Leon II had ik voor de Civic, de Civic is er nu al een jaartje uit, ik heb nu als voorloper een nieuwe Focus.quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Want de Leon II en de nieuwe Focus heb je ook?
En jij beweert dat de Civic een van de mooiere wagens is in die klasse? Dat je dat vindt, oke, maar mooier is een volledig subjectief iets.quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Leon II had ik voor de Civic, de Civic is er nu al een jaartje uit, ik heb nu als voorloper een nieuwe Focus.
Als je het heb over sedans in het C segment, ja. Dan moeten er wel fraaie velgen onder zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij beweert dat de Civic een van de mooiere wagens is in die klasse? Dat je dat vindt, oke, maar mooier is een volledig subjectief iets.
Als je het over sedans in het C segment hebt ben je ook behoorlijk off-topicquote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je het heb over sedans in het C segment, ja. Dan moeten er wel fraaie velgen onder zitten.
Johquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het over sedans in het C segment hebt ben je ook behoorlijk off-topic
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:05 schreef ArnosL het volgende:
Hoe staat het hier met de UP's? Doen ze het allemaal nog?
Oei, dat is zuurquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef ColtZ40 het volgende:
Wij hebben toen de Mii precies 5 weken oud/jong was tijdens een storm een bouwplaat van 244 * 122cm van de buren op de auto gekregen.2840 euro schade......
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef ColtZ40 het volgende:
Wij hebben toen de Mii precies 5 weken oud/jong was tijdens een storm een bouwplaat van 244 * 122cm van de buren op de auto gekregen.2840 euro schade......
Weet ik niet. Ben net terug uit Sicilië.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur![]()
Is het verbruik nog steeds goed nu het 's ochtends kouder wordt?
650 km gereden en nog 140 km te gaan volgens de bc. 1:22 ongeveer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur![]()
Is het verbruik nog steeds goed nu het 's ochtends kouder wordt?
Doen we ook. Die 650 km zijn gereden en 100km halen we wel als de boordcomputer 140km aangeeft. Dan komen we uit op 750 km met 35 liter. De bc is idd 0,5 liter per 100km positiever dan de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef MdMa98 het volgende:
1 op 22,5 was mijn max, berekenen van de kms uiteindelijk wel via t tankbonnetje doen he
Het neusje ziet er een stuk volwassener en moderner uit dan de UP. Best een leuk autootje zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:35 schreef DeUitverkorene het volgende:
18 september rij ik erin rond. Voor mij m'n eerste auto. Ik ben er erg tevreden over! Alleen het verbruik valt mij dan weer een beetje tegen (maar dat komt door een vrij zware rechtervoet), ik rij 1 op 16.. Ondertussen staan er 2400 kilometers op de teller.Mijn Citigo is een Tour-uitvoering, 60pk met mediapakket en zwarte 14" Apus velgen. Kleur: candy white (Ik weiger om bij te betalen voor een kleur). Verder heeft'ie PIAA H-724 dagrijverlichting en Bosch Plus
Originele armsteun nu voor 125¤ bij de dealerquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef MdMa98 het volgende:......Binnenkort bestel ik een armsteun, deze mis ik toch wel hoor!
.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
up! from behind!
nsfw dit dat waarschuwing warningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
up! from behind!
nsfw dit dat waarschuwing warningWeer een UP! minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt verschrikkelijk de groeiende hoeveelheid koektrommels / brommobielen genaamd UP! op de weg.
up! from behind!
nsfw dit dat waarschuwing warningAi, dat ziet er wel heel slecht uit. Van een VW zou je beter verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Net alsof VW lees VAG tegenwoordig nog voor degelijkheid staat. Daar is anno 2013 weinig meer van over, enkel de marketing afdeling houd deze mythe in stand. Een degelijk interieur: JA. Degelijke motorisering en lage onderhoudskosten: NEEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ai, dat ziet er wel heel slecht uit. Van een VW zou je beter verwachten
up! from behind!
nsfw dit dat waarschuwing warningBeetje ombuigen en je hebt de VW versie van de Renault TwizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |