Mocht VW willen. Voordat die een EV productie klaar hebben...... Met hybride techniek lopen ze inmiddels ook 16 jaar achter op Toyota. Het is natuurlijk kansloos dat een Prius (Wagon) in de praktijk zuiniger is dan een VW UP.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Beetje ombuigen en je hebt de VW versie van de Renault Twizzy
Men spreekt over een wereldwijde terugroep actie maar tja.. met PON weet je het nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:32 schreef Catch22- het volgende:
worden de Upjes in NL ook teruggeroepen ivm falende airbags?
quote:Terugroepactie VW Up
Volkswagen roept wereldwijd 42.926 auto’s terug vanwege problemen met de aansturing van de airbag. Het gaat om de VW Up en de daarvan afgeleide Seat Mii en de Skoda Citigo.
Dat heeft een woordvoerder van het Volkswagen-concern tegen Auto, Motor & Sport gezegd. Het gaat volgens hem om de auto’s die in de eerste drie maanden van dit jaar zijn gebouwd. Het mankement betreft de configuratie van de elektronica die de airbags aanstuurt. Door een onjuiste configuratie kan het voorkomen dat de crashsensoren voor de zijairbags niet tijdig herkend worden, waardoor deze niet of niet tijdig in werking treden. Met herprogrammering kan het mankement in een half uur verholpen worden. Om hoeveel auto’s het in ons land gaat is nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Men spreekt over een wereldwijde terugroep actie maar tja.. met PON weet je het nooit.
Ik lees op internet trouwens ook flink wat UP! eigenaren die last hebben van een slecht haperende versnellingsbak.
[..]
Jullie vergeten het scheef trekken bij rechtdoor jongens. Versnellingsbak is kleinschalig probleem. Maar ik denk dat elk automerk gewoon zijn startproblemen heeft.. Trouwens haperende airbag? gewoon niet botsen, heb je er ook geen last van.
Google geeft als eerste suggestie de UP als je intypt "versnellingsbak problemen vw"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
Het gaat overigens alleen maar om de zij-airbags, even een software update en je bent zo weer klaar. Geen groot probleem mijn inziens.
Over de versnellingsbak problemen kan ik niks groots vinden qua nieuws, sporadisch een probleem, zegt dus eigenlijk niks over of de bak wel of niet slecht functioneert.
https://www.google.nl/sea(...)&hl=nl&client=safariquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Google geeft als eerste suggestie de UP als je intypt "versnellingsbak problemen vw"
Toch wel typisch voor een auto die nog maar zo kort op de markt is.
Zit zelf al bij de club, heb trouwens een prachtige clubsticker achteropquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.vwupforum.nl/v(...)96413245f77e85ab176f
Ik de polo, jouw google spoort gewoon nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Google geeft als eerste suggestie de UP als je intypt "versnellingsbak problemen vw"
Toch wel typisch voor een auto die nog maar zo kort op de markt is.
tnx!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef Bhuddy het volgende:
Wij zijn na 4000km in een maandje ook heel tevreden.
Ring Ultima Xenon zijn gewoon standaard H4 lampen, dus plug and play. Op eBay goedkoop te krijgen, 21 euro incl verzending!
Welkom !quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:35 schreef DeUitverkorene het volgende:
Een Citigo-rijder meldt zich! Vanaf 18 september rij ik erin rond. Voor mij m'n eerste auto. Ik ben er erg tevreden over! Alleen het verbruik valt mij dan weer een beetje tegen (maar dat komt door een vrij zware rechtervoet), ik rij 1 op 16.. Ondertussen staan er 2400 kilometers op de teller.
Mijn Citigo is een Tour-uitvoering, 60pk met mediapakket en zwarte 14" Apus velgen. Kleur: candy white (Ik weiger om bij te betalen voor een kleur). Verder heeft'ie PIAA H-724 dagrijverlichting en Bosch Plus 90 dimlicht. Ik heb de Skoda Citigo-letters er ondertussen vanaf gehaald.
Plaatjes!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben 187cm.. Rij dagelijks 60km woon werk en we zijn er ook mee naar zuid frankrijk gereden. Auto rijdt echt volwassen, vrij stil bij hoge snelheden, ook trilvrij, en het voelt als een grote auto. Het zal je verrassen, ik zou zeggen ga er eens in rijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat ik me afvraag: hoe doet zo'n ding het nou op lange ritten voor lange mensen? Ik moet er niet aan denken om zo'n ding te hebben want waarschijnlijk zijn de stoelen te kort, is de beenruimte veel te beperkt als je groter bent dan 1.80m en rammel je compleet kapot als met 130 over de snelweg tuft. Of ben ik nu te sceptisch?
Gaaf! kost dat nou?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef Bhuddy het volgende:
Gisteren de ruiten laten tinten van onze Up, dolgelukkig ermee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me er zo weinig bij voorstellen. Vergeleken met m'n huidige auto (ook niet heel groot) een 30cm verschil in wielbasis. Dat moet je gewoon ergens in merken, heb ik het idee. Ligt misschien ook aan wat je gewend bent. Ben ook een nogal forse kerel, dat scheeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik ben 187cm.. Rij dagelijks 60km woon werk en we zijn er ook mee naar zuid frankrijk gereden. Auto rijdt echt volwassen, vrij stil bij hoge snelheden, ook trilvrij, en het voelt als een grote auto. Het zal je verrassen, ik zou zeggen ga er eens in rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |