Verkeerd geschreven?quote:
quote:
Ok, dom van mequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach nee Godshand, je bedoelt een carrosserie!
Tenzij je echt het onderstel geen mooie vorm vindt hebben![]()
Congrats! Fijne auto's en als je weet hoe het ima systeem werkt heb je het verbruik van een A segmenter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vond de vorm van het chassis niets. Uiteindelijk voor een Honda Civic Hybride gegaan, occassion, toch wat meer ruimte, comfort en trekkracht.
Ik heb nogal hobby met muziek maken, dus ik sleep regelmatig drums en gitaren mee in mn auto. Dan zijn UPjes en Panda's zo vol...
Hij ziet er iig voor hybridebegrippen heel aardig uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Congrats! Fijne auto's en als je weet hoe het ima systeem werkt heb je het verbruik van een A segmenter.
Reed zelf 1:17 - 1:19.5 met de Civic.
Met een fraai setje 17inch velgen is de Civic gewoon een van de mooiere sedans in het C segment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Hij ziet er iig voor hybridebegrippen heel aardig uit
Nou ik zou 'm niet een van de mooiere sedans in het C segment noemen tbh maar wel oke gewoon en zeker mooier dan een Leon of een Focus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Met een fraai setje 17inch velgen is de Civic gewoon een van de mooiere sedans in het C segment.
Ik kreeg altijd veel complimentjes over de Civic. Veel meer in vergelijking met de Seat Leon II en de nieuwe Focus.
Want de Leon II en de nieuwe Focus heb je ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Met een fraai setje 17inch velgen is de Civic gewoon een van de mooiere sedans in het C segment.
Ik kreeg altijd veel complimentjes over de Civic. Veel meer in vergelijking met de Seat Leon II en de nieuwe Focus.
Leon II had ik voor de Civic, de Civic is er nu al een jaartje uit, ik heb nu als voorloper een nieuwe Focus.quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Want de Leon II en de nieuwe Focus heb je ook?
En jij beweert dat de Civic een van de mooiere wagens is in die klasse? Dat je dat vindt, oke, maar mooier is een volledig subjectief iets.quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Leon II had ik voor de Civic, de Civic is er nu al een jaartje uit, ik heb nu als voorloper een nieuwe Focus.
Als je het heb over sedans in het C segment, ja. Dan moeten er wel fraaie velgen onder zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij beweert dat de Civic een van de mooiere wagens is in die klasse? Dat je dat vindt, oke, maar mooier is een volledig subjectief iets.
Als je het over sedans in het C segment hebt ben je ook behoorlijk off-topicquote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je het heb over sedans in het C segment, ja. Dan moeten er wel fraaie velgen onder zitten.
Johquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het over sedans in het C segment hebt ben je ook behoorlijk off-topic
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:05 schreef ArnosL het volgende:
Hoe staat het hier met de UP's? Doen ze het allemaal nog?
Oei, dat is zuurquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef ColtZ40 het volgende:
Wij hebben toen de Mii precies 5 weken oud/jong was tijdens een storm een bouwplaat van 244 * 122cm van de buren op de auto gekregen.2840 euro schade......
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef ColtZ40 het volgende:
Wij hebben toen de Mii precies 5 weken oud/jong was tijdens een storm een bouwplaat van 244 * 122cm van de buren op de auto gekregen.2840 euro schade......
Weet ik niet. Ben net terug uit Sicilië.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur![]()
Is het verbruik nog steeds goed nu het 's ochtends kouder wordt?
650 km gereden en nog 140 km te gaan volgens de bc. 1:22 ongeveer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur![]()
Is het verbruik nog steeds goed nu het 's ochtends kouder wordt?
Doen we ook. Die 650 km zijn gereden en 100km halen we wel als de boordcomputer 140km aangeeft. Dan komen we uit op 750 km met 35 liter. De bc is idd 0,5 liter per 100km positiever dan de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef MdMa98 het volgende:
1 op 22,5 was mijn max, berekenen van de kms uiteindelijk wel via t tankbonnetje doen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |