Om het kort te houden, 1 zusje en 1 zus (al uit huis). Lange versie via dm mogelijk: P. Dit was blijkbaar mijn ma, enige die zo kort doucht
Mooi, ze is klaar, ff douchen
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:14 schreef Knaller het volgende:
Is dit de plek waar de beschuitjes worden gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |